Esikoinen haaveissa 2017

Haaleanhaalea haamunpoikanen mahdollisesti bongattu, enimmäkseen harmahtava, mutta vähän olisin punaistakin erottavinani Apteekkarin testissä! Viime kuussa samanlainen testi ei näyttänyt minkäänlaista viivanpaikkaa...

Huomista testiä ihan vain lievissä täpinöissä odotellessa... :excited001

Täytyy varmaan tikuttaa seuraava kierto kahdesti päivässä, jos tuo ovulaatio menikin nopeasti ohi...

Toivottavasti Mangustin viivat vahvistuu. Niin jännä seurata muiden tuloksia :wink

Mangustille paljon viivan vahvistumisia!

Lady K, mulla meni niin että LH-huippu tuli kp10 ja kp11 tikutuksen välissä, en siis saanu sitä myöskään tikkuun, mutta vahvistu viivat niin hienosti ja tasasesti, että tiesin sen olleen siinä. Ja sit lähti haalistumaan viiva sen jälkeen. Mä olin tyytyväinen siihen tulokseen :) tosin tärkeintä oli nähdä se että nouseeko mulla niin korkeelle että ovis tapahtuu, kun on varattu lääkäriaika hoitojen alottamista varten. Vaikka kyllä me tallettelut ja varmistelut tehtiin nyt ku tiedettiin millä aikataululla maksimoidaan tsäänssit :hilarious: Tosin hyvin pienet mahkut raskautua luomuna kun ollaan 2v yritetty.

Dep kp13/26, dpo2

Apteekkarin testissä ei muutosta, mutta Elivon testiin selvä haamu! <3 Toissapäivänä tuo oli vielä eittämättömän negatiivinen. Kuvan ehdin laittaa Raskaaksi 2017 -ketjuun, en viitsi joka paikkaan spämmiä.. Vaikka ehkä mieli tekisikin.. :D Jos tuohon haamuun luottaminen, nyt olisi viikot 3+4. Vielä aika lailla jännäämistä...

Mitäs kaikille täällä kuuluu? :) Toisesta ketjusta ainakin bongasin et Mangustin viivat vahvenee, huippua! :) Onkos muita testailemassa lähiaikoina?

Täällä kp21 ja ilmeisesti dpo1. Piinapäivät siis alkakoon :)

Joo Mangustille onnet! Täällä ei oikein oo piina päällä, kun se ovis tuli liian myöhään. Dpo 5 ja perjantaina tulee varmaan täti ni ei ehdi varmaan testailla :confused:

Kp 26/26-29

Täältä kans onnea mangustille!

Pau, mä testaan luultavasti ens tiistaina dpo10 ehkä, tai sit odotan siihen et alkaako menkat vai ei, ja teen sit testin.. en oo ihan varma. Lääkäriaika varattu hoitojen alottamista varten, ja se on just seuraavan kierron kp1.

Toivotaan Aunemoi, ettei myöhäinen ovis haittaisi! Onko sulla aiemminkin ollu lyhyt luteaalivaihe?

Pidän Deb sulle hurjasti peukkuja, että tää kierto tois sen plussan, eikä tarviis hoitoja aloittaa :)

Pau, tää oli yk2 eli käytin ovistikkuja vasta tokaa kertaa. Viime kierrossa plussa tuli kp14 ja tässä kierrossa kp20 eli ovikset kp15 ja kp21. Olis ollut fiksua tikutella jo kauemmin, että tietäis heitteleekö tälleen joka kuukausi, mut ei oo aiemmin käynyt mielen vieressäkään. Menkat on aina olleet säännölliset.. Entä sulla?

No, toivotaan Aunemoi että jos ei tästä kierrosta jo tärppää niin ens kierrossa normalisoituis! Mulla myös yk2 ja ovistikut kans käytössä nyt yrittäessä, aiemmin oo ollu mitään tietoa koska ovis on. Viime kierrossa ovis oli kp19/30 ja tässä kierrossa nyt oli ilmeisesti kp20. :)

Tosiaan eilen testasin Clearbluen testillä saaden aika selvän plussan, tänään piti vielä kokeilla Onestep ja rfsu vielä kerran. Näistä huomattavasti CB:ta haaleammat, mutta havaittavat plussat. Pitää kai nyt viiden erilaisen positiivisen testin jälkeen käydä luottamaan, että kyytiläinen tuolla masussa on. <3 Joskin pahoinvointi ja närästys kyllä jo sitä todistavat... Nyt menossa kp 27/25-27, toivotaan, ettei kemialliseksi jää...

Tässä tuo eilinen plussa:
WP_20170307_19_45_30_Pro.jpg

Muokattu viimeksi:
Jos jotakuta kiinnostaa, niin tässä kokeilemieni testien vertailua. (Ja varuilta muistiin myös itselle..)

Apteekkarin raskaustesti: Testasin dpo 11 ja 12, tällä ensimmäisen haalean haamun sain dpo 11. Ei kauheasti eroa ekan ja tokan testin välillä. Viime kierrossa täysin puhdas nega, ei arveluttavia viivanpaikkoja.

Elivo raskaustesti: Testasin dpo 10 ja 12. Eka täydellisen puhdas nega, tokalla selvästi havaittava plussa. Oma suosikkini näistä.

Clearblue (ei-digitaalinen): Tässä kierrossa testasin dpo 13 ja tuloksena ihan selvä plussa. Viime kierrossa täysin puhdas nega.

RFSU: Testasin dpo 11 ja 14. Eka nega, valon tietyllä tavalla taittuessa tuli joku viivanpaikka, jossa ei väriä. Näin muistan käyneen joskus aiemminkin aikana, kun ei lasta vielä yritetty. Dpo 14 testissä hailakka, mutta erotettavissa oleva plussa.

OneStep-liuskat (Raskauskeijun ilmaislahjukset): Testattu dpo 10, 13, 14. Eka (ja edellisen kierron testi) täysin puhtaanvalkoinen nega, ei viivanpaikkaa. Todella kapea testi. Dpo 13 ehkä joku epämääräinen haamunhaamu näkyvillä, dpo 14 todella hailakka viiva (näistä positiivisiksi tulkittavista hailakoin).

Tänne taitaa kurvata täti viikonlopun aikana. Nyt kp27/26-29 eikä tarvi testata ku dpo6 tänään.

Olen viettänyt hiljaiseloa, mutta sivusta seurannut.
Pahoittelut joille täti tullut kylään ja onnea plussanneille.
Olen hirveessä flunssan kourissa ja en ole edes ajatellut, että voisin raskaana olla. Yöllä näin unta, että sain positiivisen raskaustestin ja olihan se pakko tehdä aamulla. Olin tätä säästellyt kaapin pohjassa. Nyt on kyllä onnellinen olo, mutta samalla huolettaa todella paljon. Edellinen kskenmeno kummittelee mielessä. Nyt vaan pitää jotenkin yrittää rauhoittua ja rentoutua :)

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1489044105.374371.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489044105.374371.jpg
    112.9 KB · Katsottu: 189
Takaisin