Esikoinen haaveissa 2017

Meillä nyt yk 9 alkamassa, tuntuu toivottomalta tämmönen... Ei plussan plussaa täällä päin ole ollut, jopa luovuttaminen on käynyt mielessä. Mutta kyllä tätä jatketaan. Nyt kp 3 menossa, ei siis mitään kerrottavaa.

Valtavasti onnea plussanneille! :cat:

Cecilja tsemppiä sinne! Varmasti tuntuu ikävältä, mutta eiköhän se plussa sieltä tule aikanaan! Ihan normaaliahan se on ettei tuossa vaiheessa vielä ole tärpännyt. Vaikkei mitkään tilastotiedot omalla kohdalla tietty lohdutakaan...

Täällä yk3 ja kp 8. Enemmän ollut muut asiat mielessä niin foorumikin jäänyt vähemmälle. Tekee ihan hyvää.

Meillä nyt yk 9 alkamassa, tuntuu toivottomalta tämmönen... Ei plussan plussaa täällä päin ole ollut, jopa luovuttaminen on käynyt mielessä. Mutta kyllä tätä jatketaan. Nyt kp 3 menossa, ei siis mitään kerrottavaa.

Ymmärrän hyvin, terveisin yk25 menossa.. vararru lääkäriaika jo lapsettomuushoitoja varten. Toivottavasti pian tärppäis siellä <3

Kävinpä lukemassa ketjun läpi ja täällähän on plussia ilmaantunut, paljon onnea! <3 :)

Täällä on "taukoilu" ollut niin tehokasta, etten edes selkeää ovista bongannut, tai luultavasti sitä ei ole tässä kierrossa siis ollut.. Ajatukset on tällä hetkellä ihan muualla kuin vauvanteossa, on työkiireitä, remppaa ja keväistä kuntoprojektia :D

Tsemppiä kaikille piinailijoille! mä koitan edelleen pysyä poissa täältä... :)

Tekee MayDay varmasti välillä irtaantua siitä kovasta yrittämisestä :) tsemppiä muihin kiireisiin! Ja toivotaan plussaa muista kiireistä huolimatta! ;)

Täällä kp28/30 ja dpo8, huviksee testailin tänään ekaa kertaa ku noita testejä tuolla kaapissa on kasa, mutta puhdas negahan se oli yllättäen :D Pitäis nyt vaan malttaa odotella vaik tonne lauantaihin, jolloin menkkojen pitäis alkaa. Mitään tuntemuksia ei kauheesti oo, tai en oo ees ehtiny niinkään tarkkailla. Mulla alkoi just maisteriharjoittelu ja samaan aikaan teatterinäytösten ensi-ilta oli eilen ja näytöksiä putkeen lauantaihin asti, joten ehdin käydä kotona vain nukkumassa! Ainut minkä oon huomannut niin ehkä viimeset kolme neljä päivää on ollu tosi runsasta valkovuotoa, mutta ei oikeen mitään muuta erikoista.

Mayday, samaa mieltä oon Paun kanssa ja sullahan näyttää olevan kaikkea muuta tekemistäkin nyt, niin pitää ajatukset ehkä paremmin poissa tästä hommasta.

Tää on nyt tosi outoo. Mulla ei oo alkanut vieläkään menkat ja on aina tosi säännölliset. Mulla ei oo koskaan ollut näin pitkää kiertoa (kp33) eli voiko keho tunnistaa tän tikuttelun sun muun ja mennä siitä sekasin? :hilarious: Testit on olleet puhtaita negoja. Olis kiva saada selvyys tähänkin asiaan, kun olis tulossa viikonloppuna reissua kavereiden kans ja juhlimista tiedossa... ALKAISPA MENKAT JO!

Täällähän on kiireisen tuntuista porukkaa! :joyful:

MayDaylle plussatuulia foorumitauon keskelle ja Pau91:lle tsemppiä piinailuun!

Aunemoi jos se siitä vielä plussaksi muuttuisi lähipäivinä :happy: Aikamoista piinailua siellä suunnalla!

Olen päätynyt ottamaan tämän vauvaprojektin rennommin kun aiemmilla yrityskierroilla. On niin epäuskoinen olo että tärppäisi, niin en halua elää kuin raskaana oleva ennen kuin testit niin todistaa. Katsotaan kuinka käy sitten loppukiertoa kohden... :angelic: Ovista alan kuitenkin tikuttelemaan ehkä loppuviikosta, jos ensiviikolla pääsisi sitten kunnolla tallettelemaan! :cat:

Pakko tulla loppukierroksi tänne piinaileen.. :D pari päivää ollut sellainen jännä paineen tunne kohdussa, vähän kipujakin.. vaikka luulisin etten ovuloinut.. :confused:

Onko täällä muut jo testailleet? Mulla ei oo edes testejä enkä ajatellu ihan heti juosta hakemaankaan...

Mä testailen tänään kunhan pääsee kauppaan ja apteekkiin ostaa testiä, dpo9 mutta pakko testata kun illalla tarkotus mennä iltaa viettää porukoille ja siellä on tarjolla alkoholia :banghead:

Sen jälkeen kun on kaks vuotta tuloksetta yrittäny ni ei sitä vois oikeestaan kokoajan elää niin kun olis raskaana joka kierron lopussa.. aattelin et jos testi ei ny näytä mitään ni oonko ihan hirvee jos juon pari :nailbiting: jos oonki raskaana ja testi ei näytäkään sitä vielä?

Mä join ite viime viikonloppuna, tosi vähän kyllä, mutta kuitenkin. Ajattelen että kunnes toisin todistetaan niin en oo raskaana. Tekee todellakin mielelle hyvää päästää välillä irti ajatuksesta että ollakko vaiko eikö olla.. Toivotaan kuitenkin Deb että sulla testi antais hyvän syyn olla juomatta. :-)

Mayday, sitä toivon kans itekin tietenki :) ovistesti näytti yllättävän vahvaa viivaa näin loppukierrosta, ei kuitenkaan ihan plussa ollu.

Täällä on menkat nyt aika rutkasti myöhässä mut perjantaina aamulla ainakin näytti testi negaa ni join eilen pari annosta reissussa kun oon tyttöporukalla. Itse ainakin suhtaudun niin, että plussan jälkeen en joisi enää, mutta sitä ennen elelen suht normaalisti järki kädessä kuitenkin :shy:

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Aunemoi, itsekin ajattelin että jos testi negaa niin kaipa tuota rajojen puitteissa voi vähän juoda.. sit kun plussaa niin alkoholin totaalikielto siitä eteenpäin :D

Äh 2h pidätelly, viimesen tunnin jalat ristissä enkä oo juonu mitenkään hirveesti vettä tai mitään, ni kai mä kohta voin sen testin jo tehdä? :hilarious: ei kauheen kauaa pysty pidätellä enää :grin

Ihan samoilla linjoilla olen teidän kanssa! Toivottavasti kaikkien meidän testit saadaan pian plussaamaan ja vietellään sitten porukalla loppuvuosi tipatonta ;)

Toivotaan todellakin näin meidän kaikkien kohdalla!

Mulla on nyt kaksi päivää ollut kohdussa sellaiset kivut kuin viime syksyn raskaudessa. Tänään vatsa turpos niin että piti vyötä löysätä ja silti ahdisti. Että jos tää ei nyt ole sitä itseään niin ens kierrossa pitää mennä gynelle selvittään mistä nää johtuu.. :rolleyes:

menossa kp 24, ovista odottelin kp 12 mutta silloin ei ollu juurikaan oireita...en tikutellu, enkä oo mittaillu lämpöjä. nyt kun tarkemmin mietin niin pari päivää sen jälkeen olin vielä aika aktiivinen ja levoton. joten jos ovis oliskin ollu vasta kp 14-16 välillä, enkä vaan huomannu, niin tässähän vois olla kiinnittyminen meneillään!? Siis jos?

Oon tässä miettiny että onkohan tämä ihan normaalia... Onko teillä jollakin sellainen kierto että joka toisella kerralla se on huomattavasti pitempi 38-42 päivää kun taas joka toisella kerralla se on lyhyempi 27-30 päivää (ja kivuliaampi just kun menkat alkaa). Munasarjat vissiin toimii vähän eri tahtiin[emoji58]

Voisko olla, että toisella puolella ovulaatio tapahtuu myöhemmin eli folli kasvaa hitaammin? Tää oli vaan joku päästä vedetty arvaus.

Mulla on nyt dpo16 ja myöskin pitkittynyt kierto, jota täällä ihmetellään. Ensimmäistä kertaa ikinä.

Niin ja tuo äskeinen viestini oli siis viittaus Mirellanille, kun mietit, miksi joka toinen kierto on pidempi :)

Oman tilanteeni osalta en ole kovin optimistinen. Lähinnä ihmettynyt.

Oon tässä miettiny että onkohan tämä ihan normaalia... Onko teillä jollakin sellainen kierto että joka toisella kerralla se on huomattavasti pitempi 38-42 päivää kun taas joka toisella kerralla se on lyhyempi 27-30 päivää (ja kivuliaampi just kun menkat alkaa). Munasarjat vissiin toimii vähän eri tahtiin[emoji58]

En oo itsellä huomannut mutta vois kai olla mahdollista että munasarjat toimis eri tahtiin?

Takaisin