Esikoinen haaveissa 2017

Dep, tuo on inhottavaa jos kierron suhteen jää ihmeteltävää. Tulisi edes selvät menkat, niin ei tarvitsisi enää vaivata päätä :/

Tervetuloa Mursumauu! Ehdotan samaa kuin muutkin eli ei kun talletteluja! :) Itse en saanut tässä kierrossa kertaakaan kontrolliviivaa vahvempaa testiviivaa, mutta ohjeet testeissä on aika selvät. Eli pitäisi olla vahvempi, niin sitten olisi vasta luettavissa plussana.

Plussatuulia ja selkeitä ovisviivoja kanssayrittäjille :)

Negaa näytti davidin testi:

IMG_20170227_132945~2.jpg

Ovistestissä oli nyt jo sellanen viiva että pian plussaa sekin, vaikka on kp6 vasta :o

Ompas Deb jännää! Ehkä menkat oli vaan poikkeus lyhkäset ja nyt pääsette ihan pian jo uuteen tallettelurumbaan :) ootteko julkiselle menossa hoitoihin vai yksityiselle? Mitä hoidoissa tehdään aluksi teidän tilanteessa?

Kotikissa, ihanaa et jaksat tehä ompelujuttuja [emoji173] Kyllä ne pienimmät vaatteet on vaan söpöimmät :D Voi että mä ootan et joskus pääsen ostaa pienen pieniä vaatteita!! Toivottavasti ei menis enää kauaa...

Tervetuloa tänne vaan kaikki uudet :)

Mulla kp 31/28-32 menossa, dpo 12. Rinnat olleet enemmän tai vähemmän 2 viikkoa oviksesta kipeät, turvonnut olo (tosin se on mulla aika usein :D), tänään nyt illasta kunnon menkkajuilintaa, mut ei kuitenkaan niin paljoa et koko ajan yhtenevästi juilis niinkuin yleensä kun menkat alkaa. Pe testasin negan. Jos ei menkat ala niin torstaina aamusta testaan, jaiks!! Toivo heräs taas...

Taiga julkiselle, en tiiä mitä tehdään, toi eka käynti on vasta haastattelukäynti :) varmaan siellä lähetteet labroihin ja tutkitaan sit miks ei oo tärppäilly, toisaalta kun hedelmöittymisiä on ollu (muutama kemiallinen) ja yks km, niin tietää että lapsettomuus liittyy jotenki siihen ettei kiinnity alkio.

Jännää Deb, toivottavasti saatte pian vastauksia ja hyvää hoitoa! Onneks hedelmöittyminen selvästi kuitenkin onnistuu ja pian sit tarraiski kiinni.

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Kiitti ihanat kanssakulkijat! Ei tätä meinaa uskoo kyl, mut ehkä parin testin jälkee uskaltaa varata ajan neuvolaan... mulla oli uv:na kemiallinen ni se vähä jännittää taustalla :) Mut pitää vaa yrittää uskoo et kaikki menis hyvin...

Pahoittelut menkoista Qwertyy! Täällä testattu nega tänä aamuna. Eiköhän menkat siis loppuviikosta ala, vaikka tietty toivonkin että jättäisi tulematta :D

Ihanaa Taiga, paljon onnea! :)

Ja pahoittelut menkoista ja negoista :(

Täällä kp14/30, ovista ei vielä bongattu. Mutta viimeksikin oli niin myöhään niin en hätäile vielä :) Nyt oon osannut jotenkin ottaa rauhallisemmin tän yrityksen. Viime kierrossa selailin foorumia jatkuvasti ja jännitin ja pohdin kaikenmaailman oireita. Nyt pitää aina tarkistaa laskurista että millä päivillä ees mennään ja eilenkin unohdin ovista tikuttaa :D Mutta nyt pieni haamu oli jo tikussa, että eiköhän se sieltä pian tuu!

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Heissan kaikille! Saako tänne liittyä yks taustalla kohtalaisen pitkään seuraillut kuumeilija, jonka yritys olisi vasta alkamassa huhtikuun lopulla? Ei millään malttaisi odottaa siihen saakka :arghh: Meillä ei olisi muuten mitään sitä vastaan, että nyt jo jättäisimme ehkäisyn pois mutta haluan ehtiä valmistua koulusta ennen mahdollista mammalomaa :angelic: ärsyttävää tämä "tuntematon" tietämättömyys kun takaraivossa kolkuttaa että ei se kuitenkaan kerrasta tärppää, mutta JOS näin kävisi niin koulu jäisi..

Pahoittelut menkoista ja negoista! Pau, eiköhän se ovis sieltähän tuu sit :) ite pidän tikuttamisesta tänään tauon (kp8, piti kans kattoo kalenterista), eilen näytti tältä ovistikku:

IMG_20170228_163324~2.jpg

Loreen, tervetuloa mun puolesta mukaan! Saahan täällä paljon tietoo kaikesta mahdollisesta tulevaa yritysurakkaa varten!

Tervetuloa Loreen mukaan kuumeilemaan :)

Eiköhän Deb sullakin pian plussa tuu ovistestiin :)

Iiiiiks, sain just puhelun mun kaasolta, että heillä on vauva tulossa ja laskettu aika elokuussa! Oon niin supersuper onnellinen heidän puolestaan! <3 Hän on siis mun serkku, joten toivottavasti saadaan pian pikkuserkku tälle tulevalle pikkuiselle alulleen! <3

Pau, hyvin on tosiaan sinulla aikaa saada ovisplussa testiin :) Ihana uutinen kaasoltasi! Ei varmasti lievennä vauvakuumetta ;)

Laureen tervetuloa mukaan! :) Kyllähän se voi hetikin tärpätä, niin miksipä turhaan tekee tilanteesta hankalan jos muutaman kuukauden viivytyksellä pystyy hyvillä mielin aloittamaan yrittämisen.

Debille menestystä oviksen metsästykseen!

Hyvin vahvistuu viiva ovistestissä täällä! Alin tän päivänen, alko tulla eggwhitea ni oli pakko testata:

IMG_20170301_152236~2.jpg

Ja Pau, ihana uutinen kaasoltasi! Toivottavasti pian tärppäis sielläkin <3

Mä nyt kysyn täälläkin. Te jotka ootte tikutellu ovista, niin kerran vai kaks päivässä? Mä aattelin että oisko ihan tyhmää nyt kun ovis kolkuttelee ovella vissiin, niin tikuttaisin 2krt päivässä etten missaa sitä huippua? Muuten tikuttanu kerran päivässä. Terveisin 2v yritystä takana ja ensimmäiset ovistikut käytössä :hilarious:

Deb, sen verran yhden tikutuskokeilun jälkeen uskallan sanoa että kannattaa tikuttaa 2krt. Mä kokeilin tässä kierrossa ekaa kertaa, ajoissa alotin ei siinä mitään. Mutta sitä "virallista" ovisplussaa en tikkuun saanu koska alkoi jo sitten viiva haalistumaan alkuviikkoon verrattuna.. toki jos aktiivisesti pupuilee sillon ni oo ongelmaa mutta meillä kävi niin et mies halus oottaa sitä plussaa ja menikin ohi :shifty: varsinkin kun viivojen tulkitseminen oli haastavaa... ens kierrossa meinaan tikuttaa 2krt :wink

No me kyllä pupuillaan aika aktiivisesti, tällä kertaa kyllä ihan pelkästään nautinnosta kun odotellaan lääkäriaikaa eikä mulla ainakaan oo odotuksia siitä että ilman apuja raskautuisin, mutta pitää tikuttaa että tietää just sen saako sen LH-huipun. Mut parempi mahollisuus bongata se toisaalta jos 2krt päivässä tikuttaa :p

Takaisin