Esikoinen haaveissa 2017

Tsemppiä catja! Monillahan tulee vuotoa ja jopa melkein normaalit menkat raskauden alussa! Toivottavasti se on vain sitä harmitonta vuotoa <3

Moikka kaikki! Meillä sama tilanne kuin Kotikisulla, eli e-pillerit jätetty juuri pois. Vauvakuume vaivannut pitkään ja vihdoin sen sain mieheenkin tarttumaan :p Valmiiksi jo jännittää, miten vaikeaksi/helpoksi raskautuminen osottautuu. Ikää minulla on 27 v, mies pari vuotta vanhempi.

Kiitokset kaikille tsempeistä, syy minkä takia tää ryhmä just on niin ihana <3, mutta..
Eiköhän tuo kesken menny :/ eilisen päivän tuli ihan puhdasta verta ja kivut sen verran kovat.. mutta.. 2 vuoden hiljaiselon jälkeen, ilman plussan plussaa (ennen tätä) vihdoin edes vihje et tää on mahdollista.. en aio masentua tästä (näin olen päättänyt) vaan otan tämän positiivisena että jotain kiinnittyi vaikka ei kestänytkään :)
Ja tuon yhden ihanan päivän aikana sain tietää kuinka paljon myös mieheni haluaa lasta <3
Mieheni oli jo menettänyt toivonsa koska oli simppatuloksista luullu ettei kykene saamaan lapsia ja tämä todisti toisin :)

Anteeksi pitkä sepostus :D
Mut oon päättäny etsiä tästä ne positiiviset ja mennä niillä eteenpäin..

Catja85 kp 2/29-39

Catja, hienoa että pystyt näkemään tilanteessa myös positiivisia puolia. Minun mies avautui keskenmenon jälkeen, että oli raskauden alettua ollut epävarma että onko lapsen hankkiminen sittenkään hyvä idea. Kuitenkin kun sitten meni kesken niin oli mieskin ollut kovin surullinen ja sen myötä oli jotenkin kirkastunut, että hänkin tosissaan sen lapsen olisi halunnut ja haluaa yrittää uudelleen. :-) tsemppiä uuteen kiertoon teillekin!

Täällä olisi toiveissa esikoinen <3, toivottavasti tämän vuoden puolella. Tänään kp2/28 ja innolla tulevaan kuukauteen. Viime kuussa meidän "vauvahaaveen" herätti eloon epäilys yllätysraskaudesta. Koska niin ei kuitenkaan ollut, lähdemme nyt yrittämään ensimmäistä kertaa.

Foorumilla on ollut mukava lukea muiden kokemuksia ja saada realismia mitä vastassa voi olla. Katsotaan kuinka nopealla aikataululla tärppää. Tsemppiä muille haaveilijoille ja kuumeilijoille! :)

Minäkin nyt tännekin liityn. Eli meillä yritystä 8/16, ei plussan plussaa, eikä joka kierrossa ovulaatiota. Nyt odottelen kovasti tätiä kylään, jotta voisi taas uuden kierron aloittaa, mutta ei sitä näy. Pillerit olen lopettanut 7/16 ja lakiin kierrot olivat 30-32pv, kolme viimeisintä 27-28pv ja nyt sitten porskutellaan kp 30/?. Testi negaa, ovulaatio vähän heikosti hyödynnetty joten uskoisin et lähipäivinä alkaa kp1. Ikää minulla siis 27, miehellä 29.

Täältä myös mä liityn mukaan, kovasti esikoista toivotaan :) pillerit jäi pois 9/16 ja tässä välissä yksi kierroista venähti 58 päiväiseksi. Söinkin yhden terolut-kuurin, jolloin uusi kierto lähti käyntiin. Siispä joulukuulla alkoi yk 3 ja tällä hetkellä kp 27. Eilen ja toissa päivänä sain raskaustestiin haamun, mutta en silti pidä raskautta mitenkään varmana. Alavatsa on ollut useampana päivänä kipeä ja oon ihan vakuuttunut, että menkat alkaa.

Muokattu viimeksi:
Kiva kun on uusia tullut tänne höpöttelemään :) Pidetään Mymmeli peukkuja haamun puolesta!

tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Jahtu / yritystä 1/15 /kkm 1/16 ja 9/16
Elma Auroora / tjottailua 12/16, yritys alkuun 2/17
Dossier / yritystä 7/16
milmiina / tjottailu 8/15 lähtien, yritystä 2/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16 / tuulimuna/km 11/16
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17

Laitoin nyt itsenikin listalle. Kyllä on pillereiden jälkeen ollut sekava kuluva kierto. Menkat kesti vain kolme päivää, josta parin päivän jälkeen taas useampi päivä vuotoa. Mutta ihan pian voisi olla ovulaatio, jos sitä silmällä pitäen vähän pupuilisi... Tikut kyllä avuksi jos kierto ei tästä tasaannu.

Täällä pärähti pe ja la haamut testiin. Su oli välipäivä testailusta ja pitihän se eilen vielä testailla onko viiva tummentunu ja olihan se. Eli raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. ei kait tätä meinaa uskoa todeksi. Elämäni ensimmäinen plussa:Heartred nyt kun pysyis matkassa ja ois kiinnittyny oikeaan paikkaan ja sykekkin löytys vielä sitten alkuraskauden ultrassa. Pe testasin 1.haamun oli menossa kp31/28-32. Nyt siis ois viikkoja 5+0 jos menkkojen alusta lasketaan :happy:

Ihan mahtavaa Odottelua88! Paljon onnea plussasta :cat: Pidetään peukkuja, että kaikki etenee mainiosti siellä!

Ja täällä se täti nyt sitten tuli käymään. Aina sitä niin toivoo että ei tulis, vaan tulis plussaa mutta toisaalta on sukutaustat tuntien aivan orientoitunut lapsettomuushoitoihinkin. Noh, näillä mennään. Tää kierto nyt siis oli 31pv ja tänään kp 1. Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä laughing6

Takaisin