Esikoinen haaveissa 2017

Kiitos!
Tiedätkö Mayday88 millon sulla oli ovis? Toivotaan että vielä plussaksi muuttuu sullakin niin saadaan kunnon aalto päälle vaikkei 2017 ole vielä edes alkanut!

Hurjasti onnea plussanneille! :happy:
Lisäsin myös itteni listalle.
Plussatuulia kaikille!:cat:

tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Jahtu / yritystä 1/15 /kkm 1/16 ja 9/16
Elma Auroora / yritystä 1/17
Dossier / yritystä 7/16
milmiina / tjottailu 8/15 lähtien, yritystä 2/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16

Kiitos!
Tiedätkö Mayday88 millon sulla oli ovis? Toivotaan että vielä plussaksi muuttuu sullakin niin saadaan kunnon aalto päälle vaikkei 2017 ole vielä edes alkanut!

En tarkkaan, mutta luulisin että oli suunnilleen kp 17/18 aikoihin vasta. Mulla menossa nyt toinen kierto km/kaavinnan jälkeen, tuossa ekassa kierrossa en ovista bongannut ollenkaan ja tämä toinenkin on tuntemuksiltaan erilainen kuin mitä ennen ensimmäistä raskautta on kierrot olleet.. ota näistä nyt sitten selvää :-D

Heippa kaikki! Meillä syötiin sunnuntaina viimeinen e-pilleri, eli pian päästään "tositoimiin". Olen todella toiveikas, vaikka samaan aikaan pelottaakin, että tulee olemaan pitkä prosessi. Aloitin jopa monivitamiinipillerien napsimisen. Kyseessä olisi molemmille esikoinen. Läheisille en halua vielä asiasta puhua, ettei tulisi ulkopuolisia paineita. Tänne foorumille päädyin kuitenkin heti avautumaan, kun on sen verran erityinen juttu kyseessä ;) Toivotaan että vuosi 2017 olisi meille kaikille suotuisa! <3

Mitä r-testejä te muut käytätte? Mulla ei ole mitään hajua että mikä niistä on kuinkakin herkkä tai luotettava.. itsellä menossa nyt kp 32 (on minulle jo pitkä kierto) eikä menkkoja vielä. Clear blue plus-testi oli negojen nega tänäänkin.. nyt menossa suunnilleen dpo14. Edellisessä alkaneessa raskaudessa sain samalla testillä selkeän plussan dpo17 (aiemmin en kyllä edes testannut). Ääh, turhauttaa kun ei tapahdu mitään mihinkään suuntaan... :-\

Mulla on ollu käytössä pregcheck ja oon todennut hyviksi, kerran oli viallinen. :) Varmasti turhauttaa! Toisaalta dpo14 ei vielä ole paljon, kuten sanoit niin aiemmassa sait plussan dpo17 :)

Pregcheck mullakin ja apteekin oma, ne on toiminut hyvin :) clearblue testin sain aina kömmättyä, varmaan uitin liikaa tai liian vähän mut ei toiminut mulla. Niinkun joku jossain keskustelussa mainitsikin, niin toiset testit toimit toisilla paremmin :)

Hohhoi, kyllä sitä vain osaa olla hölmön toiveikas. Joskus toivon ettei olisi. Kp 26/26-27, dpo 13, ja tilanne taitaa olla täsmälleen sama kuin viime kuussa. Eilen aamulla tuli muutama tippa verta ja r-testi nega, niinkuin viime kierrossakin kaksi päivää ennen kunnon vuodon alkamista, eli oletan hyvin suurella todennäköisyydellä, että täti saapuu huomenna. Ja jos ei, niin sitten ylihuomenna viimeistään. MUTTA kuitenkin sitä jaksaa toivoa että jospa ei sittenkään! On tämä toivominen niin kauhean kuluttavaa :sorry:

Meillä alkais seuraavaksi yk 11. Puhuin jo miehelle, että haluaisko käydä vaikka Väestöliitolla siemennestetutkimuksessa, ennen kuin hakeudutaan muihin tutkimuksiin (julkiselle varmaankin). Ei kuulemma vielä halunnut. Tympeetä odottaa ja miettiä että no kummassakohan se vika oikein on.. :shifty:

Dossier / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Noonu / yritystä 8/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1

Lisäsin itseni listalle myös!

Ollaan miehen kanssa yritetty nyt kohta jo kahden vuoden ajan esikoista, hyvin paljon sillä meiningillä että "tulee jos on tullakseen". Itse piinailen aika-ajoin kuitenkin jos aktit on osunu oviksen kohdille ja menkatkin myöhässä (kuten tällä hetkellä kp31/28), ja miinusta (tai kaikkien haamujen äitiä?) vaan näyttää. Pelkään jokaisella vessakäynnillä että nyt ne alkaa, mutta pelkkää valkovuotoa toistaiseksi vaan tullut.

9/16 tuli plussa, aluks hyvin hailakka mitä en uskonu todeks ollenkaan, ja sen jälkeen viikolla 5+2 selkee toinen viiva pamahti testiin. Aavistin sillon jotenki ettei tää voi olla mahdollista, ja ehkä tän takia en ottanu niin kamalan raskaasti kun 5+4 meni sit kesken.. Nyt pelkään että käy samalla tavalla, osaan stressata sitä että "kyllä ne menkat kuitenkin alkaa kohta" tai "mitä jos taas käy niinku viimeks?" Ja jos se kunnollinen plussa nyt tulis niin luultavasti vaan pelkäisin että ei se pysy taas loppuun asti.

Oon väsyny ressaamiseen ja testailuun ja odottamiseen, miks missään ei kerrottu että lasten saaminen on vaikeeta?

Dossier / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Noonu / yritystä 8/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16 / tuulimuna/km 11/16

Lisäsin omia tietoja..

Voi Deb! Teillä on kyllä ollut raskas taival. Kun ei sitä tulevaa koskaan tiedä niin stressaaminen ja pahimman pelkääminen on täysin luonnollista. Minulla itselläni on koko ajan takaraivossa pelko siitä, että mitä jos minussa tai miehessä on jotain vikaa ettei lapsen saaminen ole edes mahdollista. Turhahan näitä etukäteen on miettiä, mutta eipä sille mitään mahda. Tämän vuoksi en tätä yrittämisen aloittamista halua lykätä yhtään pidemmälle. Mielestäni terveydenhuollossa tulisi enemmän keskittyä perhesuunnitteluun, ei pelkkään ehkäisyyn. Ehkäisypillereiden reseptiä oltiin minulle pyytämättä kirjoittamassa taas vuodeksi eteenpäin, kun sanoin että tarvetta niille ei enää olisi. Normi tuntuu olevan, että niitä syödään kun kerran on aloitettu...

Kiitos Kotikisu, ja eipä kuulosta helpolta teilläkään. Itselläni oli tilanne että lopetin vain hiljaa itsekseni pillerit enkä käynyt ees lääkärissä ettei ehdoteta muita vaihtoehtoja kun hormonaalinen ehkäisy ei mulle käy muutenkaan.

No, pessimisti ei pety... :D Mäkään en olisi hakeutunut lääkäriin, mutta viime papa-kokeesta oli jo sen verran aikaa, että oli syytä.

Jee, vihdoin! Täällä kp 36 muuttuikin kp 1:ksi. :-) olkoon tämä päivä alku onnekkaalle vuodelle ja kierrolle :-)

Kotikisu, oon miettiny samaa tosta terveydenhuollosta. Kun kesällä tehtiin päätös että lapsi on tervetullut, otin yhteyttä neuvolaan. Siellä vähän ihmettelivät että mitäs tänne tollasesta asiasta soittelet... olin huolissani mm. foolihaposta kun olin lukenut että sitä pitäisi syödä kuukausia ennen raskautumista. Kysyin että pitääkö odottaa pari kiertoa ja tankata sitä, vastaus oli että ei, koska kaikki odottajat ei sitä välttämättä syö ollenkaan :-\ :O vähän omituisesti sanottu kun foolihappolisällä voitaisiin kuitenkin ehkäistä iso osa varhaisista kehityshäiriöistä.

Hei

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Mahtuuko tänne vielä kirjoittelemaan?
Olemme nyt vuoden verran koitettu saada raskautta alulle, mutta ei ainakaan vielä ole raskaus alkanut.

Dossier / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Noonu / yritystä 8/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16 / tuulimuna/km 11/16
Joskus / yritystä 1/15

Nyt uskaltaudun tänne hieman kirjoittelemaan..

Meillä yritystä jo jokunen vuosi ja muutama keskenmeno takana..
En ole uskaltanut mennä tutkimuksiin, koska tiedän että itselläni kromosomitranslokaatio ja pelkään todella paljon että tutkimuksissa tulisi vielä lisää hankaluuksia esille.. :/

Takaisin