Esikoinen haaveissa 2017

tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Jahtu / yritystä 1/15 /kkm 1/16 ja 9/16
Elma Auroora / tjottailua 12/16, yritys alkuun 2/17
Dossier / yritystä 7/16
milmiina / tjottailu 8/15 lähtien, yritystä 2/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16 / tuulimuna/km 11/16
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17
Vaapukka_ / yritystä 1/17

Lisäsinpä vielä itseni listalle. :)

Muoks. vielä kysymys. Pystytäänkä laskettua aikaa laskemaan jos edelliset vuodot ovat olleet e-pillereiden tyhjennusvuoto. Varmaan ainakin ultrassa?

Vaapukka, lasketaan varmaankin alustavasti tyhjennysvuodon alusta ja tarkennetaan sitten ultrassa jos tarvis :) Jos siitä edellisestä vuodosta on kovin pitkä aika niin kannattaa varmaan pyytää josko pääsis varhaisultraan, että saa viikot selville. Kun ne nt-ultrat ja verikokeet ja muut pitäis ottaa sitten tietyillä viikoilla :)

Pahoittelut tädeistä ja tervetuloa uusille :)
Nyt on kp3 menossa ja menkat jäi siihen ?? Ennen mulla oli 5 päiväset ja viimesen vuoden-puoltoista 4 päiväset.. nyt ei ymmärrä..
Tein aamulla varmuudeks r-testin ja digi sano suomen kielellä että ei raskaana, joten ei voi siitäkään johtua.
Catja85 kp 3/29-39 ja täti lähti vierailulta???

Täällä kans yksi uusi ilmoittautuu mukaan. Yritystä 10/2016[emoji4]. Oon 25 v ja mies 34v.

Täällä myös yksi uusi ilmoittautuu mukaan! Nuvaring jätetään perjantaina pois käytöstä ja esikoinen olis haaveissa myös :) Henkisesti olen valmistautunut siihen, että saattaa mennä melko pitkään ennenkuin tärppää. Ajateltiin mennä aikalailla tjottailu meiningillä, mutta huh, nyt kun täällä lukee näitä juttuja niin mäkin oon varmaan kohta ostamassa ovistestejä huolella :D

Kiva lukea että monet ovat jo plussanneet, toivottavasti muillakin tärppää pian :)

Tervetuloa uudet! Tjot, joopa joo. :-D mä oon tehny tänään kolme ovistestiä... kun eilen illalla alkoi ekan kerran viiva tummumaan, kun siihen mennessä olin tehny aina yhden päivässä. Iltapäivällä ja äskön oli selvästi O+ testissä. :-)

Täällä kans esikoisesta haaveillaan ikää 24v. Ja tälleen reilu vuoden yrittämisen jälkeen tuloksetta alkaa tuntuu jo vähän turhauttavalta ja pää meinaa hajota:excited001 mut toivoo löytyy vielä :angelic:

Plussatuulia kaikille :happy:

Tervetuloa uudet :) Joo ei se tjot-meininki oikein tätä foorumia seuraamalla onnistu.... :D

Se on totta :) itsellä ehkä lisää ressiä jos on sovellus puhelimessa kun kyttään sitä ihan koko ajan. Nyt taas ainakin hetkeksi poistin sen ja käyn vaan koneella lukemassa :D

mulla on kans puhelimes sovellus ja joka tauolla töissä käyn kyttääs :D ei ainakaan tunnu että stressaisin, kyllähän tää mielessä on muutenkin koko ajan et niin stressitömänä en pysty koskaan olemaan :D

Mullakin aikomus pitää itseni stressittömänä, mut tosiaan täällä kun lueskelee niin tekee mieli itsekin ostella jo testejä :scratch Ja myös realismia opettanut muiden kokemukset täällä, kun ei se raskaus olekaan itsestään selvä juttu.

Tsemppiä vaan kaikille! :)

Tämä foorumi on kyllä aikamoinen jännityksen ja ehkä jopa pienen stressinkin lisääjä tähän yritykseen. Täältä kun on lukenut kaikkien oireita oviksen, plussaamisen ynnä muun kohdalla, niin ihan uudella tavalla on itsekin alkanut omaa kehoa kuuntelemaan ja analysoimaan. Niin helppo on saada itsensä toiveikkaaksi vaikka järki sanookin päässä, että jäitä hattuun nyt vaan! Lisäksi aika tuntuu matelevan kun laskee kuukauden päiviä... :facepalm:

Samoin täällä aika tuntuu matelevan.. Nyt ollaan päästy yli tyhjennysvuodosta ja "projekti" ollaan saatu käyntiin. Ajattelin, etten ala tikuttamaan ovista vaikka olisi ehkä hyvä pysyä kärryillä näin e-pillereiden jälkeen että tapahtuuko sillä saralla mitään. Pysytään siis siinä suunnitelmassa, että pyritään olemaan muuten aktiivisia ja jättää se stressin aihe taka-alalle.

Onko täällä muita, jotka jättäneet nyt/vähän aikaa sitten e-pillerit pois? Mitä merkkiä olette käyttäneet? Itse olen käyttänyt yazeja 3 vuotta.

Täällä myös 24-vuotias kuumeilija, niinkuin bongasin muistakin uusista kirjoittajista. :)

Mulla oli nuvaring käytössä ja suunnilleen kuus vuotta on käytetty. Et nyt täällä jännäänkin että mitä kroppa tuumaa ku jättää hormonaalisen ehkäsyn noin pitkän käytön jälkeen pois! Eilen siis vasta jätettiin, joten tovin saa odotella että tietää mikä on homman nimi :)

Takaisin