Esikoinen haaveissa 2017

Milmiina ja Jahtu, oijoi, onnittelut!!

Täällä hiljennyttiin tosiaan joulun ja uuden vuoden viettoon, loma on just ohi ja tätikin kävi kylässä. Nyt on oviksen aika päällä ja toinen tjottailukierto menossa. Jos ei tästä nakki jollain tuurilla napsahda niin helmikuussa otetaan sitten tikutus arsenaaliin eli aloitetaan varsinainen yrittäminen. Muokkaan tuota listaa omalta osaltani siis hieman, kiitos minut siihen lisänneelle :)

Ja tervetuloa uusille!

tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Jahtu / yritystä 1/15 /kkm 1/16 ja 9/16
Elma Auroora / tjottailua 12/16, yritys alkuun 2/17
Dossier / yritystä 7/16
milmiina / tjottailu 8/15 lähtien, yritystä 2/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16 / tuulimuna/km 11/16
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15

Onnea plussaneille!! [emoji4]

Miten voi olla toiveet niin korkeella et kuvittelee kaiken maailman oireita vaikka en bongannu ovista ollenkaan?!?
Aivot ja toiveet näköjään tekee tepposiaan.. taas vaihteeks..

Sori omanapailu ja uusille tervetuloa ja toivottavasti on pikavisiitti

Catja85, niin se kroppakin tekee tepposet! mulla oli yhdessä kierrossa kaikenlaisia oireita ja sit kierto veny niin arvaa vaan mikä pettymys oli kun testasin negan :shifty: eli kroppa huijas sata-nolla :wtf:

Joulut on vietetty ja reissusta kotiuduttu. Kp 31 ja ovis on mennyt, jos sellainen nyt tuli alkuunkaan. Mitään oireita ei taas ole ollut suuntaan eikä toiseen

Kohta aletaan taas odotella kuinka pitkäksi kierto tällä kertaa venyy (36..38..42..46..?).

Saiko joku joulun aikoihin plussia? Onnea kaikille heille [emoji4]

Mä oon aiemmin kuvitellut raskausoireita jopa kiertoina, kun raskautuminen on ollut käytännössä mahdotonta Catja85 :P kaikkea se vauvakuumeinen mieli saa aikaan... Toivottavasti pian nappais jo ihan reaalioireetkin!

Kirahvi; mulla on kans yks tollane kierto takana! Oksettikin muka ja menkat 2vrk myöhässä! Onnessaa kädet täristen tein testin ja puhdas nega! Sit illalla alkoki menkat. Pikkusen tunsi ittensä pösilöksi :D :D

Toiveissa<3 joo siit tulee kyl hurja fiilis :D jotenki kyllä putoaa kovaa ja korkeelta! :D mulla oli viel niin et se kierto veny niin et kerkesin viel toisen negan tekee viikon päästä ennenku menkat alko :D

Joo niin sitä vaan joka kierrossa on ihan varma kaikesta et noniin nyt oon raskaana ja sit aina pudotaan kovaa ja korkeelta vaikka kuinka psyykkaa itteään siihe et ne menkat kumminki alkaa.. :D

Nonni.. päätin tänään aamulla tehdä testin että uus kierto voi alkaa (negalla yleensä se vaikutus et alkaa seuraavana päivänä) ja sain tämmösen yllärin [emoji33]
7606e3b0799230c7c7246813afc33ca2

Huom. En bongannu ovista tässä kierrossa ollenkaan enkä yhtään tiedä kuinka pitkä kierto on kyseessä nyt menossa 33/29-39

Catja85 onnea! Aika kiva ylläri :) mulla kans se nega yleensä vaikuttaa et vuoto alkaa seuraavana päivänä :D

Kirahvi36 eikö ookki ihmeellinen voima negalla [emoji1]
En vieläkään meinaa uskoa tuota testiä.. menkkatyylisiä kipuja ollu jo 3-4 päivää ja jatkuu edelleen.. vähän väliä pitää käydä vessassa katsomassa alkoko uus kierto kumminki ku valkovuotoa tulee ihan sairaasti [emoji3] testin jälkeen alko tulla valkovuodon seassa rusehtavaa, toivottavasti tulee vaan vanhat veret pihalle.......

Catja85 4+0 <3 kunnes toisin todistetaan !!!

Catja85, no todellakin :D katotaan toimisko nyt vai vieläkö tuo plussaks muuttuis :)

Taitaa mennä kesken :(
Tänä aamuna herätessä alko tulemaan verta ja sen määrä on hiljalleen lisääntyny...

Takaisin