Esikoinen haaveissa 2017

Testattu hetki sitten ihan puhdas nega, ei minkäänlaista hailuraa.. :(
Pettymys tietysti, mutta ei tässä jotenkin kauheesti osaa enää masentua kun näihin negoihin alkaa jo tottua. Pitää vaan päättää taktiikka seuraavaan kiertoon. :D

Mayday, voihan negat :( ite tilasin mamin testin, pitäis tulla viimeistään pe. Katotaan kumpi ehtii ensin, täti vai testi :hilarious:

Sanos muuta.. mä tilasin sieltä mamilta sunnuntaina ja tänään vasta tuli postissa.

Sanos muuta.. mä tilasin sieltä mamilta sunnuntaina ja tänään vasta tuli postissa.

Ai, siellä toimitusehdoissa luki et pyrkii lähettää saman päivän aikana, viimeistään seuraavan :o

Nimenomaan pyrkii, jos siellä on maanantaisin ruuhkaa kun kaikki piinailijat tekee viikonloppuisin tilauksia. :D

Tää kierto meni niin tjottaillen ku voi niin ens kiertoon ajattelin ottaa taas kaikki keinot käyttöön. Greippimehu ja uutena vois kokeilla sitä macaa, sekä itselle että miehelle. Miehelle myös lisäsinkki. Meillä molemmilla jo muutenkin lisäravinteita käytössä. Ja ovistikut vaikka koko kuukaudeksi :D Liikunta, stressittömyys yms. Mitäs kevyitä poppaskonsteja vielä tulis teille mieleen? (Joo tiedän että tälle aiheelle on oma ketju). Tupakka, alkoholi ja kahvi on jo pois kuvioista muutenkin. Sokerin ja muiden huonojen hiilareiden käyttöä olen viime viikkoina vähentänyt, sitä ajattelin jatkaa myös.

Lupasin just itelleni että varaan viimein ajan hammaslääkäriin, olen lykännyt sitä vuosia... (inhokkipaikka mulle). Ja neuvolalääkärille tarkistukseen näiden luteaalivaiheen kipujen vuoksi.

Anteeksi kun pidän tätä yksinpuheluani tällä palstalls taas. :D

Kp1 tänään. 1.1.2017 kun alkoi menkat niin siitä lähtien on kierto ollut joka kerta tasan 27pv. :) kai se oviskin jossain vaiheessa viime kiertoa sitten oli ja meni mutta jäi vaan bongaamatta. Pms:tä ei tietoakaan, ihan huippufiilis ollu koko päivän. Macaa ostin aamulla ja pistin jo puuron sekaan, hyvin uppos. :) sitten tilaileen ovistikkuja. :D

Pahoittelut kp1 Mayday :(

Täällä kp5, eli tylsääkin tylsempi vaihe. Täti kuitenkin pakkas jo eilen kamansa pois onneksi! Oon ollut ny kovassa flunssassa kolme päivää kun meidän teatteriproggis tuli päätökseen ja stressi vähän helpotti. Täällä oon nyt maannut sängyn pohjalla ja jotenkin kauhee epätoivo nyt tän yrittämisen suhteen vaikka tää on vasta yk3! Huh, kuinkahan kärsimättömäksi tässä tulee. Meillä myös uus elämänvaihe ku mies aloitti työt lentäjänä viime viikolla ja pitäis totutella siihen että tulee paljon öitä ettei oo kotona, ja mä oon niiiin surkea nukkumaan yksin. Joten pieni masis iskee nyt ku monta tylsää asiaa päällekäin! No eipä se auta, ehkä mä huomenna pääsisin taas liikenteeseen ja näkisin auringonvaloo nii tääkin fiilis menis ohi!

Pau91, mä ymmärrän sun epätoivon. Mulla oli toi sama kun rupes meneen useempi kuukausi ilman tärppiä. Viime kierrossa kun sain vähän ajatuksia muualle tästä lisääntymisasiasta niin rupesin tajuamaan että elämässä on paljon muuta, mistä olla onnellinen. Pitää vaan yrittää jaksaa olla positiivinen ja pitää itsestään huolta. Mua myös helpottaa paljon se että oon nykyään tosi avoin mun läheisille tästä yrittämisestä ja lapsen toivomisesta. Esim tänään aamulla esittelin mun maca-purkkia töissä pomolle ja luin purkin takaa kuinka sen aineen pitäisi mm. lisätä hedelmällisyyttä. :)

Tuntuu tyhmältä että se epätoivo iskee jo nyt vaikka ei olla edes kauaa yritetty :D Ja kun tietää, että toisilla on jo todella pitkä yritys takana.. Huh naisten hormonit :D Mutta tuo on ihan totta mitä Mayday kirjoitit :) Mua taas ehkä vähän kaduttaa, että muutamille menin kertomaan ja tuntuu että tosi moni nyt tietää. Tai monet varmaan myös arvailee että yritetään kun kaikki tuntee mut kovana vauvakuumeilijana :D Mutta jotenkin nyt tosi monet tulee silleen että "noh, mä oon pistäny merkille että sä et oo juonu alkoholia hetkeen" tms tai yks päivä mulla oli vähän vatsa kipeä ja pitelin sitä jotenkin, niin yks kaveri tuli sanomaan "mitä ooksä raskaana ku yleensä raskaana olevat pitelee mahaansa tolleen". Niin vähän turhauttaa!

Asioilla on aina kahdet kasvot. Toisaalta on ihanaa jakaa asia ystävien kanssa, mutta toisaalta se saattaa aiheuttaa ikäviä tilanteita, jos ei tärppiä kuulu ja kaverit tekee silti omia johtopäätöksiä.

Näinhän se on!

Katoin huvikseen, että jos tulisin tästä kierrosta raskaaksi ja ovis olis samoihin aikoihin ku viimeksikin, niin laskettu aika olis jonkin laskurin mukaan 2.1.2018! Oispa ihanaa saada alkuvuoden vauva! Katoin myös että mies ei oo yötä poissa oviksen aikoihin, joten ei tuu stressiä siitäkään. Nyt taas ku sai vähän purkaa mieltä nii innolla odottamaan tätä kiertoa! :D

Pau, mä kans välillä huvikseni laskeskelen noita.. mun la olis näillä kierroilla 25.12.2017 että hyvää joulua! :D :D nyt kun miettii niin ei välttämättä tarvis tässä kierrossa tärpätäkään ton la:n vuoksi tai toivotaan ainakin myöhäistä ovista. Tai sitten yliaikaista vauvaa :D :p

Haha joo, jos sais valita nii en mäkää joulun aikaan haluais vauvaa :D mutta eipä sillä oikeesti olis merkitystä :)

Mulla kp31/30, dpo15. Ei edes tunnu siltä että ois menkat alkamassa, ne on ekaa kertaa myöhässä sen jälkeen ku sain keskenmenon!

Jotain flunssan tapasta on kans, nuhaa (tosin saattaa olla allergiaa) ja lämmöt koholla. Valkovuotoo tulee edelleen, eilen tuli pyyhkiessä paperiin veriviiru, muuten ei tippaakaan punasta. Nännejä aristaa ja iskias vaivaa.

Mamin puikkotestin tein tänään, omaan silmään näytti negaa mutta saa tihrustella!

IMG_20170324_121822~2.jpg

Mä en tossa testissä näe mitään, mutta mä en omaakaan niitä kuuluisia viivalaseja! :D mutta toivon ihan älyttömän paljon, että se pian plussaksi muuttuisi, olisit sen todella ansainnut! <3

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Pau, kiitos! Nyt voi olla että täti tulee sittenkin, tai sit ei.. eilen kävi kiusaamassa pikkuhousunsuojallisen verran, ei mitään kipuja (vielä) eikä mitään, ja nyt taas puhdasta valkovuotoo.. mitä tapahtuu?

Takaisin