Esikoinen haaveissa 2017

Mitä kuuluu? :)
Tuliko plussia viikonloppuna?

Itse tilasin eilen sunnuntaina mamilta testejä. Tuliskohan ne huomenna? Alavatsan kivut jatkuu edelleen 24/7 kun viime kierroissa on ollut vaan ajoittaisia tuntemuksia.. mulla on jotenkin sellainen vahva fiilis että tuolla mahassa vois jotain olla. :) jos ei, niin sitten siellä on jotain pielessä..

Mayday, nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin, että siellä olis tärppi! Ainakin lupaavalta kuulostaa :shy:

Mulle ei tullut plussaa eikä tätiäkään. Mikä mun kehoa ja kiertoa vaivaa :sad001 Niin paha mieli, kun ei tuu ratkaisua suuntaan eikä toiseen. Ja miks just nyt, kun sitä lasta alettiin yrittämään ja aina ennen ollut niin tarkka kierto. Jotenkin tragikoomista, että juuri silloin kierto muuttuu ja pitenee, kun sitä lasta aletaan yrittämään. Oon jo miettiny läpi kaikkea mahollista, että reagoiko mun keho näin voimakkaasti esim. spermaan, että koko elimistö heittää häränpyllyä...

Sori pikku vuodatus.:arghh:

Lisäys: Aunemoi kp38/26-29, dpo17

Aunemoi, toi on just se raastavin tilanne.. :confused: mulla kävi samoin joulukuussa kun alkoi toinen kierto kaavinnan jälkeen ja saatiin lupa aloittaa taas yrittäminen niin sitten kierto venyikin viikolla yli normaalin. Tsemppiä! Ja parempi tietysti jos muuttuiskin plussaksi. :)

Ikävää, että sullekin kävi silloin näin. Ilmeisesti plussan mahdollisuus on hyvin minimaalinen tässä vaiheessa, mut joku sen sanoi, että niin kauan kun tätiä ei näy niin kaikki on mahdollista.

Meillä tjottailun / yrityksen aloitus lähestyy.. toukokuun alussa tosiaan pillerit tarkoitus jättää pois. Nyt kuitenkin herännyt kysymys, meillä on nimittäin elokuulle varattu lomareissu Kreikkaan ja jos sattuu niin onnellisesti että ennen sitä raskaudun, uskaltaako reissuun lähteä :nailbiting: ? Vai kannattaako säästää hermoja ja siirtää pillereiden jättämistä reissun jälkeen..

Mitä tekisitte :shy: ?

Mitä jos käykin niin että romanttisella lomalla hommaillessa tärppää? ;)

Minua ei ainakaan haittaa lähteä reissuun raskauden aikana. Enemmän minua haittaisi, jos en tulisi raskaaksi eikä olisi myöskään lomamatkoja.
Toki etukäteen ei voi tietää, millainen raskausajasta tulee, mutta varmaan jokaisella on myös erilainen "kipukynnys" pahoinvoinnin suhteen, jos sellaista tulee.

Deb, se ois kyllä täydellistä :rolleyes:

Aunemoi, tämäpä juuri. Koskaan ei tiedä tulevasta.. eniten pelottaa, jos reissun aikana sattuisi jotain ja joutuisi hakeutumaan lääkäriin ja mahdollisesti vauva ois hengenvaarassa? Olen kova jossittelemaan ja miettimään aina sitä pahinta, ajan mieheni välillä raivotilaan tämän ominaisuuteni vuoksi :grin

Teemme reissun perinteisesti joka kesä välimerelle ja jos ehkäisyn jättäisimme pois vasta elokuussa ja tärppiä ei kuuluisi hetkeen niin olisin samassa tilanteessa taas ensi vuonna kun uutta reissua pitäisi varata o_O
Taisin tässä samalla vastata omaan kysymykseeni ..:wacky:

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Ja jos maltat, voittehan aloitella yrityksen esimerkiksi kesä-heinäkuussa, jolloin raskaus olisi vasta alkuvaiheessa matkan aikana. Niin siis JOS sattuisi käymään niin onnekkaasti, että heti tärppäisi.

Aunemoi, tätä olenkin harkinnut melko paljon.. muutama kuukausi sinne tai tänne. Tärppäämisen ajankohdasta ei taas tosin tiedä kukaan :sad001

Toivotaan Mayday kovasti tärppiä! :) Ja toivottavasti Aunemoi tilanne selviää pian!

Täällä kp2 :(

Pau, uusi kierto tuntuu ikävältä, kun aina odottaa muuta lopputulosta niin paljon. Tää epätietoisuuskaan ei kyllä oo kivaa. Mulla olis jo ovulaatioajankohta käsillä laskurin mukaan, jos tätä venymistä ei olis tapahtunut. Uusi kierto olis kuitenkin uusi mahdollisuus :banghead:

Loreeen, täältä huutelee rv 7:lla matkustellut eikä siinä ihmeitä. Olihan sitä vähän huono olo, mutta kivempi siellä rentona, kuin töissä stressit päälle. Sea band rannekkeilla pärjäsin.
Hieman, kun katsoo mitä syö niin eipä siinä.

Toki jos tykkää reissuilla alkoholia käyttää niin sitten asia erikseen, mutta kyllä mielestäni raskausajan jaksaa ilman ja hieman voi miehen lasista maistaa :).

Esper, ihana kuulla! Puhuttiin tästä miehen kanssa ja päätettiin pysyä "alkuperäisessä" aikataulussa eli jätämme pillerit pois toukokuun alkupuolella :) ja alkoholi ei ole ongelma, oon absolutisti :woot:

Varmaan puhtaasti tjottailemme kunnes saan selville kierron pituuden, sitten voisin mielenkiinnosta tikutella ovista, koska sitä ei ole kyllä ikinä tullut tehtyä :nailbiting:

Hirveetä kyytiä tulin töistä kotiin että pääsis testaan, mutta ei ookaan testejä tullu! :oops: :D

No huomiseen ainakin pitää siis vielä jännittää. Vatsa edelleen pinkeä ja kipeä, eilen vähän närästi, tänään on ollut myös vähän hutera olo..

No nyt jännitetään huomista sun puolesta sit :-) Täällä päättyi jännitys punaiseen raitaan vessapaperissa eli huomenna kp1.

Aunemoi, hyvä että tuli selvyys asiaan, parempi kun elää epävarmuudessa! :)

MayDay, mitkä kiertopäivät ja dpo sulla on?

Itellä tuntuu olo kuumeiselta, aamulla jomotti menkkamaisesti mut vaan hetken, valkkaria tullu reilusti taas ja vihlasee alavatsaa kun teen nopeita liikkeitä. En osaa ajatella että oisin raskaana, tai jos oisinki ni veikkaisin kovasti taas kemiallista. Teen seuraavan testin vasta jos ei pe ala menkat ku pitäis.

Deb, mulla on nyt (keskiviikkona) kp 27/27. Dpo ei tarkkaa tietoa, en edes bongannut ovista niin aika erikoista että nyt sitten kuvittelen olevani raskaana. :p dpo saattais siis olla jotain välillä 12-16 vähäisten ovisoireiden perusteella. Vatsaoireet alkoi viime perjantaina, eli kp 22/dpo mahdollisesti 7-11. Toivottavasti testit tulis huomenna ennenku pitää lähteä töihin. Ja toivottavasti ainakaan menkat ei pääse yllättämään..

Takaisin