Esikoinen haaveissa 2017

Hahaa rento piinailu, mitä se on? :D täällä kp28 ja dpo9. Ei oikeestaan oireita, eilen vaan närästi kovasti ja mua ei oikeestaa ikinä närästä! Vähän pelkään et menkat sieltä kuitenkin pian alkaa ku tuntuu semmosta tosi pientä painetta mitä joskus menkkojen aikaan on.. nooh, ekan testin teen kyl huomenna jos ei sitä ennen ala!

Rento piinailu on sitä että kun kysytään mikä kp tai dpo tai koska testaat niin ei osaa heti antaa tarkkaa vastausta :D

Ja kiitos rakkaan mieheni, rentous on nyt poissa :p
Täällä siis kp 17, dpo 5-6. Meneepäs meillä täällä kierrot samaa tahtia.. :) loppuviikosta sitten kaikki plussataan, eiks je?! <3

Kun nyt oikeen rupesin noita kaikkia päiviä laskeen niin tästä kierrosta jos raskautuisin niin LA olis pyhäinpäivänä. Viime pyhäinpäivän vietinkin siellä samassa synnytyssairaalassa kaavinnassa...

Viime kierrosta sen verran viisastuin että niitä oireita on turha kytätä, mulla oli vähän kaikkea mahdollista ja silti menkat alkoi ihan normaalisti..

MayDay toivottavasti vietät tänä vuonna pyhäinpäivän täysin eri tavalla:wink

Toivotaan kovasti plussia loppuviikolle!

MayDay: mä oon ajatellu kokoajan että voisin tehdä testin vasta ens viikon loppupuolella, mutta tajusin sun viestistä että koska ovuloin aiemmin ja on tosiaan tää dpo6-8 (luultavasti dpo7) niin voisinki tehdä jo tän viikon loppupuolella testin :grin vai pitäiskö yrittää jaksaa odottaa siihen asti mitä kalenteri näyttää koska menkkojen pitäis alkaa? (Clue-sovellus käytössä, tosi kätsy ja alkanu menkat kyllä yhtä poikkeusta lukuunottamatta sen mukaan, ja oviski sattunu niille päiville mille se näyttää fertile window'n).

Mut koska oon ovuloinu aiemmin tässä kierrossa ihan selkeiden oviskipujen kera niin.. ähh. Se siitä tjottailusta tällä kierrolla :hilarious:

Oireita:
- Kamala väsymys kokoajan, nukuin eilen päikkärit ja viimeyönä silti 11h, nyt väsyttäny taas koko päivän.
- Aamusin kauheen kylmä ja kuumeinen olo, nenä välillä tosi tukossa.
- Ravaan vessassa noin suunnilleen kokoajan koska kamala pissahätä enkä juo normaalia enempää edes vettä.
- Eilen tuli pieni täplä punertavaa tahmeen valkkarin seassa pyyhkiessä paperiin, tänään tullu maitomaista valkovuotoo oikein kunnolla (samanlaista kun olin viimeks raskaana mut se meni kesken)
- Ruokahalu vaihtele olemattomasta laittoman suureks.
-Jäätävä turvotus vaikka en söis mitään mikä yleensä turvottaa.
- Nippailua varsinkin seisomaan noustessa, välillä niinkin voimakasta että täytyy istua hetkeks uudestaan, ja kevyt paineen tunne selällä maatessa.

Ja joo, piti tosiaan olla vaan rennosti eikä tutkailla näitä oireita mut noita en oo voinu olla huomaamatta. Millon mun kannattais tehdä testi? :nailbiting:

Kiitos Pau! Kai sitä täytyy vähän toiveikas olla kuitenkin (?). :)

Moi taas tännekkin! Lyhyt tauko tais venyäkin.. tervetuloa uusille ketä tänne on sillä aikaa ilmestynyt, toivottavasti jää visiittinne pikaiseksi :)

Jänniä aikoja monella :)

MayDay88 tuo miehen kysely on kyllä hellyyttävää mutta kadottaa kyllä rentouden touhusta :dead: Ymmärrettäväähän se on että kysyy, kun eihän ne miehet muuten voi tietää yhtään missä mennään kierron suhteen. Toista se on naisilla..

Kirahvikin mestoilla tauon jälkeen! Toivottavasti paussi teki terää :cat:

Täällä ei mitään uutta niin on kiva lukea muiden kuulumisia! ... kp 14 meneillään ovista etsiskellessä. Niin toivoisin plussaa tästä kierrosta, mutta voi ***** kun se toivominen ei vaan auta asiaa :facepalm:

Täällä ollaan kohta taas jännön äärellä. Ovulaatiokipuja on uskoisin että ovulaatio tänään. Sunnuntaiaamuna pupuiltiin, tänään jos saisi houkuteltua ystävänpäivän kunniaksi niin ois pupuilut ainakin menneet nappiin aikataulutuksen osalta [emoji23]

Tsemppiä oviksen metsästykseen Kotikisu!
Ja nyt vaan Qwertyy peitot heilumaan! :D

Tuonne Raskaaksi 2017 jo kirjoitinkin, mutta laitanpa nyt tännekin että kp29, dpo10 ja puhdas nega testattu aamulla :(

Mua rupes aamukahvi närästää ja mua ei närästä IKINÄ.. :nailbiting:

Täällä ollaan edelleen ihmeissään.
Oli tyhjennysvuoto kun lopetin pillerit,mutta tää pirun pahoinvointi on ja pysyy,samoin kuin kohonnut ruumiinlämpö.
Hmmm.
Ehkä testaan tänään vielä yhdesti,sitten jos (ja kun..) on nega niin luovutan ja annan vaan peittojen heilua ja pidän toiveet korkealla.

^^ pahoinvointi pamahti uusiin sfääreihin ja piti ihan käydä pönttöä halaamassa.Mitään muita vatsatautioireita ei oo.Argh kuinka tuskastuttavaa.

Jännä Deb et sullakin sama juttu ku mulla, toissapäivänä ja eilen närästi ja mua ei kans närästä ikinä! :D

Kannattaa varmaan Pene käydä terkkarilla tai jotain jos edelleen näyttää negaa ja pitkään ollut pahoinvointia?

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Vieläkö mukaan mahtuu? Olemme miehen kanssa molemmat 29v ja yritys aloitettu 8/2016. Vauvakuume on molemmilla kova :shy:
Mentiin viime vuonna naimisiin ja voin sanoa, että muiden jatkuva kysely ei tilannetta helpota :shifty:

Tervetuloa kuumeilemaan Wonderwall! :) Meillä ihan sama tilanne, tässä kuussa tuli vuosi naimisiin menosta ja kyselyiltä ei mekään olla säästytty! Erityisesti ärsytti oman isän kommentti kun oli tullut muutama kilo häiden jälkeen lisää, että "jahas, saanko mä kysyä, että ooksä raskaana" :D

Takaisin