Esikoinen haaveissa 2017

YRITTÄJÄT

tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16 / tuulimuna/km 11/16
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17
Vaapukka_ / yritystä 1/17
Mangusti_ / yritystä 1/17
Aunemoi / yritystä 1/17
Pau91 / yritystä 1/17
Ruusukulta/ yritystä 3/16/ kkm10/16
Wonderwall / yritystä 8/16

Plussanneet
milmiina LA 1.9.
Jahtu LA 6.9.
Dossier LA 21.9.
Elma Auroora LA 29.9.

Nyt pitäs olla oikee lista, mä taisin tipahtaa tosta edellisestä vaan pois?

Vielä paljon pitempi. En oo miekään tässä

Mulla tehtiin vähän sen jälkeen kaiken kattava gynetutkimus kun lopetin pillerit, ultrattiin ja katottiin kohdun asento ja papa otettiin tms, ja sanottiin sillon et kaikki on kunnossa. Siitä tosin on jo n 2v joten.. miestä ei oo tutkittu hedelmällisyyden osalta, mut en usko et on siitä kiinni koska yks km ja pari kemiallista tullu kuitenki niin on ainaki hedelmöittymisiä tapahtunu.

Mä en tiedä uskallanko aamulla tehdä uutta negaa (dpo10), mutta sit jos en testaa niin mietin asiaa koko päivän. Onneks noi kaupan testit ei oo kauheen kalliita :)

Mulle ei oo nyt km:n jälkeen tehty minkäänlaista gyne-tutkimusta kun silloin kun oli jälkitarkastus, niin oli just vuoto päällänsä.. jos ei nyt muutamaan kuukauteen tärppää niin pitää sitten mennä. Kuitenkin kierto tasaantunut ja ovis bongattu ja silloin kesällä aloittaessa tulin melko nopeasti raskaaksi. Nykyään kierrossa on ehkä neljä päivää kun ei ole mitään juilimista kohdun/munasarjojen alueella. Väkisinkin miettii että onko kaikki kunnossa kun kokoajan pientä kipuilua.. :confused:

Ei hitsit, oon jo luovuttanu tän kierron suhteen kun testannu negaa eikä mitään oireita. Mutta just nyt äsken tuntu kohdussa samanlainen kiristys ja nipistys mitä viime raskaudessa dpo7 jolloin tiesin heti että nyt jotain tapahtuu.. :eek: miksi pitää kropan huijata ja kiusata mieltä tällä lailla.. :confused: tänään dpo8-9

MayDay, sullahan on aika varhaset dpo:t vielä, joten ei kannata luovuttaa ;) kuulosti lupaavalta tuo kiristys ja nipistys! Vklp aikana sit plussaat ;)

Noou, onko sulla kuvaa laittaa plussatestistä? Onnea! <3

ImageUploadedByVau Foorumi1487317459.416317.jpg

Tommonen haalea, mutta onhan se plussa eikö? [emoji3]

Noonu, on plussa, onnea! :)

Deb, on varhaiset joo, mutta kun musta ei yhtään tunnu siltä että oisin raskaana, ei yhtään. Luulen että saan lisätä tuon kouristuksen/supistuksenkin vaan sinne negakierron oirelistaan... taidan mennä ostamaan tänään tamponeja jos se auttais. :D ja onpahan sitten valmiina kun ens viikolla alkaa menkat.

Dpo 10-11. Uutta kiertoa odotellessa :)

Liitteet

• 1487406711057.jpg
    1487406711057.jpg
    33.1 KB · Katsottu: 180
Muokattu viimeksi:
Olin turhan optimistinen sen suhteen, että saisin bongattua oviksen tai edes vahvempia viivoja kuin vain haamuja ovistesteihin... Kaikkina näinä päivinä kp9-kp14 tullut vain haaleita hailuroita.. Silti itse tutkiessa valkovuotoa, se on hyvin liukasta ja läpinäkyvää, mielestäni siis sopii ovulaatiolimojen kuvaukseen. Silti vähän semmonen olo että no jaa, kun ei ovistestissä mitään muutosta koko aikana. :/ Ollaan silti käytetty miehen kanssa tilaisuudet hyväksi ja menty joka toisen päivän taktiikalla alkukierrosta alkaen. Tänään siis kp14/28 ja nokka kohti lähestyviä piinaviikkoja.

Mitä testejä Vaapukka käytät? Itellä Rfsun testit osoittautui ihan susiksi, näytti tosi haaleita vielä silloinkin kun digi ja raskauskeijun testit näytti selvät ovisplussat..

Tilasin mamintestit-verkkokaupasta. Ovat 25mlU/ml. Pitäisköhän testata ens kierrossa uudestaan eri merkillä, ehkä jopa digillä.

MayDay88 mulla kanssa samasta herkästä testistä nega dpo 11, mutta apteekin testillä dpo 12 ja 13 haalea viiva. Joten, vielä kerkeää :wink

Tein nyt illalla vielä ovistestin Pau91:n tsemppien saattelemana, ja yllätyin, se on nyt selvästi vahvempi haamulainen! Annoin testin tekeytyä normaaliin tapaan 10min, ja kun menin katsomaan vessaan, näin jo kauempaa viivan piirtyneen. Aiemmissa testeissä sitä on pitänyt lähempää tihrustella. Voi kuinpa se olisi huomenna taas vahvempi ja bongaisin sitten plussan! :)

Takaisin