Esikoinen haaveissa 2017

Pau91, mulla tosiaan alkoi nännien aristaminen myös tuossa ekassa yrityskierrossa pillereiden jälkeen. Muistiinpanojen mukaan noin kp20 tienoilla. Tämä aristuis vain kasvoi ja kasvoi kierron loppue kohden. Pari päivää ennen menkkoja teki jo kovin kipeää hellästi puristaa sormien välissä, myös kosketus paidan läpi sattui. Tätä ei tosiaan ollut minulla koskaan aiemmin tässä mittakaavassa. :D

Miten tuolla saunassa tuppaakin nää miehet alkaa puhumaan vauvajutuista. :D Meillä siis mies myös aina saunassa lähtee suunnittelemaan jotain vauvaan liittyvää, juurikin nimeä ja eroa yleisesti eroa jos tulee tyttö/poika. Tulee jotenkin tosi ihana olo kun hän lähti täysillä mukaan tähän projektiin ja kyselee usein millanen olo ja miltä musta tuntuu. :)

En malta odottaa että kierto on pidemmällä! Tänään postiluukusta tippui mun mamin tilaus, toivottavasti ne pääsee pian käyttöön! :)

Tänään tänne meille on kurvannut täti, eli kierto pysyi siinä 28:ssa päivässä. Mikä on positiivinen asia! Nyt päästään aloittamaan sit nopeasti uusi ja toinen yrityskerta. Ostin myös mamilta kasan raskaustestejä ja ovistestejä. Katotaan miten mun käy oviksen bongailun kanssa :D pitää perehtyä nyt viel vähä et milloinkohan kannattaa alottaa testaamaan ja mihin kellonaikaan.

Mites muilla? Missä vaiheessa kiertoa olette? :) kenes testejä päästään seuraavaksi jännäilemään.

Mulla neljäs loppukierto menossa. Kp 34/38. Muistan niin tuon vaiheen kun odottelin ensimmäisiä ja toisia menkkoja. Viime kierrossa tuntui että vasta kunnolla lähti elimistö ja hormonit toimiin kun pms oireet tuli takaisin. Pillereitä syödessä niitä ei käytännössä ollu. Jotenki sitä enemmän tarkkailee omaa kehoa, mut oon ite yrittäny miettiä muita kivoja juttuja samalla niin ei ole niin kauheaa pudota kp1.

Pau91, mulla tosiaan alkoi nännien aristaminen myös tuossa ekassa yrityskierrossa pillereiden jälkeen. Muistiinpanojen mukaan noin kp20 tienoilla. Tämä aristuis vain kasvoi ja kasvoi kierron loppue kohden. Pari päivää ennen menkkoja teki jo kovin kipeää hellästi puristaa sormien välissä, myös kosketus paidan läpi sattui. Tätä ei tosiaan ollut minulla koskaan aiemmin tässä mittakaavassa. :D

Miten tuolla saunassa tuppaakin nää miehet alkaa puhumaan vauvajutuista. :D Meillä siis mies myös aina saunassa lähtee suunnittelemaan jotain vauvaan liittyvää, juurikin nimeä ja eroa yleisesti eroa jos tulee tyttö/poika. Tulee jotenkin tosi ihana olo kun hän lähti täysillä mukaan tähän projektiin ja kyselee usein millanen olo ja miltä musta tuntuu. :)

En malta odottaa että kierto on pidemmällä! Tänään postiluukusta tippui mun mamin tilaus, toivottavasti ne pääsee pian käyttöön! :)

Ja ihana mies sulla! [emoji4] kuulostaa tutulta myös täällä päin.

Tsemppiä Kampela uuteen kiertoon ja Mirellan myös!
Vaapukka, lisäkipuilua siis odotellessa :D Ja tolla saunalla on näköjään joku ihmevaikutus miehiin, ku saa nekin höpöttelemään enemmän! ;)

No kun mulla on tilanne että olen syönyt Zoelynia monta vuotta,eikä mulla ole ollu menkkoja yli vuoteen. Pari pilleriä jäänyt syömättä kun unohtui reissun ajaksi kotiin,eli mahdollista on että olisin raskaana.

Eilen olisi pitänyt aloittaa taas pillerit,vaan enpä enää aloita,eli vaikka nyt en olis raskaana niin aletaan yrittää :)

En vaan kerrassaan ymmärrä. Tein tänään testin ja negahan siellä. Mutta mitä ihmettä nämä oireet sitten on?!

Pahoittelut menkoista Kampela, ja olikos joku muukin...? No jokatapauksessa onnea uuteen kiertoon!

Meilläkin miehen kanssa aina saunassa käydään kaikista henkevimmät keskustelut. :-)

Täällä kp11. On viime päivinä melkein eggikset valunut housunlahkeisiin vaikka greippimehu jäi tästä kierrosta pois :-D muutaman greipin olen kyllä syönyt kun ovat nyt sesongissa.. No olen hyvin onnistunut kellistämään miestä ilman että se on edes tajunnut mitä päiviä tässä ehkä elellään, säästyy tällä kertaa suorituspaineilta. :-) mulla oli jemmassa vielä kaksi ovistestiä joista toisen tein eilen illalla ja toisen äskön. Eipä menneet ne testit hukkaan.. :-)

Liitteet

• 1486492111460.jpg
    1486492111460.jpg
    32.8 KB · Katsottu: 166
Äh,en taas pysy perässä.

Maanantaina olis pitänyt aloittaa uus liuska Zoelynia,vaan en aloittanut.
Eilen illalla alkoi verivuoto,jota kesti tasan sen illan,yöllä ei ollut tullut mtn eikä nytkään,pyyhkiessä haalea viiru punaista.
Jotenka mitähän nyt,kun luulisi että jos kyseessä on menkat niin olis nyt vähän pitempään kestänyt.Emt.

Pene, hormonaalisen ehkäsyn jälkeen saattaa kierto mennä vähän kuinka sattuu!

Täällä dpo 5 ja voi hyvää päivää ku aika menee tän suhteen hitaasti vaikka päivät oliskin täynnä puuhaa :D mitään kummempia tuntemuksia ei kyl oo, vähän nippailee alavatsasta välillä ja rinnat aristaa edelleen, mutta luultavasti vaan kiinnitän enemmän huomiota kaikenmaailman tuntemuksiin :D

Pene, vuotosi oli ns. tyhjennysvuoto, ei varsinaiset menkat. :) Johtuu pillerihormonien vähenemisestä elimistössä. Zoely taitaa olla aika hanakka viemään vuodot kokonaan pois käytön aikana (kuten minulle kävi) eli estää kohdun limakalvon paksunemista, siksi vuoto noin niukkaa. Itsellä oli aika vastaava tyhjennysvuoto lopettamisen jälkeen. Nyt odottelen ekoja luomumenkkoja, pitäisi parin päivän päästä alkaa, jos aiempaan kiertoon ennen pillereitä on luottaminen (ja raskaustestit näyttää negaa, nyt dpo 13 :sad001 ).

Eikö vainoharhaisen oireiden bongailun kuuluisi loppua, kun näkyy puhdasta negaa testeissä? Minulla vain pahenee oireet, eilisestä lähtien lievää pahoinvointiakin tullut mukaan. Nännien aristelu lisääntynyt. Ja tosiaan aamulla testasin vitivalkoisen negan Apteekkarin testillä... :shifty: Mahtaa olla äkäinen täti tulossa.

Nyt alkoi runsaampi vuoto,kipuja on vähän.

Voi että,enpä taida raskaana olla vaikka kuin toivoisin.

Pene, pahoittelut menkoista! Uuteen kiertoon ja uutta yritystä :)

Mangusti, toivottavasti muuttuis vielä plussaks, mikä kp sulla onkaan?

Deb: Kp 25, ennen pillereitä eli pari v. sitten kierto oli n. 26 pv. Kiitos tsempeistä, vähän rupeaa kyllä olemaan toivo menetetty tältä kierrolta... Mutta tosiaan vasta eka yrityskierto, niin varsin onnekas olisikin tärppi ollut jo tähän.

Muoks: Ja tänään kp 1, eli kierto jäi 25 päivään. :(

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut menkoista Mangusti :( Toivotaan että tässä kierrossa tärppäis!

Täällä oli tänään tosi omituista kipua alavatsassa, nyt en kyllä ainakaan kuvitellut mitään vaan otti kyllä ihan kipeää. Mitenköhän sitä nyt kuvailis, niinku vähän neulalla olis käynyt tuola kohdussa pökkimässä! Ja nyt tommoset sitten tietysti nostattaa vähän toivoa josko siellä jotain tapahtuis. Tänään siis kp25 ja dpo 6. Huomenna ois kaverin luona illanistujaiset ja mietin että uskallanko juoda mitään? En kyllä ala vielä testailemaankaan, tuskin vielä mitään näkyis jos ois edes näkyäkseen!

Jäin miettimään tuota Mangustin kommenttia tyhjennysvuodosta.Eli siis mitä se tarkoittaa?Tai siis,jos ne ei ole varsinaiset menkat vaan pillereiden aikaansaannosta,niin voinko olla raskaana vaikka se tuleekin?Oon jo ihan hyväksynyt ajatuksen etten ole nyt raskaana,ihmetyttää vaan tää tuhoton pahoinvointi joka taas nosti päänsä oikein huolella,imeskelen tässä jääpaloja etten oksenna..

Pahoittelut menkoista Mangusti :( Toivotaan että tässä kierrossa tärppäis!

Täällä oli tänään tosi omituista kipua alavatsassa, nyt en kyllä ainakaan kuvitellut mitään vaan otti kyllä ihan kipeää. Mitenköhän sitä nyt kuvailis, niinku vähän neulalla olis käynyt tuola kohdussa pökkimässä! Ja nyt tommoset sitten tietysti nostattaa vähän toivoa josko siellä jotain tapahtuis. Tänään siis kp25 ja dpo 6. Huomenna ois kaverin luona illanistujaiset ja mietin että uskallanko juoda mitään? En kyllä ala vielä testailemaankaan, tuskin vielä mitään näkyis jos ois edes näkyäkseen!

Mullaki tänään illanistujaiset, nään kaveria ketä en oo nähny aikoihin ja koska oon päättäny olla ressaamatta, ajattelin kyllä juoda.. kp14/28-29.

Ja pene, mulla tuli pillereiden lopettamisen jälkeen aina ennen menkkoja pahoinvointia muutaman kuukauden ajan, toivottavasti ei johtuis siitä sulla ja pidän peukkuja :)

Nonni, mies pilas mun rennon piinailun kun rupes tänään kyseleen että onnistuikohan tällä kertaa, koska voi testata jne. :mad: täällä mä nyt sitten taas lasken päiviä... :D lämpöjä olen mitannut nyt joka aamu ja hyvin on pysyneet koholla oviksesta lähtien. FF ehdottaa testipäiväksi lauantaita dpo10. Voishan sitä jo torstaina itseensä kiusata ja masentaa tekemällä liian aikaisen negan...?

MayDay, mulla on täällä dpo6-8 kp18 (en oo ollenkaan varma ku en tikuttanu, tallettluja tehty kyllä ahkeraan) ja koitan kans olla piinailematta. Yritän ajatella että tuskinpa se nytkään on tärpänny :D

Vaikka siis kauhee vilu kokoajan ja aamusin kuumeinen olo ja nenä tukossa, rinnat arat, nippailuja (koviakin sellasia) ja olin näkevinäni eilen pyyhkiessä paperiin jäävän vähän punasta valkovuodon sekaan.. välillä mikään ei maistu ja välillä voisin syödä kattilallisen ruokaa.. koitan takoo itelleni päähän että mä vaan kuvittelen :hilarious: enkä suostu ajattelemaan että nyt mulla on kaikki raskausoireita, koska tuskinpa nytkään on tärpänny ja kuvittelen vaan jotain ja täti kaahaa kylään omalla ajallaan sit. Pessimisti ei pety? :banghead:

Takaisin