Esikoinen haaveissa 2017

Aargh..Mulla ei onneks suvusta kysele oikeestaan muut kuin sisko. Suurempi ongelma on työpaikalla, jossa miehet käyvät vuoron perään n.viikonvälein kyselemässä. Palo viimein niin hermo, että llmoitin vetäväni turpaan seuraavaa kysyjää. :smiley-angry002 (Nyt täytyy todeta, että en kannata millään muotoa väkivaltaa, mutta miehet uskoo parhaiten, kun niille sanoo suoraan :smiley-ashamed005)

Meillä vähän sama tilanne :D mun äiti ja isä luulee että oon raskaana ja ne kyselee mun siskolt et joinko jossain juhlissa yms. Sisko siis tietää että yritetään ni vedätetään niitä oikein urakalla :D sinänsä hauskaa mut toivois et oikeesti ois mielummi :)

Kyllä meitä tänne mahtuu, tervetuloa!

Ai että mua ihan itteeni nauratti kuinka tyhmä oon, mutta aamulla testasin kauniin ja kirkkaan negan. :D ei ole kyllä edes mitään oireita, mutta kun testejä on kaapissa vielä kymmenkunta niin tuhlataan nyt ihan urakalla..

Latasin WomanLogin,jos tässä alkais vähän seurailla että missä kierto menee.
Oon niin iloinen päätöksestä alkaa yrittää bebeä :') En halua ottaa stressiä,vaan yritän antaa asioille aikaa edetä omalla painollaan.

Mä oon nyt päättäny etten osta kotiin testejä, kun en kuitenkaan malta olla testaamatta (Oon kuluttanu ihan liikaa testejä aikasemmilla yk:lla) ja vannotin miestä kattomaan, etten saa testaa ku vasta kp30 tienoilla. Nyt kp22 menossa...

Tervetuloa uusille!
Uteluita ja vihjailuita kuulee hyyyyvin usein niin töissä kuin muuallakin. Itse pystyy heittää ne aina vitsiksi, mut oon miettiny pystyiskö enää sitten jos yritystä takana pidempi aika? Nyt ajateltuna luulen ettei..
Täällä kp19, yritän olla stressaamatta ja kuulostelematta kehoa liikaa :D

Tervetuloa Wonderwall! :)

Onpa teillä uteliasta ja ajattelematonta porukkaa töissä kun kyselevät lapsentekosuunnitelmia. Ei mielestäni kuulu hyviin käytöstapoihin. Onneksi ei ole itse tarvinnut vastailla tällaisiin uteluihin. Täysin eri asia on läheiset ihmiset jotka luottamuksellisesti kysyvät. Silloin voi valita kertooko todellisen tilanteen vai antaako ympäripyöreitä vastauksia.

Meillä melkein kaikki parhaimmat kaverit tietävät jo yrityksestä... Ei sitä vaan malttanut kumpikaan meistä olla kertomatta :smiley-ashamed008 Tässä vaiheessa on kyllä kiva kun voi jutella asiasta muille. Mutta jos yritys venyy pitkälle niin tiedän että alkaa harmittamaan kun muutkin odottavat hyviä uutisia ekä niitä sitten olekaan kertoa. Mutta hetki kerrallaan eteenpäin!

MayDay88, toi on kyllä paha kun on testejä kaapit pullollaan! Mutta netistä kun tilaa varastoon, niin eihän se edes kukkaroa niin verota vaikka testaisikin runsaammin :grin

Majia, ei varmasti tuu olemaan helppoa jos aikaa menee, varsinkin jos jotakn mutkia tulee matkaan tai kaikki ei oo ok

Moikka! :) Täällä olisi 26 v. esikoista halajava, naimisissa ollaan oltu 1,5 v, yhdessä kohta 10 v. Kuumeilua on takana jo pidempään, nyt viimein tarkoitus alkaa toiminta :D Eli e-pillerit jätetty pois 8.2., ja "tyhjennys" alkoi sit 9.2., eli onko kp7, (voiko laskea jo heti pillereiden poisjätön jälkeen)?
Malttamaton olo, mutta järjen kanssa ajatellen olen kyllä valmistautunut rauhassa tasoittelemaan kiertoa ja toipumaan 9 vuoden pillereiden syönnistä...mutta eihän sitä koskaan tiedä! Omasta kierrostakaan ei oikein muistikuvaa ole, kun niin pitkään menty pillereillä tauotta... Toivottavasti täältä löytyy yhtä kuumeista porukkaa :)

Tervetuloa uusille! :)

Maisukka, mä ainakin laskin selvyyden vuoksi juuri tuolleen tyhjennysvuodosta sen kiertopäivän. :) Eka yrityskierto siis takana pillereiden jätön jälkeen, ja pysyi siinä 28:ssa päivässä.

Mulla tulee uteluita lähinnä äiteltä, joka tietää että yritetään lasta ja tuntuu välillä että se ressailee melkein enemmän ku minä :hilarious: ottaa se välillä kyllä voimille kun se kyselee, ku sit mäkin alan miettimään.. ja sit se antaa kaikenmaailman neuvoja ja lähettää linkkejä raskautumisesta, mitkä oon kuitenki ite lukenu moneen kertaan. Onhan tietty ihanaaki että haluu olla mukana ja tukee mua :)

Mulla tuli kamala paniikkikohtaus kun tullu pari haamua, eilen yks ja tänään toinen, ja tän päivänen oli niin haalee että hyvä että sen näki.. mulla on ollu niin monta kemiallista raskautta että aloin tietty panikoimaan että tässä tääki varmaan taas oli, ja sit kun en saa vielä varmuutta varmaan muutamaan päivään (dpo9 kp20 menossa), niin en tiedä yhtään miten yrittäis pysyä kasassa tässä. Sit vielä kun on yk24, siis tasan 2v oltu ilman ehkäisyä, eikä vieläkään oo tärpänny niin tänään tuli taas miehelle itkettyä ettei varmaan koskaan saada lapsia. Vastaus oli "älä ressaa tollasia, just oot saanu haamuviivan ja sanonu että susta tuntuu että oot raskaana", mutta sit aloin vaan itkee lisää ja se jatko nopeesti et: "mut ymmärrän tottakai että tuntuu pahalta ja on vaikeeta olla ressaamatta..".

Anteeks avautuminen, oon vaan tosi herkillä kun epätietoisuus on ehkä pahinta..:sad001

YRITTÄJÄT

tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
MayDay88 / yritystä 7/16 / tuulimuna/km 11/16
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17
Vaapukka_ / yritystä 1/17
Mangusti_ / yritystä 1/17
Aunemoi / yritystä 1/17
Ruusukulta/ yritystä 3/16 / kkm10/16
Wonderwall / yritystä 8/16

Plussanneet
milmiina LA 1.9.
Jahtu LA 6.9.
Dossier LA 21.9.
Elma Auroora LA 29.9.

Sain listan kaivettua vanhoista viesteistä ja lisäsin itseni. En tiedä onko tähän päivitystä tullut?

Voi Deb, toivon niin että tällä kertaa tulis pysyvät viivat! Onko teillä tehty mitään tutkimuksia? Tsemppiä piinapäiviin, pidetään peukkuja. :)

Voi Deb, toivon niin että tällä kertaa tulis pysyvät viivat! Onko teillä tehty mitään tutkimuksia? Tsemppiä piinapäiviin, pidetään peukkuja. :)

Mulla tehtiin vähän sen jälkeen kaiken kattava gynetutkimus kun lopetin pillerit, ultrattiin ja katottiin kohdun asento ja papa otettiin tms, ja sanottiin sillon et kaikki on kunnossa. Siitä tosin on jo n 2v joten.. miestä ei oo tutkittu hedelmällisyyden osalta, mut en usko et on siitä kiinni koska yks km ja pari kemiallista tullu kuitenki niin on ainaki hedelmöittymisiä tapahtunu.

Mä en tiedä uskallanko aamulla tehdä uutta negaa (dpo10), mutta sit jos en testaa niin mietin asiaa koko päivän. Onneks noi kaupan testit ei oo kauheen kalliita :)

Voi Deb, tsemppiä hirveästi! Onnea on noin ymmärtävä mies.
Jospa ne viivat siitä vahvistuiskin!

Toivon Deb ihan älyttömästi viivan vahvistumista!

Täällä vaihtui tänää kp1. Helpottava tieto nyt ainakin että nuvaringin jälkeen kierto on normaalin pituinen ja ovulaatiokin saatiin bongattua! Mietin vaan että onko 12pv luteaalivaihe vähän lyhyt vai onks se vielä ihan normaali?

YRITTÄJÄT

Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Noonu / yritystä 8/16
Catja85 / yritystä 7/15
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17
Aunemoi / yritystä 1/17
Ruusukulta/ yritystä 3/16 / kkm10/16

Plussanneet
milmiina LA 1.9.
Jahtu LA 6.9.
Dossier LA 21.9.
Elma Auroora LA 29.9.

Sain listan kaivettua vanhoista viesteistä ja lisäsin itseni. En tiedä onko tähän päivitystä tullut?

On jossain pitempikin mut en puhelimella saa sitä kaivettua esille[emoji20]

YRITTÄJÄT

Babe / yritystä 7/16
Inertia / yritystä 6/16
Noonu / yritystä 8/16
Catja85 / yritystä 7/15
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17
Aunemoi / yritystä 1/17
Pau91 / yritystä 1/17
Ruusukulta/ yritystä 3/16/ kkm10/16

Plussanneet
milmiina LA 1.9.
Jahtu LA 6.9.
Dossier LA 21.9.
Elma Auroora LA 29.9.

Nyt pitäs olla oikee lista, mä taisin tipahtaa tosta edellisestä vaan pois?

Toivon Deb ihan älyttömästi viivan vahvistumista!

Täällä vaihtui tänää kp1. Helpottava tieto nyt ainakin että nuvaringin jälkeen kierto on normaalin pituinen ja ovulaatiokin saatiin bongattua! Mietin vaan että onko 12pv luteaalivaihe vähän lyhyt vai onks se vielä ihan normaali?

Hyvä että kierto alkaa palautua! Uutta yritystä sitten vaan. :) en mä usko että 12pv on vielä liian lyhyt ja voihan se ovis vielä etsiä paikkaansa.

Täällä testattu aamulla taas nega. Ei mitään kunnon oireitakaan (mitä ei olis ollu viime kierrossakin) joten eiköhän seuraava kierto ala ens viikolla. En edes ole kauhean pettynyt..

Takaisin