Esikoinen haaveissa 2017

Tsemppiä taas kaikille joilla uusi kierto alkanut! Se on aina uusi mahdollisuus. :-)

Täällä kp9 jotain limoja ja jomotuksia, mutta tjottaillen mennään, rennosti ilman paineita. Ja ihan hyvin on onnistunutkin, on niin paljon muuta puuhaa. :-)

Täällä piinailut käynnissä kp21 dpo6. Aloitin itse oviksen tikuttelun kp10, koska halusin tietää, tapahtuuko ovulaatiota. Alusta asti näin ovistikussa himmeän viivan (testasin aamulla ja illalla), mutta vasta viidentenä päivänä tuli ovisplussa. Mulla meni siis tavallaan 8 ovistestiä "hukkaan", mut olihan se tikuttelu nyt kivaa, kun sai niitä testejä tihrustella :smiley-bounce022 mullakin läjä ovistestejä ja mamin raskaustestejä, joten miks ei aloittais tota raskaustesti"tikutteluakin" ajoissa, jos vaan on valmis myös pettymyksiin. Tässä ollaan nyt kuitenkin niin alussa projektia vasta..

Täälläpäin ei oo vieläkään vuoto alkanut, kolmatta päivää myöhässä.. Tämä turvotus on kyllä ei-kivaa :( testi näytti eilen negaa, jospa ensi viikolla rohkenisi herkkää testiä tekemään mikälisikäli vuotoa ei ole kuulunut... :)

Plussatuulia kaikille! :Heartred

Täälläkin yksi ketä kovasti plussaa odottaa :happy:

Oireita on mutta testi nega.

Millä testillä sie testailit, Pene? :) itte testasin rfsun testillä ja vahvasti yhtä viivaa näytti..

Lykkyä tykö plussaan sinne! :)

Tsemppiä piinapäiviin! Mun elämäni ensimmäiset piinapäivät oli viime kuussa ja se oli hyvin jännää ja outoa, koko ajan tuli tarkkailtua kehoa :D
Täällä kp10 menossa. Ovulaatiotestejä ajattelin ottaa käyttöön vasta myöhemmässä vaiheessa yritystä, jos ei muutamaan kuukauteen tärppää. Pelkään, että testailu toisi itselle niin paljon stressiä, että vauva jättäis ihan sen takia tulematta.. :D

Tsemppiä piinapäiviin! Mun elämäni ensimmäiset piinapäivät oli viime kuussa ja se oli hyvin jännää ja outoa, koko ajan tuli tarkkailtua kehoa :D
Täällä kp10 menossa. Ovulaatiotestejä ajattelin ottaa käyttöön vasta myöhemmässä vaiheessa yritystä, jos ei muutamaan kuukauteen tärppää. Pelkään, että testailu toisi itselle niin paljon stressiä, että vauva jättäis ihan sen takia tulematta.. :D

Piinapäivät on kyllä nimensä veroista aikaa :happy090 Mulla on nyt ensimmäinen yrityskierto ovistestien kanssa menossa, ja tuntuu jopa että ne vähentää mun stressiä. Viime kierrossa oli takaraivossa koko ajan, että pitäisi pupuilla joka toinen päivä, ja mitä jos onkin jo ovulaatio. Nyt se nega ovistestikin on ihan jees, että ei huolta - myöhemmin sitten peitot heilumaan oikein kunnolla. Toki on eri asia loppukierrossa jos ei plussaa tunnu saavan millään testiin.... :bag: Mutta yleisesti on varmasti hyvä yrittää ensin ilman tikuttelua, jos tikkujen kanssa tulee suorittamisen makua hommaan!

Tsemppiä ja plussatuulia piinapäiviin muille! :)

Mullakin ne ovistestin mun mielestä vähensi sitä stressiä, kun tiesi että koska pitää olla asialla :)

Tsemppiä muillekin piinapäiviin! Täällä vasta dpo2 menossa, mutta kauheesti ei oo ehtinyt mitään ajatella ku on niin hurjasti kaikkee muuta tällä hetkellä! Ehkä hyväkin niin :) Tällä viikolla ei oo yhtään vapaapäivää tiedossa, joten toivottavasti menee viikko nopeesti :D Tänään oli onneks vähän lyhyempi päivä, tänään tuli vuosi ku mentiin naimisiin ja oon pientä ylläriä järkänny kotiin <3

Onnittelut Pau vuosipäivästä! Mullakin jäi oviksen metsästyksestä positiivinen fiilis, kun sai sellaisen tunteen, että ovulaatio tapahtui ja oppi ikäänkuin omasta kropasta uutta. Tuntui myös et tikuttelun aikana kierto meni nopeammin, kun oli tekemistä asian äärellä :grin Yhden kierron verran vasta tikuteltu siis...

Mulla on tänään ollut alavatsalla tuntemuksia ekaa kertaa. Nää on varmaan niitä "lume"oireita, jotka oma pää on kehitellyt :hilarious:

Dpo7

Onnittelut vuosipäivästä pau!

Mulla nippailee alavatsaa ja eggwhitea tulee reilummin, kp11. Ovis? :d peitot heiluu siihen tahtiin ettei oikeestaan oo väliä vaikkei niitä ovistestejä ookaan :grin ja on paljon muuta tekemistä kans niin pystyy onneks ajattelee muutakin kun vaan raskautumista, välillä toki käväsee mielessä :angelic:

Testailin Apteekin omalla testillä.

Mutta mitä tämä olo on,jos ei raskaana oloa?

- Aaltoilevaa pahoinvointia
- Hajut tekee pahaa
- Menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa
- Ruumiinlämpö noussut 36,5 -> 37,3
- Rintoja aristaa, nännit tosi herkät

Enpä tiedä.

Mulla veti niska-hartiaseutu jostain syystä ihan juntturaan ja toisessa kädessä jatkuvasti sellainen puutunut särky. :-\ ei oo ollu tällaista varmaan viiteen vuoteen.. olo on ihan tuskainen, kp10 niin pelkällä panadolilla koitan selvitä. Kuinkahan paljon sitä uskaltaa vetää? Tai siis resepti mulla on 1g-tabletti 3 kertaa päivässä, mutta että onko siitä mahdolliselle ovikselle jotain haittaa jos noin paljon ottaa? Jos ei parissa päivässä helpota niin pitää varmaan soitella lääkärille jos olis jotain vahvempaa mikä ei raskautumiseen vaikuttais.

Täällä edelleen hiljaista, kp 28/28-33, ei tätiä, ei oireita tädistä eikö raskautumisesta, tänään aamulla lisäksi testi totaalisen nega. Piinailua. Tää kuu sinänsä mennyt ihan hyvin etten oo hirveästi mietiskelly raskaus juttuja ja ollu jotenkin rentoa. Mut jos ei tästä tärppää niin varmaan jätän noi testit toistaiseksi, ovistestit siis, ja pidetään "tauko kuukaus". Nyt siis puoli vuotta yritystä takana.

Pene, millä kiertopäivillä menet? Oireesi kuulostavat ainakin lupaavilta. :)

MayDay, auts :/ itsellä kokemusta kans toisen käden hermokivusta ja puutumisesta. Kovasti tsemppiä sinne! Pistät ukon hieromaan ;)

Toivottavasti Kampelan olot ja testit kääntyisi plussan puolelle! Jos ei, niin tekee varmasti hyvää taukokuukausi.

Penen oireet kyllä kuulostaa lupaavilta! :)

Toivotaan Kampela kovasti että se testi pian plussaa kuitenkin näyttäisi!

Täällä kp22 ja dpo3 menossa ja nännejä aristaa jonkin verran. Uutta ainakin se nyt ehkäisyn pois jättämisen jälkeen!
Eilen istuskeltiin pitkään miehen kanssa saunassa ja pöhköt mietittiin jo millasista nimistä tykätään :D Vaikkei siinä mitään järkeä vielä oo kun ei voi tietää saako sitä lasta edes ikinä, mutta oli se silti hauskaa kun mies kerrankin heittäyty vähän mukaan höpsöttämään :D

Pau91, me myös miehen kanssa kovasti jo mietittiin nimiä puoli vuotta sitten, kun yritys aloitettiin. :-) se oli kivaa aikaa. Sitten kun raskaus alkoi niin mies jo puhui mun mahasta tulevalla nimellä. Se tosin saattoi useinkin vaihtua. :-D keskenmenon jälkeen on nimen miettiminenkin jäänyt, ei jotenkin usko että vois ikinä päästä sitä nimeä antamaan.

Joo täytyy laittaa tänään mies hieromaan. Aamusta asti on ollut sellainen olo että sais hieroo jotain muutakin kun kättä (anteeks.. :-D ). Hirveen vaikee tjottailla kun kroppa kertoo, että nyt pitäis ruveta vauvantekoon.

MayDay toivottavasti pääsisit kivuista eroon :)

Pene mikä tilanne siellä?

Oma napa: mulla kp12(/29), eilen tuli kunnolla eggwhitea ja nyt on kuivaa (paitsi sillon kun haluttaa :D)? Vaikka mulla jatkuu yleensä muutaman päivän putkeen eggwhite oviksen tienoilla. Alavatsan kohdilta nippailee ja tuntuu kyllä ovikselta, lisäks vähän flunssanen olo. Toivottavasti en vilustunu ku täällä on 40°C kylmempää kun Kanarialla oli :wideyed:

Joo-o, täällä pamahti tänään kp 1 eli kohti uutta kiertoa ja ovulaatiota :) Nyt eka kerta kun ei ole ihan maansa myynyt olo tädistä ja negoista raskaustesteistä, ehkä sitä on jo tottunut siihen ettei se näköjään ihan tuosta noin vaan tärppää. Nyt siis takana 6 yrityskertaa. Katsotaan miten nyt tämä kierto menee, tikutanko vaiko en ja "yritelläänkö" edes vai siirrytäänkö tjottailuun. Jotenkin sitä on jo niin orientoitunut niihin hoitoihin kun tosiaan sisarukset käyneet kaikkien lasten kohdalla ne läpi että ehkä sekin vaikuttaa. Mut ei lannistuta :)

Takaisin