Esikoinen haaveissa 2017

Täällä vaihtui kp1:( noh nyt aion ajatella ihan muita ainakin ovikseen asti:) plussatuulia muille!

Oli kiva lukea Debin kuulumisia, vaikka tavallaan harmi tietenkin menkoista. Silti ihanan positiivisena olet lähdössä uuteen kiertoon! Ja voihan se yllätys vielä tästä edellisestäkin kierrosta tulla tupsahtaa! :)

Mä tein aamulla uuden testin, ja se oli kyllä ihan täysin nega. Eli luultavasti se cblla saama haamu oli juurikin tämmöinen väärä hälytys niinkuin monet on saanut. Mut en mä vielä kokonaan ole heittänyt kirvestä kaivoon, sillä nännit on edelleen arat kun niihin osuu, mahassa pientä jomotusta jne. Tänään kp26, ja dpo11. Ajattelin la/su testata seuraavan kerran, katotaan onko tilanne silloin muuttunut! :)

Plussatuulia kaikille!

Vaapukka ei sitä kannata mun mielestä jäädä vatvomaan jos yhdestä kierrosta ei (taaskaan) tullu raskaaks, koska aina löydän jotain positiivista mitä "saan ainakin vielä kuukauden vähintään tehdä", ja yrittäminen on hauskaa ;)

Toivon sulle plussatuulia, mutta toivon myös että jos ei tärppää vielä niin osaisit olla ressaamatta :happy: tietty samat sanat kaikille muillekin! Täällä puhuu 2v yrittäny :D

Ajattelin tähän kiertoon tilata mammaksilta paketin ovis+r-testejä, en oo koko kahden vuoden yrittämisen aikana käyttäny yhtäkään ovistestiä o_O

Kiitos viestistä Deb! Tosiaan, tää on semmonen projekti et se on vaan mentävä pää pystyssä! Ja etsittävä ne positiiviset seikat millä lohduttaa itseään kun joutuu taas lähtöpisteeseen. Ja oon kyllä valmistautunut siihen, että yrityskertoja tulee varmasti. Ja se on sit vaan positiivinen yllätys jos olisin onnekas ja plussan saisin nopealla aikataululla. Kyllä se tuo realismia kun lukee teidän postauksia ja huomaa kuinka kauan olette saaneet lasta yrittää. Tästä siis vaan läpi suon ja katsotaan mitä elämällä on meille antaa! :) kiitos vielä tsempistä! <3

Täällä on ollu ihan hirveesti kaikkea häppeninkiä taas :) Minulla nyt kp 24/28-33. Ei edelleenkään oloja eikä oireita eli odotellessa :) Dpo 9 tai 10 tai jotain sinne päin :D

Pidetään Kampela peukkuja ja tsemppii odotteluun :)

No nyt vihdoin kp 18 ja pärähti plussa ovistestiin, turhaan hermoilin :D Tänään ja huomenna siis peitot heilumaan, jee! :D

Mä onnistuin pilaamaan sen ainoon testin mikä mulla oli mukana kun ei ollu muovimukeja ja tein epäonnistuneesti virtsasuihkusta :'D mulla kuitenkin tuntuu pieni painontunne alamasussa, mitä ei oo ikinä ollu menkkojen jälkeen (?).

Pitää kotona vielä tehdä testi kunhan päästään sinne, ja jos ei oo mitään ni sit vaan uutta yritystä ja kaikki konstit käyttöön ovistikuista punkkuun!!

Täällä näköjään kokonainen lauma tätejä kiusaamassa, pahoittelut niistä. Ihana asenne täällä kyllä, että positiivisin mielin uuteen kiertoon. :) Debille voimia odotella pääsyä testaamaan. :D
Pau91: jee, eikun sitten tsemppiä ahkeraan peitonheilutteluun! ;)

On: nyt olen minäkin saanut omakohtaisesti kokea pahamaineisia piinapäiviä, ja ihan kyllä ovat nimensä veroisia! :dead: Välillä pitää ihan ajattelematta itsestäänselvyytenä, että sitten KUN tässä kierrossa tärppää, niin... Ja välillä ihan varma, että ei moinen onni voi niin nopsaan meitä kohdata, ja olikohan sitä ovulaatiota ollenkaan, ja stressiäkin ollut tässä ja se vti, kai tässä pari vuotta vierähtää, jos siis hyvin käy... :sorry: No tissit oli ainakin oletetun ovun ajankohtana kipeämmät kuin koskaan ennen, että olisiko se hyvä merkki..? 4-5 pv sen jälkeen vajaan tunnin jakso menkkamaista kipua, sitten on koko aika sellaista paineentunnetta alavatsalla, kun makaa suorana selällään. Ja käynyt närästämään, mitä ei KOSKAAN ole ennen ollut. Kyllä, olen tyyppiä, joka löytää itsestään mitkä vain "oireet" vaikka mistä kohtaa, kun oikein sitä miettii. Pitänee koittaa olla miettimättä luulotautisuutta... o_O

Noh, dpo 7 nyt. Testailu sit dpo 12, näin miehen kanssa sovittu. Kyllä siihen malttaa, eikö niin..? :angelic:

Muokattu viimeksi:
Mä maltan odottaa aina vaan jos ei oo testejä kaapissa :angelic:

Täällä näköjään kokonainen lauma tätejä kiusaamassa, pahoittelut niistä. Ihana asenne täällä kyllä, että positiivisin mielin uuteen kiertoon. :) Debille voimia odotella pääsyä testaamaan. :D
Pau91: jee, eikun sitten tsemppiä ahkeraan peitonheilutteluun! ;)

On: nyt olen minäkin saanut omakohtaisesti kokea pahamaineisia piinapäiviä, ja ihan kyllä ovat nimensä veroisia! :dead: Välillä pitää ihan ajattelematta itsestäänselvyytenä, että sitten KUN tässä kierrossa tärppää, niin... Ja välillä ihan varma, että ei moinen onni voi niin nopsaan meitä kohdata, ja olikohan sitä ovulaatiota ollenkaan, ja stressiäkin ollut tässä ja se vti, kai tässä pari vuotta vierähtää, jos siis hyvin käy... :sorry: No tissit oli ainakin oletetun ovun ajankohtana kipeämmät kuin koskaan ennen, että olisiko se hyvä merkki..? 4-5 pv sen jälkeen vajaan tunnin jakso menkkamaista kipua, sitten on koko aika sellaista paineentunnetta alavatsalla, kun makaa suorana selällään. Ja käynyt närästämään, mitä ei KOSKAAN ole ennen ollut. Kyllä, olen tyyppiä, joka löytää itsestään mitkä vain "oireet" vaikka mistä kohtaa, kun oikein sitä miettii. Pitänee koittaa olla miettimättä luulotautisuutta... o_O

Noh, dpo 7 nyt. Testailu sit dpo 12, näin miehen kanssa sovittu. Kyllä siihen malttaa, eikö niin..? :angelic:

Paineen tunne ja närästys oli mulla ainoat oireet ennen plussaa viime raskaudessa. :-) toivotaan parasta siis ja tsemppiä piinailuun.

Ällölimavaroitus! :-D anteeksi liian yksityiskohtainen kirjoittelu. Täällä kp7. Mulla alkoi viime kierrossa ovisoireet melko aikaisin, niin näköjään nytkin, kun alkaa muodostua eggwhite:a, mutta koska menkat vasta lopuillaa niin tuo eggWHITE on vähän harhaanjohtavasti ilmaistu.. :-D

Täällä testattu taas aamulla, ja ihan puhdas nega. Olen nyt jo asennoitunut kyllä odottamaan menkkoja, ja siinä vasta sitten jännitetäänkin et milloin nää ekat luomumenkat sallii esittäytyä :D Eli tänään siis tyhjennysvuodosta laskien kp28.

Plussatuulia kaikille! Yritän nyt vähän tuulettaa päätä vauvahöyryistä ja tsempata itteni uuteen kiertoon. :) En tiedä jos kokeilisin ovistestejä ens kierrossa. Jotenkin jäi semmonen olo et onko ollu sit ollenkaan.

Tänään tänne meille on kurvannut täti, eli kierto pysyi siinä 28:ssa päivässä. Mikä on positiivinen asia! Nyt päästään aloittamaan sit nopeasti uusi ja toinen yrityskerta. Ostin myös mamilta kasan raskaustestejä ja ovistestejä. Katotaan miten mun käy oviksen bongailun kanssa :D pitää perehtyä nyt viel vähä et milloinkohan kannattaa alottaa testaamaan ja mihin kellonaikaan.

Mites muilla? Missä vaiheessa kiertoa olette? :) kenes testejä päästään seuraavaksi jännäilemään.

Mangusti tsemppiä piinapäiviin ja toivotaan plussaa kun päädyt testailemaan! Kyllä kierron loppuvaiheeseen vaan lataa paljon odotuksia, vaikka tietääkin että plussaa todennäköisempi se nega on... En ennen yrittämisen aloitusta arvannut miten paljon koko projekti saa ajatuksia ja toiveita liikkeelle.

Vaapukka pahoittelut menkoista! Vaikka samalla tietty tosi hyvä että kierto on heti ehkäisyn jälkeen noin hyvän pituinen!

Täällä kp6, ja ensimmäinen nega ovistesti tehty eilen. Tiedän että on "liian" aikaista testailuun varsinkin kun kierto on pitkähkö, mutta haluan olla varma ettei mene ainakaan ohi. Hyvin sitä itsekin olen taas toivoa täynnä ekan yrityskierron jälkeen. Mies on luvannut pupuilua vaikka joka päivä, eli ei ainakaan yrityksen puutteesta ole tärppi kiinni tässä kierrossa! :bookworm:

Mäkin yllätyin, miten otin tän ekan epäonnistuneen yrityksen. Tietenkin se tuntui pahalta kattoa negaa mut ei sitä voi siinä sit enään mitään. Nyt puhkun uutta toivoa! Varmasti tää kierto tuntuu taas matelevan, mut oon jopa vähä helpottunut et nyt on pieni hetki et ei tartte miettiä et oonkohan mä nyt raskaana vai en. Ainakin mulla tuppas tossa piinaviikolla kaikki ajatukset pyöriä sen ympärillä. :D

Nyt otetaan taas ilo irti tästä vaiheesta kun odotetaan the hetkeä. Mekin jatkamme miehen kanssa tällä hyvin aktiivisella yrityksellä kunhan eka selvitään vuodosta :D

Tsemppiä Vaapukka uuteen kiertoon! Ja Pau, tsemppiä sulle piinailuun, koita ottaa rennosti :angelic:

Mulla kp10, alkaa näyttää ovisoireita pikkuhiljaa (jäi testit ostamatta) ja peitto heiluu aktiivisesti :wink ei mietitä sitä tällä kertaa lasten tekona, nautitaan huomattavasti enemmän :D anteeks jos liian yksityiskohtasta :angelic:

Takaisin