Esikoinen haaveissa 2017

Täällä yksi esikoisestaan haaveileva. Vuosi sitten km viikoilla 10+2 sen jälkeen lopetettii yrittäminen. Nyt alotettu taas yk1 menossa. Tänäön kp26 tein negan herkällä testillä. Kierron pituudesta ei toki varmuutta. Pyyhittäessä parina päivänä tullut toodella haaleaa ruskee/vaaleanpunaista vähän paperiin. Kaippa se täti sieltä saapuu..

Tänään sitten avasin salaisen arkun testien suhteen.. Tässä kuvat, ovat pienennyksen jälkeen tosi huonolaatuisia :/ mut näyttöä kääntelemällä mun mielestä näkyy kuvassakin haamu. Ainakin paljaalla silmällä ja isommalla kuvalla myös mieheni sieltä bongasi pystyviivan. Näkyykö teidän silmään mitään?

Liitteet

• IMG_2591.JPG
    IMG_2591.JPG
    362.5 KB · Katsottu: 156
  • IMG_2590.JPG
    IMG_2590.JPG
    756.6 KB · Katsottu: 167
Vaapukka, kyllä se haamu munkin silmään erottuu! Enkä omaa viivalaseja :D Pidetään peukkuja vahvistumiselle! :)

Jännää Vaapukka! Ja mikähän Deb:n tilanne?? Tais olla jossain lomalla...

Josko Deb palailee foorumeille lomalta kotiuduttuaan :) Jännään tilanteeseen jäi.

Mä nyt vielä sen verran kirjoittelen omaa napaa, että kyllähän sieltä ne menkat kurvasi oikein kunnolla. Harmittaa, mutta tätä osasi odottaa noiden negojenkin jälkeen. Eipähän jää tilatut ovistestit käyttämättä :meh: Ja jatkossa tietää talletella selkeästi myöhäisemmässä kierron vaiheessa. Viime kierto oli siis komeat 33 päivää.

Pahoittelut Kotikisu menkoista, josko sitten tästä kiertosta tärppäisi! :)

Mulla on nyt kroppa jotenkin sekaisin varnaan nyt ton nuvaringin poisjättämisen johdosta. Kp 16 ja ovista en saanu ainakaan bongattua. Toissapäivänä ja eilen oli hieman semmosta menkkamaista kipua ja eilen ja tänään on valkovuodon mukana tullu jotai ruskeeta tuhrua ihan vähäsen. Nyt jotenkin vaan ootan et ekat luomumenkat vaa alkais ja tietäis kierron pituuden ja kuin sekasin tää kroppa on :D

Lomallapa hyvinkin :happy: nyt vasta ehdin hetken selailee puhelinta, ja tulin päivittää tilanteen. Mulla menossa kp 6, täti tuli siis pe-la yönä. Oli kyllä sen verran huono olo ja sen verran runsasta vuoto että luultavasti tuli keskenmeno, tai vähintäänkin oli kemiallinen.. aion kuitenkin testin vielä huomenna tehdä, joitaikin pieniä oireiluja ikään kun olis, mikä ei kävele yhtään käsi kädessä mun menkkojen kanssa!

Äitelläni kun kävi niin, että mun pikkuveljen kohdalla juurikin lomamatkalla tuli keskenmeno, mutta siellä olikin kaks ja pikkuveli jäi matkaan :) samalla tavalla oireili vielä jälkeenpäin ja tajus siitä vielä testata ja vaatia ultraa tutkimaan josko siellä jotain olis, ja olihan siellä!

En kuitenkaan oo pettyny jos mulla ei mitään oo, täällä Kanarian lämmössä saanu ylimääräset ressit pois ja vitamiineja kertyy kehoon auringon takia ja kun syö hyvin :) jos siellä ei siis mitään oo, niin hyvät edellytykset tähän kiertoon!

Niin ja Vaapukka, mulla näkyi tässä ennen menkkoja kyseisessä testissä samalla tavalla haalee plussa, toivon tosiaan että sulla toi vahvistuu ja suosittelen sit kokeilemaan muitakin testejä muutaman päivän päästä :)

Deb, Voi höh, oli niin lupaava se haamu.. mutta noilla oireilla vielä saa siis jännätä. :-) hyvä että loma on tehnyt tehtävänsä!

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Ompa harmi Deb! Oispa huikee tuuri, että kävis samanlailla kuin äidilläsi! Mukavaa loppulomaa! :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Pau91 osaan kyllä samaistua tilanteeseesi! Hormonaalisen ehkäisyn jälkeen en tiennyt oikein mitä odottaa kierron suhteen, niin oli jo huojennus että menkat nyt ylipäätään tuli heti. Mutta kyllähän sun kierrossa on vielä toivoa, vaikka et ovista olisi vielä bongannutkaan :)

Deb harmi menkoista! Loma tekee varmasti terää!

Takaisin