Esikoinen haaveissa 2017

Mulla oli vähän samanlaisia fiiliksiä ennen tätä kiertoa kun pohdimme olinko tullut yllätysraskaaksi "oireiden perusteella", mutta mahdollisuushan olisi ollut älyttömän pieni koska söin vielä e-pillereitä. Kun vuoto viikon päästä alkoi, oli minulla itkussa pidättelemistä, vaikka emme olleet lasta vielä edes yrittäneet.. Jotenkin sitä oli tavallaan valmistautunut siihen toiseen vaihtoehtoon. Yllätyin myöhemmin miettiessä omaa reaktiotani.. Olen tosiaan valmis meidän esikoiselle, ja samoin mies on täysillä mukana! Katsotaan miten tunteiden käy kun tästä ensimmäisestä yrityskierrosta saa vastauksen miten kävi..

Tsemppiä siis sulle Elma Auroora, et ole yksin tuollaisten tuntemusten kanssa! :)

Täällä alkoi tänään tyhjennysvuoto Nuvaringin poisjätön jälkeen. Jotenkin jännittää paljon, että onko tästä lähtien kierrot sitten ihan sekaisin vai ei! Ja emmä sit malttanu olla tilaamatta niitä ovulaatiotestejä, hah! Tänään tuli postissa :D

Täälläkin olis piinapäivät käsillä... Viimeistään pe pitäs menkat alkaa... Huomenna aamulla varmaan testaan... Tai ait vasta pe jos menkkoja ei näy. Mitää oloja ei kyl oo joten varmaanhan se täti sieltä taas kurvaa :(

Täällä myös piinailija kp17/dpo5 (ovis tikutettu). Kovasti kuullostelen oireita, edellinen keskenmennyt kiinnittyi kipeästi dpo6 :-) eilen ja toissapäivänä jo oli jotain omituista juilimista kohdussa mutta tänään taas ei mitään, pelkästään vasen munasarja välillä pienesti kipuilee.. jos sunnuntaina jo kiusais itteensä ja testais? Olis dpo10...
Mua kanssa on keskenmenon jälkeen hirveesti ärsyttäny kaikki raskaana olevat ja lapset. Nyt ei taas niin kauheesti kun on pientä toivon kipinää itselläkin...

No on ollut surku päivä sulla Elma Auroora :/ Pahoittelut negasta! Kaikille paljon tärppionnea tuleviin!

Täällä kp20/dpo7(?). Turvonnut on olo, vaaka näyttää enemmän kun koskaan aiemmin:confused: Tuli mieleen, että voisi johtua pillereiden lopettamisesta... Olen kyllä pitänyt taukoa ennenkin pillereistä, eikä silloin mitään kummempia oireita ollut (hyvää fiilistä lukuun ottamatta :cat:).
Ja on tämä kierto nyt vähän outo.. Tullut epämääräisiä vuotoja oviksen aikaan useampana päivänä. Ja eilen sellainen superlima (sorry!), että ajattelin jo oviksen mahdollisuutta... Koitan olla olematta turhan toiveikas, testiä sitten vasta jos menkat oikeasti alkaa olemaan myöhässä.

Kurja päivä kyllä Elma Aurora, tuntuu itselläni välillä samalta.

Peukut pystyssä kaikille esikoisen kuumeilijoille [emoji173]

Pillereiden lopettamisen vaikutukset yllätti kyllä, ei oo ikinä ollu niin kipeät tissit ja maha kuin 2. Kierron aikana. Tein monta testiäkin ja negaa näytti. Nyt kierto noin 30 päivää.

Vaapukka: Pillereiden lopettamisen jälkeen mulla oli 38 päivän kierto kerran ja sitten aika lailla tasaantunut[emoji4]. Pillereitä oli 28 pv ja nyt siis 30

Kp 11 täällä ja ovis on ens viikolla. Onneksi miehen vapaat sattuu siihen sopivasti.[emoji4]. Olispa ihana saaha aikainen synttärilahja. [emoji7]

Mulla (tai no meillä) on täällä tilanne päällä, lyhyenä versiona mun mies teki sellasen tempun että kestää jonkin aikaa saada luottamus takasin siihen. Asiat on suht kunnossa niin että ollaan sovittu että jos ja kun halutaan yhdessä olla, niin joidenki asioiden pitää muuttua, ja sillä varsinkin on paljon tekemistä sen kanssa että se näyttää mulle että välittää musta ja tahtoo olla mun kanssa..

Pointti tässä on vaan se, että mulla on nyt dpo8 menossa, ja ehdittiin oviksen aikana kanittaa aika paljon, ja nyt mua on kaks päivää menkkamaisesti juilinu alavatsaa ja -selkää ja jopa rintoja aristaa. Mä haluan lapsen, aivan ehdottomasti haluan lapsen, mutta täytyy sanoo että jos se nyt just tulee tähän kohtaan niin en tiedä pitäiskö itkee vai nauraa.

Ja haluan siis mun miehen kanssa olla ja mennä tulevaisuudessa naimisiin, saada lapsia tosiaan ja hankkia omistusasunnon. Mä tosiaan nään meillä tulevaisuuden, ja sekin sanoo näkevänsä jos se siitä on kiinni, tekee kaikkensa kuulemma että mä pystyn taas siihen luottamaan, nyt just on vaan hieman... Erikoinen hetki jos on tärpänny. :wideyed:

Mirellan: Toivottavasti täälläkin kävisi tuo kierron tasaantuminen helposti. Ennen pillereitä kierto on ollut aina tasainen ja muistaakseni 30pv. Eli elättelen toiveita että ainakin jossain vaiheessa keho pystyisi pitämään ne tasaisina. Vaikka eihän se, miten ennen oli, takaa mitään tässä asiassa. :D

Deb: Toivottavasti saatte parisuhteenne taas tukevalle pohjalle. Mahdollinen raskaus toisi teitä varmasti taas lähemmäs toisianne, kunhan raskauden alkuhuuman jälkeenkin miehesi pysyy täysillä rinnallasi! Tsemppiä! Jään seuraamaan tärppääkö vai ei. Milloin menkkojesi pitäisi alkaa?

Deb, voimia tilanteeseen! Miten se sitten eteneekin, toivon kuitenkin tärppiä :-) ehkä raskaus olisi miehellesikin hyvä "herätys" ja yhdeksän kuukautta on hyvä aika hoitaa parisuhdetta parempaan kuntoon ennen vauvan tuloa. Tsemppiä!

Vaapukka: kiitos! Kyllä miehenikin tahtoo lasta kanssani yhtä paljon kun mä tahdon sitä, en nää syytä siihen mksi hän lähtisi.. yritystä takana kuitenki kohta 2v, ja on toilailuistaan erittäin pahoillaan ja yrittää oikeesti saada suhteemme kuntoon. Ja ainakin sanoo odottavansa vaikka ikuisuuden sitä että mä voin taas luottaa siihen kunnolla, ettei halua mitään muuta niin paljon kun että sais asiat kuntoon mun kans.

Menkkojen pitäis alkaa ens viikon loppupuolella, joten siks vähän oon ihmetelly tota juilimista. Kuitenki yleensä jos kierto menee jollain tapaa pieleen, menkat on lähinnä myöhässä.. en siis usko niiden olevan vielä alkamassa.

Kiitos MayDay :)

Deb: Kuulostaa hyvältä! Ihanaa, että teillä on yhteinen projekti! :) En todellakaan tarkoittanut maalata piruja seinälle, kaikkea hyvää teille! Virheitä voi käydä ja hyvässä suhteessa niistä päästään kyllä yli.

Ehkä pieni ihme yrittää tarrautua matkaan! ;)

Hei ihanaa löytää tällainen ryhmä :greet025 mukana ollaan ja katsotaan jos vaikka tärppäisi tänä vuonna. Me ei olla miehen kanssa aiemmin yritetty lasta, mutta nyt olisi tarkoitus kokeilla.

Kiitos! Luin teidän kaikkien viestit läpi ja ihan uusi maailma aukesi (esim. paljon uusia termejä). En oo koskaan ees aatellut kuinka jännittävää tää elämä yrittäjänä voikaan olla ja on tosi kiva lukea muiden samassa elämänvaiheessa olevien viestejä/tuskasteluja/jännäilyjä jne. Toivottavasti teillä kaikilla tärppää pian :Heartred

Mulla on tällä hetkellä täti kylässä (uusi oppimani termi) ja viime kierrolla annoimme ensimmäistä kertaa lapsentulolle mahdollisuuden. Mulla on ollut kyllä aina intuitio siitä, että tässä tulee menemään aikaa, mutta se ei haitanne, jos vaan vauvakuume ei tee ihmistä aivan hulluksi :happy090

:laughing002 Minulla oli myös tämä foorumi täynnä ihan uusia termejä ja niitä sitten pähkäilin ja lopulta googlettelin. :D

Kurja tilanne Debillä :/ Tsemppiä sinne ja aikaa haavojen paranteluun. Tosiaan se raskaus voi liittää jälleen yhteen harhailevat tiet!

Tervetuloa Aunemoi, itsellä kävi vähän sama - uudet termit tuli tämän foorumin myötä äkkiä tutuiksi ja käyttöön :D

Ja kiitos kaikille myötätunnosta. Tänään on jo huomattavan paljon parempi päivä, ihan normaalin hyvä mieliala. Innolla uuteen kiertoon, laitetaan projekti Beibi Alulle kunnolla pystyyn miehen kanssa! :dance011:dance011

Hihii kaikkea sitä oppii :cat:

Jotkut teistä mainitsikin, että on kokeilleet ovulaatiotestejä, niin ootteko kokeilijat huomanneet, että ovulaatioajankohta olisi eri kierroilla sama vai onko vaihtelua päivässä? Pitäisköhän itsekin testata varmuuden vuoksi, tuleeko ovulaatiota vai ei, kun en ole koskaan testannut...

Mä testasin nyt ekaa kertaa tässä kierrossa ja kun vertasin ovisoireisiin joita oli elokuussa kierrossa jossa tärppäsi, niin ihan sama ajankohta kp 12. Mulla on kyllä välillä ovuloimattomiakin kiertoja, luulisin, kun ei tule minkäänlaisia oireita, tai oireet tosi lieviä... Mutta voihan se ajankohta vaihdella, esim jos on kipeenä, kova stressi tms voi vaikuttaa. Mun mielestä noi testit oli hyviä just siinä että sai vahvistusta omille tuntemuksilleen :-)
On: oon nyt kyllä ihan liian toiveikas ja ehkä myös yliherkkä, mutta ihan ku vähä nippailis masua, dpo6 menossa.. <3 tipahdan kyllä aika korkeelta sitten jos menkat alkaakin ens viikolla... :-\ jotenkin vaan olin tän kierron alusta asti niin päättäväinen, että nyt tapahtuu! :-D

Takaisin