Tämäpäs on hiljentynyt 
Kävin perjantaina yksityisellä aivan paniikinsekaisissa tunnelmissa kun pelotti että mitä siellä sanotaan. Onnekseni kävelin ulos "vaan" PCOS-diagnoosin kera, lääkityksenä Metformiini ja Primot. Lääkäri oli aivan 10/10 eikä kertaakaan esimerkiksi syyttänyt mun painoa ongelmista ja määräsi heti suoraan metformiinin kun sanoin että paino ei miinuskaloreillakaan tipu. 3kk päästä letrot jos tuolla kombolla ei ala ovikset, kuulemma tuo on toiminut tosi monelle

Kävin perjantaina yksityisellä aivan paniikinsekaisissa tunnelmissa kun pelotti että mitä siellä sanotaan. Onnekseni kävelin ulos "vaan" PCOS-diagnoosin kera, lääkityksenä Metformiini ja Primot. Lääkäri oli aivan 10/10 eikä kertaakaan esimerkiksi syyttänyt mun painoa ongelmista ja määräsi heti suoraan metformiinin kun sanoin että paino ei miinuskaloreillakaan tipu. 3kk päästä letrot jos tuolla kombolla ei ala ovikset, kuulemma tuo on toiminut tosi monelle

Hyvä ettei isompaa probleemia kaiketi löytynyt ja nyt on varmaan paljon uutta toivoa yritykseen! Tsemppiä teille ja tärppionnea 

Tarkoitus oli tehdä tähän kiertoon meidän toinen inssi, mutta ovis tulikin jo kp10 niin ei ehditty. Kp11 siis kävin folliultrassa inssiä varten ja siellä nähtiin, että ovis oli jo tapahtunut. Oli se rakkula kuitenkin 24mm ja limakalvokin näytti paksulta, vaikka sitä ei taidettukaan mitata. Meillä tulee aika pitkällä viiveellä Kantaan tiedot käynneistä, niin ei siellä vielä näy. On kyllä kieltämättä toiveet korkealla, kun on kaikkia tuntemuksiakin ollut
Eilen esim. Kuorin ja leikkasin kurpitsaa, johon piti ihan voimaa käyttää, niin yhtäkkiä alkoi sykkiä mahassa oikealla puolella, missä oviskin oli. Sitten iskikin pelko, että rehkin liikaa ja kiinnittyminen jotenkin häiriintyi siitä, mutta jospa ei kuitenkaan. No ensi viikolla selviää 
Tykkään tällaisista pienemmistä ryhmistä, kun tuntee vähän sitä porukkaa, että mikä tausta kenelläkin on.
Oon pahoillani negasta, teilläkin yritystä jo tovi jos toinenkin.
Jospa nyt alkavasta kierrosta onnistuis se inssi.
Kuulemma oli ihan erilainen kuin ennen ja ei löytynyt mitään tasapainotettavaa, nyt on siis keho valmiimpi raskaudellekin