Ensimmäisten yrittäjät

Mä tosiaan suostuin miehen ehdotuksen myötä testaamaan varmuudeksi sunnuntaina, ja meidän molempien suureksi yllätykseksi testi olikin selkeä positiivinen :smiling-eyes: Tein vielä eilen digitestin joka näytti 2-3 viikkoa :Two-hearts: Oireet on selkeet, mutta lukuisten pettymysten takia en oo uskaltanu testailla, kun kiertokin epäsäännöllinen. Yritystä meillä tosiaan 1v 3kk takana. Täällä siis elellään jännittäviä hetkiä :smiling face with heart-eyes: Tsemppiä jokaiselle teille ensimmäistään yrittävälle :red-heart:
 
Mä tosiaan suostuin miehen ehdotuksen myötä testaamaan varmuudeksi sunnuntaina, ja meidän molempien suureksi yllätykseksi testi olikin selkeä positiivinen :smiling-eyes: Tein vielä eilen digitestin joka näytti 2-3 viikkoa :Two-hearts: Oireet on selkeet, mutta lukuisten pettymysten takia en oo uskaltanu testailla, kun kiertokin epäsäännöllinen. Yritystä meillä tosiaan 1v 3kk takana. Täällä siis elellään jännittäviä hetkiä :smiling face with heart-eyes: Tsemppiä jokaiselle teille ensimmäistään yrittävälle :red-heart:
Tää on kyl nii ihanaa kuulla! :)) :Two-hearts: ihanaa että näyttää hienosti vahvistuvan! Kovasti vielä onnea! :)
 
Mä tosiaan suostuin miehen ehdotuksen myötä testaamaan varmuudeksi sunnuntaina, ja meidän molempien suureksi yllätykseksi testi olikin selkeä positiivinen :smiling-eyes: Tein vielä eilen digitestin joka näytti 2-3 viikkoa :Two-hearts: Oireet on selkeet, mutta lukuisten pettymysten takia en oo uskaltanu testailla, kun kiertokin epäsäännöllinen. Yritystä meillä tosiaan 1v 3kk takana. Täällä siis elellään jännittäviä hetkiä :smiling face with heart-eyes: Tsemppiä jokaiselle teille ensimmäistään yrittävälle :red-heart:

Suuret onnittelut, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka! Vaikuttaa ainakin lupaavalta kun digissäkin viikot kasvaa :folded:
 
Mä tosiaan suostuin miehen ehdotuksen myötä testaamaan varmuudeksi sunnuntaina, ja meidän molempien suureksi yllätykseksi testi olikin selkeä positiivinen :smiling-eyes: Tein vielä eilen digitestin joka näytti 2-3 viikkoa :Two-hearts: Oireet on selkeet, mutta lukuisten pettymysten takia en oo uskaltanu testailla, kun kiertokin epäsäännöllinen. Yritystä meillä tosiaan 1v 3kk takana. Täällä siis elellään jännittäviä hetkiä :smiling face with heart-eyes: Tsemppiä jokaiselle teille ensimmäistään yrittävälle :red-heart:

Ihana kuulla ❤️
 
Laitetaan nyt vielä tännekin ku täällä myös kirjoitellut. Tänään siis tehty testit dpo 11, kp 26/26. Kummankin herkkyys 25. :smiling face with heart-eyes: 20220212_084630.jpg 20220212_084643.jpg
 
Onnea plussanneille! Ihana kuulla iloisia uutisia. :Two-hearts:

Mä aloitan tässä kierrossa ovulaation metsästyksen. Mul on aika selkeät oireet ollut aina, mutta varmuuden vuoksi haluun testata mihin tarkalleen sijoittuu. Ja liukuvoide pitäis varmaan pistää vaihtoon
 
Onnea plussanneille!!

Mul oli nyt täs kierros ekaa kertaa letrot käytössä. Lääkäri sanoi kierron olevan niiden kanssa melko tarkkaan 28 päivää pitkiä, joten tein nyt kp9 ovistestin ja siinä oliki tosi selkeesti jo väriä. Ei olla vielä talletteluja alotettu nii nyt vähä mietityttää, että onko liian myöhäistä aloittaa tänään. Toivon, ettei mee ovis nyt niiden puolesta ohi. Teen uuden ovistestin vielä illalla.
 
Mulla tiistailta hcg arvo verestä vaan 20,4 ja nyt alkoi vuotaa kirkasta verta. Eli tuskin tässä nyt hyvin kävi.. Voi kun pääsis vaan nopeasti uuteen yritykseen...
 
Mä lähetän sulle valtavasti tsemppiä :red-heart: Kumpa kaikki vielä olisikin hyvin :folded:
No se vuoto jäi pyyhkimisvuodoksi, tuli ehkä teelusikallisen verran. Ja sain maailman ihaninta ja lempeintä apua neuvolasta kun soitin. :red-heart: Odotellaan nyt vielä eilisen hcgn tulos rauhassa ja jos kipujen kanssa pärjään niin ei ehkä ole vielä oli menetetty. Aika aaltoilevasti tulee kipuja, ei ollenkaan koko ajan. Pääsen onneksi uudestaan hcg mittaukseen sit kunnalliselle jos epäilyttää vielä tuon uuden tuloksen jälkeen. Varsinkin jos on nousussa mutta edelleen matala. Neuvolasta meinasi toki, että näillä viikoilla kaikki hcg arvot 5 ylöspäin on normaaleja. Ei ollut huolissaan tuosta 20,4.
 
No se vuoto jäi pyyhkimisvuodoksi, tuli ehkä teelusikallisen verran. Ja sain maailman ihaninta ja lempeintä apua neuvolasta kun soitin. :red-heart: Odotellaan nyt vielä eilisen hcgn tulos rauhassa ja jos kipujen kanssa pärjään niin ei ehkä ole vielä oli menetetty. Aika aaltoilevasti tulee kipuja, ei ollenkaan koko ajan. Pääsen onneksi uudestaan hcg mittaukseen sit kunnalliselle jos epäilyttää vielä tuon uuden tuloksen jälkeen. Varsinkin jos on nousussa mutta edelleen matala. Neuvolasta meinasi toki, että näillä viikoilla kaikki hcg arvot 5 ylöspäin on normaaleja. Ei ollut huolissaan tuosta 20,4.
Ompa hyvä kuulla. Ja miten tärkeää että neuvolassa on ymmärtävä vastaanotto, ensimmäiset raskausviikot on niin herkkää aikaa. :red-heart:
 
No nyt varmistui. Hcg ollut keskiviikkona enää 11,4 eli vauhdilla laskee. Tää vaisto on ihan uskomaton. Maanantaina vielä tunsin että joku kasvaa mun sisällä mutta tiistaina sitä oloa ei enää ollut ja olin varma että kaikki ei oo hyvin. Neuvolassa pitivät silti ajan varattuna jos ei oo alkanut vuoto ennen sitä.. Oliko tää nyt vaan pahimman sortin kemiallinen vai ihan vaan varhainen km? Voi kun vuoto alkais pian.
 
Johan on ollut hiljaista täällä. Mitä tänne kuuluu?
Itellä on nyt yks kierto Gelee Royalen kanssa takana, ei ainakaan vielä mitään tärppiä. Jos sitä muutaman kierron vielä kokeilis..
 
No on ollut kyllä hiljaista! Minä keskustelen varmaan kaikkein eniten tuolla raskaaksi 2022 pinossa, se on tosi aktiivinen. :smiling-eyes:
Mulla tosiaan tuon viimeisen viestin jälkeen alkoi sitten onneksi vuoto ihan itsestään eikä tarvittu mitään tyhjennyksiä. Nyt on mieli hieman jo palautunut tuosta koettelemuksesta. Ensimmäinen viikko meni itkiessä. Kyllähän se takaraivossa jyskyttää mutta jotenkin uusi kierto tuo aina optimismia.
Mullakin oli gelee käytössä 3 kiertoa ennen tärppiä, en tiedä oliko siitä hyötyä. Tärppikierrossa aloitin vehnänalkioöljykapselit. :smiling-eyes: ajattelin ottaa geleet nyt taas ensi kierrosta käyttöön. Nyt pidetään yksi välikierto yrittömisestä, ovulaatio tais olla eilen. Lähdetään reissuun niin nautitaan vielä lomasta aikuisten kesken kaikkine herkkuineen. :folded::smiling-eyes:
 
Nauttikaa reissusta ja erityisesti toisistanne ❤

Minuu vähä jänskättää, huomenna (dpo 13) lupasin testata.. siis jos ei menkat ala ennen sitä. Luteaali 12 pv niin jännän äärellä ollaan!
 
Mä kans kirjottelen muissa ketjuissa ahkerammin, erityisesti tuol Raskaaksi 2022 ketjussa :)

Ihanaa Jossu että pääsette yhdessä matkalle rentoutumaan! :) Nauttikaa täysin rinnoin!

Maakku, oi että, jännät paikat!! Toivon niin kovasti että siellä olis plussa tulossa! :)

Meillä oli tässä kierrossa toka inssi, mutta eilen (dpo 17/18) oli negatiivinen testi, eli ei tuottanut tulosta. Näyttäis että nuo mulla käytössä olleet lugesteronit venyttää tätä kiertoa vielä enemmän kuin viime kiertoa, kun vieläkään ei ole kuukautiset alkaneet. Varmaan tänään alkaa kuitenkin!

Ens kierrossa meillä on hoidoista tauko, koska mulla tutkitaan ja mahdollisesti poistetaan polyyppi. Oon tuon suhteen todella optimistinen, koska oon lukenut jo useammasta lähteestä, että polyyppi voi olla aiemmin selittämättömän lapsettomuuden taustalla :) voikun olisi siitä kiinni, ja sen jälkeen olisi vihdoin meidän vuoro! :red-heart:
 
Mä kans kirjottelen muissa ketjuissa ahkerammin, erityisesti tuol Raskaaksi 2022 ketjussa :)

Ihanaa Jossu että pääsette yhdessä matkalle rentoutumaan! :) Nauttikaa täysin rinnoin!

Maakku, oi että, jännät paikat!! Toivon niin kovasti että siellä olis plussa tulossa! :)

Meillä oli tässä kierrossa toka inssi, mutta eilen (dpo 17/18) oli negatiivinen testi, eli ei tuottanut tulosta. Näyttäis että nuo mulla käytössä olleet lugesteronit venyttää tätä kiertoa vielä enemmän kuin viime kiertoa, kun vieläkään ei ole kuukautiset alkaneet. Varmaan tänään alkaa kuitenkin!

Ens kierrossa meillä on hoidoista tauko, koska mulla tutkitaan ja mahdollisesti poistetaan polyyppi. Oon tuon suhteen todella optimistinen, koska oon lukenut jo useammasta lähteestä, että polyyppi voi olla aiemmin selittämättömän lapsettomuuden taustalla :) voikun olisi siitä kiinni, ja sen jälkeen olisi vihdoin meidän vuoro! :red-heart:
Mä veikkaan Nurppu että siellä on ollut kiinnittymisyritys ja siksikin sun menkat myöhässä. Se lämpökäyrä antoi kyllä siihen suuntaan kans osviittaa. :Two-hearts:
 
Mä veikkaan Nurppu että siellä on ollut kiinnittymisyritys ja siksikin sun menkat myöhässä. Se lämpökäyrä antoi kyllä siihen suuntaan kans osviittaa. :Two-hearts:
Mä veikkaan kans! Kyllähän sellanen antaa toivoa siitä että ehkä vielä joku päivä jää pysyvästi kiinni sit! :red-heart: nyt ei tietenkään varmuutta voi enää saada, mutta toisaalta oon ihan tyytyväinen etten testannut aiemmin, ja pudonnut vielä korkeammalta kuin mitä nyt noiden lämpöjen suoman jännityksen takia tapahtu. Ihan hyvä että on jo hoidoissa, niin pääsee keskustelemaan lääkärin kanssa tuosta.
 
Takaisin
Top