Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan vielä että inssit teillä tuottaisi tulosta, mutta onneksi tosiaan on vielä vaihtoehtoja senkin jälkeen Joo mulla on tuo sama rauhallisempi olo, vielä joulukuussa tuntui että ensinnäkin ensikäyntiinkin on vielä niin kauan aikaa ja että tästä ei tule yhtään mitään. Nyt kun aika onkin menny hurjaa vauhtia, ja alkuvuosi on selvästi piristänyt, on omatkin ajatukset projektia kohtaan taas valoisat! Meillä takana nyt 1v 3kk. Pitkältä tämäkin aika jo tuntunut, mutta pidetään toivoa yllä molempien puolestaIhan sama olo minulla :) oli tosi korkea kynnys hakeutua hoitoon, mutta nyt on jotenkin paljon rauhallisempi olo. Mäkin tässä odottelen menkkoja, että pääsee taas kiinni seuraavaan hoitokiertoon! Ja oon hyväksyny senkin, että todennäkösesti tässä ei inssit riitä, ja mennään seuraavaks IVF jonoon, jossa voi vierähtää puoli vuotta. Tuntuuhan se pitkältä. Mutta se kuulostaa myös melkein lomalta! Tuntuu, että sit on ihan OK hetkeks unohtaa koko yrittäminen ja keskittyä muuhun. Kunnon hoidot on tulossa kun jaksaa hetken ootella. Tässä kun tämä yrittäminen on aika kovaa ollu mielen päällä ny viimeiset 2,5 vuotta niin kuulostaa ihan tervetulleelta pieni loma.
Toivotaan että huomenna testissä olisi positiivinen yllätys
Ähh voi kurja Toivottavasti edes uusi kierto starttaisi nopeasti, että pääsee taas yrittämäänAinakin vielä näyttää ihan puhdasta negaa, ei haamua eikä viivanpaikka...
Kiertopäivä pitäis olla nyt ~2 mut ei näy eikä kuulu
Oi miten ihanaa!!! :))) Paljon onnea sinne! Ymmärrän hyvin sen että kun vihdoin pääsee tuohon pisteeseen, niin iskee ihan uudet kauhut! Mutta ne on taas sellaisia juttuja mille ei oikeen mitään mahda - kannattaa tosiaan koittaa vaan parhaansa mukaan antaa niiden negatiivisten ajatusten mennä samaa reittiä ulos mitä tulivat sisään, ja nauttia siitä että tässä sitä nyt ollaan! :)Huomenta,
Ajattelin tulla tänne kertomaan ilosanomaa, kun on tullut pyörittyä tässä ryhmässä eniten. Olen plussanut nelikymppisenä elämäni ekaa kertaa pari päivää sitten. On hyvin epäuskoinen olo ja pelko, että jotain menee vikaan.
Yrittämisen epätoivo on vaihtunut menettämisen pelkoon. Mutta yritän pitää positiivista mieltä yllä, negatiivisuus kerryttää vaan kaikkea negatiivisia asioita lisää.
Toivottavasti tänne ryhmään puhaltaa nyt isommat plussatuulet. Tsemppiä kaikille ja kiitos tuestanne
View attachment 110579
Huomenta,
Ajattelin tulla tänne kertomaan ilosanomaa, kun on tullut pyörittyä tässä ryhmässä eniten. Olen plussanut nelikymppisenä elämäni ekaa kertaa pari päivää sitten. On hyvin epäuskoinen olo ja pelko, että jotain menee vikaan.
Yrittämisen epätoivo on vaihtunut menettämisen pelkoon. Mutta yritän pitää positiivista mieltä yllä, negatiivisuus kerryttää vaan kaikkea negatiivisia asioita lisää.
Toivottavasti tänne ryhmään puhaltaa nyt isommat plussatuulet. Tsemppiä kaikille ja kiitos tuestanne
View attachment 110579
Aivan ihana kuulla! OnneaHuomenta,
View attachment 110579
Huomenta,
View attachment 110579
Sovellus muistuttaa että kuukautisoireet pitäis kirjata mutta edelleenkään ei mitäänVähän kyllä hämmentää kun muuten ollut kierto todella säännöllinen
Toivottavasti huominen testi tuo tuloksiaSovellus muistuttaa että kuukautisoireet pitäis kirjata mutta edelleenkään ei mitään
Keskimäärin kierto on ollut ~26 päivää, ja nyt on kp28, luulin aiemmin että ois enemmän myöhässä koska kun merkkasin ajoissa oviksen niin ilmeisesti sovellus laski että kiertokin on lyhyempi.
Eilen ja tänään tullut pari kertaa vessassa pyyhkäistessä pientä punertavaa paperiin ja ajattelin jo että nyt alko, mutta ei.. huomenna jos tekis uuden testin ja/tai vihdoin alkais uus kierto....
Huomenta,
View attachment 110579
Harmi, että alkoi onko teillä kuinka kauan yritystä nyt takana? Ei tosiaan kannata liian kauaa odottaa sen hoitoihin hakeutumisen kanssa, hyvässä lykyssä sieltä löytyy joku helppo asia minkä korjaamalla onnistuu! Ja jos ei löydy, niin sitä parempi, että hakeutuu ajoissa hoitoihin. Me hakeuduttiin tosiaan kahden vuoden omatoimisen yrityksen jälkeen vasta, ja nykysellään toivon, että oltaisiin oltu fiksumpia asian kanssa, ja hakeuduttu aiemmin. Sillon oltas tässä vaiheessa jo pitkällä hoitojen kanssa. Mun oli vaan jotenkin vaikea hyväksyä sitä, että on tämän kanssa haasteita, siksi kesti hakeutua hoitoihin. Kovasti onnea teille, ja toivotaan tietysti että onnistais omatoimisesti jo ennen kuin edes hoitoihin pääsette!Noh, testit näytti negaa ja eilen vihdoin alkoi uusi kierto...
No, miehen kanssa joku viikonloppu puhuin että loppukeväästä tutkimuksiin jos ei sitä ennen tärppää.
Voi kurja, tsemppiä Hyvä että ootte miehen kanssa jutellut, toivottavasti teidän ei kuitenkaan tarvitsisi hakeutua lääkärin pakeilleNoh, testit näytti negaa ja eilen vihdoin alkoi uusi kierto...
No, miehen kanssa joku viikonloppu puhuin että loppukeväästä tutkimuksiin jos ei sitä ennen tärppää.
Huhtikuussa tulee vuos täyteen, mutta veikkaan että aiemminkin voi jo päästä tutkimuksiin kun taustalla on miehellä nuorempana ollut syöpä. Yleensä nuorena olleet syövät ei vaikuta hedelmällisyyteen aikuisena, mutta ei sitä tiedä ennenkun tutkii.Harmi, että alkoi onko teillä kuinka kauan yritystä nyt takana?