Ensimmäisten yrittäjät

33 ja vähän päälle, olemme hieman myöhään heränneet ajatukseen kolmihenkisestä perheestä :D Onneksi ollut säännöllinen kierto aina ja tunnen sen hyvin, enkä ole koskaan hormonaalista ehkäisyä käyttänyt, niin eka tärppikin oli jo yk5 (10 kiertoa meni, mutta vaan 5 niistä onnistui ajoituksen kanssa). Että toivoa ehkä vielä on, kunhan sais vaan loppuun saakka kestämään eikä menisi kesken ja jos mulle tulleet pari myoomaa kohdussa ei aiheuta ongelmia.
 
30 olis mittarissa ja pari olisi haaveissa. Yli vuoden on nyt ensimmäistä yritetty saada alulle.

Piinapäivien puolelle siirrytty, vappuna tiietään kuinka tän kierron kanssa kävi ❤
 
Täällä 29v.

Mäkin taidan tikuttelua vähentää ja yrittää enemmän seurata kehon omia merkkejä. Tosi koukuttavaa toi oviksen testailu, mutta jotenkin se stressaa ja luo paineita.
Mutta samaa mieltä, että omaa kiertoaan on kyllä kiehtova oppia tuntemaan! Nuorempana muistan kun en tiennyt mitään kiertoon liittyvistä asioista (tyyliin muuta kuin verta tulee kerran kuussa :Face With Tears Of Joy:).

Mullakin ollut kauhean malttamaton olo, että tulisipa se plussa jo. Tässä välissä mulle iski joku masennus asian suhteen ja tuntu tosi pahalle edes nähdä lapsia, mutta nyt on taas odottava ja hyvä fiilis. En tiedä onko se kevät mikä on fiilistä nostanut, mutta hyvä näin :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Täällä vielä 31v! Ja näillä näppäimillä tulee kaksi vuotta yritystä täyteen, jee jee :Victory Hand:

Nyt jotenkin tosi paljon tullut vauvauutisia, ja pareilta joiden TIEDÄN aloittaneen yrityksen ihan muutama kuukausi takaperin :Upside Down Face: Vaikea asennoitua taas tähän kp1:een :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Täällä vielä 31v! Ja näillä näppäimillä tulee kaksi vuotta yritystä täyteen, jee jee :Victory Hand:

Nyt jotenkin tosi paljon tullut vauvauutisia, ja pareilta joiden TIEDÄN aloittaneen yrityksen ihan muutama kuukausi takaperin :Upside Down Face: Vaikea asennoitua taas tähän kp1:een :Grinning Face With Smiling Eyes:
Tiedän tunteen. Vaikka yritystä ei noin kauaa takana olekkaan. Tuntuu epäreilulta. Pakko ollut yrittää vain ajatella, että se ei ole itseltä pois. :sad-face: Tsemppiä:Two-hearts:
 
Tiedän tunteen. Vaikka yritystä ei noin kauaa takana olekkaan. Tuntuu epäreilulta. Pakko ollut yrittää vain ajatella, että se ei ole itseltä pois. :sad-face: Tsemppiä:Two-hearts:

Jep, se on vaikeeta aatella et ei ole toisten onni iteltä pois mut raivostuttaa suorastaan kun "jonon ohi kiilataan"! :Face Without Mouth:

Kaikki illanistujaisetkin puhutaan vaan muiden lapsista, kun moni lähipiirissä on saanut tai vähintäänkin tulossa perheenlisäystä :Smirking Face:
 
Hei, liitynpäs mukaan joukkoon kun nyt on kuume noussut ja pahasti viimeaikoina.
30v olen, kesällä täytän 31. :smiling-eyes:

Taustana sen verran että minulla ei ole ollut ehkäisyä vuosiin + kierrot aina olleet erittäin epäsäännölliset. :side_tear:
 
Mulla nyt menossa kp19 ja ei kyllä tietoakaan onko ovulaatio ollut vai jopa vasta tulossa Limoissa en oo huomannu mitään erityistä, tää on toinen normaali kierto pillerien jälkeen. Viime kierto oli 35päivää ja kp 13 aikoihin tuli kyllä erikoiset limat, jonka oletin olevan ovulaatiolimat.

Ei pitäny stressata vauva-asiaa, mutta tässä sitä ollaan kokoajan mielessä ovulaatiot ja kaikki vauvajutut:tears:
 
Mulla nyt menossa kp19 ja ei kyllä tietoakaan onko ovulaatio ollut vai jopa vasta tulossa Limoissa en oo huomannu mitään erityistä, tää on toinen normaali kierto pillerien jälkeen. Viime kierto oli 35päivää ja kp 13 aikoihin tuli kyllä erikoiset limat, jonka oletin olevan ovulaatiolimat.

Ei pitäny stressata vauva-asiaa, mutta tässä sitä ollaan kokoajan mielessä ovulaatiot ja kaikki vauvajutut:tears:

Mulla on aivan sama fiilis ja mies nauraa kotona kun pohdin näitä asioita koko ajan. :tears: Mulla tietty vaikeuttaa vielä sekin, etten tiedä yhtään onko kierto missä kohdin kun menkkoja ei oo vielä näkynyt kapselin pois oton jälkeen. Ittee tässä jännittää se että kuinka normaalisti sitä viittii elellä esim. viinin suhteen kun ei tiedä. :tears:
 
Mulla on aivan sama fiilis ja mies nauraa kotona kun pohdin näitä asioita koko ajan. :tears: Mulla tietty vaikeuttaa vielä sekin, etten tiedä yhtään onko kierto missä kohdin kun menkkoja ei oo vielä näkynyt kapselin pois oton jälkeen. Ittee tässä jännittää se että kuinka normaalisti sitä viittii elellä esim. viinin suhteen kun ei tiedä. :tears:

Mietin kanssa et viittiikö sitä vappuna ottaa vähän kuoharia :tears:

Mulla kesti minipillereiden lopettamisen jälkeen joku 5vk, että menkat tuli
 
Mietin kanssa et viittiikö sitä vappuna ottaa vähän kuoharia :tears:

Mulla kesti minipillereiden lopettamisen jälkeen joku 5vk, että menkat tuli

Joo oon kans lukenu että toi 5vk on aikalailla semmonen mitä googlaamalla löysin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Siks päätin että aikasintaan toukokuun lopulla saan testailla jos ei ala kuulumaan :Face With Tears Of Joy: Joo toi vappukuohari itelläkin on semmonen aika perinteinen jo, mutta viittiikö sitä edes yrittäessä enää ottaa. :Upside Down Face:
 
Joo oon kans lukenu että toi 5vk on aikalailla semmonen mitä googlaamalla löysin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Siks päätin että aikasintaan toukokuun lopulla saan testailla jos ei ala kuulumaan :Face With Tears Of Joy: Joo toi vappukuohari itelläkin on semmonen aika perinteinen jo, mutta viittiikö sitä edes yrittäessä enää ottaa. :Upside Down Face:

Millähän tekosyyllä sitä kieltäytyy lasillisesta ku ei viitti muille kertoo yrittämisestä ja yleensä sen kuoharilasillisen juo:tears:
 
Meillä onneks on tuo miehen aiemman suhteen lapsi tämän viikon niin käytän sitä syynä. Haluan kuitenkin olla mieluummin touhuamassa hänen kanssaan kun hörpin kuoharia. :rolling:
 
Mie oon 25 ja 9kk yritetty, yks km oli viime vuonna. Nyt on dpo2 ja on taas äärimmäisen vaikea keksiä mitään muuta ajateltavaa kuin mahdollinen raskaus. Sitä kun toivoo niin paljon. Alan tunnistaa itsessäni tosi paljon katkeruuden tunteita, toissapäivänä yksi raskaana oleva kaveri sanoi että "jos voisin, niin antaisin tän raskauden sulle". On tosi vaikee hyväksyä sitä, et ne saa jotka eivät edes halua ja me, jotka toivotaan sitä paljon emme yrityksestä huolimatta tule raskaaksi
 
Täällä 26v.

Aina tiennyt suuren haluni olla äiti. Menneisyydessä ollut muun muassa suhde, jossa tein selväksi haluni omaan lapseen (puolisolla oli jo) ja vuoden päästä mies kertoi että ei enää kiitos. Onneksi suhteessa oli muutakin asioita, jonka takia lopettaminen oli oikea päätös.

Nyt vihdoin kumppani, kenen kanssa molemmat halutaan lapsia ja perhe ja on tullut aika antaa sen tapahtua :red-heart:

Meillä tärppäsikin heti ensimmäisestä kierrosta, mutta raskaus loppui alkumetreillä :disappointed-face: se kästeltiin yhdessä ja yritys jatkuu.

Nyt odotellaan ovulaatiota. Toiveet on niin suuret ja halu ja toivo saada perhe. Tällä hetkellä mietin jatkanko kuuntelemalla omaa kehoa, joka tähän mennessä antanut aika selkeät ovulaation merkit. Meinaa kumppani on tällä hetkellä arkisin töissä 2 tunnin matkan päässä... Tällä hetkellä vaikuttaa että esimerkiksi tämän kierron ovulaatio osuisi viikonlopulle mutta ollaan tässä varauduttu ajelemaan iltaisin :Face With Stuck Out Tongue: sen takia mietin ovulaation tikuttamista, mutta en haluaisi stressata itseäni enempää. Toiveet on niin korkealla ja ekan km jälkeen pettyminen pelottaa. Mutta eiköhän asiat mene niinkuin kuuluu :red-heart:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top