Minkäs ikäsiä ensimmäistä yrittäviä täällä on?
Itse oon 26v
27
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minkäs ikäsiä ensimmäistä yrittäviä täällä on?
Itse oon 26v
Minä täytin just 29, haave olisi että ennen kuin 30 olis eka oma käärö sylissä.Minkäs ikäsiä ensimmäistä yrittäviä täällä on?
Itse oon 26v
En todellakaan tiedä miksi ja mistä olen sen päähäni saanut, mutta kuvittelin siut tyyliin 26-vuotiaaksi :DMulla on 34v mittarissa :) ja takana nyt noin 2v9kk yritystä.
Tiedän tunteen. Vaikka yritystä ei noin kauaa takana olekkaan. Tuntuu epäreilulta. Pakko ollut yrittää vain ajatella, että se ei ole itseltä pois. TsemppiäTäällä vielä 31v! Ja näillä näppäimillä tulee kaksi vuotta yritystä täyteen, jee jee
Nyt jotenkin tosi paljon tullut vauvauutisia, ja pareilta joiden TIEDÄN aloittaneen yrityksen ihan muutama kuukausi takaperin Vaikea asennoitua taas tähän kp1:een
Tiedän tunteen. Vaikka yritystä ei noin kauaa takana olekkaan. Tuntuu epäreilulta. Pakko ollut yrittää vain ajatella, että se ei ole itseltä pois. Tsemppiä
Mulla nyt menossa kp19 ja ei kyllä tietoakaan onko ovulaatio ollut vai jopa vasta tulossa Limoissa en oo huomannu mitään erityistä, tää on toinen normaali kierto pillerien jälkeen. Viime kierto oli 35päivää ja kp 13 aikoihin tuli kyllä erikoiset limat, jonka oletin olevan ovulaatiolimat.
Ei pitäny stressata vauva-asiaa, mutta tässä sitä ollaan kokoajan mielessä ovulaatiot ja kaikki vauvajutut
Mulla on aivan sama fiilis ja mies nauraa kotona kun pohdin näitä asioita koko ajan. Mulla tietty vaikeuttaa vielä sekin, etten tiedä yhtään onko kierto missä kohdin kun menkkoja ei oo vielä näkynyt kapselin pois oton jälkeen. Ittee tässä jännittää se että kuinka normaalisti sitä viittii elellä esim. viinin suhteen kun ei tiedä.
Mietin kanssa et viittiikö sitä vappuna ottaa vähän kuoharia
Mulla kesti minipillereiden lopettamisen jälkeen joku 5vk, että menkat tuli
Joo oon kans lukenu että toi 5vk on aikalailla semmonen mitä googlaamalla löysin. Siks päätin että aikasintaan toukokuun lopulla saan testailla jos ei ala kuulumaan Joo toi vappukuohari itelläkin on semmonen aika perinteinen jo, mutta viittiikö sitä edes yrittäessä enää ottaa.