Hei täällä uusi ihmettelijä :)
Ikää itsellä 24. E-pillerien syömisen lopetin ja nyt mennään ekaa kiertoa, juuri menkat loppuneena. En odota että mitään tapahtuisi pian, mutta päätettiin antaa mahdollisuus. Pco tulee varmasti asettamaan haasteita, ja ajoittaiset reissutyöt samoin. Pco-diagnoosin saanut heti ekalla gynekäynnillä nuorena, kun ei ollut ikinä säännöllisiä kiertoja vielä 18-vuotiaana. Normipainoinen silloin. Nyt enää muutama kilo jäljellä extraa, viime vuonna pudotin aika ison määrän ja kevään oon pitänyt dieettitaukoa.
Tikutella ajattelin ovista, vaikka ne tikut ei kuulemma välttämättä toimi jos on pco(s)? Olis kiva tietää edes koska menkat saattaisi alkaa jossei tärppäisikään... Rautalisän mukana tulee mulla foolikin, sitä syönyt keväällä jonkun aikaa ja nyt otin taas käyttöön saman valmisteen. D-vitskut otan sitten kun ei enää aurinkoa saa niin paljoa, eli varmaan ens kuun puolella jo.
Ikää itsellä 24. E-pillerien syömisen lopetin ja nyt mennään ekaa kiertoa, juuri menkat loppuneena. En odota että mitään tapahtuisi pian, mutta päätettiin antaa mahdollisuus. Pco tulee varmasti asettamaan haasteita, ja ajoittaiset reissutyöt samoin. Pco-diagnoosin saanut heti ekalla gynekäynnillä nuorena, kun ei ollut ikinä säännöllisiä kiertoja vielä 18-vuotiaana. Normipainoinen silloin. Nyt enää muutama kilo jäljellä extraa, viime vuonna pudotin aika ison määrän ja kevään oon pitänyt dieettitaukoa.
Tikutella ajattelin ovista, vaikka ne tikut ei kuulemma välttämättä toimi jos on pco(s)? Olis kiva tietää edes koska menkat saattaisi alkaa jossei tärppäisikään... Rautalisän mukana tulee mulla foolikin, sitä syönyt keväällä jonkun aikaa ja nyt otin taas käyttöön saman valmisteen. D-vitskut otan sitten kun ei enää aurinkoa saa niin paljoa, eli varmaan ens kuun puolella jo.

mutta toivotaan että sinulla olisi eri tilanne! Koska ajattelit testata?
Mullakaan ei ole omakohtaista kokemusta pco:sta, mutta toisaalta sitä kuulee että joillakin hyvinkin nopeasti tärpännyt diagnoosista huolimatta ja toisaalta hoitoihin voisi ehkä (?) päästä jo nopeamminkin diagnoosin ansiosta jo kävisikin niin ettei tärppiä ala kuulumaan.
nyt kp 14 ja eiliseen saakka sain hyvin hailakkaa viivaa tai täysin blancoa testiä, mutta eilen iltapäivästä sainkin yllättävän vahvan viivan (selkeästi kuitenkin vielä negatiivinen LH-testi) ja sitten teinkin 5(!) testiä eilisen aikana
olivat kuitenkin melko hailakoita mutta kauhea pelko persiiseen ettei mee Lh-piikki ohi vaikka eilen oli vielä aika kuivat paikat. Tänään oon tehnyt vaan yhden testin, jälleen hailakka viiva, mut bongasin nyt ovislimat , joten olisko vasta tuloillaan…llmeisesti monet saa PC-testeillä kuitenkin ihan selkeän positiivisen tuloksen. Kumma kyllä tänään ehditty jopa talletella, ja heti tuli rauhallisempi mieli 

. Käytin donafertya kolme kuukautta mutta lopetin sitten kun en huomannut suuntaan enkä toiseen vaikutusta. Mutta suosittelen silti testaamaan, eihän sitä ikinä voi tietää mikä itselle sopii ilman että kokeilee. 

ellei miehellä sitten satu olee oikein viihtyväisiä ja elinvoimasia uimareita jotka säilyis hengissä tuolla mun uumenissa :D jännittää kun sen verran pitkään syöny pillereitä että tässä ekassa kierrossa kaikki tuntemukset tulee ihan uutena. Onneksi voi kirjottaa tänne ettei aivan pakahdu 

kyllä se pistää ärsyttämään vaikka odotukset tätä kiertoa kohtaan eivät olleet kauhean korkealla. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä