Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sen verran tylsiä päiviä vielä edessä ennenkuin voi edes haaveilla testaavansa, niin kirjottelen ylös mun tämän ekan kierron oireita Jääpähän talteen sitten edes. Nyt kp 19 menossa
Viime viikon ma-ti eli kiertopäivät 12 ja 13 oli niitä ovikseen sopivia tuntemuksia, eli vihlontaa vasemmalta, kirkkaat sitkeät venyvät limat ja pompahdus lämmöissä ylöspäin. Ovistestitikkuun en missään vaiheessa ole saanut plussaa - toinen viiva tuli eiliseen saakka kyllä näkyviin, hailuroita kaikki. Mutta jos noista haaleista viivoista vertailee niin 13 oli ehkä vahvin hailura. Eilen sohvalla ykskaks tuntui terävä hetken aikaa kestävä vihlaisu keskellä alavatsaa. Kuumemittarin jouduin vaihtamaan nyt kesken kierron, joten lämmöt ei välttämättä ole enää vertailukelpoisia, mutta viikonloppuna mittailin 36,9-37,1 välisiä lukuja kun edellisviikolla ja e-pillereiden syönnin aikoina mittailtuna AL ollut yleensä siellä 36,0-36,6 välissä. Unet on ollut koko viime viikon aivan silppua kellon mukaan. Ja paljon lyhyempiäkin, herään aamulla helposti tosi aikaiseen. Onneksi nyt tulee noita olympialaisia mitä kattella aamuyöstä Niin joo ja nännit on olleet kosketukselle herkät perjantaista alkaen.
Hirveästi koitan vakuutella itselleni pettymyksiltä suojatuakseni että kaikkiin noihin fiiliksiin olisi joku muukin selitys kuin se että heti onnistuisin ovuloimaan ja vielä saamaan kiinnittyvän möykkysen, koska kaikki todennäköisyydethän on sitä vastaan että heti voisi onnistua Vatsatuntemuksia olen perustellut sillä että oon syönyt jotain sopimatonta, vihlaisut ja kivut sen piikkiin että sitä on paljon tietoisempi nyt ja varmaan jännittelee vatsalihaksia :angelic: Muut olot valvomisesta johtuvan fyysisen väsymyksen piikkiin, ja siihen että kroppa koittaa nyt valmistella taas omia hormonejaan. Oon myös päättänyt että liian aikaisin en sitä raskaustestitikkua ala uittamaan, koska ei se vielä edes näkyisi. Viikon ainakin saa vielä odotella aivan rauhassa, tai vaikka kaksikin.
Toivotaan kovasti että kaikki ’oireet’ viittaisi alkavaan raskauteen ! Peukut on pystyssä, tsemppiä piinailuun :)
on: täällä dpo 9 ja 10 testattu negat. Kuitenkin ekaa kertaa sellanen tunne, että voisiko jotain tapahtua.. alavatsaa nippaillut ja lämmöt on aika korkealla. Etovaa oloa ja perus menkkakiukku kateissa. Ähh varmaan vaan tahdon uskotella että josko vihdoin, mutta toivottavasti en vain kuvittele oireita :angelic: Menkkojen pitäisi alkaa viimeistään perjantaina, joten vielä on aikaa odotella
Oon koko viikon oottanu milloin se menkkoja edeltävä kuiva kausi oikein alkaa. Eilen sitten heräsin viideltä ja päätin tehä testin (kp36, mulla yleensä 30-34 pv kierto). Ja apua, sain plussan digitaaliseen ihan salamana, varmaan puolessa minuutissa Ei _mitään_ erityisiä tuntemuksia, muuta kuin runsas valkovuoto. Kunpa tää nyt jaksais roikkua mukana!
Pakko sanoa, että kyllä siinä itselläkin on ollut matkan varrella (ja on edelleen) aika paljon vaikeuksia Pakko kuitenkin yrittää, että pysyy edes jotenkin järjissään. Vaikka sitten vähän väkisin pitää jotain iloa ja intoa yllä vaikkei siltä tuntuisikaan - itseään pystyy kumminkin aika hyvin väliaikaisesti hämäämäänkin.
Itse en osaa tällä hetkellä olla edes iloinen muiden onnesta, ja se vasta tuntuu pahalta. Toivottavasti tämä muuttuu sitten kun itselläkin tärppää, etten ole katkera ämmä lopun ikääni