Sirkkelisahuri, mikä tilanne? :) Ja Sudensylin, pidetään peukkuja uuteen kiertoon! :)
Testi näyttää negaa, joten en kyllä tiiä mitä tämä oireilu on. Nyt olen ollut kyllä viikon verran kipeänä, että sen piikkiin toki voi mennä osa, mutta mites tuo selkeä, kova pahoinvointi... Tietysti sitä alkaa epäilyttää, onko oireilu vain väkisin etsittyä ja psyykkistä, mutta kai se jotakin fyysistäkin vaatii että pitää bussista jäädä kesken kun lentää laatta. En tiiä, todella turhauttavaa. Työterveydestä kysäisin jo, eipä sieltä muuta ehdotettu kuin koronaa. Tuntuu, että myös menkat antavat oikein odotuttaa itseään ihan kiusallaan. Alkaisivat nyt sitten, että pääsee uuteen kiertoon Yleisestä vitutuksen tasosta päätellen sentään aletaan olla lähellä
Mitkä päivät sulla on menossa? Mä oon todennu, et mulla on huonovointisuutta 24/7 ihan ilman raskauttakin. Toki tuo, että ihan laatta lentää on jo aika hc.
Täällä dpo8 ja kp25/26-28. Tissit on turvoksissa ja äsken alkoi jo huomattavat alavatsakivut. Jännä nähdä mihin tämä nyt kääntyy.