Sirkkelisahuri, mikä tilanne? :) Ja Sudensylin, pidetään peukkuja uuteen kiertoon! :)
Testi näyttää negaa, joten en kyllä tiiä mitä tämä oireilu on. Nyt olen ollut kyllä viikon verran kipeänä, että sen piikkiin toki voi mennä osa, mutta mites tuo selkeä, kova pahoinvointi... Tietysti sitä alkaa epäilyttää, onko oireilu vain väkisin etsittyä ja psyykkistä, mutta kai se jotakin fyysistäkin vaatii että pitää bussista jäädä kesken kun lentää laatta. En tiiä, todella turhauttavaa. Työterveydestä kysäisin jo, eipä sieltä muuta ehdotettu kuin koronaa. Tuntuu, että myös menkat antavat oikein odotuttaa itseään ihan kiusallaan. Alkaisivat nyt sitten, että pääsee uuteen kiertoonYleisestä vitutuksen tasosta päätellen sentään aletaan olla lähellä
![]()
Mitkä päivät sulla on menossa? Mä oon todennu, et mulla on huonovointisuutta 24/7 ihan ilman raskauttakin.
Toki tuo, että ihan laatta lentää on jo aika hc. 
Täällä dpo8 ja kp25/26-28. Tissit on turvoksissa ja äsken alkoi jo huomattavat alavatsakivut. Jännä nähdä mihin tämä nyt kääntyy.
Yleisestä vitutuksen tasosta päätellen sentään aletaan olla lähellä
mutta ihmetyttää tämä että aamulla kuvotti kaikki ruoka eikä kahvi maistunut, kuukautiskipuja ei ole, mikä on outoa koska eka päivä menee yleensä särkylääkkeen turvin. Tein aamulla apteekin testin ja nega oli, samalla reissulla ne menkat sit alko 

on vähän tämmönen olo. Tosiaan eilen aamulla alkoi menkat, tyhjensin kuukupin kerran päivällä, tosi vähän oli tullut vuotoa ja nyt aamulla kun tyhjensin niin sama juttu. Ei edes puolillaan ollut. Jätin kupin pois kun on niin hirvee ummetus
että sattuu 
Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin
Oho, ootpas ollut pitkään testaamatta. Ymmärrän tuon että pienellä paikkakunnalla herkissä asioissa yksityisyyden pitäminen on vähän hankalaa ja tilanne vähän harmillinen varsinkin ekassa raskaudessa ihan alkuvaiheessa 

Alotetaan kylläkin aina ’tallettelut’ jo menkkojen loppumisen jälkeen, joten ajoituksista ei täällä ole kiinni 

Alkais nyt edes ne menkat, niin saisi uuden yrityskierron aluille.