Ensimmäisten yrittäjät

Täällä pitää alkaa kääntää pikkuhiljaa katseita uusiin yrityksiin. Kyseessä on mitä ilmeisimmin tuulimuna, ja lääkkellinen tyhjennys viikon päästä edessä ellei ala vuotaa itsekseen..:banghead: eli, lähtöpisteessä kohta jälleen:smiley-angry019

Tsemppiä jännien päivien kanssa painiville ja uuteen kiertoon joutuneille!

Höh, kovasti tsemppiä sinullekin! Toivotaan että tyhjentyisi itsekseen ja helposti ja että pääsette yrittämään pian uudelleen. :Heartred

On tää raskautuminen ja raskaana pysyminen kyllä melkoista sattumankauppaa. Ja jotenkin ironista että ensin saa pelätä vuosikausia että tulee raskaaksi ja sitten se vaihtuu pelkoon ettei tule raskaaksi ollenkaan...

Höh, kovasti tsemppiä sinullekin! Toivotaan että tyhjentyisi itsekseen ja helposti ja että pääsette yrittämään pian uudelleen. :Heartred

On tää raskautuminen ja raskaana pysyminen kyllä melkoista sattumankauppaa. Ja jotenkin ironista että ensin saa pelätä vuosikausia että tulee raskaaksi ja sitten se vaihtuu pelkoon ettei tule raskaaksi ollenkaan...

No sano muuta :banghead: kyllä kai tuota seksivalistusta ja yleensäkin lisääntymiseen liittyviä asioita tulis vähän kertoa monipuolisemmin, tokihan se mahdollista on että heti ekasta kerrasta nappais ja tuleehan jotku raskaaksi yrittämättäkin ja ehkäisyn kans, mutta kyllähän tämä aika rakettitiedettä on..:depressed:

Mutta kiitos, toivotaan että tää nyt menis niin hyvin kun se nyt voi mennä ja kierto palautuisi pian normaaliksi että pääsisi jatkamaan yrityksiä. Pitää koittaa ajatella, että on kuitenkin hyvä merkki että kuitenkin raskautuu, vielä kun pysyisi kyydissäkin :smiley-angry003

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja _rosegold hyvin harmillista kuulla, voimia :( Toivottavasti kierto palautuu pian ennalleen!

Täällä taas ovulaatio nostaa päätään ajankohdalla. Kertokaas viisaammat: kun valkovuoto muuttuu kananmunanvalkuaismaiseksi niin näkyykö enää ovulaatiotikuissa kahta viivaa? Mulla on siis jäämistöä perustikuista ja olen silloin tällöin testannut yhden. Nyt oireiden perusteella taas vaikuttaa olevan melko näillä näppäimillä mutta ovistikkuun tuli haalea viiva kaveriksi. Kun eikös se näy ennakoivasti se tuplaviiva vrk-paria ennen? Täytyy ehkä ostaa isompi määrä tikkuja seuraaviin kiertoihin että päivittäin seuraisi :)

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja _rosegold hyvin harmillista kuulla, voimia :sad001 Toivottavasti kierto palautuu pian ennalleen!

Täällä taas ovulaatio nostaa päätään ajankohdalla. Kertokaas viisaammat: kun valkovuoto muuttuu kananmunanvalkuaismaiseksi niin näkyykö enää ovulaatiotikuissa kahta viivaa? Mulla on siis jäämistöä perustikuista ja olen silloin tällöin testannut yhden. Nyt oireiden perusteella taas vaikuttaa olevan melko näillä näppäimillä mutta ovistikkuun tuli haalea viiva kaveriksi. Kun eikös se näy ennakoivasti se tuplaviiva vrk-paria ennen? Täytyy ehkä ostaa isompi määrä tikkuja seuraaviin kiertoihin että päivittäin seuraisi :)

Minä oon käyttäny yleensä näitä tikkuja, kuva alla. Mulla näkyny yleensä ensin haaleammin, ja siitä vahvistunut tummaksi muutamaksi päiväksi. Mutta, mun mielestä se ovulaatiolima ei mulla tule koskaan niihin aikoihin :wideyed: yleensä jo monta päivää aikasemmin. Osittain siksikin lopetin sen tikuttamisen, kun enää tienny millon ne parhaimmat päivät ois ja kun se kuiten näytti aina tulevan. Yleensä ollaan aloteltu aktiivisempi peiton heiluttelu kp 9-10 kohdilla, jos olettaa että 14 ois ovulaatio. Ja sinne kp15-16 asti yritetty joka toinen päivä talletella kun oikeen ole tienny mikä päivä edes olis paras.

Tuleeko teillä muilla limat samoihin aikoihin positiivisten tikkujen kans?

Liitteet

• Screenshot_20210124-145922.jpg
    Screenshot_20210124-145922.jpg
    15.7 KB · Katsottu: 103
Ite oon useammassa kierrossa tikuttanut ovista ja seurannut limoja ja huomannut, että ainakin omalla kohdalla kananmunanvalkuaismaistalimaa tulee parina päivänä ennen ovista. Ovispäivänä itellä ei välttämättä pahemmin limoja ees näy.:think005

Nonni, just ku viikko sitten pääsin valittamaan niukkaa vuotoa, niin nytpä sitä tuleekin runsaasti ihan jomojen kanssa. Ikään kuin kostona. :hilarious: No ihan kiva oikeastaan että sieltä jotain tulee eikä vaan tiputtele. :rolleyes:

Mielenkiintoista, että tässä on niin suurta vaihtelua! Enpä itsekään tiedä että miten omalla kohdalla mahtaa olla. Sen ainoan kierron jonka tikutin cb dualilla ei vielä oikeen osannut hyödyntää kehon oireita niin en päässyt selvyyteen miten itsellä.

Frigg, voi eikä, ironista kyllä! :D

Mielenkiintoista, että tässä on niin suurta vaihtelua! Enpä itsekään tiedä että miten omalla kohdalla mahtaa olla. Sen ainoan kierron jonka tikutin cb dualilla ei vielä oikeen osannut hyödyntää kehon oireita niin en päässyt selvyyteen miten itsellä.

Frigg, voi eikä, ironista kyllä! :D

No jep, en minäkään oo ees kartalla mitkä ne parhaat päivät sitte olis, tikut vai kehon oireet :grin

Mitäs tänne kuuluu? Itsellä piinaviikot edessä, dpo arviolta noin 5. Vielä hyvin maltillisin mielin etten testailisi ennen menkkoja, katsotaan mihin suuntaan maltti kehkeytyy :angelic:

Mitäs tänne kuuluu? Itsellä piinaviikot edessä, dpo arviolta noin 5. Vielä hyvin maltillisin mielin etten testailisi ennen menkkoja, katsotaan mihin suuntaan maltti kehkeytyy :angelic:
Täällä piinaviikot päättyy huomenna! Cb piirsi jo hentoa plussaa testiin ja huomenna digi kertoo tuomionsa. :)

Täällä lähti lupaavista haamuista huolimatta taas uusi kierto käyntiin, tänään kp 3. Eli uutta yrityskiertoa kohti! Kivaa viikkoa kaikille ja tsemppiä piinailijoille :)

Täällä kuljetaan ihan eri syklissä kun kaikki muut ja tänään dpo1. Piinaviikot vasta alkavat :shifty:

Täällä kp9. Luulin jo aiemmin että uusi kierto alkoi, mutta se tiputtelu olikin vasta alkusoittoa runsaammalle vuodolle. :hilarious: Nyt vaikuttaisi siltä että ne on ohi ja päästään tallettelemaan. :grin Oon päättänyt että tästä kierrosta tärppää!!

ON: Tänään pitäis flo’n mukaan olla kp1, mutta ei oo mitää menkkäjomotusta mitä yleensä on ja tissit on vähä kipeet.. pieni paineen tunne alavatsassa on mikä on erikoista o_O Ei ole ennen ollut tissit kipeet ennen menkkojen alkua, joskus ehkä muutaman kerran...
Nyt jännityksellä odotetaan milloin menkat alkaa. Eilen aamulla tein testin mutta nega oli :arghh:.

Täällä myös uusi kierto käynnistyi eilen lääkkeellisen tyhjennyksen myötä, nyt vaan toivotaan että keho palautuisi nopsaa, samoin kierto:Heartred

Täällä myös uusi kierto lähti käyntiin ja kp 3 mennään. Tästä taas uuteen nousuun, kun pettymyksestä on selvitty :smiley-bounce013

Ovis flon mukaan huomenna... ei mitään oloja mihinkään suuntaan ja toivo on menetetty aika mallikkaasti

Amandatt, ihanan positiivisella fiiliksellä kohti seuraavaa kiertoa. Jospa nyt! :)

Suru, että monella on uusi kierto käynnissä. Itse pelkään myös samaa että kuinka monta kertaa jaksaa olla optimistinen ja sitten taas pettyä. Toivoisi niin kovasti että josko nyt pikkuhiljaa tärppäisi :banghead: Toisaalta pitäisi olla armollinen kun km raskauden ja sen jälkeisen kierron palautumiseen meni se 5 kk yhteensä, että nyt on vasta toka kierto niin sanotusti sen jälkeen. Toisaalta taas siitä on kohta vuosi kun haaveet perheestä otti tulta alleen. Suurta tasapainoilua pessimismin ja optimismin välillä tämä kyllä on! Miten te muut jakselette?

Voin sanoa etten todellakaan aina ole näin positiivisella fiiliksellä tästä yrittämisestä :hilarious: Viime viikolla kun pettymys iski, niin kävin taas todella pohjalla, mutta nyt olen taas yrittänyt ajatella mahdollisimman optimistisesti, että ehkä vielä joskus meitäkin onnistaa :) Tunteet aikalailla aaltoilee laidasta laitaan, niin kuin monella meistä.

Toivottavasti teillä tärppäisi pian, vautsivau :Heartred Ja kaikilla meillä!

Takaisin