Ensimmäisten yrittäjät

Kissa1234, mä en kans oo onnistunut kovin vahvoja saamaan perus ovistikuilla :-D Täytyis varmaan jotenkin systemaattisemmin katsoa niitä useampana päivänä, toistaiseksi oon tsekkaillu silloin vaan kun tuntuu oireet. Samaistun kyllä niin tohon ajan matelemiseen! Yhtä odottamista tämä raskautuminen ja sitten kyllä seuraava odottaminen edessä :grin

Mammutti, käsittääkseni jos etenkin lyhyempi kierto niin voi hyvin olla. Oliko se niin että noin 10-14 päivää oviksesta on yleensä menkkojen ajankohta? Korjatkaa jos on virheellistä tietoa :-)

Mulla nyt se luteaalivaihe ilmeisesti just 10 päivää, en nyt sit tiedä onko liian lyhyt vai ei. Pitäis ehkä alkaa vähän ahkerammin metsästää ovista että sais noi päivät tietoon. Pelottaa vaan sitten, että alkaa stressaa kun liikaa kyttää kiertoa :sad001
 
Vautsivau joo mulla kierto pillereiden lopetuksen jälkeen on 22pv ja eilen nippaili tuolta alavatsasta ja tänää tuli limat +muut oireet eli näköjään se oli ovis. Ja tosiaan nyt kp 9
 
Oon ihan ummikko näissä asioissa mutta voiko ovis olla kp 8-9?

pakko tulla tähän kommentoimaan, että voi olla Me jätettiin ehkäisy pois lokakuussa, ja tyhjennysvuodon jälkeen oli tosi lyhyt kierto seuraaviin menkkoihin (22-23pv). En jotenkin edes tajunnut, että ovis voisi tulla niin aikaisin, niin meinasi melkein mennä yritys ohi seuraavassa kierrossa kun ajattelin että ovis olisi paljon myöhemmin. Onneksi kuitenkin oli yritystä jo sillon, sillä nyt meneillään Rv 10 ja varhaisultran mukaan olisi ovis/hedelmöitys ollut just joskus kp 7/8.
 
Hellou! Missäs vaiheessa teijän kierto on ja onko tullu plussatuulia?

täälä dpo10? Ehkä ja kp 26/28-30... piina päiviä siis
 
Hei :greet025 Täällä alkaa nyt taas parin viikon piinailu, ovis oli todennäkösesti tässä ihan muutaman päivän sisällä. En tässä kierrossa tikuttanut, niin tarkka päivä ei ole tiedossa.

Plussatuulia kaikille! :happy:
 
Hellou! Missäs vaiheessa teijän kierto on ja onko tullu plussatuulia?

täälä dpo10? Ehkä ja kp 26/28-30... piina päiviä siis

millon meinaat testata :angelic:?

Amandatt kanssa ollaan melkein samoissa.

Oireiden yms perusteella veikkaisin että ovis on ollut tässä parin päivän sisään. Toivottavasti kerranki ois oma fiilis oikeassa oviksen suhteen :hilarious:. Aiemmin ei oo yrityksen aikana yhtä selkeät oireet ja tässä kierrossa ollut käytössä vitex, geleet, maca ja vehnänalkioöljy. Jospa olisivat sitten toimineet :p. No aikahan sen näyttää miten käy. Ajattelin että testaisin jotakuinkin kp34. Nyt siis kp22. Ellei siis tule kp1 ennen tuota :hilarious:
 
millon meinaat testata :angelic:?

Amandatt kanssa ollaan melkein samoissa.

Oireiden yms perusteella veikkaisin että ovis on ollut tässä parin päivän sisään. Toivottavasti kerranki ois oma fiilis oikeassa oviksen suhteen :hilarious:. Aiemmin ei oo yrityksen aikana yhtä selkeät oireet ja tässä kierrossa ollut käytössä vitex, geleet, maca ja vehnänalkioöljy. Jospa olisivat sitten toimineet :p. No aikahan sen näyttää miten käy. Ajattelin että testaisin jotakuinkin kp34. Nyt siis kp22. Ellei siis tule kp1 ennen tuota :hilarious:
Kääk... en tiiä vielä itekkään, huomenna vois hakee herkän testin jo mutta malttaskohan keskiviikkoon ootella ( lue: ei tosiaan malta vaan ammulla ekana apteekin oven kahvassa) :whacky011
 
Hellou! Missäs vaiheessa teijän kierto on ja onko tullu plussatuulia?

täälä dpo10? Ehkä ja kp 26/28-30... piina päiviä siis

Täällä on kp 28/28-36. Dpo:sta ei tietoa kun en tikuttele, mutta oviskipuja oli ainakin 2.1. En oo vielä testannut ja ajattelin odottaa ainakin ens viikon puoliväliin testien kanssa jos ei menkkoja näy ennen sitä. Ei oo kyllä ollut oikein mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ja yritän nyt olla tunnustelematta edes oloa kun viime kierossa oli olevinaan vaikka mitä "raskausoiretta", mutta mieli vaan teki tepposia kun sitä niin kovasti toivoi.

Viime yönä näin unta että sain plussan testiin ja oltiin siitä miehen kanssa tosi innoissamme. Hän tosin eka vähän suuttui kun en heti näyttänyt testiä vaan halusin viedä hänet kahville (?!) ja iskin siellä vasta tikun pöydälle :hilarious: Olispa se enne! :smiley-angelic001
 
Hei!

täällä kp 27/30(keskimäärin 30 pv kierto) dpo 11. Nännit olleet erikoisen arat nyt kaksi päivää. On yleensäkin vähän arat loppukierrosta mut nyt on ekstra arat :D

tosin olen ollut kipeä nyt reilu viikon ja joutunut syömää erilaisia lääkkeitä, ehkä sitten niistä johtuu rintojen arkuus, en tiedä. En haluaisi herätellä hirveästi toiveita ennen todellista plussatestiä kun sitten kuitenkin vaan tippuu kovaa ja korkealta kun menkat alkaa...

tein tänään ovistestin ku ei ollut muutakaan, siihen tuli kyllä selkeä toinenkin viiva muttei tasavahva, ja ovistestien teko raskaustestinö on ilmeisesti vähän kyseenalaista. Hirveä piina päällä! Yritän miettiö jaksanko odottaa vielä 4 päiväivää että kuukautiset alkaa (blää) vai haenko testejä huomenna päätin aiemmin jo etten testaa ennenkun menkat myöhässä koska turhaa rahanmenoa vaan.
 
Teitä on nyt monta piinailijaa! Toivotaan plussauksia :)

Täällä kp 11 vasta, ovikseen taitaa olla vielä reilu viikko niin on rauha maassa oikeestaan kaiken suhteen. Nyt koitan ottaa rennommin tämän kierron :) Kierron loppuvaiheessa kyllä piinan määrä varmasti nousee!
 
:sad001Testasin tänään herkällä ja negahan sieltä tuli. Aina yhtä tyhmä olo kun testaa ennen menkkojen alkua. Nyt lopetan testailun taas
 
Toivelias, ymmärrän tunteen ja olen pahoillani :sad001 Itse käyn samaa kamppailua että yrittää malttaa edes siihen kuukautisten alkuajankohtaan mutta se ei olee helppoa, kun vaihtoehtoja nykyään on tutkiskeluun
 
Kääk... en tiiä vielä itekkään, huomenna vois hakee herkän testin jo mutta malttaskohan keskiviikkoon ootella ( lue: ei tosiaan malta vaan ammulla ekana apteekin oven kahvassa) :whacky011

Joko oot testannut? :angelic: Mä oon vielä pysynyt aisoissa mutta alkaa jo testit poltella laatikossa... :whacky011 jos malttaisi vielä pari päivää niin aina parempi.
 
Mulla kp 17/22 ja viimeviikosta lähtien ollu outoja tuntemuksia alavatsalla. Nännit oli alkuun kipeer mut nyt on myös koko tissit:hilarious: aattelin et uskaltaisinkohan huomenna testailla:facepalm:
 
Heippa pitkästä aikaa! Oon käynyt lueskelemassa teidän viestejä, mutta en ole itse jaksanut kirjoitella. En oikein tiedä mitä mun kropassa tapahtuu, kun vuodot on vaan muuttuneet niukoista niukemmiksi... Viime kierto oli ennätykselliset 44 päivää ja nytkin tulee vaan ihan muutamia tippoja vuotoa. En tiedä missä vaiheessa tästä pitäisi/voisi mennä jollekin puhumaan. No, tähän kiertoon otan käyttöön ovulaatiotestit ja toivon että niissä jotain näkyy. :smiley-angelic001 Oli muuten järkyttävää nännikipua loppukierrosta! Sellaista on ollut vain silloin kun lopetin epillerit. Nyt lähtee siis käyntiin yk5, jos nää mun tulkinnat kierroistani pitävät paikkaansa. :facepalm:. Tsemppejä kaikille omiin tilanteisiin!
 
Heippa pitkästä aikaa! Oon käynyt lueskelemassa teidän viestejä, mutta en ole itse jaksanut kirjoitella. En oikein tiedä mitä mun kropassa tapahtuu, kun vuodot on vaan muuttuneet niukoista niukemmiksi... Viime kierto oli ennätykselliset 44 päivää ja nytkin tulee vaan ihan muutamia tippoja vuotoa. En tiedä missä vaiheessa tästä pitäisi/voisi mennä jollekin puhumaan. No, tähän kiertoon otan käyttöön ovulaatiotestit ja toivon että niissä jotain näkyy. :smiley-angelic001 Oli muuten järkyttävää nännikipua loppukierrosta! Sellaista on ollut vain silloin kun lopetin epillerit. Nyt lähtee siis käyntiin yk5, jos nää mun tulkinnat kierroistani pitävät paikkaansa. :facepalm:. Tsemppejä kaikille omiin tilanteisiin!

Minäkin ajattelin että otan ensi kierrossa ovistestit käyttöön, niin näkisi vähän että pitääkö omat tuntemukset oviksesta paikkaansa. Mä aloitin myös mittailemaan aamulämpöjä kesken tän kierron niin katsotaan onko siitä jotain apua. Miten niukat nuo sun menkat yleensä on? Tuleeko muutamia tippoja päivässä vai yhteensä? Mulla oli teininä ennen pillereitä tosi runsaat menkat ja kesti useita päiviä. Pillereitä käytin vuosia ja lopetin ne joskus muutama vuosi sitten ja sen jälkeen menkat on olleet omasta mielestä niukat (kestää n. 3 päivää, vuodon puolesta pärjäisin yhdellä siteellä per päivä mutta mukavuuden vuoksi yleensä vaihdan pari kertaa). Oon kans miettiny että onko liian niukat vai normaalit. :think005
 
Minäkin ajattelin että otan ensi kierrossa ovistestit käyttöön, niin näkisi vähän että pitääkö omat tuntemukset oviksesta paikkaansa. Mä aloitin myös mittailemaan aamulämpöjä kesken tän kierron niin katsotaan onko siitä jotain apua. Miten niukat nuo sun menkat yleensä on? Tuleeko muutamia tippoja päivässä vai yhteensä? Mulla oli teininä ennen pillereitä tosi runsaat menkat ja kesti useita päiviä. Pillereitä käytin vuosia ja lopetin ne joskus muutama vuosi sitten ja sen jälkeen menkat on olleet omasta mielestä niukat (kestää n. 3 päivää, vuodon puolesta pärjäisin yhdellä siteellä per päivä mutta mukavuuden vuoksi yleensä vaihdan pari kertaa). Oon kans miettiny että onko liian niukat vai normaalit. :think005

Hei hyvä kun mainitsit tuon lämpöjen mittailun, voisin myös ottaa sen käyttöön!
Sanotaanko niin että pärjäisin yhdellä pikkuhousunsuojalla päivässä. Mullakin oli teininä tosi runsaat menkat ja pillereiden kanssa vuodot oli myös ihan älyttömiä. Nyt kuukausi kuukaudelta tuo vuoto on vaan vähentynyt. :confused005 Vuodot on kuitenkin aina kestäneet sen 7 päivää. Paitsi kerran tuo tiputtelu kesti jotain 2 viikkoa. :arghh:
 
Täällä pitää alkaa kääntää pikkuhiljaa katseita uusiin yrityksiin. Kyseessä on mitä ilmeisimmin tuulimuna, ja lääkkellinen tyhjennys viikon päästä edessä ellei ala vuotaa itsekseen..:banghead: eli, lähtöpisteessä kohta jälleen:smiley-angry019

Tsemppiä jännien päivien kanssa painiville ja uuteen kiertoon joutuneille!
 
Takaisin
Top