Ensimmäisten yrittäjät

Hyvät loppupyhät teillekin :Heartred

täällä viimein alkoi tuhrutteluna ja kp1 merkkaan huomiselle. Kierto 50päivää. Jos laittaisi itsensä tuonne raskaaksi 2021 ketjuun myös :angelic:. Tarkoitus oli aloitella maca ja vehnänalkioöljy yms kp1 mutta ollaan reissussa eikä niitä tähän hätään saa niin alottelen kun pääsee kotia tai seuraavasta kierrosta. :hilarious: Geleitä olisi jo valmiiksi ja niillä vaikutti viimeksi lyhentyvän kierto, mutta eipä nekään ole mukana niin ei pysty heti aloittamaan. Mikähän homma muuten kun aina täällä anoppilassa joko alkaa menkat tai on menkat :hilarious::rolleyes:
 
Samoin täältä :Heartpink

Mä en ookkaan vielä perehtynyt noihin ravintolisiin, onko niillä oikeasti apuja? :)


Meillä ensimmäinen myös ollut työn alla jo tovin, ja elokuussa tärppäsi mutta meni myös heti kesken, 5+3. Sen jälkeen aloin hakemaan aktiivisesti tietoa, voiko asiaa edesauttaa itse kotikonstein ennenkuin hakeutuu hoitoihin. Foolihappo oli jo ollut käytössä, lisäksi D&C-vitamiinilisät ja Omegat. Niiden lisäksi hankin koentsyymi 10, josta puhuttiin raskaaksi tulon ihmeaineena :grin lisäksi maca-jauhetta aamusmoothieen ja alkukierrosta greippimehua, ovulaation jälkeen vaihdoin sen ananaksen syöntiin. Kauratyynyä lämmittelin myös kiinnitymisen aikoihin, kun löysin jonkun jutun jossa kiinalaisessa lääketieteessä uskotaan ettei munasolu kiinnity "kylmään kohtuun". En tiedä oliko näistä apua vai oliko sattumaa, mutta jouluna jätti menkat tulematta ja testiin ilmaantui toinenkin viiva:love7 ehdin jo tilata myös siittiöystävällistä liukuvoidetta, kun luin että osa liukkareista tuhoaa tai estää siittiöiden liikkumista:happy4 sitä ei kyllä ehditty edes avata..
 
Vaude rosegold, teillä on ollut kyllä kaikki konstit vetämässä. Ihan mahtavaa että tärppäsi, onnea! Täytyy alkaa kallistua näihin jos tästä kierrosta ei mitään tule :)
 
Vaude rosegold, teillä on ollut kyllä kaikki konstit vetämässä. Ihan mahtavaa että tärppäsi, onnea! Täytyy alkaa kallistua näihin jos tästä kierrosta ei mitään tule :)

Todellaki, hetken jo mietin meneekö tämä homma jo vähän yli :laughing002 mutta sitten ajattelin, että miksipä en kokeilis jos se voiskin auttaa ja melko pienellä vaivalla sen voin toteuttaa. Mutta tiiäppä sitte mikä vaikuttaa mihinkin. Ei oo tehty helpoksi tämä lasten teko :confused005 ensin pelkäät 15v tulevas vahingossa raskaaksi, ja sitten kun sitä yrität niin ei se ihan niin vaan tapahdukkaan:hungover:
 
Samoin täältä :Heartpink

Mä en ookkaan vielä perehtynyt noihin ravintolisiin, onko niillä oikeasti apuja? :)

Mulla tosiaan pco tyyppiset munasarjat ja pitkät kierrot. Yksi kierto oli huomattavasti lyhyempi ja söin silloin alkukierrossa säännöllisemmin geleitä. Joko on ollut niillä jotain vaikutusta tai sitten tähdet ja kuu sattuneet siinä kierrossa oikeisiin asentoihin :wacky:. Olisin tähän kierron alkuun (nyt kp4) halunnut aloittaa nyt macan ja taas nuo geleet mutta reissun takia viivästyy jonkin verran.
 
Ainakaan niistä ei haittaa ole ja kun oikein paljon haluaa uskoa, niin ehkä siinä jotain tahdonvoimaa tuleekin mukaan :angelic: Äitini on vähän vitamiinihömppä, sain häneltä nyt joululahjan ohessa jotain hyaluronihappoa ja jotain E-vitamiinia. Enpä tarkemmin katsonut, ennenkuin huomasin tänään että tämä toinen puteli oliki vehnänalkioöljykapseleita. No, täytyy ottaa ainakin ne testiin siis :D
 
Lumevaikutus on hyvä :angelic:. Just tuota vehnänalkioöljyä laitoin itsellekin tilaukseen. Pitää vaan ottaa joku uusi rutiini että tulee varmasti otettua :p. Tilasin samalla siveydenpuukapselit ja macaa. Ajattelin ainakin vähän syöttää myös miehelle tuota macaa :angelic:
 
Mitäs mies tuumaa tästä, vai lähteekö ihan suosiolla mukaan? :woot: Täytyypä kysäistä tältäkin suunnalta miten olisi. Luin kyllä että tuo vehnänalkioöljy vahvistaisi myös hiuksia, ripsiä ym kosteuttaa ihoa ja limakalvoja ja aika luonnollinen vitamiini. Täytyypä katsoa huomaako noita muitakin hyötyjä, eka kapseli lähti tänään kokeiluun. :wink

Miten muuten teidän miehet, kuinka mukana ovat vauvakuumeessa ja yrityksessä?

Täällä päässä ainakin mies oli meistä ensimmäinen vauvakuumeilija, että sen puoleen hyvä. Mutta veikkaan, että vauvakuumeeni on kiilannut nyt viime kuukausina hänestä vähän ohi :-D
 
Ihan mielellään se on mun kanssa noita vitamiineja syönyt, maistatin yhden gelee royalen sillä vähän aikaa sitten(kapseli minusta liian iso ja jää kurkkuun, maistuu pahalta :hungover:. Nykyään kaadan jauheen kapselin sisältä jogurttiin) ja miehestä se oli ihan ok. En ole pakottanut mutta välillä kysellyt haluaako ottaa aamuvitamiinit :grin. D-vitamiinia se on syönyt jo ennen kun ollaan tavattu.

Minä olen meistä kokoajan enemmän kuumeillut (vauvakuume alkoi tammikuussa 2019 että 2v tässä on jo ollut :hilarious:) ja mies olisi halunnut odottaa yrityksen aloituksen siihen että ollaan 30v, mutta muutti mieltänsä. Toivottavasti plussaus tulisi ennen sitä 30v päivää, on tässä vielä 2v aikaa :angelic:
 
Hei kaikki, täälä aletaan tekemää talletuksia koska kohta on ovis :sorry: Eli piinaviikot kohta käyntiin :laughing002

Täällä eletään samoja aikoja, vähän edellä. Mulla on kp 13 ja Flon mukaan ovulaatio maanantaina. Tässä on nyt jo pariin otteeseen talleteltu kun mulla oli toissapäivänä jo maha turvoksissa ja kipeä ja vähän limojakin. Yritän nyt ottaa vain rennosti ja malttaa sitten odottaa kuukautisten alkupäivää ennen testailuja. Helpommin kyllä sanottu kun tehty... :hilarious:

Kohta piinaillaan sitten yhdessä :nailbiting:
 
Hei vaan!

täällä yk 6 käynnissä. Ostin eka kertaa ovistestejä ihan vaan varmistaakseni ovulaatioajankohdab. Yleensä tulee todella selkeät limat kp14-16 josta oon sen päätellyt. Toki talleteltu aina menkkojen loppumisen jälkeen kp7-18 joka toinen päivä normisti eli ei niin väliä millon ovulaation tossa tarkalleen on. Mutta nyt yritän saalistaa oviksen myös vielä tikulla. Käytössä pc vihreet liuskat (halvimmat tietty), toivottavasti ajaa asiaansa. Tänään kp 12 ja haalee toinen viiva. Kp 16 flo ennustaa ovilaatiota. Voi kumpa meille uudenvuoden lahja siunautuisi❤️
 
Heips!
Täällä myös ekaa yritetään. Ikää molemmilla 30v :) Nyt eka yrityskierto menossa.. Minulla endometrioosi niin vähän pelottaa,kuinka käy. Pääkoppa tekee tietysti tepposiaan kun kuvittelen jo kaikki mahdolliset raskausoireet Ekassa kierrossa ilman ehkäisyä :D Mulla oli vahvat ovistuntemukset ja siitä viikon päästä tiputteluvuotoa parina päivänä. Huomenna pitäs alkaa menkat. Toivon, että ei ala!!!
 
Täällä eletään samoja aikoja, vähän edellä. Mulla on kp 13 ja Flon mukaan ovulaatio maanantaina. Tässä on nyt jo pariin otteeseen talleteltu kun mulla oli toissapäivänä jo maha turvoksissa ja kipeä ja vähän limojakin. Yritän nyt ottaa vain rennosti ja malttaa sitten odottaa kuukautisten alkupäivää ennen testailuja. Helpommin kyllä sanottu kun tehty... :hilarious:

Kohta piinaillaan sitten yhdessä :nailbiting:
Hei mulla kans kp12 onks sulla monenpäivän kierto et jännäiläänkö samaa aikaa :love017
 
Hei mulla kans kp12 onks sulla monenpäivän kierto et jännäiläänkö samaa aikaa :love017

Mulla on normaalisti n. 28-30 pv kierto mutta viime kierrossa tuli joku uusi ennätys ja venähti kp 36 o_O sillon olikin ihan oudot menkat. Kuinka pitkä sulla yleensä on?
 
Ei ainakaan vielä menkkoja näy.. mutta herkkä raskaustesti näytti aamulla niin selkeän negan että en tiiä... :sour:

Niin kauan kun menkat ei ala niin toivoahan on :angelic: Joillain saattaa kestää päiviäkin ennen kuin alkaa näkyä testissä jos ovulaatio vaikka on ollut odotettua myöhemmin tms. Eli pidetään vielä peukkuja!
 
Noora, hyvä että on hengessä mukana niinkin hyvin että vitskutkin menee. Toivotaan pikaista plussaa :)

Täälläkin kp 28 ja olin jo melko varma muutamana päivänä eri "oireista" mutta nyt on ollut aika normaali olo. Tein rfsun varhain testin aamulla, mutta en saanut ihan sitä toimimaan alussa. Toisella dippauksella tuli negatiivinen.

Tuo on hyvä Sannis, toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa :angelic: Mun km kierrossa kp 31 oli nega ja vasta kp 40 näytti haalean plussan että tiedä näistä sitten. Kierto ei ole ihan vakiona mennyt hormonaalisen ehkäisyn lopetuksen jälkeen muutenkaan mutta clue -appi antaa noin 30 pv keskiarvon :pompus:
 
Takaisin
Top