Ensimmäisten yrittäjät

Flon mukaan tänään piti alkaa menkat, ei oo näkynyt. En kyllä uskalla vielä iloita enkä tehdä testiä. :hilarious: Ajattelin testata aikaisintaan keskiviikkona tai jopa aattona, jos ei vuoto ala. Mitään kummempia oireita en oo huomannut, kuin että virtsa on viikon ajan tuoksunut voimakkaammalta. o_O
 
Mites teillä menee ? Tänään kp 27/28-30 ja aivan jäätävä vihlasu oikeella alavatsassa, hirvee paine nivussessa oikeella.... eli eiköhän se täti kohta tuu käymään... :banghead:

Mites @Sannis92 ? Onko menkat alkanu vai haamuillaanko :angelic:


Ei oo vieläkään menkat alkanu :nailbiting::nailbiting:
Eikä oo nyt enää ollut oikein edes menkkaoireita :think005

Tänään kävin ostamassa normaalin testin + viikkonäytöllisen ja huomenaamuna ajattelin testata jos ei oo siihen mennessä alkanut. Nyt ne on viisi päivää myöhässä. Mulla on ihan semmonen olo että on tärpännyt mutta hyvä että uskallan kirjoittaa sitä tähän kun pelkään sitä harmitusta jos testi on taas negatiivinen...
 
Ei oo vieläkään menkat alkanu :nailbiting::nailbiting:
Eikä oo nyt enää ollut oikein edes menkkaoireita :think005

Tänään kävin ostamassa normaalin testin + viikkonäytöllisen ja huomenaamuna ajattelin testata jos ei oo siihen mennessä alkanut. Nyt ne on viisi päivää myöhässä. Mulla on ihan semmonen olo että on tärpännyt mutta hyvä että uskallan kirjoittaa sitä tähän kun pelkään sitä harmitusta jos testi on taas negatiivinen...
Apua tee testi :love017
 
Meinasin jo tänään tehdä mut pakko oottaa aamuun et olis varmasti vahvaa pissaa niin ei tarvii miettiä et olis ainakaan siitä kiinni :hilarious:
No mut niin montapäivää jo myöhässä et kyllä se jo näkyy haamuja vähintää :p nyt tekemää vaa! Mua jännittää sun puolesta :laughing002
 
Nyt alkoi taas menkkajuilinta ja pyyhkiessä tuli pientä tuhrua :sad001 odotan vielä päivemmälle että aukeaako hanat nyt kuitenkin
 
Jännittäviä hetkiä täällä monella nyt! Toivottavasti tulisi pysyvä plussa meille kaikille :angelic:

on: kp45/??? Aamulla testattu nega ja koko viikonlopun ollut niin pahat pms oireet että ootan vaan että hanat aukeaa. Piti vähän ekstrasti pahoitella miehelle kun oon ollut koko vkl niin pahansisuinen :hilarious:
 
Täällä negatiivinen testi tehty eilen, menkkojen pitäis alkaa tänään tai huomenna.

Joka tapauksessa hyvää joulua ja plussatuulia kaikille! :santa
 
Ei vuotoa tänäänkään, meinaakohan ne yllättää. :bag:

@Sannis92 mites sulla? Aukesiko hanat? :nailbiting:

Aika samoissa tilanteissa näköjään pyöritään täällä. Tulispa plussia kuitenkin. :smiley-angelic001
 
Ei vuotoa tänäänkään, meinaakohan ne yllättää. :bag:

@Sannis92 mites sulla? Aukesiko hanat? :nailbiting:

Aika samoissa tilanteissa näköjään pyöritään täällä. Tulispa plussia kuitenkin. :smiley-angelic001

Pientä tiputteluvuotoa ollut tän päivän, mutta normaalia vähäisempää vielä. Mulla vihlonut koko päivän alavatsaa ja nivusia ihan hitosti, ihan outo kipu. Ei tunnu normaalilta menkkakivulta mulle. Ja kävellessä sattuu toiseen nivuseen. Mä ajattelin et katon vielä yön yli ja teen aamulla testin jos menee pahemmaks tai jatkuu :confused004 jos täytyy vaikka soitella jonnekin. Mulla on yleensä säännöllinen kierto ja aika pienet menkkavaivat niin tuntuu vähän poikkeukselliselta ja tää kipu on jotenkin erilaista.
 
Pientä tiputteluvuotoa ollut tän päivän, mutta normaalia vähäisempää vielä. Mulla vihlonut koko päivän alavatsaa ja nivusia ihan hitosti, ihan outo kipu. Ei tunnu normaalilta menkkakivulta mulle. Ja kävellessä sattuu toiseen nivuseen. Mä ajattelin et katon vielä yön yli ja teen aamulla testin jos menee pahemmaks tai jatkuu :confused004 jos täytyy vaikka soitella jonnekin. Mulla on yleensä säännöllinen kierto ja aika pienet menkkavaivat niin tuntuu vähän poikkeukselliselta ja tää kipu on jotenkin erilaista.

Ihailen kyllä sun malttia, kun maltat olla vielä testaamatta :rolleyes: Toivotaan että sieltä se plussa tulisi! :happy:
 
:laughing002 :laughing002

Mä oon tehnyt tässä kierrossa jo muutaman negatiivisen niin yritän välttää sitä yhden viivan pettymystä. :banghead: Ja aamulla kun tää vuoto alko niin olin varma että tää kierto oli tässä mut nyt nää oireet äityi niin oudoksi että vähän huolettaa vaan ettei oo mikään kohdunulkoinen tms. kyseessä :sad001
 
:laughing002 :laughing002

Mä oon tehnyt tässä kierrossa jo muutaman negatiivisen niin yritän välttää sitä yhden viivan pettymystä. :banghead: Ja aamulla kun tää vuoto alko niin olin varma että tää kierto oli tässä mut nyt nää oireet äityi niin oudoksi että vähän huolettaa vaan ettei oo mikään kohdunulkoinen tms. kyseessä :sad001

älä hei huoli, mulla oli ihan hassu vuokto yk1 kun oli kemiallinen raskaus. Oli menkat myöhässä 4 päivää ja sit alko ihan kummallisella turhrulla ja kivuilla. Testi näytti positiivista ja haaleni siitä viikossa negaksi. tyhjeni ihan itestään. Jos en ois niin tarkka kierrosta niin en ois koko kemiallista osannu ees aavistaa :angelic:
 
:laughing002 :laughing002

Mä oon tehnyt tässä kierrossa jo muutaman negatiivisen niin yritän välttää sitä yhden viivan pettymystä. :banghead: Ja aamulla kun tää vuoto alko niin olin varma että tää kierto oli tässä mut nyt nää oireet äityi niin oudoksi että vähän huolettaa vaan ettei oo mikään kohdunulkoinen tms. kyseessä :sad001

ja alkuraskaudassakin voi olla vuotoa :angelic: joten ei vielä oo toivo menny
 
Kyllä nää nyt menkoiksi taisi kääntyä. :arghh: Tänään ei onneks oo enää ollut kivuista tietoakaan mutta vuotoa on tullut ja vähän myös jotain hyytymää. Eilinen oli kyllä aika tuskaisa,ikinä ollut tollasta menkkakipuja. Siihen päälle vielä kova pettymys niin hyvä etten alkanut kaupassakin itkemään kun siellä asiat ei mennyt ihan halutulla tavalla.. :rolleyes:

Noo, tänään parempi päivä ja eipä tässä sitten muuta kun uutta kiertoa odottelemaan. Mä niin toivon että vuosi 2021 on meidän vuosi! :smiley-angelic001 :Heartred
 
Ei tullut jouluplussaa. :sorry: Saakin taas miettiä missä se vuoto viipyy. :facepalm: Tai ehkä se oli sitten se kummallinen tiputtelu aiemmin...

Hyvää Joulua kaikesta huolimatta, yritetään nauttia ja levätä! :Heartred
 
Takaisin
Top