Moi kaikki!
Täällä uusi jäsen.. olen lukenut keskusteluita jo pitkään, mutta nyt vasta sain itseni mukaan.
Olen 30-vuotias ensimmäisestä lapsesta haaveileva. Mieheni on 32-vuotias. Raskauden yrittämisen aloitimme 10/2019. Nyt siis jo yli vuosi takana. En syönyt pillereitä ja kierto on ollut aina melko säännöllinen.
Ikäni vuoksi hyvin monella kaverilla on jo lapsia. Osalla jo melko vanhojakin. Nekin ystävät kenellä lapsia ei ole, ovat osa kertoneet raskaudesta menneen vuoden aikana. Aluksi ilakoin, nyt joudun pinnistellä, että en näytä kuinka pahalta muiden raskautuminen tuntuu. Moni on raskautunut heti ensimmäisestä kierrosta.. olen kertonut lähimmille ystäville yrityksestä, mutta en usko, että kukaan ymmärtää mitä käyn läpi.
Jospa saisin tästä ryhmästä hieman uutta iloa tähän loputtomalta tuntuvaan projektiin.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
Kuulostaa tutuilta ajatuksilta Itselläni on myös vaikeaa kuulla raskausuutisia ilman että tulee paha mieli, vaikka haluaisin kovasti olla aidosti vain iloinen muiden puolesta. Pieni kateus kuitenkin aina iskee ja paha mieli siitä, kun ei itse meinaa onnistua millään.
Toivon että teitä onnistaa pian