Ensimmäisten yrittäjät

Hyvää uutta vuotta! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Meillä alkaa uusi vuosi nyt niin, että aloitetaan heti tästä tänään alkaneesta kierrosta ovulaatioinduktiohoidot. Tosi optimistisesti suhtaudun tähän kiertoon! Viime kierrossa oli kemiallinen raskaus, menkat oli nyt pari päivää myöhässä. Vaikka tietysti tosi harmi että ei jatkunut, niin olen tosi iloinen siitä, että nyt on jotain näyttöä siitä, että meidän on kuitenkin mahdollista hedelmöittyä! Innolla odottelen tulevia hoitoja! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Tsemppiä hoitoihin! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Täällä on ollut epämääräisiä selkäkipuja menkkojen pitäis alkaa ~3päivän päästä. Ei kyllä ainakaan normaaleilta kiertoon liittyviltä kivuilta tunnu, mutta voi olla myös ihan vaan jumissa oleva selkä.
On myös ollut hirveä hiilarihimo, syöny valkosipulivoi/yrttivoi/juustopatonkia paljon mutta ruokailut menee nyt muutenkin mulla kausittain. Tää on vähän toiveajattelua ja oireiden keksimistä...
Viikonloppuna kai juhlistetaan synttäreitä, katotaan alkaako menkat vai onko aihetta testille, ois kyllä paras synttärilahja jos nyt ois posi

Muokattu viimeksi:
Silvera meillä osuu ovis melkeen samoihin, flo näyttää mulle et 5.1 :Grinning Face: päästään jännäämään yhdessä!
Mä alotin tässä kierrossa nyt maca-jauheen ja greippimehun, yrittänyttä ei laiteta! Yllätyin itekki kuin rikki olin viimeeks menkkojen alkamisesta...
Mullakin flo ennustaa 5.1. Ja se voi hyvinkin pitää paikkaansa! :smiling-eyes: Kiva et on sit yhtä aikaa piinailijoita!

Ihanaa että on kolme piinailijaa samaan aikaan! :smiling face with heart-eyes: toivottavasti mun ovis tulee silloin kun sen kuuluis, ärsyttää jos putoan kelkasta :tears:

Miten pitkään täällä on ihmisillä yritystä takana, jos sopii kysyä? Mulla jo ihan kohta vuosi. Alkaa ahdistaa koko ajan enemmän.. vaikka toki pidän toivoa yllä ja hoidotkin jo alustavasti sovittuna alkukeväälle :smiling-eyes: Onko muita pidempään aktiivisesti yrittäneitä ja yhä onneaan odottavia?

Meillä on nyt 2v5kk takana yritystä. Mitään selitystä ei vielä ole löytynyt sille, että miksi kestää. Nyt sit aloitettiin hoidoilla tuetusti tämä vuosi :)

Meillä on nyt 2v5kk takana yritystä. Mitään selitystä ei vielä ole löytynyt sille, että miksi kestää. Nyt sit aloitettiin hoidoilla tuetusti tämä vuosi :)

Kiitos vastauksesta. No tuossakin on aikaa
jo mennyt.. Varmaan stressaavaa ettei syytä ole löytynyt, vaikka toisaalta varmaan taas hyvä jos ei ole löytynyt mitään isompaa ongelmaa. Mutta ihan mahtavaa, että pääsitte nyt aloittamaan hoitojen avulla ja toivottavasti tulosta tulee pian :smiling-eyes::red-heart:

Miten pitkään täällä on ihmisillä yritystä takana, jos sopii kysyä? Mulla jo ihan kohta vuosi. Alkaa ahdistaa koko ajan enemmän.. vaikka toki pidän toivoa yllä ja hoidotkin jo alustavasti sovittuna alkukeväälle :smiling-eyes: Onko muita pidempään aktiivisesti yrittäneitä ja yhä onneaan odottavia?

Meillä tulee keväällä 2v yritystä. Nyt onneksi ensikäynti lapsettomuuspolille on tässä kierrossa. Jos alkaisi selviämään syyt sille, ettei ole onnistunut ja saisi mahdollisesti jotakin apua. Toiveikkaana nyt ollaan, kun ei tarvitse olla asian kanssa yksin. ❤️ Ja tietysti jännittää myös, että miten asiat tästä etenee..

Tsemppiä kaikille yritykseen! Toivottavasti tulisi pian plussa-aalto!❤️

Itsellä on nyt kp12 ja ovis varmaan ihan näillä näppäimillä tuntemusten perusteella. Digi vilkuttaa jo hymyä.

Meillä on paria kiertoa vaille vuosi täynnä yritystä, helmikuussa 2021 jäi pillerit pois. Ei ole mielessä syytä - kierrot tasaiset ja oviskin on tikussa käynyt, terveitä ollaan ja terveellisesti eletään. Seksiäkin on muistettu harrastaa :tears:

Dpo 6 nyt meneillään ja alkuviikkoon jännitys tiivistyy jospa ois meiän kierto viimein :folded::smiling face with heart-eyes:

Ihanaa että on kolme piinailijaa samaan aikaan! :smiling face with heart-eyes: toivottavasti mun ovis tulee silloin kun sen kuuluis, ärsyttää jos putoan kelkasta :tears:

Ei mitään kiirettä. :rolling: Mulla vasta tänään eggikset eikä testitkään oo vielä plussaa mutta vahvistumaan päin, eilen alko tärinäkivut ja muut oviskivut.
Kävin ottamassa tänään kolmannen koronarokotteen. Jännä nähdä vaikuttaako kiertoon. Oon lukenut kyllä että joillakin on tullut tärppejäkin rokotekierroissa... :smiling-eyes::folded:

Meillä 14. kuukausi meneillään, helmikuussa ensikäynti lapsettomuuspolilla :) Kyllä tää reilu vuosi on vaan pitkältä tuntunut! :Face Without Mouth:

Meillä tulee myös keväällä nyt kaksi vuotta täyteen. Aika on toisaalta mennyt tuskaisen hitaasti ja toisaalta todella nopeasti :Weary Cat Face: Meillä alkaa myös hoidot helmikuussa inssillä, niillä jatketaan jos siittiömäärät ok, niissä todettu paljon vaihtelua. Jos määrät ihan körtsää pesun jälkeen, niin siirrytään suoraan IVF/ICSI jonoon.

Täällä aloitettu yrittäminen 2021 alkuvuodesta. ❤️

Näyttäis siltä että uus kierto alko täällä.... Ei vielä kunnolla, mutta eiköhän se huomenna.. nyt harmittaa

Mekin ollaan jo muutama vuosi yritetty, ehkä pari vuotta nyt aktiivisemmin ja hoidot aloitettu.

Ei mitään kiirettä. :rolling: Mulla vasta tänään eggikset eikä testitkään oo vielä plussaa mutta vahvistumaan päin, eilen alko tärinäkivut ja muut oviskivut.
Kävin ottamassa tänään kolmannen koronarokotteen. Jännä nähdä vaikuttaako kiertoon. Oon lukenut kyllä että joillakin on tullut tärppejäkin rokotekierroissa... :smiling-eyes::folded:

Mun testit näyttää vieläkin suhteellisen haaleaa ja kun oon valkovuotoja seuraillut ekaa kertaa sillein kunnolla niin ei olla kyllä vielä lähelläkään ovista :side_tear:

Mun testit näyttää vieläkin suhteellisen haaleaa ja kun oon valkovuotoja seuraillut ekaa kertaa sillein kunnolla niin ei olla kyllä vielä lähelläkään ovista :side_tear:
Voi! Tsemppiä, toivottavasti se sieltä tulee! Mulla tänään dpo 0, eilen testi plussa ja tänään kunnon eggikset ja kivut taas niin että osaan sanoa melkeen taas minuutilleen koska ovulaatio tapahtui.

Ovulaation ajankohdasta tuli mieleen kysyä, että voiko olettaa ovulaation tapahtuvan silloin jos/kun on myös kipu? Silloin oletan sen itse tapahtuvan, mutta oon pohtinut, kun kaikki tuolla sisällä tapahtuu aina niin hitaasti. Jos asiat tapahtuu hitaasti, niin voiko olla että munasolu "vapautuukin" rakkulasta vaikka kuuden tunnin kuluttua kivusta :Smirking Face: Tämmöstä olen joskus pohtinut.

Ovulaation ajankohdasta tuli mieleen kysyä, että voiko olettaa ovulaation tapahtuvan silloin jos/kun on myös kipu? Silloin oletan sen itse tapahtuvan, mutta oon pohtinut, kun kaikki tuolla sisällä tapahtuu aina niin hitaasti. Jos asiat tapahtuu hitaasti, niin voiko olla että munasolu "vapautuukin" rakkulasta vaikka kuuden tunnin kuluttua kivusta :Smirking Face: Tämmöstä olen joskus pohtinut.

Se vähän riippuu tosiaan mikä sen kivun aiheuttaa. Mulla kipu tulee vatsaonteloon vuotavasta nesteestä (yleensä pieni määrä verta) ja tämä siis tapahtuu aina vasta kun folli jo puhjennut, eli varsinainen ovulaatio jo tapahtunut. Sama tunne tuli myös aukkarissa kun keittosuolaliuos saavutti vatsaontelon munanjohtimien päästä.

Täällä dpo15-16 jos ovistesteihin voi luottaa (niiden mukaan plussa 23.12. eli ovis 24.12. tai 25.12. joten toivottavasti laskin oikein). Menkkoja ei ole vielä kuulunut, mutta menkkamaista oloa (ei huono olo vaan sellainen perusmenkkatunne alavatsalla, pieni polttelu yms) on ollut jo viikon ajan, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tässä kohtaa ehkä joku jo tekisi testin, mutta mä en vaan uskalla, pelkään niin paljon sitä pettymystä jos/kun tulee nega. Tämä on kuitenkin yk12 tms ja ei oikein ole uskoa luomuna onnistumiseen. Onko kenelläkään muulla ollut luteaalivaihe (vaihe ovulaation ja menkkojen alkamisen välissä) pidempi? Pelkään että nyt ne menkat loppui kokonaan ihan jostain muusta syystä, tyyliin kun lääkärissä on peloteltu ennakkoluulosi vaihdevuosilla matalahkon AMHn johdosta… Vaikka tuskin nekään nyt tulleen ihan yhtäkkiä kierto kun kierto kuitenkin ollut tätä ennen normaali. No, menkat voivat varmaan alkaa tässä vielä tänään tai parin päivän sisään jolloin vielä ehkä menisi normaalin puitteisiin…

Takaisin