Ensimmäisten yrittäjät

Tästä kierrosta en ovista saanut nyt ollenkaan tikutettua, mikä vähän harmittaa. Pitää vielä muutama päivä kattoa jos sieltä tulis hyvin myöhäinen, mutta nyt on kp14 ja kierto on luultavasti ~27pvä että menee kyllä hyvin myöhään jos nyt ovis löytyy. Noh, katotaan meneekö vuoden eka viikko sitten piinaillessa vai ei

Tästä kierrosta en ovista saanut nyt ollenkaan tikutettua, mikä vähän harmittaa. Pitää vielä muutama päivä kattoa jos sieltä tulis hyvin myöhäinen, mutta nyt on kp14 ja kierto on luultavasti ~27pvä että menee kyllä hyvin myöhään jos nyt ovis löytyy. Noh, katotaan meneekö vuoden eka viikko sitten piinaillessa vai ei

Ootko tikuttanu/mittaillu lämpöjä?

Mulla ovis luultavasti nyt vielä edessä, vaikka jotenki outo kierto ollu.. lämmöt on sahannu ja muniksia kipristellyt jo eilen ja tänäänkin hetkittäin.. ovistikut negaa kuitenkin. Kp 12.

Mä jännäilen nyt dpo9. Vielä olis teoriassa mahdollisuus ehtiä plussata ennen vuoden vaihtumista. Olispa mukava tapa aloittaa vuosi.

Tänään oli lapsettomuushoitojen suunnittelukäynti, ja siitä sai aika paljon uutta mietittävää. Katsellaan, mihin päädytään - tässä mun kierron pituuksilla pitäisi vielä olla 5-6pv aikaa pohdiskella, mennäänkö jo seuraavasta inssiin, ennen kuukautisten odotettua alkua. Voi olla että jatketaan vielä hetki omillamme, koska lääkäri oli todella optimistinen meidän onnistumismahdollisuuksien suhteen, ja miestä selvästi houkuttaa ajatus luomuonnistumisesta.

Onnistuispa nyt edes ensi vuonna! Tätä esikoista on ainakin tekemällä tehty. Jotkut ne kompastuu mattoon ja tulee raskaaksi monta kertaa putkeen, no en minä ainakaan! Olispa tiennyt etukäteen, ei olis tarvinnut mitään turhaa ehkäisyäkään miettiä ja tuhlata rahaa siihen :Upside Down Face:

Samoilla ajatuksilla, oispa jättänyt pillerit oois aikaa sitten kun ei tää nyt niin helppoa ole ollut! Tsemppiä @Nurppu teille!!

En tiiä miten oon onnistunut sekoittamaan kierron, ettei ovista ole ilmaantunut.. nyt tosin kp 14 mutta yleensä se on ollut 12-14, limat oli toissapäivänä muttei viivoja liuskoissa. Eipä se kaiketi sitä silti sano etteikö ois ovis vilahtanut ohi kun vaan kerran päivässä testannut..? Lämpönotkahdus oli eilen, mutta yhtä sahausta ollut koko kierto etten siitäkään tiedä. Pyh, tiedä tästä..

Ootko tikuttanu/mittaillu lämpöjä?
En oo lämpöjä mitannut, oon niin huono aamuihminen että hyvä kun muistan oviksen tikuttaa
Tosin tässä reilu viikossa mitä oon tikuttanut, on ollu aamuvuoroa ja yövuoroa ja sen takia tikuttaminen on ollut kellonaikoina vähän silloin sun tällöin...

Ovisplussa pärähti! Jeee mä pääsen nyt piinailemaan ja arvioimaan koska uskaltais alkaa testailla, luteaali 12 päivää niin pari viikkoa tässä jännättäväksi oisko onnistanut :folded::Two-hearts:

Tsemppiä piinailuun :smiling face with heart-eyes: Hyvä että vielä bongasit oviksen!

Moikka. Täällä olen uusi ja haluaisin tietää raskauden mahdollisuudet tilanteessani. Elikkäs tilanne on se että harrastin 20.11 poikaystävän kanssa seksiä ilman kondomia. Mun menkat on nyt myöhässä yli 1kk. Aion tehdä testin pian

Moikka. Täällä olen uusi ja haluaisin tietää raskauden mahdollisuudet tilanteessani. Elikkäs tilanne on se että harrastin 20.11 poikaystävän kanssa seksiä ilman kondomia. Mun menkat on nyt myöhässä yli 1kk. Aion tehdä testin pian
Tervetuloa foorumille! :) Jos menkat on noin paljon myöhässä, on raskaus kyllä mahdollinen. Kannattaa ehdottomasti tehdä testi!

Miten täällä on muilla alkanut vuosi?
Itellä on dpo 10-14, veikkaisin. Menkkojen pitäis alkaa ~4 päivän päästä, ei ainakaan oo mitään ihmeellisiä tuntemuksia, ei oo yhtään semmonen fiilis että ku tärpännyt.. Noh, katellaan loppuviikosta!

Miten täällä on muilla alkanut vuosi?
Itellä on dpo 10-14, veikkaisin. Menkkojen pitäis alkaa ~4 päivän päästä, ei ainakaan oo mitään ihmeellisiä tuntemuksia, ei oo yhtään semmonen fiilis että ku tärpännyt.. Noh, katellaan loppuviikosta!

Toivotaan plussaa sinnekin :smiling-eyes::folded:

Täällä dpo 4 vasta. Lämmöt lähteneet mukavasti nousuun, mutta eipä tässä vaiheessa voi sanoa juuta ei jaata.. vartoillaan ajan kulumista :smiling-eyes:

Hyvää alkanutta vuotta kaikille, olkoon tämä vuosi meille suotuisa :Two-hearts:

Hyvää uutta vuotta :smiling-eyes:
Kopioin tämän kirjotukseni toisesta ketjusta, jotta saan kuulumiset myös tänne kerrottua.

Tässä kohtaa ällö varoitus!

Täällä piinaillaan. Aattona oli ovis. Tallettelu 23. ja 24.pv. Sain vielä tapanina riisipuurosta mantelin piruvie :Face With Tears Of Joy:

Kävin 23.pv tsekkauttamassa lääkärillä munarakkuloiden tilanteen, kun alkukierrossa on letrot käytössä. Siellä jo kävikin ilmi, että ovis tulee ihan justiinsa ja tulossa oikeelta. Muutama tunti tutkimuksen jälkeen alkoi vatsakipu oikeella, samanlainen ku ovulatiossa. Ajattelin, että puhkeskohan se nyt sen tutkimuksen takia,,, voiskohan niin edes käydä...
Tutkimuksen jälkeen tuli myös aavistuksen verta paperiin, se lienee normaalia joskus. Mutta sit sitä tuhrua ja ihmeellisiä "rihmoja" siis ohuita rutaleita on tullu joka hiton päivä. Se on ollu semmosta niinku vanhannäköstä ruskeahkoa. Nyt eilen se on ehkä vähän hiipunut. Noin viikko oviksesta oli tullut hieman enemmän, että näkyi kunnolla pikkujousunsuojassa. Siitähän riemastuin jo, että olisiko ollut kiinnittyminen. No pää aina toivoo kaikenlaista.
Mitään normaalista poikkeavia kipuja ei ole tuohon tuhruun liittynyt. Mulla ei oo koskaan ollut tuommosta. Oon alottanut myös akupunktion, niin saattaa kai tuo olla senkin tekosia, että jotain kropassa tapahtuu.

Hyvää ja parempionnista uutta vuotta kaikille! :smiling-eyes:

Mulla on kp24, dpo11 tai 12. Ovis oli 23. tai 24.12. eli joulun aikaan oli yritystä. En testaile, pidän turhana kun menkat tulee kuitenkin aina ajoissa. Tässä on se vuosi mennyt aktiivista yritystä, niin usko plussana (ilman hoitoja) alkaa olla minimaalinen. Tuntemukset sellaisia tuttuja, että menkat alkavat lähipäivinä (kierto ollut yleensä vain 26 pvää).

Ensi kuussa piti olla pakollinen tauko miehen tärkeän matkan vuoksi, mutta nyt se siirtyy koronan vuoksi, joten yksi ”ylimääräinen” yrityskerta tulossa lisää. On se kiva, vaikka tuskinpa hyödyttää. Muttei sitten ainakaan harmita, että olisko se tämä tammikuu juuri ollut se kuukausi kun kerrankin irtoaisi hyvä munasolu, jos siis mulla edes sellaisia löytyy :smiling-eyes:

Tänä keväänä pitäis päästä hoitoon, odotan sitä kovasti ja toiveikkaana…

Tsemppiä kaikille!

Hyvää uutta vuotta kaikille. :) Täällä tänä aamuna kp19 selkeä positiivinen ovistesti, jee! ❤️ Myös alavatsassa ollut eilisestä lähtien nippailua ja tänä aamuna jatkunut. Nyt vain pidän peukkuja, että ovis olisi tapahtumassa. Jännät ajat taas edessä.

Hyvää uutta vuotta :smiling face with heart-eyes:

Tuun päivittelemään vähän kuulumisia. 22.12 tosiaan kävin siellä labrassa ja eiköhän mun menkat alkanut tyyliin tunnin sen jälkeen kun ne verikokeet otettiin :rolling: HCG alle 1 joten ei saatu syyskuista. Sairaanhoitajan piti soitella mulle mutta ei ole vieläkään kuulunut, en toki nyt enää mitään sanallista toteamusta edes tarvitse kun ne menkatkin sieltä lopulta tuli.

Nyt siis kp14 ja o-testit sekä tallettelut on jo aloitettu, Flo näyttää että ovis osuisi 8.1 ja synttäripäivänä sitten voisi ehkä jo testata :folded::smiling-eyes: Toivottavasti mun kierto alkaisi edes hieman tasaantua eikä tarvitsisi murehtia että onko mulla PCOS

Hyvää uutta vuotta! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Meillä alkaa uusi vuosi nyt niin, että aloitetaan heti tästä tänään alkaneesta kierrosta ovulaatioinduktiohoidot. Tosi optimistisesti suhtaudun tähän kiertoon! Viime kierrossa oli kemiallinen raskaus, menkat oli nyt pari päivää myöhässä. Vaikka tietysti tosi harmi että ei jatkunut, niin olen tosi iloinen siitä, että nyt on jotain näyttöä siitä, että meidän on kuitenkin mahdollista hedelmöittyä! Innolla odottelen tulevia hoitoja! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Silvera meillä osuu ovis melkeen samoihin, flo näyttää mulle et 5.1 :Grinning Face: päästään jännäämään yhdessä!
Mä alotin tässä kierrossa nyt maca-jauheen ja greippimehun, yrittänyttä ei laiteta! Yllätyin itekki kuin rikki olin viimeeks menkkojen alkamisesta...

Silvera meillä osuu ovis melkeen samoihin, flo näyttää mulle et 5.1 :Grinning Face: päästään jännäämään yhdessä!
Mä alotin tässä kierrossa nyt maca-jauheen ja greippimehun, yrittänyttä ei laiteta! Yllätyin itekki kuin rikki olin viimeeks menkkojen alkamisesta...

Mullakin flo ennustaa 5.1. Ja se voi hyvinkin pitää paikkaansa! :smiling-eyes: Kiva et on sit yhtä aikaa piinailijoita!

:Speaking Head In Silhouette:Hyvää uutta vuotta! Mukavaa lukea useampienkin kuulumisia :smiling-eyes:

Täällä kp4, vuoden vaihteessa menkat loisti tulollaan. Ovulaatioon siis vielä matkaa. Otin myös pitkästä aikaa greippimehun käyttöön tähän kiertoon :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Päiviä lasketaan lapsettomuusklinikkakäyntiin ja huomenna meen verikokeisiin niihin liittyen. Ihan hyvillä mielin siis uudesta vuodesta, voi vähän niin kun jättää menneen vuoden taakse ja alottaa puhtaalta pöydältä :Smiling Face With Open Mouth

Takaisin