Ensimmäisten yrittäjät

Kiva kuulla sinusta! Tsemppiä kovasti teille :Two-hearts:

Piinapäivillä.. dpo 9 menossa, ei ota olosta selvää. Tänään on ollut hirvee kiukku päällä, ihan naurattaa kuinka kauhee änkyräfiilis. Liekö pms-juttuja sitten vaiko ei.. ensviikolla selviää, torstaille ennustettu menkat alkavaksi..

Jännittäviä hetkiä siellä siis, toivotaan että kiukkuisuus olis lupaava oire:smiling-eyes: Kiitos tsempistä, merkkaa kyllä paljon kun saa täältä vertaistukea, tuo parin viikon taukokin teki hyvää, mutta samalla oli tänne kova ikävä! On kiva kun tänne voi vuodatella ja tietää että niin moni ymmärtää omia tuntemuksia :red-heart:

Täällä nyt kp23 ja vielä olisi pari päivää jäljellä terolut kuuria. Mikäli ei oo taaskaan tärpännyt, niin menkkojen pitäisi alkaa 1-2 viikon kuluessa terokuurin päättymisestä lääkärin mukaan. Eilisestä lähtien ollut nenän tukkoisuutta ja flunssainen olo. Edelleen siispä odottelua! ❤️

Täällä tänään kp1.. :sad001 Ei pääse kertoon iloisia uutisia joulun alla. Itkettää niin paljon taas.

Pahoittelut. Niin tuttu tilanne, mullakin aina se kp 1 ja vielä 2 aika surullisia, sen jälkeen alkaa aina helpottaa kun lähtee taas pieni optimismi kohti uutta yritystä… joskushan sen pitää onnistua, viimeistään sitten hoitojen avulla jos ei muuten. Tietysti toivotaan että
ilman niitäkin onnistuu, mikä varmaan ihan hyvin mahdollista jos jaksaa yrittää.. Etenkin kun olit käsittääkseni vielä nuori! Tutkimusten mukaan kuitenkin lähes kaikki lasta haluavat sen lopulta tavalla tai toisella saavat. En tiedä helpottaako tämä juuri sinun oloasi yhtään, mutta näin yritän itse järkeillä kun joka kk tulee paha mieli (ja paha mieli usein kiertojen muissakin vaiheissa kun
asia alkaa huolestuttaa) ❤️

Pahoittelut. Niin tuttu tilanne, mullakin aina se kp 1 ja vielä 2 aika surullisia, sen jälkeen alkaa aina helpottaa kun lähtee taas pieni optimismi kohti uutta yritystä… joskushan sen pitää onnistua, viimeistään sitten hoitojen avulla jos ei muuten. Tietysti toivotaan että
ilman niitäkin onnistuu, mikä varmaan ihan hyvin mahdollista jos jaksaa yrittää.. Etenkin kun olit käsittääkseni vielä nuori! Tutkimusten mukaan kuitenkin lähes kaikki lasta haluavat sen lopulta tavalla tai toisella saavat. En tiedä helpottaako tämä juuri sinun oloasi yhtään, mutta näin yritän itse järkeillä kun joka kk tulee paha mieli (ja paha mieli usein kiertojen muissakin vaiheissa kun
asia alkaa huolestuttaa) ❤️

Kiitos sanoistasi!❤️ Ensimmäiset kaks päivää menkoissa on ne hankalimmat, mutta sitten taas olo helpottuu.. Nyt ainakin toisaalta näen, että terolutit auttaa kierron tasaamisessa, joten täytyy vielä toivoa, että oviskin tapahtuis normaalisti. Täytyy hakea tänään harmitukseen vähän suklaata ja valmiiksi jo greippimehu tähän kiertoon. Eiköhän jossakin kohti meillekkin vielä suoda vauva. ❤️

Täällä tänään kp1.. :sad001 Ei pääse kertoon iloisia uutisia joulun alla. Itkettää niin paljon taas.

Samassa veneessä ollaan, uuteen yritykseen.. :Broken Heart:

Kiitos @Bluebelle34 tsemppaavista sanoista. Olet oikeassa, kierron ekat päivät sattuu eniten.

Joo, kierron alku on raskasta aikaa, etenkin sit kun niitä epäonnistumisia on takana jo aika monta. Osanotot uusista kierroista. Meillä menossa nyt oletettavasti viimeinen luomukierto ennen hoitojen alkamista (nyt kp8), mutta eipä tällä kertaa ole kauhean korkealla enää usko mahdollisuuksiin ilman hoitoja! Silti odottelen piinapäiviä, kyllä se optimismi aina kuitenkin niihin aikoihin nostaa päätään ja sitä kuvittelee kaikkia oireita siihen asti kunnes taas märkä rätti läimähtää naamalle ja uusi kierto alkaa :Face With Stuck Out Tongue:

Olen pahoillani. Liityn sun kanssa samaan kerhoon eli kp1 myös täällä. Testasin negan sunnuntaina, joten lopetin luget ja nyt aamulla alkoi kuukautiset.
Ei pääse tosiaan jouluna kertomaan perheelle iloisia uutisia. Mun vanhemmat ei tiedä, että edes yritetään. Meillä ei välttämättä ole paljon toivoa, en tiedä tarkalleen. Alkuvuodesta lähdetään Felicitaksessa ivfään, jos saan painoa lisää pois. Eipä mitään paineita, jouluherkkuja kohta kaikki pöydät täynnä.
Harkinnassa on, jos kertoisi vanhemmille jouluna tilanteesta, niin he saisivat edes jotain toivoa asian suhteen.

Täällä ollutkin monella harmillisesti uusi kierto, niin myös minulla, nyt kp3. Pari ekaa päivää tosiaan pahimmat eikä itkulta ja raastavalta pettymykseltä ja epätoivolta vältytty, mutta kyllä tämä tästä! Ajateltiin muutenkin nyt vuodenvaihteessa hakeutua lapsettomuustutkimuksiin kun yritystäkin on jo reilusti yli vuosi.. Toivottavasti jonot ei ole kovin pitkät

Moikka!

Varovasti yritän tänne liittyä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Ensimmäistä siis yrittämässä, molempien eka. Yk 2, viime kuussa ei yritetty kun LA ois ollu vähän huono syistä x,y ja z.
Pillereitten jälkeen kierto ollut säännöllinen ja ekassa yk oviksen testasin 2.10. Kierto ollut siis luokkaa 31.
Nyt sain oviksen testattua vasta 6.12 (hymiö 5.12) ja jännäilen täällä et pitäisikö vähäsen testata? Tänään siis dpo 9. Jos mentäis kierron mukaan ni menkkojen ois pitäny alkaa eilen mut jos mennään myöhäisen oviksen mukaan ni alkais vasta la... Kaapista löytyis valmiina vaan pc, jonka päiväyskin on ollut 9/21 :No Evil Monkey:

Jep samaa mieltä, ekat päivät kierrosta pahimmat! Nyt huomaan kun yritystä takana reilu vuosi, että mulla tuppaa pettymys kasvamaan ja vaatii jo useamman päivän palautumiseen :loudlycrying: Onneks kuitenkin pettymyksistä pääsee aina yli ja kummasti se toivo sieltä pilkahtelee :Two-hearts:

Tervetuloa @Superslushie :) Voit toki jo testailla mutta testi saattaa vielä näyttää negaa vaikka olisikin tarrannut joku kiinni :) Joten jos maltat nii oottele ihmeessä lauantaihin, ite pystyn maltillisesti oottelemaan, mutta ymmärrän että kaikille se ei oo helpointa ja tulee herkästi testailtua :tears:

Voimia täältäkin uuteen kiertoon joutuneille :red-heart: Olen samaa mieltä, että ensimmäiset pari päivää on vaikeimmat, kun toiveet on olleet korkealla ja sitten sieltä putoaakin alas.
Itse vielä jännitän täällä, kierron viimeiset päivät menossa :thumbs-up:

Ovis bongattu kp19! En oo koskaan saanu niin vahvaa viivaa ovulaatiotestiin kun äsken :tears: Eli piinailu jälleen alkakoon :thumbs-up:

Jes!!! Söitkö niitä saksanpähkinöitä vai jotain muuta? :Slightly Smiling Face:

Mie otan tähän kiertoon vehnänalkioöljyn ja ne pähkinät käyttöön.

Jes!!! Söitkö niitä saksanpähkinöitä vai jotain muuta? :Slightly Smiling Face:

Mie otan tähän kiertoon vehnänalkioöljyn ja ne pähkinät käyttöön.

Tässä kierrossa en ottanut mitää ’vippaskonsteja’ käyttöön, mä jopa pelkäsin että en ovulois ollenkaan, kun ollut vähän työstressiä, mutta onneks sentää kroppa pelittää silti normaalisti :smiling-eyes::thumbs-up: Luteaali mulla 14-16 päivää, että ootella saa taas tovin :tears:

Pitääki koittaa tota vehnänalkioöljyä jota on paljon hehkutettu täällä foorumilla, mikäli tässäkään kierrossa ei onni suosi! :smiling-eyes:

Täällä on kp7, ja jos ovis on samalla kaavalla kun viime kierrossa, niin ovis on ~kp14. Eikös silloin paras talletteluaika ole ~kp12-14?

Takaisin