Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp 43/31... Ei edes tulkinnanvaraista plussaa ole tullut testiin, tässä tulee hulluksi
Mulla on nyt vasta toinen kierto 5v pillereiden syönnin jälkeen niin se saattaa vaikuttaa.Onpas pitkä kierto! Tsemppiä, toivottavasti testeistä huolimatta enteilisi hyvää. Viestejä on paljon ja monilta enkä enää muistanut - oliko sulla tällaista aiemminkin vai ihan poikkeuksellista?
Oho! Kylhän noilla voi väärästä kohtaa kiertoakin tulla noita vähän tummempia negatiivisia kun kokoajan on LH:ta elimistössä. Mut jos et oo yleensä noin tummia nähny ni voihan tuo olla että ovulaatio iski loppumetreillä? :D vaikka periaatteessahan ovulaatiotesti voi bongata myös raskauden! Mutta jos se näkyis noin selkeesti ovistestissä niin pitäis näkyä myös raskaustestissä :D ootko raskaustestiä tehny?Mulla on nyt vasta toinen kierto 5v pillereiden syönnin jälkeen niin se saattaa vaikuttaa.
Tein äsken ihan mielenkiinnosta ovistestin ja yllätyksekseni sain siihen vahvimman viivan mitä oon koskaan onnistunu bongaamaan mitenköhän paljon tuo viisari värähtää ennen menkkoja vai alanko nyt bongailemaan ekstrapitkän kierron ovista??
Oho! Kylhän noilla voi väärästä kohtaa kiertoakin tulla noita vähän tummempia negatiivisia kun kokoajan on LH:ta elimistössä. Mut jos et oo yleensä noin tummia nähny ni voihan tuo olla että ovulaatio iski loppumetreillä? :D vaikka periaatteessahan ovulaatiotesti voi bongata myös raskauden! Mutta jos se näkyis noin selkeesti ovistestissä niin pitäis näkyä myös raskaustestissä :D ootko raskaustestiä tehny?
Niin sulla oli vastikään lopetettu ehkäisy, ehkä siinä tosiaan on vaan vielä vähän tasottumista! Toivotaan että tasottuisi pian :) (tai tietysti enemmän toivotaan, että tärppäisi vaan!)Maanantaina tein viimeisimmän testin ja ei edes viivanpaikkaa mulle anna tikutan nyt varmaan muutaman päivän noilla ovistikuilla, talletuksetki aloitettiin uudestaan (miestä varmaan harmittaa ihan hitosti) jos se sieltä tuliski uudelleen/nyt vasta en oo siis koskaan onnistunu saamaan vahvempaa viivaa tohon ovistikkuun kuin raskaustestien selkeän haamun, tosi hailakkaa viivaa siis. En kyllä oikeesti jaksa odottaa jos mun kierto on nyt tällänen kevyt puolimaratonin mittainen
Moikka taas kaikki. Täällä piinaillaan tällä hetkellä! Sain bongattua kahdet suht selvät ovislimat ja nyt menossa kp19. Aloitin tässä kierrossa greippimehun ja geleen sekä keltarauhashormonikuurin Terolutin. Mulla on tosiaan 10 päivän terokuuri, jota syön ensi viikon tiistaihin asti vielä. Mikäli raskaus on alkanut, niin menkkoja ei pitäisi kuulua joulun/uvn tienoilla. Jos menkat taas tosin on tullakseen, niin ne on ennustettu alkavaksi jouluaattona/joulupäivänä.. Ollaan siis jännän äärellä.
Toivotaan, että terot ja muut auttaa ja menkat jäisi tulematta
Greippimehu kyllä tosiaan auttaa ovislimoihin, itsekin olen sitä alkukierrossa yleensä käyttänyt ja eron kyllä huomaa, ihmeainetta : Varmaan korkea C-vitamiinipitoisuus siinä eniten vaikuttaa.
Ja noista "poppaskonsteista" otin myös saksanpähkinät käyttöön luteaalivaiheessa, kun joku niistä täällä kirjoitti, en enää muista kuka ja mikä ketju Ja tummaa suklaatakin saa nyt herkutella
Eli piinapäivät siis täälläkin menossa, kp 19 ja dpo 5 tai 6 oman arvion mukaan. BBT-ketjuun olen kirjoitellut lämmöistä.
Tsemppiä kaikille!
Kyllä ovistestit on varmempia kuin lämmöt :) eli kyllä on varmasti ajoitukset kohdillaan. BBT on halpaa, sitä on kiva seurata, ja siitä voi yrittää päätellä jotain. Mutta loppupeleissä nuo testit on paljon varmempia.
Ja tänään taas kp 1, YK nyt kai 12
Ja tänään taas kp 1, YK nyt kai 12
Heippa, uuteen kiertoon joutuminen otti ekstra koville ja pidinkin täältä muutaman viikon taukoa. Kaikki sympatia siis uuteen kiertoon joutuneille !
Ihanaa myös lukea plussauutisia, toivotaan niitä lisää
Meidän lähete hyväksyttiin ja nyt odottelemme kutsua ensikäynnille. Jännittää ja samalla myös helpottaa. Luin taysin sivuilta, että kiirettä pitää ja uusien aikojen antamista rajoitellaan Toivottavasti ei kovin pitkälle joutuisi odottamaan, vaikka aikamoista odottelua tämä koko projekti onkin ollut
Nyt meneillään kp 15 ja oviksen pitäisi ajoittua ke-pe akselille. Jouluna siis piinaillaan. Onkos muita samoilla päivillä?