Ensimmäisten yrittäjät

Kp 43/31... Ei edes tulkinnanvaraista plussaa ole tullut testiin, tässä tulee hulluksi:Upside Down Face:

Kp 43/31... Ei edes tulkinnanvaraista plussaa ole tullut testiin, tässä tulee hulluksi:Upside Down Face:

Onpas pitkä kierto! Tsemppiä, toivottavasti testeistä huolimatta enteilisi hyvää. Viestejä on paljon ja monilta enkä enää muistanut - oliko sulla tällaista aiemminkin vai ihan poikkeuksellista?

Laitanpas viestiä pitkästä aikaa. Kp 8 ja nyt alkanut nippailut oikealla puolella. Tarkastin flosta ja silloin oli alkanut nippailut munasarjoissa kp 9 ja ovulaatio oli kp 14. Kasvukipuja siis. Jotenki paljon stressittömämmin mennyt tää alkukierto ja siksi ollut täältäkin pois aktiivisemmin... :smiling-eyes: Oho! Tännehän on tullut hymiöitä!! :Face Savouring Delicious Food:
Tsemppiä kaikille kiertoihin! Saa nähdä tuoko itselle gelee royalit mitään tulosta tässä kierrossa. Ainakin menkat oli tosi paljon runsaammat ja nopeammin ohitse ja uskon sen johtuneen täysin noista geleeistä.

Onpas pitkä kierto! Tsemppiä, toivottavasti testeistä huolimatta enteilisi hyvää. Viestejä on paljon ja monilta enkä enää muistanut - oliko sulla tällaista aiemminkin vai ihan poikkeuksellista?
Mulla on nyt vasta toinen kierto 5v pillereiden syönnin jälkeen niin se saattaa vaikuttaa.

Tein äsken ihan mielenkiinnosta ovistestin ja yllätyksekseni sain siihen vahvimman viivan mitä oon koskaan onnistunu bongaamaan :tears: mitenköhän paljon tuo viisari värähtää ennen menkkoja vai alanko nyt bongailemaan ekstrapitkän kierron ovista??

Liitteet

• IMG_20211207_214023.jpg
    IMG_20211207_214023.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 67
Mulla on nyt vasta toinen kierto 5v pillereiden syönnin jälkeen niin se saattaa vaikuttaa.

Tein äsken ihan mielenkiinnosta ovistestin ja yllätyksekseni sain siihen vahvimman viivan mitä oon koskaan onnistunu bongaamaan :tears: mitenköhän paljon tuo viisari värähtää ennen menkkoja vai alanko nyt bongailemaan ekstrapitkän kierron ovista??
Oho! Kylhän noilla voi väärästä kohtaa kiertoakin tulla noita vähän tummempia negatiivisia kun kokoajan on LH:ta elimistössä. Mut jos et oo yleensä noin tummia nähny ni voihan tuo olla että ovulaatio iski loppumetreillä? :D vaikka periaatteessahan ovulaatiotesti voi bongata myös raskauden! Mutta jos se näkyis noin selkeesti ovistestissä niin pitäis näkyä myös raskaustestissä :D ootko raskaustestiä tehny?

Mulla taitaa tänään olla kp1. Menkkakivut koputtelee jo ovella ja eilen illalla oli vähän tuhrua. Tänään myös lämmöt oli selvästi pudonnu. Harmillisesti en tunnollisesta testaamisesta huolimatta saanut missään vaiheessa mitään haamuntynkiäkään kiinni.

Tähän seuraavaan kiertoon otan nyt mukaan doupiksi gelee royalen, eli nyt käytössä tuon lisäksi greippi ja maca-pillerit! Rehellisesti sanottunahan näiden vaikutukselle ei tutkimustason näyttöä ole, mutta placeboefekti voi joskus olla ratkaisevassa roolissa :D eli avoimin mielin näitä popsin! Ja tässä kierrossa päästään vihdoin lapsettomuushoitojen suunnittelukäynnille, mikä tarkoittaa että hyvällä tuurilla päästään sitä seuraavassa kierrossa käyttämään jo jotain tutkitustikin toimivaa! :Flexed Biceps:

Myös myönnettäköön, että uuden kierron ajoitus on joulun kannalta ihan kiva. Piinapäiviä näillä näkymin pääsee viettämään joulun tienoilla, mutta ei kuitenkaan niin pitkällä että testeillä mitään näkyisi. Eli voi kaikessa rauhassa kuvitella havaitsevansa jotain oireita ja haaveilla, että ehkäpä onkin onnistanut tällä kertaa :D

Oho! Kylhän noilla voi väärästä kohtaa kiertoakin tulla noita vähän tummempia negatiivisia kun kokoajan on LH:ta elimistössä. Mut jos et oo yleensä noin tummia nähny ni voihan tuo olla että ovulaatio iski loppumetreillä? :D vaikka periaatteessahan ovulaatiotesti voi bongata myös raskauden! Mutta jos se näkyis noin selkeesti ovistestissä niin pitäis näkyä myös raskaustestissä :D ootko raskaustestiä tehny?

Maanantaina tein viimeisimmän testin ja ei edes viivanpaikkaa mulle anna :tears: tikutan nyt varmaan muutaman päivän noilla ovistikuilla, talletuksetki aloitettiin uudestaan (miestä varmaan harmittaa ihan hitosti) jos se sieltä tuliski uudelleen/nyt vasta:tears::rolling: en oo siis koskaan onnistunu saamaan vahvempaa viivaa tohon ovistikkuun kuin raskaustestien selkeän haamun, tosi hailakkaa viivaa siis. En kyllä oikeesti jaksa odottaa jos mun kierto on nyt tällänen kevyt puolimaratonin mittainen :loudlycrying:

Moikka taas kaikki. ❤️ Täällä piinaillaan tällä hetkellä! Sain bongattua kahdet suht selvät ovislimat ja nyt menossa kp19. Aloitin tässä kierrossa greippimehun ja geleen sekä keltarauhashormonikuurin Terolutin. Mulla on tosiaan 10 päivän terokuuri, jota syön ensi viikon tiistaihin asti vielä. Mikäli raskaus on alkanut, niin menkkoja ei pitäisi kuulua joulun/uvn tienoilla. Jos menkat taas tosin on tullakseen, niin ne on ennustettu alkavaksi jouluaattona/joulupäivänä.. Ollaan siis jännän äärellä.

Maanantaina tein viimeisimmän testin ja ei edes viivanpaikkaa mulle anna :tears: tikutan nyt varmaan muutaman päivän noilla ovistikuilla, talletuksetki aloitettiin uudestaan (miestä varmaan harmittaa ihan hitosti) jos se sieltä tuliski uudelleen/nyt vasta:tears::rolling: en oo siis koskaan onnistunu saamaan vahvempaa viivaa tohon ovistikkuun kuin raskaustestien selkeän haamun, tosi hailakkaa viivaa siis. En kyllä oikeesti jaksa odottaa jos mun kierto on nyt tällänen kevyt puolimaratonin mittainen :loudlycrying:
Niin sulla oli vastikään lopetettu ehkäisy, ehkä siinä tosiaan on vaan vielä vähän tasottumista! Toivotaan että tasottuisi pian :) (tai tietysti enemmän toivotaan, että tärppäisi vaan!)

Moonstone: onnea piinamatkalle! Toivotaan kovasti että terolutilla onnistaisi!

Mulla vahvistui nyt se epäilty kp1. Eli minä jään nyt odottelemaan että pääsis taas tikuttelemaan seuraavaa ovulaatiota.

Moikka taas kaikki. ❤️ Täällä piinaillaan tällä hetkellä! Sain bongattua kahdet suht selvät ovislimat ja nyt menossa kp19. Aloitin tässä kierrossa greippimehun ja geleen sekä keltarauhashormonikuurin Terolutin. Mulla on tosiaan 10 päivän terokuuri, jota syön ensi viikon tiistaihin asti vielä. Mikäli raskaus on alkanut, niin menkkoja ei pitäisi kuulua joulun/uvn tienoilla. Jos menkat taas tosin on tullakseen, niin ne on ennustettu alkavaksi jouluaattona/joulupäivänä.. Ollaan siis jännän äärellä.

Toivotaan, että terot ja muut auttaa ja menkat jäisi tulematta :Heavy Black Heart:

Greippimehu kyllä tosiaan auttaa ovislimoihin, itsekin olen sitä alkukierrossa yleensä käyttänyt ja eron kyllä huomaa, ihmeainetta :Smiling Face With Open Mouth: Varmaan korkea C-vitamiinipitoisuus siinä eniten vaikuttaa.
Ja noista "poppaskonsteista" otin myös saksanpähkinät käyttöön luteaalivaiheessa, kun joku niistä täällä kirjoitti, en enää muista kuka ja mikä ketju :No Evil Monkey: Ja tummaa suklaatakin saa nyt herkutella :smiling-eyes:

Eli piinapäivät siis täälläkin menossa, kp 19 ja dpo 5 tai 6 oman arvion mukaan. BBT-ketjuun olen kirjoitellut lämmöistä.

Tsemppiä kaikille! :Two-hearts:

Toivotaan, että terot ja muut auttaa ja menkat jäisi tulematta :Heavy Black Heart:

Greippimehu kyllä tosiaan auttaa ovislimoihin, itsekin olen sitä alkukierrossa yleensä käyttänyt ja eron kyllä huomaa, ihmeainetta :Smiling Face With Open Mouth: Varmaan korkea C-vitamiinipitoisuus siinä eniten vaikuttaa.
Ja noista "poppaskonsteista" otin myös saksanpähkinät käyttöön luteaalivaiheessa, kun joku niistä täällä kirjoitti, en enää muista kuka ja mikä ketju :No Evil Monkey: Ja tummaa suklaatakin saa nyt herkutella :smiling-eyes:

Eli piinapäivät siis täälläkin menossa, kp 19 ja dpo 5 tai 6 oman arvion mukaan. BBT-ketjuun olen kirjoitellut lämmöistä.

Tsemppiä kaikille! :Two-hearts:

Tuo BBT kiinnostaa… onko se jotenkin parempi tapa mitata ja arvioida oviksen aikaa kun ovistestit? Itse olen käyttänyt vain testejä, ja luottanut että ne antaisivat oikean arvion. Ainakin aina tullut samoihin tai melkein samoihin aikoihin niillä se ovisplussa… mutta moni puhuu tuosta BBT mittaamisesta myös. Tulosta eli siis raskautumista eikä edes kemiallista ei kyllä ole tullut testien avulla minulle, mutta toivon että nyt sentään ajoitus on ollut oikea kaikki nämä kuukaudet. Ovistestit ei toki ole ihan halpoja, etenkään ne ns parhaimmat eli digitaaliset.

Kyllä ovistestit on varmempia kuin lämmöt :) eli kyllä on varmasti ajoitukset kohdillaan. BBT on halpaa, sitä on kiva seurata, ja siitä voi yrittää päätellä jotain. Mutta loppupeleissä nuo testit on paljon varmempia.

Kyllä ovistestit on varmempia kuin lämmöt :) eli kyllä on varmasti ajoitukset kohdillaan. BBT on halpaa, sitä on kiva seurata, ja siitä voi yrittää päätellä jotain. Mutta loppupeleissä nuo testit on paljon varmempia.

Samaa mieltä. Ja lämmöistähän ovulaation näkee vasta jälkeenpäin, eli sitten kun se on jo tapahtunut niin siinä mielessä testit parempia. Mielenkiintoista niitä lämpöjä on silti seurata :smiling-eyes:

Omaa päivitystä taas.. tänään sain varattua ajan hoidon suunnitteluun.. meni lääkärin ja meidän aikataulujen ristiriidoista johtuen helmikuulle (alun perin tavoitteena oli tammikuu), mutta pitää vaan jaksaa odotella … pitänee sen myötä siirtyä keskustelemaan myös IVF-ryhmään, mutta jatkan toki täälläkin, onpa ainakin paikkoja joissa avautua ja seurata kannustuksella ja tsempaten myös muiden etenemistä kohti toiveiden (toivottavasti tapahtuvaa) toteutumista :smiling-eyes:

Täällä nyt kp2, mutta uusi kierto oli odotettavissa viimekierron stressin yms takia.
Tällä hetkellä näyttäis siltä että ovis osuu jouluviikolle, ja sillon on enemmän yhteistä aikaa, vaikka töitä ainakin itellä on, mutta jos alkuviikosta jouluaaton kohdille pääsee tallettelemaan niin ovis luultavasti on siinä 24-25, jos on samoilla kohdin kiertoa kun viime kierrossa!

Heippa, uuteen kiertoon joutuminen otti ekstra koville ja pidinkin täältä muutaman viikon taukoa. Kaikki sympatia siis uuteen kiertoon joutuneille :red-heart:!

Ihanaa myös lukea plussauutisia, toivotaan niitä lisää :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Meidän lähete hyväksyttiin ja nyt odottelemme kutsua ensikäynnille. Jännittää ja samalla myös helpottaa. Luin taysin sivuilta, että kiirettä pitää ja uusien aikojen antamista rajoitellaan :Grimacing Face: Toivottavasti ei kovin pitkälle joutuisi odottamaan, vaikka aikamoista odottelua tämä koko projekti onkin ollut :Face With Tears Of Joy:

Nyt meneillään kp 15 ja oviksen pitäisi ajoittua ke-pe akselille. Jouluna siis piinaillaan. Onkos muita samoilla päivillä? :Hugging Face:

Heippa, uuteen kiertoon joutuminen otti ekstra koville ja pidinkin täältä muutaman viikon taukoa. Kaikki sympatia siis uuteen kiertoon joutuneille :red-heart:!

Ihanaa myös lukea plussauutisia, toivotaan niitä lisää :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Meidän lähete hyväksyttiin ja nyt odottelemme kutsua ensikäynnille. Jännittää ja samalla myös helpottaa. Luin taysin sivuilta, että kiirettä pitää ja uusien aikojen antamista rajoitellaan :Grimacing Face: Toivottavasti ei kovin pitkälle joutuisi odottamaan, vaikka aikamoista odottelua tämä koko projekti onkin ollut :Face With Tears Of Joy:

Nyt meneillään kp 15 ja oviksen pitäisi ajoittua ke-pe akselille. Jouluna siis piinaillaan. Onkos muita samoilla päivillä? :Hugging Face:

Kiva kuulla sinusta! Tsemppiä kovasti teille :Two-hearts:

Piinapäivillä.. dpo 9 menossa, ei ota olosta selvää. Tänään on ollut hirvee kiukku päällä, ihan naurattaa kuinka kauhee änkyräfiilis. Liekö pms-juttuja sitten vaiko ei.. ensviikolla selviää, torstaille ennustettu menkat alkavaksi..

Takaisin