Ensimmäisten yrittäjät

Hei kanssasisaret! Meillä on työpaikan pikkujoulut huomenna, ja ajattelin et teen tänään aamulla ihan vaan varuiksi testin, että tiedän voinko ottaa punaviiniä. Tämmöinen tulos sieltä pärähtiAnguished Face- nyt on menossa kp 27/28 ja ehkä joku dpo 13. En tikuttanut viime kierrossa ovista, koska kävin ottamassa koronarokotteen n. viikko ennen ovista ja sovittiin puolison kanssa että pidetään taukoa. Menkkojen pitäisi siis alkaa tänään tai viimeistään huomenna. Säännöllinen kierto ollut monta vuotta. Menkkamaista jomotusta on ja siksi olinkin ihan varma että testi olisi negatiivinen. Talletus oli ovisviikon ma ja ovis ollut todennäköisesti to. Näin ainakin aiemmin. Onko nuo rfsu:n varhaistestit antaneet vääriä tuloksia tai vain testipaikan viivaa? Voisinkohan tehdä illalla vielä digi-testin, en kykene odottamaan ainakaan huomis aamuun. Saa nähdä mitä työpäivästä tulee tänäänBeaming Face With Smiling Eyes jotenkin pelottaa se koronarokotteen mahdollinen vaikutus alkioon jos nyt olen raskaana. Olen lukenut niin paljon kaikkea että pää ihan sekaisin..

Edit: eli siis vaikka ajateltiin pitää taukoa, niin ei kuitenkaan ehkäisyä käytetty. Koska tässä on nyt kohta vuosi yritetty nii ajateltiin ettei se kuitenkaan tärppää

Liitteet

• IMG_20211201_071728.jpg
    IMG_20211201_071728.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 121
Muokattu viimeksi:
Hei kanssasisaret! Meillä on työpaikan pikkujoulut huomenna, ja ajattelin et teen tänään aamulla ihan vaan varuiksi testin, että tiedän voinko ottaa punaviiniä. Tämmöinen tulos sieltä pärähtiAnguished Face- nyt on menossa kp 27/28 ja ehkä joku dpo 13. En tikuttanut viime kierrossa ovista, koska kävin ottamassa koronarokotteen n. viikko ennen ovista ja sovittiin puolison kanssa että pidetään taukoa. Menkkojen pitäisi siis alkaa tänään tai viimeistään huomenna. Säännöllinen kierto ollut monta vuotta. Menkkamaista jomotusta on ja siksi olinkin ihan varma että testi olisi negatiivinen. Talletus oli ovisviikon ma ja ovis ollut todennäköisesti to. Näin ainakin aiemmin. Onko nuo rfsu:n varhaistestit antaneet vääriä tuloksia tai vain testipaikan viivaa? Voisinkohan tehdä illalla vielä digi-testin, en kykene odottamaan ainakaan huomis aamuun. Saa nähdä mitä työpäivästä tulee tänäänBeaming Face With Smiling Eyes jotenkin pelottaa se koronarokotteen mahdollinen vaikutus alkioon jos nyt olen raskaana. Olen lukenut niin paljon kaikkea että pää ihan sekaisin..

Edit: eli siis vaikka ajateltiin pitää taukoa, niin ei kuitenkaan ehkäisyä käytetty. Koska tässä on nyt kohta vuosi yritetty nii ajateltiin ettei se kuitenkaan tärppää

Kyllä toi miusta jo plussalta näyttää, onnea!Beating Heart Rfsu antaa kyllä todella vahvojakin vääriä positiivisiä, nii sen varjolla testaisin toisella testillä vielä varuiksi.

Rokote on voinut tehdä tepposia hormonaaliseen toimintaan, mutta sitä suositellaan nykyisin myös raskaanaoleville eikä enää ole mitään kieltoa etteikö saisi rokotteen jälkeen raskautua. Itse korona on iso riski esim kohtukuolemiin. Jotenkin tuli mieleen, että olisko jopa rokotteen vaikutuksesta sulla tullut hormonitoiminnassa jotenkin jopa positiivinen muutos kun tällainen yllätys. Beaming Face With Smiling Eyes Vahvalta plussalla näyttää eikä enää edes haamulta. Onnea ja tarrasukkia.Beating Heart

Oioi, onpa jännittävää! Onnea, toivotaan että pysyy matkassa! :)

Mietin myös, liekö toinen koronarokote vaikuttanut mulla sekoileviin kierronpituuksiin. Olishan se kiva, että selitys olis noinkin yksinkertainen :) ja mäkään en usko että sulla olis siellä mitään riskiä tuon rokotuksen ajankohdan kanssa!

Mä vähäsen piinailen täällä, dpo 8 kaiketi nyt. Kaikenlaista pientä vatsanippailua kuvittelen tuntevani, mutta todellisuudessa taidan vaan nyt olla herkkänä tulkitsemaan kaikkea.

Aika jännä - tässä nyt yli 2v yritystä takana, mutta nyt kun on päästy hoitoputkeen (vaikka vielä ei mitään hoitoja ole aloitettu) niin ihan erilailla taas on optimistinen olo, että muka voisi tärpätä. Olen kyllä tässä kierrossa alkanut mm. syömään maca-pillereitä ja greippiä, että ehkä sieltäkin kumpuaa vähän lisää optimismia :D mutta toki siellä taustalla lopulta on se realismi, että miksi tästä nyt alkaisi kun ei tähänkään mennessä ole alkanut. Silti, ihan kiva on tuntea pitkästä aikaa tätä optimismia! :)

Kyllähän se ihan plussalta jo näyttää, paljon onnea ja tarrasukkia! Beating Heart

Onnea Valkoinenpeura! Minustakin näyttää vahvasti plussalta (ei asiantuntemusta, mutta kuitenkin). Kiva saada iloisia uutisia tänne, etenkin kun olet pitkähkön ajan jo yrittänyt. Odotus siis palkittiin toivon mukaan ❤️

Ihanaa nähdä täällä positiivisia uutisia, onnea @Valkoinenpeura91

Pahoittelut uusiin kiertoon joutuneille/negan testanneille!

Itse olen nyt aika hämmentynyt, nyt on kp 27, ja oletin että ovulaatio oli jo kp 12-13. Eilen kuitenkin oli todella runsas limavuoto ja menkkamaiset kivut, lisäksi tänään nännit tuntuvat aroilta, yleensä sama tunne on juuri ovulaation jälkeen joten arvelenkin että ovulaatio oli ehkä sittenkin vasta nyt? Tekisi mieli testata jo, mutta toisaalta en haluaisi taas nähdä negatiivista tulosta

Kiitos kaikille onnitteluista Beating Heart
Tein vielä eilen digitestin ja positiivinen se oli sekin Beating Heart
Mies on vielä skeptinen ja sanoi että tehdään kahden päivänä päästä vielä uusi testi :D no, niitä on kaapissa nii sama kai se on tehdä. Olen siis nyt tehnyt testit yksin, kun mies on työviikolla ja toisella paikkakunnalla, niin ehkä se kun yhdessä vielä tehdään nii konkretisoituu jotenkin hänellekin.
Nyt sitten vaan haasteena olla tänään juomatta firman pikkujouluissa. Tai siis ei mitään ongelmaa ole olla juomatta, mutta se että kukaan ei huomaa etten alkoholia otakaan. Kävin ostamassa alkoholittomia siidereitä, josko kukaan ei ainakaan sitä tajuaisi, että ne on holittomia :D lisäksi olen tupakoinut aina viihteellä ollessa. Nyt on täytynyt vain sanoa, että juu ei tee mieli. Saa nähdä kuinka moni hoksii.
Paljon haleja teille kaikilleBeating Heart tämä on ollut ihana ryhmä päivitellä ja purkaa omaa oloa ja kuulla muiden kuulumisia. Käyn täällä varmasti jatkossakin lukemassa teidän juttuja.

Paljon onnea ja tarrasukkia! ❤️❤️

Tänään lämpöjen perusteella dpo9. Jos en lämpöjä seurais vaan pelkkiä kiertopäiviä, väittäisin että kohta alkais menkat. Sen suuntasta nippailua vähän väliä, ja ajallisesti alkais muuten nyt viikonloppuna. Mut lämmöistä näkee että ovulaatio oli myöhässä ja menkkojen pitäis vasta joskus viikon päästä alkaa. Lisäks tuntus turvottavan alavatsaa kovasti, mut niin on kyllä turvotellu melkeen koko kierron ajan! Epäilen että olisko mahdollisesti noi maca pillerit aiheuttanu!

Niin, ja meinasin tässä kierrossa alkaa testailemaan ennenaikaisesti :P en ole kertaakaan nähnyt edes haamuista haamuinta. Olisi kiva edes kerran nähdä jotain, vaikka kuukautiset sit alkaisivatkin ajallaan. Siitä saisi jotain toivoa, että mahdollisuuksia on!

Peukkuja piinapäiviin!

Se ois kaiketi minullakin piinapäivien puolelle siirtyminen, eilen tai tänään ovis. Kipujen perusteella eilen illalla tai yöllä.. Tavallaan helpotus ettei tarvi koittaa ettimällä ettiä aikaa talletteluille.. meillä miehen kanssa tällä hetkellä haastavat työajat, enkä halua aiheuttaa hänelle tunnetta että on pakko suorittaa sielä makkarin puolellakin.
Näin projektin edetessä ja venyessä koitettava jotenkin pysyä rentona ja nautittava läheisyydestä ilman näitä "taka-ajatuksia"
Nyt voidaan pitää loppukierto hauskaa ilman mitään paineita ja odotella sattuisko meitä onnistamaan viimein! Beating Heart

Täällä kp14 ja eilen rinnat alkoi olemaan herkät sekä hieman limaisuutta havaittavissa. Ovistesti kumminkin aamulla nega. Päätettiin touhuilla makkarin puolella viikonlopun aikana ahkerasti, jospa se ovis vaikka osuisi tälle viikonlopulle. Tsemppiä teille piinailijoille hurjasti! ❤️ Täälläkin jo itse odottelen, että pääsisi piinailemaan. :)

Dpo10, testasin negan. Ja huomasin että niiden erityisherkkien testien sijaan olin tilannut näitä 25miu/ml testejä :Upside Down Face: saako niitä kemiallisia kiinni ainoastaan niillä 10 herkkyisillä, vai onko näilläkin toivoia saada niitä näkymään?

Dpo11, taas nega. Tänään huomasin myös Ourassa, että leposyke oli laskussa, sykevälivaihtelu nousussa, ja lämmöt laskussa. Kaikki hyvin vähän, mutta silti. Olen huomannut, että luteaalivaiheessa leposykkeet on koholla ja sykevälivaihtelut alhaalla. Nuo arvot menee taas normaaleiksi kun lähestytään kuukautisia. Eli tulkitsen nyt noista, että hedelmöittymistä/kiinnittymistä ei tapahtunut, ja elimistö valmistautuu kuukautisiin.

Meinasin silti jatkaa testailua tuonne kuukautisiin asti - mulla keskimäärin luteaalivaiheen pituus 15 päivää, eli vielä pitäis pari päivää kestää. Ja ens kerralla meinasin tilata erityisherkkiä testejä että olis isommat mahikset haamuille :Smiling Face With Open Mouth: joku voi pitää hulluna kun haaveilen saavani jotain varhaisia kemiallisia kiinni, mutta tässä kun 2v4kk tuloksetta yritetty, ja mitään selitystä ei ole lääkärissä löytynyt, niin tekee mieli tehdä vähän omatoimista lisäkartoitusta siitä, että mitä siellä kohdussa sit oikeen on meneillään.

Täällä menkat loistaa poissaolollaan, mutta testitkin ovat negatiivisia :loudlycrying: nyt kp38, normaali kierto jotain kp31-32. Ovis pongattu hymynaamalla kp19. Tänään tein sitte huvikseen ovistestin ja koskaan oo saanu noin vahvoja viivoja.
z7xvh18

Liitteet

• 20211205_095527.jpg
    20211205_095527.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 81
Täällä menkat loistaa poissaolollaan, mutta testitkin ovat negatiivisia :loudlycrying: nyt kp38, normaali kierto jotain kp31-32. Ovis pongattu hymynaamalla kp19. Tänään tein sitte huvikseen ovistestin ja koskaan oo saanu noin vahvoja viivoja.
z7xvh18
Oho, onpa hurja tilanne! Toivotaan kovasti, että tuo nyt sit enteilis tulevaa positiivista myös raskaustesteihin! Muuten olisi varsin erikoinen aika ovulaatiolle...!

Mulla tänään dpo12 (FF:n lämpökäyrän perusteella). Ouran käyrien perusteella dpo11, eli en nyt ihan varma tuosta ole! Joka tapauksessa, mun haamunmetsästys on tuottanut pelkkiä negoja tähän asti. Meni jo usko siihen, että tässä kierrossakaan olis tärpännyt, joten kävin jo tilaamassa roiman setin ovulaatiotestejä sekä niitä herkkiä raskaustestejä raskauskeijulta :D Ehtivät ainakin sit perille varmaan ennen seuraavaa ovulaatiota :)

Mulla ovulaatio olikin myöhässä, oletettavasti kp 26 ja sen jälkeen alkoikin tutut oireet kuten nännikipu. Nyt on vasta kp31 eli piinailu jatkuu.. Jotenkin turhauttavaa, kun luulin että ovis oli paljon aiemmin, odotin sen 2 viikkoa mitä tapahtuu ja sitten ei tullutkaan menkat tai plussa vaan ovulaatio, eli tässä kierrossa tulee piinailtua ihan liikaa :D

No yritän ottaa nyt rennosti enkä miettiä mitään tuntemuksia..

Mulla kp 30/~27 (vaihdellut puolen vuoden aikana 25-37), dpo 12-13/~15 (vaihdellut 14-17). Eilen oli vähän tiputteluvuotoa, mikä hitusen jo herätteli toiveita kiinnittymisvuodosta (koska kuukautisten aika ei dpo:n perusteella vielä ole). Mut tänään lämmöt meni jo alaspäin, minkä tulkitsen että kohti kuukautisia ollaan nyt matkalla. Ahkerasti olen testaillut tässä eikä haamun haamua ole näkynyt, pelkkää tyylipuhdasta negaa.

Musta tuntuu että olen tässä yritysaikana varmaan kerännyt melkeen kaikki "raskausoireet". Tosin kertaakaan ei ole tainneet nännit olla kipeänä, mutta muuten on varmaan kaikki käyty nyt läpi. Tuota "kiinnittymisvuotoa" ei ennen ole tullut, mutta onpahan sekin nyt koettu. Tässä ainakin oppii, että oireista ei kyllä voi päätellä, onko raskaana vai ei.

Takaisin