Ensimmäisten yrittäjät

Kyllähän se on vähän, tiedän sen :) mutta ku jotakin kovasti toivoo nii se pettymys on suuri.

Ja ihan täysin ymmärrän, se ei ollut tarkoitukseni. Beating Heart Itselläkin toiveet korkealla ja jokaisen kertoma kerrasta tai vahingossa raskaaksi juttu vähän jopa suututtaa, kun tietää että se ei ole helppoa ja yksinkertaista. Ja oon myös vähän sellainen kaikki mulle heti nyt -tyyppi. Jos jotain, niin tää matka varmaan opettaa kärsivällisyyttä. Onneksi palkinto on kaiken tuon arvoinen. Beating Heart

Eka adventtisunnuntai, ihanaa että joulu tulee niin saa ajatuksia muualle, joko te odotatte joulua? :)

Huomasin tänään vessassa vaaleanruskeaa vuotoa pyyhittäessä, vatsaakin vähän aristaa ja turvottaa. Menkkoja odottelen alkavaksi muutaman päivän sisään, laskeskelin että ehkä ke viimeistään pitäisi alkaa.

Eka adventtisunnuntai, ihanaa että joulu tulee niin saa ajatuksia muualle, joko te odotatte joulua? :)

Huomasin tänään vessassa vaaleanruskeaa vuotoa pyyhittäessä, vatsaakin vähän aristaa ja turvottaa. Menkkoja odottelen alkavaksi muutaman päivän sisään, laskeskelin että ehkä ke viimeistään pitäisi alkaa.

Vähän kaksijakoisin mielin joulua kohti.. rakastan tunnelmaa ja rauhaa, mutta valitettavan usein pyhät on mennyt kiirehtiessä paikasta toiseen tai sitten on oltu töissä. Nyt ensimmäistä kertaa mies ehdotti että mitäs jos ilmoitetaan vaan kaikille että myö ei lähdetä minnekään, mutta meille saa tulla. Kumpa tästä päätöksestä pidettäisiin kiinni.. jos ei muuten niin edes koronan varjolla. MUTTA, sitten iski kauhu että jos tosiaankin ollaan vaan kahdestaan ja sopivasti taas joulun alla joudutaan uuteen kiertoon (yk numero sataviissataa), niin mitäs sitten tehdään? Tuijotellaan hiljaa toisiamme koko pyhät? Nyt tässäkin kierrossa tuntuu että aina vaan vähän vaikeammaksi muuttuu tilanne. Väkisin vaikuttanut parisuhteeseen tämän 10 kuukauden aikana kun yritystä kestänyt..

Meilläkin vähän ristiriitainen olo joulusta. Oon todella jouluihminen ollut aina, mutta nykyään jokainen juhlapyhä muistuttaa tästä asiasta ja jostain mitä itse en saa toivomalla :( Mulla alkoi menkkajomottelut ja huomenna pitäisi viimeistään alkaa menkat.. Lähetettä lähdetäänkin seuraavaksi hakemaan kun vuosi tuli tuossa täyteen. :( Ajattelin pitää täältä itsekin vähän taukoa ja ylipäätään hengitellä ja yrittää sisäistää sitä tosiasiaa, että tänäkään jouluna ei ole yllätyksiä sukulaisille kerrottavana Broken Heart

Ymmärrän niin tuon haikeuden, mitä joulu voi tuoda mukanaan. Muistan myös viime vuonna haaveilleeni, jos jouluna saisi kertoa perheelle ihania uutisia ja tietysti tuntuu surulliselta, kun luultavasti tänäkään jouluna ei tilanne ole muuttunut. Tsemppiä kaikille loppuvuoteen! <3

Meillä ei tallettelua ollut pe koska väsymys, ja lauantai meni ystävän synttäreitä juhliessa. Veikkaan siis että tässä kierrossa ei tarvii edes miettiä jännäilyä :(

Meillä ei tallettelua ollut pe koska väsymys, ja lauantai meni ystävän synttäreitä juhliessa. Veikkaan siis että tässä kierrossa ei tarvii edes miettiä jännäilyä :sad001

Huonoon aikaan ovis sattunu siulla :(

Veve: olipa tylsä ajoitus :( mutta positiivista tuo, että sait ovulaation kiinni! Onko jotain teoreettista mahdollisuutta kuitenkin, vaikkei osunut optimipäiville?

Minä koitin tikulla metsästää ovulaatiota enkä saanut kiinni. Lämmöt on nyt kuitenkin Ourassa nousseet siihen malliin, että ovulaatio näyttäisi olleen n. viisi päivää sitten, kun tikutin tummemman "negatiivisen" rfsu:n testeillä! Eli vissiin dpo 5 tänään, näin sanoo silmä Ouran lämpökäyristä sekä Fertility Friend app. :)

Hei yrittäjät!
Täällä tilanne semmonen, että viime viikon folliultrassa todettiin, että letro toiminut toivotusti eli yksi rakkula tulossa. Hämmennystä aiheutti se, että se on tulossa vasemmalta, kun kaikki tähän mennessä on tulleet oikealta. Aiemmin aukiolotutkimuksessa ei pystytty varmistumaan, onko vasen auki, mutta oikea oli.
Lisäksi tää vasemmalta tullut ovulaatio ei aiheuttanut semmosta kipua, mitä oikeapuoli on aina tehnyt. Testien mukaan ovis olisi tapahtunut, mutta tiedä häntä sitten - oon vähän hoomoilasena.
Nyt siis hyvin epämääräinen olo. Kaksi kertaa saatiin talleteltua, eikä tiedä jos vielä kolmannen pystyisi ennenkuin alkaa tuntumaan työltä Beaming Face With Smiling Eyes
Toisaalta olen toiveikas, että mitäpä jos tää vasen tuokin onnea...toisaalta tosiasiat ja tutkimukset voi osottaa, että ri mitään mahdollisuutta tässä kierrossa..

Veve: olipa tylsä ajoitus :sad001 mutta positiivista tuo, että sait ovulaation kiinni! Onko jotain teoreettista mahdollisuutta kuitenkin, vaikkei osunut optimipäiville?

Ovis on ollu to-pe, ja tallettelu sunnuntaina, että aika heikolta näyttäisi edes pieni mahdollisuus. Mutta eihän sitä tiiä ennenku on menkkojen aika, sit jos on myöhässä niin sit tottakai testiä, mutta en usko, joten en nyt piinapäiviin lähde

Taas on ajatukset pyörinyt vauvajutuissa aivan liikaa. Aamulla ja just äsken 3h pidätyksellä niin negatiiviset 10 mmol testit ku olla vaan saattaa... Ja tänään tuli töissä olo että menkat alkaa just. Kummallista menkkajuilintaa. Ei jaksa oikein yrittää ylläpitää toiveita vaikka vasta kp 24 ja dpo 10. Confounded Face Viime kierto oli 24 päivää. Sellaset omanapailut tällä kertaa.

Johanna40: oi, ehkäpä vasen tuleekin nyt vikassa mutkassa ohi ja on yllätysvoittaja...! Ainakin toivotaan näin! Beaming Face With Smiling Eyes

Veve: joo, täysin ymmärrettävää, että tuossa tilanteessa luotto alhainen. Mutta onhan niitä tarinoita välillä, että raskaus alkoi ihan ihmeelliseen aikaan kiertoa! Eli onnea sinnekin silti, vaikka vaikuttaa epätoivoiselta! :)

Jossu123: Tylsää, että pelkkää negaa tulee :/ toivottavasti menkkajuilimiset onkin jotain muuta!

Näin viime yönä hirmu todentuntuista unta, missä tein positiivisen raskaustestin. Oli tosi epätodellinen ja onnellinen olo. Olipahan ankeaa herätä siitä Confused Face

Veve: joo, täysin ymmärrettävää, että tuossa tilanteessa luotto alhainen. Mutta onhan niitä tarinoita välillä, että raskaus alkoi ihan ihmeelliseen aikaan kiertoa! Eli onnea sinnekin silti, vaikka vaikuttaa epätoivoiselta! :)

Näin viime yönä hirmu todentuntuista unta, missä tein positiivisen raskaustestin. Oli tosi epätodellinen ja onnellinen olo. Olipahan ankeaa herätä siitä Confused Face

Aina on mahdollisuus, jotkut tulee jopa esim tuplaehkäisystä huolimatta raskaaksi, ihmiskroppa on ihmeellinen! Mutta muutamana aiempana kiertona on oviksen jälkeen ollut semmonen odotus päälle, nyt ei jotenkin ole ollenkaan sitä.

Varmasti on ankeaa herätä, unet voi oikeesti olla samaan aikaan niin ihania ja tuoda niin paljon turhautumista ♥️

No kp 1 ja yk 3 sieltä tulla pärähti... Jos jotain positiivista, niin pysyipä kierto samanmittaisena kuin edellinen. Toki luteaali on siis vain 10 päivää. Onko se liian vähän vai voiko tuollaisellakin onnistua raskautumaan? Anguished Face-
Harkitsen ottavani geleet tässä kierrossa käyttöön.

No kp 1 ja yk 3 sieltä tulla pärähti... Jos jotain positiivista, niin pysyipä kierto samanmittaisena kuin edellinen. Toki luteaali on siis vain 10 päivää. Onko se liian vähän vai voiko tuollaisellakin onnistua raskautumaan? Anguished Face-
Harkitsen ottavani geleet tässä kierrossa käyttöön.
Voi harmi! :sad001 Mä en osaa noista sanoa, että onko tuo liian vähän. Mulla päin vastoin tuntuu luteaali olevan ~16-17 päivää lämpöjen perusteella, mutta nyt menossa mikä lie yk 27 ehkä. Eli ainakaan tuo pitkä ei tuo suoriltaan onnea...

EDIT: Jaa, pakko olla yk vähän isompi, laskin vain kuukausia ja onhan noita yk:ta välissä ollut enemmän! No, yritystä ollut joka tapauksessa 8/19 lähtien.

Muokattu viimeksi:
Ainiin, taas näin unta missä tein positiivisen raskaustestin Beaming Face With Smiling Eyes kyllä nyt on selvästi mielessä tämä.

Omaa napaa, ku jonnekki haluaa purkaa tätä. Täällä kp33 (kierrot olleet 30-32päivää pääasiassa) testit puhtaita negatiivisiä Angry Face- dpo jotain 13. Menkkatuntemukset olleet useamman päivän, että tiedä nyt sitte. Yleensä luteaalivaihe ollu vaan 10-11 päivää Anguished Face

Täältäkin taas tilannepäivitystä. Aloitin tänään tikuttaan ja bongaan tulevaa ovista, joka toivottavasti oisi tässä kierrossa. Tänään menossa kp11. Terot on tarkoitus aloittaa lauantaina. Ollaan siis jännän äärellä! Tsemppiä kaikille. ❤️

Omaa napaa, ku jonnekki haluaa purkaa tätä. Täällä kp33 (kierrot olleet 30-32päivää pääasiassa) testit puhtaita negatiivisiä Angry Face- dpo jotain 13. Menkkatuntemukset olleet useamman päivän, että tiedä nyt sitte. Yleensä luteaalivaihe ollu vaan 10-11 päivää Anguished Face

Minä menen tällä hetkellä kp 37/31, viimeiset 3 päivää oon joutunut varmaan puolen tunnin välein käymään vessassa koska on ihan jatkuvasti sellainen olo että menkat alkoi ihan just mutta joka kerta oon todennut olleeni taas väärässä. Testit näyttää kokoajan negaa, seuraavan testin taidan tehdä vasta perjantaina jos ei menkkoja silloinkaan vielä kuulu.

Onko kellään kokemusta miten kauan menkkojen pitää olla myöhässä että otettaisiin labraan verikokeisiin ja saisi varmistettua ettei ole raskaana?

Takaisin