Ensimmäisten yrittäjät

Mulla oli kanssa hyvin erikoiset menkat, 1 pv vähänlainen vuoto ja sit pari päivää tiputtelua.. ehin jo tehä negatestin kun alkoi epäilyttää oisko sittenkin voinut tärpägä, mutta ei. Tuudittaudun siihen, että vuodot voi hyvinkin vaihdella eri kierroilla..

Tuu Moonstone kertoo kuulumisia gyneltä!

Nyt on tullut rytinällä lisää piinailuoireita. Nännikipu saapui eilen, samoin jomotukset alavatsalla. Tänään päänsärkyä ja ihan järkyttävä nälkä. Tuntuu että koko ajan Maha huutaa tyhjyyttään ;D no, aika tyypillisiä menkkaoireita nämä taitaa olla..

Miten muilla piinailijoilla menee?

Täällä nyt kp10 tai kp11 (vähän riippuu miten lasketaan menkkojen alkamispäivä kun alkoi just siinä alkuillasta). Ovistesti näytti tänään aamulla ”melkein plussaa”, silleen kahta melkein samanlaista viivaa. Olettaisin että kohta ”kunnon plussa”, näin mulle menee lähes aina. Teen varmaan kohta digin.. Vähän aikainen ovis, eli ehkä taas vähän lyhyempi kierto tiedossa, mutta ainakin se helpottaa huolia että se ovis näyttäisi joka kk tapahtuvan, parempi kai aikainenkin kuin ei ollenkaan. Aikataulullisesti vaan harmittavasti huominen perjantai ja ylihuominen lauantai on meille ihan mahdoton puuhailupäivä pakottavien muiden aikataulujen vuoksi, mutta tänään illalla myöhään voisi vielä yrittää, ehkä se jotain auttaa vaikka se ovispäivä onkin varmaan sitten huomenna tai lauantaina. Sunnuntaina illalla myös mutta se voi olla jo myöhäistä, katsotaan..

Täällä dpo 6 lopuillaan. Aamulämmöt edelleen koholla. Vähän närästystä, röyhtäyttää. Ja tänään tuli oksu ihan suuhun, varmaan sen närästyksen vuoksi. Beaming Face With Smiling Eyes Etova olo aina iltaa kohden varsinkin. Ei oikein ruoka ja kahvi maistu. Tissit ei yhtään kipeät vaikka ennen on ollu 2 viimeistä kiertoviikkoa niin ettei voi kyljellään maata. Mahassa välillä nippailee, erikoisia tuntemuksia. Joko toiveajattelua tai sit oon ihan varma että tärppi on käyny. Odottelen mahdollista kiinnittymisdippiä lämpöihin huomiselle. Taidan testata ekan kerran maanantaina, sillon dpo 10 jos menkat ei ala ennemmin.

Mukava kuulla vähän muistakin!

Näköjään ei ollu ovis vielä mennyt, tällä kertaa sain viivan jopa rk ovistesteihin millä viime kierrossa ei onnistunut! Mitä sanotte, onko tää semmonen "ovis nyt" vai "ovis huomenna/tms" vahvuinen viiva?
Tallettelua ei oo nyt ollu että ei taida tässä kierrossa tarvita jännitellä, mutta aina saa haaveilla jos tänään ois enemmän läheisyyttä kun illalla yhteistä aikaa!

Liitteet

• IMG_20211126_064843.jpg
    IMG_20211126_064843.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 82
Näköjään ei ollu ovis vielä mennyt, tällä kertaa sain viivan jopa rk ovistesteihin millä viime kierrossa ei onnistunut! Mitä sanotte, onko tää semmonen "ovis nyt" vai "ovis huomenna/tms" vahvuinen viiva?
Tallettelua ei oo nyt ollu että ei taida tässä kierrossa tarvita jännitellä, mutta aina saa haaveilla jos tänään ois enemmän läheisyyttä kun illalla yhteistä aikaa!

Plussalta näyttää eli ei kun tallettelemaan, kyllähän se yksikin kerta voi riittää Beaming Face With Smiling Eyes

Plussalta näyttää eli ei kun tallettelemaan, kyllähän se yksikin kerta voi riittää Beaming Face With Smiling Eyes

Tottahan se on, ei siihen tarvita kun se yks kerta jos kaikki menee hyvin! Muuttostressi ja kaikki vaan on vienyt läheisyyden aika vähiin, mutta toisaalta tänään ei itellä oo illalla töitä, ja nyt alko viikonloppu joten miehelläkään ei oo aikaista nukkumaanmenoa/herätystä.

Tsemppiä oviksen bonganneille, toivottavasti talletukset osuu kohdilleen :)

Tuntuu, että nyt kyllä oireita riittää. Kuvottava olo on etenkin syömisen jälkeen ja muutamana aamuna olen yökkäillyt hammaspesun yhteydessä. En haluaisi silti laittaa toiveita korkealle, sillä aikaisemmissakin kierrossa on ollut vaikka minkälaisia oireita niiden tarkoittamatta kuitenkaan mitään sen enempää. Jäitä hattuun siis vaan :D

Tsemppiä oviksen bonganneille, toivottavasti talletukset osuu kohdilleen :)

Tuntuu, että nyt kyllä oireita riittää. Kuvottava olo on etenkin syömisen jälkeen ja muutamana aamuna olen yökkäillyt hammaspesun yhteydessä. En haluaisi silti laittaa toiveita korkealle, sillä aikaisemmissakin kierrossa on ollut vaikka minkälaisia oireita niiden tarkoittamatta kuitenkaan mitään sen enempää. Jäitä hattuun siis vaan :D
Mäkin jo pidän itseäni aivan hulluna näiden oireiden kans. Kaikki kuvottaa ja etoo. 2 x noussut jo hyvä ettei oksu suuhun. On kokoajan nälkä mut sitten ei kuitenkaan tee mieli syödä. Ei mitään menkkaoireita vieläkään. Dpo 7. Välillä oon ihan satavarma että oon raskaana. Ja jos en oo niin joku selitys pitää tälle ololle löytyä.

Mulla oli kanssa hyvin erikoiset menkat, 1 pv vähänlainen vuoto ja sit pari päivää tiputtelua.. ehin jo tehä negatestin kun alkoi epäilyttää oisko sittenkin voinut tärpägä, mutta ei. Tuudittaudun siihen, että vuodot voi hyvinkin vaihdella eri kierroilla..

Tuu Moonstone kertoo kuulumisia gyneltä!

Kuulostaapa tutulta! Mulla oli ihan saman tyyliset menkat ja olin todella ihmeissäni. Gyne teki tosiaan mulle perus tutkimukset sekä ultras myös kohdun ja munasarjat. Kaikki oli kunnossa, joten nyt odottelen kp15 asti, että voin aloittaa 10 vrk terokuurin. :) Otin myös tässä kierrossa käyttöön geleen sekä juon verigreippimehua lasillisen päivässä. Luin näistä jotakin vinkki vitosia, joten lähdin kokeilemaan myös.

Täällä oli tänä aamuna, kp12, kunnollinen ovisplussa (hymynaama). Talletus onnistui heti sen jälkeen. Huomenna olisi ehkä se ”paras” päivä (?), mutta se jää nyt väliin. Ylihuomenna vielä ehkä mahdollisuus, varmuuden vuoksi. Toivottavasti tästä tallettelusta tänä aamuna ja aiemmin tällä viikolla olisi apua. Liityn siis taas toiveikkaana ”piinailijoiden” kerhoon, vaikka todennäköisyys tilanteessani luomuraskautumiselle ei liene korkea

Paljon haleja kaikille ja tsemppiä uusiin kiertoihin!Beating Heart
Itsellä menossa kp 22/28, eli vissiin siis dpo 7 (en vielä ihan osaa näitä kaikkia termejä). Ovulaatio oli siis viime viikon ke/to, ja viimeisin talletus olis saman viikon maanantaina. En usko että nytkään on tärpännyt kun ei ole aiemminkaan. En edes tässä kierrossa jaksanut ovistikkuja käyttää enkä sen enempää miettiä koko asiaa. Nyt jotenkin ollut ihan hyvä fiilis silti, kun ei ole koko asia ressannut tai mietityttänyt. Mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole ollut. Enkä ole niitä nyt sen kummemmin edes yrittänyt miettiä.

Meillähän siis puolison kanssa ongelma se, että hän on toisella paikkakunnalla töissä aina ovulaatioviikolla ma-su. Mies siis lähtee maanantaina työmaalle. Ajattelin ensi kierrossa, että kokeillaan niin, että maanantaina talletus (mies on vielä aamupäivällä kotona, niin ajattelin ruokatunnilla käydä kotosalla ;D ) ja sitten keskiviikkona ajan miehen työpaikkakunnalle, matkaa n. 130km, ja olen siellä yötä ja sitten to aamuna lähden kotipaikkakunnalle töihin :D Ei tässä oikeen muuta mahdollisuutta ole kuin yrittää tuollaista. Sitten jos ei vieläkään tärppää niin pohdittiin, että soitan terveyskeskukseen josko pääsisi jo pikkuhiljaa tutkimuksiin :)

Onneksi täälä suunnalla on valkea maa ja joulu tekee tuloaan! Rakastan talvea ja joulua, ja töissäkin on yleensä hiljaisempaa ennen vuoden vaihdetta :)

Onnea matkaan kaikille omissa vaiheissaan!

Valkoinenpeura91: onpas teillä hankalaa! :/ Kyllä kannataa tullaisia erityisjärjestelyjä kokeilla :D

Ei vaan ole ovulaatiota tikuissa näkynyt. Viime yönä oli Ourassa kyllä lämmöt nousseet - mutta olinkin kuumeessa, että ihmekkös tuota...! Koita tässä ny sit arvailla kierron tilannetta ku kuumekin iski häiriköimään :D

Nyt siis kp 20 eikä ovulaatiota oo näkyny. Mutta viime kierto oli tosiaan sen 37pv, että jos tässä meinataan samaa kaavaa alkaa noudattaa, niin eihän se ovulaatio ole vielä edes myöhässä! (Pakkohan tässä koittaa jotain positiivista kaivella Anguished Face)

Asentelinpahan huvikseni puelimeen lämpöjen seuraamiseen erillisen applikaation johon syötin Ouran arvoja. Tuo arvioi, että mulla olisi nyt dpo 4! Mut, kuten sanottu, ollut tässä pari päivää vähän kuumetta, mikä voi hämätä. Mut periaatteessa mulla taisi noihin aikoihin olla tummempaa viivaa testissä vaikka nega olikin. Ehkäpä se ovulaatiopiikki osui vaan eri kohtaan päivästä ja siksi ei napannut tikkuun!

Kp 33/31, käyn vähä väliä vessassa tarkistamassa kun kokoajan tuntuu siltä että ne alkoi mutta aina oon saanut huomata olleeni väärässä tikkuun ei kyllä minkäänsortin viisari värähdä. Toivottavasti oon yksi niistä jotka saa odotella plussaa ties miten kauan

Pitkästä aikaa itsekin täällä foorumilla. Halunnut ottaa vähän etäisyyttä, kun pettymys on ollut iso menkkojen alkaessa. Tänään juuri ystäväni kertoi positiivisestä tuloksesta muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen, mikä kirpaisi kyllä kovasti :/

Itsellä menossa yk5 ja nyt kp30 (kierrot 31-32päivää) luteaalivaihe edelleen ihan liian lyhyt, joten eiköhän menkkoja huomiselle odoteta :/ ensimmäistä kertaa tosin ollut olo, että jospa olis tärpännyt, mutta tuskin sitten kuitenkaan :(

Pitkästä aikaa itsekin täällä foorumilla. Halunnut ottaa vähän etäisyyttä, kun pettymys on ollut iso menkkojen alkaessa. Tänään juuri ystäväni kertoi positiivisestä tuloksesta muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen, mikä kirpaisi kyllä kovasti :/

Itsellä menossa yk5 ja nyt kp30 (kierrot 31-32päivää) luteaalivaihe edelleen ihan liian lyhyt, joten eiköhän menkkoja huomiselle odoteta :/ ensimmäistä kertaa tosin ollut olo, että jospa olis tärpännyt, mutta tuskin sitten kuitenkaan :sad001

Varmasti kirpaisee. Beating Heart Kuitenkin haluaisin tsempata, että yk 5 on vasta tosi vähän. Tsemppiä ja uskoa yrittämiseen. Beating Heart

Varmasti kirpaisee. Beating Heart Kuitenkin haluaisin tsempata, että yk 5 on vasta tosi vähän. Tsemppiä ja uskoa yrittämiseen. Beating Heart

Kyllähän se on vähän, tiedän sen :) mutta ku jotakin kovasti toivoo nii se pettymys on suuri.

Takaisin