Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minzku joo, se on aina riipivää kun uudestaan ja uudestaan vaan tulee ne menkat kuinka pitkä yritys teillä takana?
Jooh, tutun kuuloista teilläkin. Mekin ollaan alottamassa hoidot nyt, vähän päälle kaks vuotta nyt yritetty. Meillä ei löytynyt mitään selitystä.Niinpä, varsinkin sen roskishaamun jälkeen, ehkä siellä joku yritti kiinnittyä, mutta ei tarttunutkaan kunnolla mukaan. Me ollaan oltu ilman ehkäsyä jo muutama vuosi, aluksi oltiin tulee jos on tullakseen -linjalla ja ehkä pari vuotta enemmän tosissaan yritetty, nyt sitten tosiaan hoidot aluillaan. Mitään sen kummempaa syytä ei ole löytynyt, kuin minun lievästi epäsäännöllinen kierto ja miehellä siittiöiden liikkuvuus saisi olla parempi, vaikka siemennesteen laatu kuitenkin vielä menee normaalin viiterajoissa.
Jooh, tutun kuuloista teilläkin. Mekin ollaan alottamassa hoidot nyt, vähän päälle kaks vuotta nyt yritetty. Meillä ei löytynyt mitään selitystä.
Äh, tänään taas ovulaatiotikussa semmonen tummempi nega. Kyl noi mulla selkeästi on negoja, kun lämmöt ei nouse - Ourassa taas lämmöt alhaalla viime yönä. Eli kp17 ja ovulaatiota odottelen :/
Rfsu:n liuskoilla testailen!Mulla on järkyttäviä selkäkipuja ja ihan menkkakouristuksia välillä. Alkaa kohta usko loppua ja menkat varmaan alkaa pian. Dpo 4. Anxious Face With Sweat-
millä testeillä nurppu testaat? Mulla itellä ainakaan ei juuri koskaan ainakaan liuskat antaneet selkeää tulosta.
Tarkastin ja muistin oikein, että sullakin oli samalla tavalla niiden viivojen vahvuuksien kanssa ongelmia kuin mulla. Toivottavasti ovulaatio tulee pian!Clapping HandsRfsu:n liuskoilla testailen!
Täällä kp 19, luultavasti ovulaatio oli viime viikolla (en testaa, siksi epävarmaa). Joku muukin mainitsi, ettei tavallista rintakipua ole ja sama mulla, yleensä nännit olleet arat heti/pari pv ovulaation jälkeen, mutta nyt ei ole lainkaan. Sen vuoksi epäilyttääkin oliko ovis edes vielä...
No löytyhän täältä joku joka on suurinpiirtein samoilla piinapäivillä. Mulla nyt kp 19, dpo 5. Ja tosiaan nuo rinnat kans niin ettei oo kipeät. Eilen illalla nukkumaanmennessä paleli ja olin tukkoinen, yön aikana olin kovasti hikoillut. Nyt aamulla lämpö 37,0 mikä on mulle tosi korkea normaaliin nähden. Ennen ovista mun lämpökin oli välillä 34,8.
Joo! Olisin sun kanssa muuten aika samoilla päivillä paitsi että ei nyt sit ovulaatiota kuulu :DTarkastin ja muistin oikein, että sullakin oli samalla tavalla niiden viivojen vahvuuksien kanssa ongelmia kuin mulla. Toivottavasti ovulaatio tulee pian!Clapping Hands
Joo! Olisin sun kanssa muuten aika samoilla päivillä paitsi että ei nyt sit ovulaatiota kuulu :D
Mulla on keskimäärin ollu melko säännölliset kuukautiset, semmosta ~27-28 päivää kierto. Välillä välissä ollut jotain 25 ja 33 kiertoja. Viime kierto nyt oli sit 38 päivää kun ovulaatio oli sen verran myöhässä. Ja nyt vähän näyttäis jatkavan samalla kaavalla. Ompa ikävää!
En oo vuoteen tikutellut, koska silloin lääkäri vihjaisi että ehkäpä se raskaus alkaisi jos ei stressaisi asiasta, eli jättäisi ne tikuttelut pois. Ei auttanut :P joten aloin tässä kierrossa taas tikuttamaan. Sillon vuosi sitten tuli kyl noilla rfsu:lla ihan selkeitä tummia positiivisia useemmasta kierrosta.Tässäkin, niinkuin monessa muussakin asiassa, on epätietoisuus kaikista pahin. Confounded Face Toivotaan nyt joko pikaista ovulaatiota ja normaalin mittaista kiertoa! Ootko hoksannut, ovuloitko joka kierrossa?
En oo vuoteen tikutellut, koska silloin lääkäri vihjaisi että ehkäpä se raskaus alkaisi jos ei stressaisi asiasta, eli jättäisi ne tikuttelut pois. Ei auttanut :P joten aloin tässä kierrossa taas tikuttamaan. Sillon vuosi sitten tuli kyl noilla rfsu:lla ihan selkeitä tummia positiivisia useemmasta kierrosta.
Ourassa on kyllä tässä vuoden ajan melkein joka kierrossa näkynyt tosi nätisti lämmön vaihteluissa tuo kuukautiskierto, olen siitä sit päätellyt että milloin ovulaatio on mennyt. Mulla ei oo tietoa, että nouseeko luonnollisessa kierrossa lämmöt jos ei ovuloi? Olen ihan kuvitellut siis, että ne lämmön nousut on todistanu, että ovulaatio on tapahtunut.
Mutta tää on nyt uutta, että näin venyy nää kierrot. Ei oo tosiaan tällästä ennen ollut. Alkaa mietityttää, että liekö joku muu juttu nyt päällä, joka vaikeuttaa ovulaatiota. Stressiä on töiden takia aika paljon, ja astmatutkimukset käynnissä hengitysoireista johtuen. Eli liekö nyt joku näistä muista alkanut entisestään vaikeuttaa raskaaksi tuloa Anxious Face With Sweat-