Moonstone
Oman äänensä löytänyt
Noh, tänään taisi menkat alkaa, eli ei tärpännyt. Pitää käydä ostamassa muita o-testejä kun raskauskeijun, ja selvittää että jos niillä sais oviksen löydettyä!
Voimia paljon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noh, tänään taisi menkat alkaa, eli ei tärpännyt. Pitää käydä ostamassa muita o-testejä kun raskauskeijun, ja selvittää että jos niillä sais oviksen löydettyä!
Joo, tänään putosi taas lämmöt, eli rokotehämäys :D olisipahan ollutkin erikoinen ajoitus.Niinpä, kuulostaa järkevältä :) eiköhän se ollut vaan tuohon rokotukseen liittyvä hämäys.
Moonstone: huhhui, onhan tuo varsin jännittävää! Hirveä harmi jos nyt onkin noin pitkä kierto. Pahoittelut, mulla vähän huono muisti näissä, kuinka pitkä kierto sulla yleensä on, ja onko usein epäsäännöllisyyttä?
Huomenta tyypit,
niinhän siinä sitten kävi, että sain negan tänä aamuna (dpo14). Lopetan lugesteronin jälleen ja odotan kuukautisten alkua.
Harmittaa miten taas menin siihen piinapäivien lankaan ja kulutin niiden tuntemusten vatvomiseen ihan hitosti aikaa ja energiaa.
Mulla oli sillon kiinnittymisen aikoihin semmoset nippailut tuolla ettei oo aiemmin vastaavaa ollut. Kuvittelin siksi liikoja.
Kunpa vielä ehtisi meidänkin aika koittaa ennenkuin on liian myöhäistä Confused Face
Huomenta tyypit,
niinhän siinä sitten kävi, että sain negan tänä aamuna (dpo14). Lopetan lugesteronin jälleen ja odotan kuukautisten alkua.
Harmittaa miten taas menin siihen piinapäivien lankaan ja kulutin niiden tuntemusten vatvomiseen ihan hitosti aikaa ja energiaa.
Mulla oli sillon kiinnittymisen aikoihin semmoset nippailut tuolla ettei oo aiemmin vastaavaa ollut. Kuvittelin siksi liikoja.
Kunpa vielä ehtisi meidänkin aika koittaa ennenkuin on liian myöhäistä Confused Face
Huomenta tyypit,
Huomenta tyypit,
Ja täälläkin alkoi taas uusi kierto. Tuntuu, että lähes 100. sellainen tänä yritysaikana. Todellisuudessa kai 11. mutta on se jo aika pitkään.. no ei voi muuta kuin jaksaa taas yrittää jos ensi kerralla tai sitä seuraavalla… tai edes joskus. Anguished Face-
Voimia uuden kierron aloittaneille ja plussatuulia alkaneeseen kiertoon!
Testasin tänään aamulla eli dpo13 ja nyt oon vaan entistä enemmän sekaisin Beaming Face With Smiling Eyes Aamulla vielä näytti negatiiviselta, mutta töistä kotiin tultuani katsoin uudelleen ja hentoinen viiva siinä näkyy. Eihän sitä enää kuivuneena saisi tulkita, mutta voiko viivaa tulla jos hcg ei ole koholla? Mieskin viivan erottaa. Testiajalla koko tausta jäi vaaleanpunaiseksi ja tulosta oli vaikea erottaa, laitan siitäkin kuvan. Kyseessä Apteekin ultra -testi, toinen samanlainen vielä on ja ostin lisäksi vielä Pregcheckejä. Jännittää tehdä aamulla uusi testi, tai varmaan teen kaksi eriä Beaming Face With Smiling EyesView attachment 108160
View attachment 108161