Ensimmäisten yrittäjät

Mulla loppui eilen myöhään illalla se menkkamainen kova jomotus ja nyt aamulla myös alavatsa parempi. Alaselkä vielän hieman kipeähkö, mutta muuten vointi hyvä. Ajatukset tosi sekasin. Nyt tänään tuli täyteen kp50. Jos nyt ens viikolla arkena ei ala kuuluun menkoista, niin haen vasta sitten testin ja testaan viikonloppuna. Vielä ei halua niinkään herätellä toiveita, vaan ajatuksena ensimmäisenä se, että ne menkat voi vielä sieltä puskea tulemaan arkiviikon aikana.

Moonstone: huhhui, onhan tuo varsin jännittävää! Hirveä harmi jos nyt onkin noin pitkä kierto. Pahoittelut, mulla vähän huono muisti näissä, kuinka pitkä kierto sulla yleensä on, ja onko usein epäsäännöllisyyttä?

Tsemppiä muille piinailijoille ja onnistumista odottaville!

Täällä kp26, kierto ollut yleensä 24-30 pvä eli vähän vaihtelua ollut, mutta johonkin tuohon väliin aina osunut. Pari päivää sitten oli olo, että menkat alkaa varmasti ihan just, mutta nyt ei ole enää ollut niin selvästi. Luulen, että alkaa huomenna tai ylihuomenna maanantaina, mikä kyllä parempi kun tuo pari päivää sitten olisi ollut, koska liian lyhyt kierto tai kierron lyheneminen ei tietääkseni ole hyvä. Tietysti toivoisin, että olisi tärpännyt mutta enpä usko tälläkään kertaa. Ei ole mitään oireitakaan…

Moonstone: huhhui, onhan tuo varsin jännittävää! Hirveä harmi jos nyt onkin noin pitkä kierto. Pahoittelut, mulla vähän huono muisti näissä, kuinka pitkä kierto sulla yleensä on, ja onko usein epäsäännöllisyyttä?

Mulla on ollut usein epäsäännöllisyyttä, mutta nyt on ollut jo ylipitkä kierto sekä tällä viikolla kummallisia oireita. Puolivälissä viikkoa näytti rtesti vielä negaa, joten en oo nyt vielä testannut uudestaan. Odottelen siis!

Huomenta tyypit,
niinhän siinä sitten kävi, että sain negan tänä aamuna (dpo14). Lopetan lugesteronin jälleen ja odotan kuukautisten alkua.
Harmittaa miten taas menin siihen piinapäivien lankaan ja kulutin niiden tuntemusten vatvomiseen ihan hitosti aikaa ja energiaa.
Mulla oli sillon kiinnittymisen aikoihin semmoset nippailut tuolla ettei oo aiemmin vastaavaa ollut. Kuvittelin siksi liikoja.

Kunpa vielä ehtisi meidänkin aika koittaa ennenkuin on liian myöhäistä Confused Face

Huomenta tyypit,
niinhän siinä sitten kävi, että sain negan tänä aamuna (dpo14). Lopetan lugesteronin jälleen ja odotan kuukautisten alkua.
Harmittaa miten taas menin siihen piinapäivien lankaan ja kulutin niiden tuntemusten vatvomiseen ihan hitosti aikaa ja energiaa.
Mulla oli sillon kiinnittymisen aikoihin semmoset nippailut tuolla ettei oo aiemmin vastaavaa ollut. Kuvittelin siksi liikoja.

Kunpa vielä ehtisi meidänkin aika koittaa ennenkuin on liian myöhäistä Confused Face

Paljon voimia Johanna! ❤️

Huomenta tyypit,

Tsemppiä ja voimia Johanna! Eiköhän sitä aikaa vielä ole, ja saahan sitä lääketieteellistä apua tarvittaessa varmaankin. Onnea uuteen kiertoon!

Huomenta tyypit,

Voimia ja onnea tähän uuteen kiertoon!

Huomenta tyypit,

Voi kurja :( tsemppiä uuteen kiertoon Beating Heart

Kiitos myötätunnosta ihanat naiset. Hetki menee taas sulatellessa, kunnes uuteen nousuun.

Ja täälläkin alkoi taas uusi kierto. Tuntuu, että lähes 100. sellainen tänä yritysaikana. Todellisuudessa kai 11. mutta on se jo aika pitkään.. no ei voi muuta kuin jaksaa taas yrittää jos ensi kerralla tai sitä seuraavalla… tai edes joskus. Anguished Face-

Myötätuntoa kaikille joilla alkanut taas uusi yritys :( on se ankeaa kun aina uudelleen ja uudelleen joutuu pettymään. Meilläkin nyt vähän yli kaksi vuotta pettymyksiä takana.

Anoppi on joskus kertonut, että heillä kesti yli kymmenen vuotta ensimmäisen lapsen kanssa. Siinä vaiheessa ei mitään nykyaikaisia lapsettomuushoitoja ollut tarjolla. Ja siitä huolimatta, yli kymmenen vuoden jälkeen, heille pullahti lapsia enemmän kuin yksi.

Anekdoottejahan tämän kaltaiset tarinat on, mutta minuun ne silti valaa toivoa. Ja jokainen plussa täälläkin jaksaa ilahduttaa ja luoda toivoa. Nykyään on hyviä hoitoja tarjolla, jos ei omin voimin nappaa. Vielä jaksan jokaisen pettymyksen jälkeen kuvitella, että ehkä juuri tämä kierto onkin se, josta tärppää.

Ja täälläkin alkoi taas uusi kierto. Tuntuu, että lähes 100. sellainen tänä yritysaikana. Todellisuudessa kai 11. mutta on se jo aika pitkään.. no ei voi muuta kuin jaksaa taas yrittää jos ensi kerralla tai sitä seuraavalla… tai edes joskus. Anguished Face-

Paljon voimia! ❤️

Täältäkin taas tilannepäivitystä.. Eilen oli aivan täysin veto pois eli en jaksanut juurikaan tehdä mitään ja nukuin jopa 2-3h päiväunet, jota en lähes koskaan tee. Viime yönä tuli taas pyörittyä pitkin yötä sängyssä luultavasti siitä syystä kun mietti mielessään kaikkia raskausasioita. Aamulla oli noin 2-3h kestävä menkkamainen iso jomotus alavatsalla, joka on nyt rauhoittunut. Olin ihan varma, että nyt ne menkat alkaa, mutta ei. Jos nyt tällä viikkoa ei ala kuulumaan mitään menkoista ja jos testikin on loppuviikosta nega, niin oon harkinnut lääkärille menoa. Todella sekava olo tästä kaikesta. Kovasti tsemppiä myös muille! ❤️

Voimia uuden kierron aloittaneille ja plussatuulia alkaneeseen kiertoon!

Testasin tänään aamulla eli dpo13 ja nyt oon vaan entistä enemmän sekaisin Beaming Face With Smiling Eyes Aamulla vielä näytti negatiiviselta, mutta töistä kotiin tultuani katsoin uudelleen ja hentoinen viiva siinä näkyy. Eihän sitä enää kuivuneena saisi tulkita, mutta voiko viivaa tulla jos hcg ei ole koholla? Mieskin viivan erottaa. Testiajalla koko tausta jäi vaaleanpunaiseksi ja tulosta oli vaikea erottaa, laitan siitäkin kuvan. Kyseessä Apteekin ultra -testi, toinen samanlainen vielä on ja ostin lisäksi vielä Pregcheckejä. Jännittää tehdä aamulla uusi testi, tai varmaan teen kaksi eriä Beaming Face With Smiling Eyes IMG_20211118_175849.jpg
IMG_20211118_071506.jpg

Voimia uuden kierron aloittaneille ja plussatuulia alkaneeseen kiertoon!

Testasin tänään aamulla eli dpo13 ja nyt oon vaan entistä enemmän sekaisin Beaming Face With Smiling Eyes Aamulla vielä näytti negatiiviselta, mutta töistä kotiin tultuani katsoin uudelleen ja hentoinen viiva siinä näkyy. Eihän sitä enää kuivuneena saisi tulkita, mutta voiko viivaa tulla jos hcg ei ole koholla? Mieskin viivan erottaa. Testiajalla koko tausta jäi vaaleanpunaiseksi ja tulosta oli vaikea erottaa, laitan siitäkin kuvan. Kyseessä Apteekin ultra -testi, toinen samanlainen vielä on ja ostin lisäksi vielä Pregcheckejä. Jännittää tehdä aamulla uusi testi, tai varmaan teen kaksi eriä Beaming Face With Smiling EyesView attachment 108160
View attachment 108161

Mäkin erotan viivan, kannattaa tehdä aamulla tosiaan uusiksi :) kumpa vahvistuisi, tsemppiä Beating Heart

Ohhoh, kyllähän se selkeästi näyttää siltä että jotain siellä on! Ei ole tästä testistä mitään kokemusta kyllä. Mutta kyllä näyttää ainakin lupaavalta! :)

Takaisin