Ensimmäisten yrittäjät

Toivotaan että merkit viittaisi positiiviseen tulokseen :) tsemppiä!

Mä oottelen ovista (kp15 meneillään), inhottavaa nää ’pitkät’ kierrot kun ovis tulee vasta 18-21.. Joutuu sitäkin odottelee, jonka jälkeen alkaa vielä piinaavampi odotus Angry Face-

Kiitos paljon❤️ Tsemppiä sinnekkin hurjasti! Tää odottaminen on kyllä aina yhtä inhottavaa:(

Menkkoja ei näkyny ja eile piti alkaa.. Rinnat ollu kuitenki arat nii tein testin.
Mitäs naiset ootte mieltä?

Liitteet

• IMG_20211110_194325.jpg
    IMG_20211110_194325.jpg
    3.4 MB · Katsottu: 115
Varoivaisesti itsekkin jo elättelen toiveita että olisi todella plussa.
Aamulla teen clearbluen digitestin. Toki mulla on se versio joka näyttää vain +, ei siis viikkoja. Tulen aamulla päivittämään tilannetta Beaming Face With Smiling Eyes

Menkkoja ei näkyny ja eile piti alkaa.. Rinnat ollu kuitenki arat nii tein testin.
Minusta ihan selvä plussa! Totisesti toivotaan että siitä vielä vahvistuu ja jatkaa matkassa! :) :)

• Tykkään
Reaktiot: Gem
Plussalta vaikuttaa! Clapping Hands Light Skin Tone<3 toivotaan vahvistumista!<3

@Gem tulkitsen myös selväksi plussaksi !! Ihana lukea positiivisia uutisia tällä palstalla Beating Heart

Mietin tässä että jos ei tässä kierrossa plussaa, niin seuraavassa kierrossa koittaisin myös toisia ovistestestejä kun en raskauskeijun testeillä ainakaan selkeää tulosta saanut. Mikä on teidän kokemuksen mukaan parhaita ja selkeimpiä testejä? :)

Varoivaisesti itsekkin jo elättelen toiveita että olisi todella plussa.
Aamulla teen clearbluen digitestin. Toki mulla on se versio joka näyttää vain +, ei siis viikkoja. Tulen aamulla päivittämään tilannetta Beaming Face With Smiling Eyes

Ei vitsi, lupaavaa!

höh Astonished Face- En pääse päivittään digitestin tulosta teille koska testi oli viallinen Anguished Face
Ostan tänään uuden ja kerron sitten miten kävi jos se uusi toimisi Beaming Face With Smiling Eyes

höh Astonished Face- En pääse päivittään digitestin tulosta teille koska testi oli viallinen Anguished Face
Ostan tänään uuden ja kerron sitten miten kävi jos se uusi toimisi Beaming Face With Smiling Eyes

Eikä mitä tuuria!

Dpo 3 ja ihan jäätäviä vatsakramppeja ja vihlasuita..on kyllä hirvee ressikin, että pistän sen piikkiin. Vielä on liian monta päivää että voi ajatella muita syitä vallitsevalle olotilalle Beaming Face With Smiling Eyes

Ja vastaus vielä ovistesteihin, tää tuntuu jakavan mielipiteitä.. itellä on toiminut pc:liuskat ja apteekin vihreet puikot.

Voi miten on edes mahdollista että just nyt! Beaming Face With Smiling Eyes
Mut kyllä mäkin tuon plussaksi tulkitsisin. Osta nyt heti sitten vaikka viikkonäytöllinen! Beaming Face With Smiling Eyes varovaiset onnittelut. Beating Heart

Täällä kp23, dpo10 ja sellainen olo, että menkat olisivat taas alkamassa. Ei muita oireita eli vaikuttaa aika selvältä negalta, vaikken ole testaillut. Etenkin kun sama homma ollut jo lukuisia kuukausia (nyt yk10-11). Toivottavasti menkat ei nyt ihan vielä tänään tai huomenna ala, kierron lyheneminen näin paljon ei nähdäkseni olisi hyvä asia.

Itse tein nyt päiväpissasta testin. Oli puhdas nega. Menkkoja ei oo vielä näkynyt, mutta vähän jo sellanen fiilis et kumpa vaan alkasivat niin loppuis tää odottelu. :( Alavatsaa jomottaa ja valkovuotoa ollut taas koko päivän runsaasti. Myös hieman alakuloinen olo. Yhden asian oon kumminkin huomannut, että tissit ei oo olleet yhtään arat ja yleensä ennen menkkoja ne on lähes kosketusarat. Ehkäpä siinä kohtaa uskon täysin vasta, että menkat on 100% tuloillaan jos tissit rupee oleen arat. En kumminkaan nyt tee testiä muutamaan päivään vaan odottelen..

Miten muilla on mennyt yöt? Oon heräillyt nyt 3 yönä muutaman kerran ja viime yö oli sen luokan pyörimistä, että huhhuh. :D Nousin kumminkin jo 7 koiran kanssa aamulenkille ja olo virkistyi. :)

Miten muilla on mennyt yöt? Oon heräillyt nyt 3 yönä muutaman kerran ja viime yö oli sen luokan pyörimistä, että huhhuh. :D Nousin kumminkin jo 7 koiran kanssa aamulenkille ja olo virkistyi. :)

Herään melkein joka yö ainakin kerran pohtimaan (yleensä näitä lapsettomuus-/lapsen saamisen yritykseen liittyviä) asioita. Muuten kyllä nukun ihan Ok mutta toivottavasti tällainen katkonaisuus ei edelleen heikennä hedelmällisyyttä, kun hyvät yöunet olisivat kai tärkeitä. En usko, että liittyy mihinkään raskautumiseen vaan enemmänkin huoleen siitä tapahtuuko se koskaan Astonished Face-. Päivisin ei kuitenkaan erityisesti väsytä eli ehkä jotenkin riittävästi tulee silti nukuttua..

Takaisin