Ensimmäisten yrittäjät

Miten muilla on mennyt yöt? Oon heräillyt nyt 3 yönä muutaman kerran ja viime yö oli sen luokan pyörimistä, että huhhuh. :D Nousin kumminkin jo 7 koiran kanssa aamulenkille ja olo virkistyi. :)

Kyllä nukuttais enemmänkin, illalla viimestään kymmeneltä koittaa ehtiä kaatumaan sänkyyn ja viiden jälkeen ylös. Alkaa olla päivät pimeitä, aamulla kun lähtee ja illalla kun tulee.. sit hirvee stressi päälle niin ihme jos tässä onnistuu raskautuminenkaan Anxious Face With Sweat- Onneksi viikonloppuna ei tarvitse ihan niin aikaisin nousta, mutta kuinkahan riittää päivä tai pari palautumiseen..

Edit. Dpo 4 meneillään ja maha on ollut ihan turvoksissa ja kipiä, varmasti ihan vaan tän muun hullunmyllyn takia.

Noniii nyt ehdin vihdoin apteekkiin ja enhän minä malttanut huomis aamuun odottaa testin tekoa Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
Ja kyllä tää clearblue on myös sitä mieltä että nyt tärppäsi Beating Heart

Liitteet

• IMG_20211112_172134.jpg
    IMG_20211112_172134.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 97
Noniii nyt ehdin vihdoin apteekkiin ja enhän minä malttanut huomis aamuun odottaa testin tekoa Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
Ihanaa, paljon onnea!!! :) :) :)

Paljon onnea❤️❤️

Ihana uutinen, onnittelut! Beating Heart

Onneaonneaonnea Beating Heart!!

Voi kuinka ihanaa!! Niin paljon onnea! Beating Heart

JES! Onnea ❤❤❤❤

Täällä ois huomenna jo täynnä kp50 ja menkkoja ei kuulu. Eilen alkoi selkäkipu ja tänään aamulla edelleen koko selkä ihan juntturassa. Myös eilen ennen nukkumaanmenoa alavatsassa oli niin kovaa menkkamaista jomotusta, että kävin ennen nukahtamista kahdesti vessassa tarkastamassa alkoiko menkat, mutta ei.. Vielä siis odotellaan ja seuraillaan tilannetta. Mites muilla menee? ❤️

Täällä ois huomenna jo täynnä kp50 ja menkkoja ei kuulu. Eilen alkoi selkäkipu ja tänään aamulla edelleen koko selkä ihan juntturassa. Myös eilen ennen nukkumaanmenoa alavatsassa oli niin kovaa menkkamaista jomotusta, että kävin ennen nukahtamista kahdesti vessassa tarkastamassa alkoiko menkat, mutta ei.. Vielä siis odotellaan ja seuraillaan tilannetta. Mites muilla menee? ❤️
Voi ei ompa kurja, että kierto on noin pitkä :( onko sulla normaalistikin epäsäännöllisyyttä kierrossa ? Toivottavasti uusi kierto alkaa pian, on tosi turhauttavaa odotella..

Kiitos kysymästä :) Mulla menossa kp18 ja merkit viittaisi ovulaatioon Clapping Hands Mulla koronarokotteet pisti kierrot sekaisin, toivottavasti nyt lähtis tasaantumaan, tai ennen kaikkea tärppi kävisi Cat With Tears Of Joy Haha välillä sitä kirjoittaessa huomaa miten vähän itsellä on toivon rippeitä luonnolliseen onnistumiseen kun vuoden aikana ei oo mitään tapahtunut sen suuntaan, pitäis silti muistaa että joka kierto on uusi mahdollisuus Beaming Face With Smiling Eyes Tsemppiä jälleen täältä kaikille :)

Inhan pitkäksi on kierto venähtänyt Anxious Face With Sweat-
Toivottavasti pääsisitte pian uuteen kiertoon ja yritykseen!

Täällä dpo 5, aika matelee ja keltarauhashormonit saa aikaa jäätävät ilmavaivat Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Voi ei ompa kurja, että kierto on noin pitkä :sad001 onko sulla normaalistikin epäsäännöllisyyttä kierrossa ? Toivottavasti uusi kierto alkaa pian, on tosi turhauttavaa odotella..

Kiitos kysymästä :) Mulla menossa kp18 ja merkit viittaisi ovulaatioon Clapping Hands Mulla koronarokotteet pisti kierrot sekaisin, toivottavasti nyt lähtis tasaantumaan, tai ennen kaikkea tärppi kävisi Cat With Tears Of Joy Haha välillä sitä kirjoittaessa huomaa miten vähän itsellä on toivon rippeitä luonnolliseen onnistumiseen kun vuoden aikana ei oo mitään tapahtunut sen suuntaan, pitäis silti muistaa että joka kierto on uusi mahdollisuus Beaming Face With Smiling Eyes Tsemppiä jälleen täältä kaikille :)

Joo, mulla on epäsäännöllisyyttä kierrossa ja tuolla ylempänä mainitsinkin, että meillä oli puolison kanssa 30-33 kp seksiä ja pohdin, että voiko mulla olla ollut sillon myöhäinen ovulaatio.. No, se jää nähtäväksi! Pidän kovasti peukkuja sinnekkin. ❤️

Inhan pitkäksi on kierto venähtänyt Anxious Face With Sweat-
Toivottavasti pääsisitte pian uuteen kiertoon ja yritykseen!

Täällä dpo 5, aika matelee ja keltarauhashormonit saa aikaa jäätävät ilmavaivat Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Voi niimpä.. On tää yhtä odottamisen tuskaa.

Tsempit sinnekkin. ❤️

Tsemppiä Moonstone pitkien kiertojen kans! Myöhäinen ovulaatio on toki myös mahdollinen, joten vielä on toivoa plussasta Beating Heart

Gemille vielä kerran onnea! Aina ihanaa saada tärppiuutisia Beating Heart

Täällä menossa dpo8 joten vielä pitää odottaa testaamista ensi viikkoon. Jännittää Beaming Face With Smiling Eyes

Sainpas testeillä ovulaation kiinni, kuten jo oireista arvelinkin Beaming Face With Smiling Eyes! Piinailu alkakoon siis täälläkin, eli pitkät päivät edessä Cat With Tears Of Joy

Täällä kp7, ja Ouran viimeyön lämmön nousu vihjaisi että ovulaatio saattoi jo mennä?! Astonished Face- kävin tosin eilen ottamassa influenssarokotteen, eli saattoi olla vaan siitä johtuva hetkellinen nousu! Viime kierto oli viikon liian pitkä, joten teoriassa voisi leikisti ehkä olla nyt, että kierto viikon lyhyempi? Ei ollut tullut mieleenkään vielä mittailla edes mitään ovulaatiota tikuilla! Jos tuo nyt olis ollut aikainen ovulaatio, niin taidettiin osua kyllä aika hyvään aikaan peittoa heiluttelemaan :D no, katsotaan, ehkä huomenna taas lämmöt pudonnu, ja tuo oli vaan jotain muuta!

Joo, mulla on epäsäännöllisyyttä kierrossa ja tuolla ylempänä mainitsinkin, että meillä oli puolison kanssa 30-33 kp seksiä ja pohdin, että voiko mulla olla ollut sillon myöhäinen ovulaatio.. No, se jää nähtäväksi! Pidän kovasti peukkuja sinnekkin. ❤️
Onpahan hankalaa kun noin pitkäksi venyy kierto :o tivotaan, että tilanne pian siitä selkeytyy! Tietysti toivo on siinä, että olisi myöhäinen ovulaatio, ja napannut siitä! :D

Täällä kp7, ja Ouran viimeyön lämmön nousu vihjaisi että ovulaatio saattoi jo mennä?! Astonished Face- kävin tosin eilen ottamassa influenssarokotteen, eli saattoi olla vaan siitä johtuva hetkellinen nousu! Viime kierto oli viikon liian pitkä, joten teoriassa voisi leikisti ehkä olla nyt, että kierto viikon lyhyempi? Ei ollut tullut mieleenkään vielä mittailla edes mitään ovulaatiota tikuilla! Jos tuo nyt olis ollut aikainen ovulaatio, niin taidettiin osua kyllä aika hyvään aikaan peittoa heiluttelemaan :D no, katsotaan, ehkä huomenna taas lämmöt pudonnu, ja tuo oli vaan jotain muuta!

Liekö vaan rokotteen aiheuttama lämmönnousu.. noin varhaisessa kierron vaiheessa ei varmaan ole limakalvokaan ehtinyt paksuuntua munasolun vastaanottoa aatellen?

Noh, tänään taisi menkat alkaa, eli ei tärpännyt. Pitää käydä ostamassa muita o-testejä kun raskauskeijun, ja selvittää että jos niillä sais oviksen löydettyä!

Takaisin