Ensimmäisten yrittäjät

Kiitti tsempistä, kylhän tämä taas riipasee mut ei tässä auta kun alottaa alusta. Ja ottaa ilo irti viikonlopusta ulkoillen ja saatampa saunan päälle sihauttaaki kun kerran voi :D

Mites teillä muilla menee?
 
Nyt vasta luen noita testien ohjeita ja tosiaan raskaustesti on parempi ottaa aamusta varsinkin näin varhaisessa vaiheessa. Mun on kaikki otettu illalla. Olisikohan aamuinen sitten huomenna vahvempi, saa nähdä. Tosin saa nyt nähdä onko pitkä pidätys kun yöllä sai ravata vessaan 03:25 ja en nukahtanut sitten melkein puoleentoista tuntiin.

Voimia tosiaan uuteen kierrokseen! Tulette sieltä perästä sitten heti, (en vain ihan vielä usko tätä itse, että olisin tosiaan raskaana...keskenmeno painaa ajatuksissa)
 
Dpo14 , huomenna pitäis alkaa menkat, jännittää !Anguished Face-
 
Mulla kp17, oviksen pitäis olla näillä näppäimillä. Fiilis on edelleen ihan matalalla, tässä kierrossa en ookkaa palautunut tuttuun tapaan pettymyksestä :sad001 nyt siis meneillään yk10 tai 11. Oon ollut super itkunen ja muutenkin mieli maassa. Kai tämä syksykin tekee osansa.. Mutta ei auta kun metsästää ovista, että ’pääsee’ piinailemaan. Tsemppiä kaikkien kiertotilanteiden kanssa!
 
Tsemppiä Sisukas, ollaan samoilla yrityskerroilla ja on tää aina vaan rankempaa :/ Mut ei lannistuta eihän ❤
 
Mulla on menossa mahdolliset tärppäyspäivät parhaillaan ja jotenki semmone erikoinen tunne tai fiilis ollut eilisestä mut en osaa oikee sanua et mistä tää tuleeBeaming Face With Smiling Eyes
Kyllä on pitkiä päiviä ootella taas
 
Avuton täällä huutelee apua! Eli pillerit jätetty pois 9.9, siitä menkat 14.9 eli oon nyt kp 18/??. Oon siis syöy pillereitä putkeen jo pitemmän tovin niin en kierron pituutta tiedä. Yritin ovista tikuttaa jo 23.9 asti mut ei oo näkyny cb:n testeissä vieläkään. Alavatsa kumminki nippailee ja ajoittainen huono olo vaivaa. Rtesti kumminkin nega. Oonkohan missannu ovulaation vaan kokonaan vai (toiveajattelua) oiskohan tärppi käyny heti vaikkei ovista ookkaan näkyny tikussa? Ja joo tiiän et pitäis odottaa se eka kierto mutku malttamaton...
 
Tsemppiä Sisukas, ollaan samoilla yrityskerroilla ja on tää aina vaan rankempaa :/ Mut ei lannistuta eihän ❤

Kiitos ihana, yritetään ainakin olla lannistumatta Beating Heart Tän päivän ovulaatioplussa toi vähän taas enemmän valoa tunnelin päähän, toivottavasti ei tarvitsisi enää pettyä :)
 
Laitoinkin jo toiseen ketjuun eilen tämän. Meille yk4 toi plussan Beating Heart ajattelin että menisi kauemmin. Tehtiin testi yhdessä miehen kanssa (tai katottiin, en ottanut ensimmäiseen vaiheeseen mukaan Beaming Face With Smiling Eyes) ja oli kyllä ihana kokemus ja musta oli tärkeää että mieheni näki mun oman aidon reaktion, eikä niin että sulattelen itse asian ensin rauhassa itsekseni ja sitten yllätän toisen odottamatta uutisella. Toivottavasti pieni on oikeassa paikassa ja tarrannut tiukasti kiinni Beating Heart
 
Hurjaa plussatuulta kaikille tähän kiertoon Beating Heart
 

Liitteet

  • F5A6CA5A-0ACE-4DC3-B823-D7864E1EEB27.jpeg
    F5A6CA5A-0ACE-4DC3-B823-D7864E1EEB27.jpeg
    861.7 KB · Katsottu: 93
Niin paljon onnea @Nila !! Beating HeartBeating Heart Onneksi teillä ei mennyt pidempään. :) Hurjasti tsemppiä raskausaikaan, olette onnenne ansainneet Beating Heart!
 
Kiitos sisukas :Heartred on tämä elämä ihmeellistä, niin luonnollinen asia kuin raskaus tuntuu niin erikoiselta ja uskomattomalta omalla kohdalla :)
 
Hellou! AHDISTAA. Oon joutunut nyt tikuttamaan ovulaatiota, meidän lapsettomuuslääkärin pyynnöstä. Tilanne : yli vuosi yritetty, kaikki pitäs periaatteessa olla hyvin, mitä nyt mulla oli paljon munarakkuloita mutta lääkäri ei vielä olis niin huolissaan. Nyt kiertopäivä 20 tärähti hyvin selkeä ovisplussa. Mies just tänään pois kotoolta, eilen puuhailtiin, ja huomenna tietty taas heti kun mies kotiutuu. Mutta menikö tämä mahis tässä, nyt kun mies just tänään ovisplussa päivänä pois? Toki myös hieman huolestuttaa, kun ovis tuli ikään kuin vasta kp20, mutta mun kierto heittelee hyvin paljon ja on n. 30-36 päivää. Arrh, AHDISTAA.
 

Liitteet

  • 98C7FB94-FEDB-4EA5-89D5-D77F32E528C0.jpeg
    98C7FB94-FEDB-4EA5-89D5-D77F32E528C0.jpeg
    702.9 KB · Katsottu: 62
@Kyfi5021810 ei ole menetetty kierto. Siittiöt elää jopa 5-7 pv naisen sisällä ja siittiöillä menee sen 12 tuntia sisään tullessa vasta muuttua hedelmöittäviksi.
 
Onnea kaikille viime aikoina plussanneille tasapuolisesti Beating Heart

Mä sain ekaa kertaa ovistestiin (mun silmään) kaks yhtä vahvaa viivaa Beaming Face With Smiling Eyes tietenki viikonloppuna unohdin testata, että aivan varma en voi olla onko se ovis jo tapahtunu vai än-yy-tee nyt, mutta kuitenki!! Oon aivan täpinöissäni, koska nyt meillä pitäs olla ajotukset kohdillaan, toivottavasti ois vielä tähdetkin kohdillaan kaiken muun suhteen Cat With Tears Of Joy kiertopäivä on nyt toki jo 24, että hiukan pitkäksi nämä kierrot mulla koittaa venyä. Mut oispa tulematta uusi kiertoBeaming Face With Smiling Eyes
 
Äää ku alkaa jo jännittää!
Menossa vasta dpo6 (seuranta sovelluksen mukaan) mutta mut on vallannu iha jäätävä väsymys!
Nukahan illalla aikaisin verrattuna siihe mite enne jaksoin kukkua puolille öin. Aamusin ei meinaa jaksaa nousta millää ja nukuin eilenki aamupalan syötyäni vielä lisää puolillepäivin asti. Iltapäivällä taas reilu tunnin unet ja silti nukkumatti tuli illalla jo aikasin Beaming Face With Smiling Eyes
Uskaltaiskoha loppuviikosta jo testaillaBeaming Face With Smiling Eyes
 
Äää ku alkaa jo jännittää!
Menossa vasta dpo6 (seuranta sovelluksen mukaan) mutta mut on vallannu iha jäätävä väsymys!
Nukahan illalla aikaisin verrattuna siihe mite enne jaksoin kukkua puolille öin. Aamusin ei meinaa jaksaa nousta millää ja nukuin eilenki aamupalan syötyäni vielä lisää puolillepäivin asti. Iltapäivällä taas reilu tunnin unet ja silti nukkumatti tuli illalla jo aikasin Beaming Face With Smiling Eyes
Uskaltaiskoha loppuviikosta jo testaillaBeaming Face With Smiling Eyes


Mä varmaankin kyllä testaisin.. Beaming Face With Smiling Eyes Kuulostaa lupaavalta! Ilmoittele testituloksista mikäli testailet. Toivotaan ja pidetään peukkuja että plussaisit! Beating Heart
 
Gem, kuulostaa tosi hyvältä. Kyllä mää testailisin, mutta oonkin himotestaaja Beaming Face With Smiling Eyes

Ja litranmitta, ihan mahtavaa että tuli ovisplussa! Varmasti lisää myös luottamusta kaikkeen se, että saa konkreettisen merkin siitä että kropassa tapahtuu asioita Blue Heart
 
Takaisin
Top