Ensimmäisten yrittäjät

Kyllä se on pakko varmaa omanki mielenrauhan takia testata Beaming Face With Smiling Eyes
Ollu muutenki jotai muutaki pientä normaalista poikkeavaa tuntemusta mut en oo iha varma et kuulostelenko kehoani vaan tarkemmin tai kuvittelenko kaikkia oireita vaa Confused Face

Pitää lähtä testiostoksille. Oon aiemmi kokeillu rfsu ja sit kotitesti.fi tilattuja sofi liuskoja.. mut millä muut on testaillu ja kokeneet luotettavimmiksi?
 
Ja litranmitta, ihan mahtavaa että tuli ovisplussa! Varmasti lisää myös luottamusta kaikkeen se, että saa konkreettisen merkin siitä että kropassa tapahtuu asioita Blue Heart

Kyllä, todellakin helpottaa! Testailin vielä tähän päivään asti, ja tänään oli selkeästi jo haalennut viiva juuri ja juuri näkyväksi hailukaksi. Tiiän ettei siitä mitään hyötyä oo jatkaa testailua plussan jälkeen, mutta kun luotto omaan kehoon ei oo ihan korkeimmillaan ja oon menny lukemaan pcos-tyypeistä joilla testit näyttää vähän niinkuin jatkuvasti/usein positiivista vaikkei mitään tapahdu, niin sillä toi omaa mielenrauhaa kun lähti se viiva myös häviämään Beaming Face With Smiling Eyes

Tuu Gem kertomaan sitten kun oot uskaltautunu testaamaan, pidetään peukut ja varpaat pystyssä :)
 
Pitää lähtä testiostoksille. Oon aiemmi kokeillu rfsu ja sit kotitesti.fi tilattuja sofi liuskoja.. mut millä muut on testaillu ja kokeneet luotettavimmiksi?

Minä oon käyttäny testinä rfsu (mutta tällä foorumilla toisessa ketjussa sitä sanottiin epäluotettavaksi) ja prego testejä. Oon ollu niihin ihan tyytyväinen.

Yk 3 ja kp 11. En tiedä sekoittaako yk2 kemiallinen raskaus ja koronarokote nyt tätä kiertoa, mutta seuraillaan.
 
Mulla kp 9 ja toissa päivänä sain 2. koronarokotteen.
Yk 9 meneillään ja hirvee stressi töissä että saapa nähä miten meitin käy. Tämä kierto on nyt tähän asti ollu vähän ajatuksissa taka-alalla, ehkä tekee hyvää ettei mietteet oo oviksissa ja koko vauvantekohommassa. Heilutellaan peittoa miten huvittaa, ilman paineita ettå nyt pitäs saada tärppäämään.
 
On tämä aikamoista. Kp 26 meneillään. Viimeiset kolme päivää on ollut iltaa kohti pahenevaa päänsärkyä, iltaisin pahoinvointia ja olen ollut kiukkuinen kuin mikä. Runsasta kirkasta vuotoa, hikkaa ja janottaa koko ajan. Voin olla ihan väärässäkin, mutta vähän vaikuttaisi siltä että olisi saattanut napata saman tien uudestaan :eek:
 
Ihmeen paljon haluttaa ja limojakin on aika paljon. Mittasin ovista tikulla eilen, ei mitään. Vasta viikon päästä pitäisi ollakaan. Niillä, joilla koronarokote on vaikuttanut kiertoon, onko se pidentänyt vai lyhentänyt kiertoa?
 
Ihmeen paljon haluttaa ja limojakin on aika paljon. Mittasin ovista tikulla eilen, ei mitään. Vasta viikon päästä pitäisi ollakaan. Niillä, joilla koronarokote on vaikuttanut kiertoon, onko se pidentänyt vai lyhentänyt kiertoa?

Mulla vaikutti ensimmäinen rokote niin että menkat oli normaalista 6 päivästä 9 päivää kestävät ja kierto venyi 39 päivään. Nyt tiistaina kävin ottamassa toisen ja toivon että ei vaikuttaisi kiertoon. Mulla se siis vaikutti yhteen kuukautiskiertoon, seuraava oli onneksi normaali :)
 
oireita täällä on yhä vaan. Esimerkiksi Iltaisin ollut monenapäivänä todella voimakasta pahaa oloa ja eilen olin siis todella turvotuksissa. Maha näytti jo siltä et ois pitemmälläki raskaanaCat With Tears Of Joy lisäksi ollut vihlovia/repäiseviä kipuja ja eile tosiaa myös ruoka jotenki ällötti mut sain silti syötyä vaikka se vastenmieliseltä tuntuikin Confused Face
Tänään aamulla kuitenkin pregcheck liuska negatiivinen. Tänään siis dpo10 (ei varmuutta kun en tikuttanut ovista) ja menkat pitäisi alkaa torstaina. Noh odotellaan mut kyllä tuo tämän aamuinen negatiivinen testi laski odotuksiaConfounded Face
 
Kiitos kokemuksista Sisukas. Luin, että voi myös lyhentää kiertoa, nyt onkin ovistikun viiva tummunut joka päivä. Aloitan huomenna ovulaatiotestauksen digitaalisella (tähän mennessä tämä kierto liuskoilla testattu). Ja talletukset aloitamme tänään.

Tsemppiä Gem, dpo10 ei välttämättä vielä näy testissä. Sormet ristiin
 
kiitti Mössö Blue Heart
Joo en iha täysin heitä kirvestä vielä kaivoonkaa ku näitä oireita ollut. Lukenut ku oon että joillaki nousee hcg hitaammin ja eihän sitä tiiä muutenkaan koska kiinnittynyt jos vaan on tärpännyt. Loppuviikostapa selviää miten kävi, et alkaako menkat vai ei Beaming Face With Smiling Eyes
 
Peukkuja Gem!

Se ois dpo 1 että nyt sit piinaviikkojen puolelle käännytään.. o+ havaittu tikussa ja voitavat tehty, vajaa pari viikkoa vaan vartuskellaan. Tavallaan helpotus että nyt ei tarvitse koittaa ehtiä miestä kiusata jos ei vaan huvita eikä ole kerkiävinään
 
Teinpäs eilen hätähousunegan dpo 9 Ihmettelen ettei taas oo mitään perusoireita mitä joka kierrossa. Nyt siis dpo10 ja sunnuntaina pitäis viimeistään menkkojen alkaa. Huomenna lääkärin soittoaika labroista ja tulevasta. Jännittää ihan hurjasti :s Ensi kuussa meille tulee vuosi yritystä täyteen, joten ajattelin varovaisesti kysästä lähetteestä, josta jo elokuussa puhuttiin. Hurjaa miten jotenkin konkreettista tästä ’lapsettomuudesta’ tulee, kun saadaan lähete Astonished Face

Mikäs tilanne täällä muilla? :)
 
Täällä kans todnäk ollaan menossa dpo9 tai 10. Lämmöt ei ole tässä kierrossa olleet aamuisin niin korkeat kuin aiemmissa, mutta selkeästi enemmän kuin alkukierrosta. Lisäksi finnejä nousee joka aamu aina uusia, ja uutena juttuna niitä oon löytänyt myös selästä eikä vain naamasta. Ärsyttää...
 
Täällä kans todnäk ollaan menossa dpo9 tai 10. Lämmöt ei ole tässä kierrossa olleet aamuisin niin korkeat kuin aiemmissa, mutta selkeästi enemmän kuin alkukierrosta. Lisäksi finnejä nousee joka aamu aina uusia, ja uutena juttuna niitä oon löytänyt myös selästä eikä vain naamasta. Ärsyttää...

Pidetään peukkuja, josko olisivatkin alkuraskauden oireita Mulla myös kipuilua finnien kanssa, ollut nyt kaksi vuotta, siitä saakka kun pillereiden syönnin lopetin.. Ärsyttävää tosiaan..
 
eipä tainnut tärpätä täällä Confounded Face
Ei oo näkyny vielä menkkoja mutta eipä vielä ole virallisesti myöhässäkään.
Tänään siis tein iltapäivällä rfsu:n liuskatestin joka oli puhdas nega. Huomenna/perjantaina oletettu menkkojen alkaminen.
Ollut vaa tosiaa nii paljo oireita ovulaatiosta lähtien et tuntu hullulle ettei tärpännyt. Jo aiemmin kertomieni lisäksi joukkoon tullut viluväristykset ja rintojen arkuus.
No mut toisaalta täähä oliki vasta yk2 Confused Face
 
oon testaillut ovisliuskoilla ja muutaman kerran digitaalisella mutta en ole vielä positiivista saanut. toivon että huomenna/ylihuomenna olisi testissä plussa. syysloma painaa päälle ja on harmi, jos ovulaation tulemattomuuden takia jää reissu väliin (mies ei ole tulossa mukaan niin jään kyllä kotiin jos tarvitsee jatkaa talletuksia).
 
Huh nyt oon aika jännittynyt ja sekasin. Luulen saaneeni tänään haamun raskaustestiin elämäni ekaa kertaa. Aamulla tein ja sanoin miehelle, että nyt en oo ihan varma mikä on tilanne. Illalla tehtiin yhdessä ja molemmat näki haamun.
Nyt on menossa dpo12, kp 28. Kuukautiset tavallaan myöhässä tai sit ei, koska pari edellistä kiertoo ollu 26,pari kiertoo ennen sitä oli 30. Toki mulla on nyt ekaa kertaa loppukierron tukena ja luteaalia pidentämään käytössä Lugesteron.

Oon ihan hämilläni, en uskalla iloita. Voikohan Lugesteron vääristää testin tulosta? Testejä täytynee ostaa lisää ja monia eri merkkejä. Nyt käytössä oli rfsun punanen testi, joita olin hommannu ku ymmärsin aiemmin, että olisivat ihan hyvin. Nyt tosin kokemuksia lisää lukeneena, ne taitaakin olla aika surkeita. Toivon vaan ettei väärä tulos pidä mun kohdalla paikkaansa.
 
Peukut pystyyn Johanna
Varmaan parin päivän päästä viiva siitä vahvistunee jos on onni suonut ❤

Mun kirves kaivossa - kierto on piinaavilla päivillä, nyt mennään vasta dpo 3. Tämä kierto on ollut siis hyvin muissa ajatuksissa kuin lisääntymisessä töiden muun kiireen takia, tikutin oviksen kyllä että tiiän kropan jollain tavoin pelaavan.. koronarokotekin sattui tähän kiertoon ja peittokin on heilunut vähän harvakseltaan.
Lauantaina olis pienoiset pirskeet ja turhauttaa pallotella ajatuksella mahtokohan tärpätä vai onko taas turhaa luuloa. Syyllisyydentunto on väistämätön jos muutaman nautiskelee ja onkin tärpännyt tai jos ei tärppää niin varmaan pohdin että kiinnittyminen epäonnistui nyt tämän takia. Eli jaffa-kauppaan siis taas. Ohuesti harmittaa kun kevättalvesta alkaen tätä samaa, vaikka mahdottoman harvoin mitään juhlitaankaan ja lähinnä vesilinjalla mennään muutenkin. Tärppää nyt jo s*tana Cat With Tears Of Joy
 
Mössölle ovisplussatuulia, että pääsisit reissuun Blue Heart Johannalle peukut pystyssä viivan vahvistumiseen!!

Mä muuten taisin laskea oman dpo:n vähän väärin, päivän/kaksi toki vain. Ihmettelin kuinka se testiplussan ja lämpöjen nousun ajotus ei täsmää tuon dpon kanssa, ja tarkistelin niin olin yhden kirjauksen tehnyt appsiin väärin. Korjasin ja nyt fertilityfriend antoi dpoksi 9, samoin kuin flo :) että ei mikään ihme että testasin aamulla aivan puhtaan negan vielä Cat With Tears Of Joy ajotushan meillä pitäisi olla nyt tämän kanssa kunnossa kuin ihmeen kaupalla (molempien työt vähän hankaloittaa ajottamista...) koska jos ovis ollut tiistaina (tai ma illasta) niin sunnuntai iltana lempeily pitäisi silloin osua aika optimaaliseen aikaan Beating Heart


Nyt jos se tärppäisi niin jouluna uskaltaisi kertoa sukulaisille (haaveileva hymiö tähän)
 
@litranmitta haha ihana kun joku muukin haaveilee juuri tuosta sukulaisille kertomisesta, mäkin jo laskeskelin, että nyt jos tärppää niin jouluna olisi ihana kertoa Beating Heart

@Johanna40 toivotaan niin paljon että plussa vahvistuu! Beating Heart

@Maakku Joo nyt on juhlissa saanut olla kyllä vesilinjalla lähes poikkeuksetta Cat With Tears Of Joy se ei sinänsä itselläkään ole mikään ongelma kun alkoholia kuluu kerran tai kaksi vuodessa, mutta välillä olis kiva repästä!

Täällä meneillään dpo12 ja menkkaoireilut on alkaneet. Eli taitaapa käydä niin, että viimeistään sunnuntaina taas saa pettyä Anxious Face With Sweat Lääkärin soittoaika varmisti nyt meillä sen, että seuraavassa kierrossa jos ei tärppi käy, vien tietomme tk:seen ja saadaan lähete lapsettomuuspolille. Hui. Astonished Face Nyt on kaikki toivon kipinät ladattuna ensi kiertoon, voi kumpa meitä vielä onni suosisi Blue Heart
 
Takaisin
Top