Ensimmäisten yrittäjät

Gem tervetuloa!

Ja jos tosiaan Ferritiini on huono niin rautaa vain kaupasta, se tosiaan on hyvä olla korkeammalla mitä viitearvon alaosa on. On ihan liian normaalia että naisilla on rautapuutetta.

Itse olen seurannut ihan omalla rahalla ferritiini (ja muita arvoja) ja keskenmeno vei rautavarastot ihan pakkaselle. Nyt syön rautaa ja jos tästä raskaudun ennen vuoden loppua niin sitten pyydän terkkarista labrat. Jos en niin maksan itse.
 
@Maakku Alkoiko menkat? @mössö teitkö yöllä testiä? Minä en sitten malttanut keskiviikkoon vain tein testin ja pieni orastava haamu sieltä vilkuttaa. Laitoin kuvan tuonne plussaa vai ei ketjuun. (miksihän niitäkin ketjuja on kaksi täällä samassa osassa foorumia?)
 
@Maakku Alkoiko menkat? @mössö teitkö yöllä testiä? Minä en sitten malttanut keskiviikkoon vain tein testin ja pieni orastava haamu sieltä vilkuttaa. Laitoin kuvan tuonne plussaa vai ei ketjuun. (miksihän niitäkin ketjuja on kaksi täällä samassa osassa foorumia?)

kävin heti katsomassa ja omaan silmään siellä ainakin oli selvä haamuilija :love7 Toivotaan että viiva vahvistuu ja onni teitä suosii :Heartred!
 
@Sisukas25 Kiitos! "tilasto" keskenmenokin koettu, niin nyt on omat toiveet korkealla :) Täytyy pari päivää tässä malttaa ja katsoa sitten digillä.
 
@Nila 13 pv on liuskatestin ovisplussasta ja 12 päivää digin hymiöistä eli mitä se siitä sitten onkaan. Lasketaanko se huipusta vai siitä sen 1-2 päivää kun hedelmöittyminen on voinut tapahtua

jos tässä nyt pari päivää saisi skarpattua ennen digiä
 
Jane Doe, en löydä kuvaasi, mutta onnea! Toivottavasti vahvistuu:Heartred

Tein testin, ja aamulla ja äsken vielä. Viivoja saan ovulaatiotesteihin, mutta raskaustestissä ei näy edes haamua. Menkat pitäisi alkaa tänään, mutta vain kerran näin veritipan (ruskeaa) pyyhkiessä useita tunteja sitten. Ärsyttää, että menkat antaa odotuttaa itseään. Eli odotus jatkuu
 
Se on tuolla kuumeiluklubin puolen plussaa vai ei ketjussa.

Voi nyt tuska kun ei tule raskaustestiin mitään :sad001 outoa että se ovulastiotesti silti antaa plussaa.
 
Jane Doe, en löydä kuvaasi, mutta onnea! Toivottavasti vahvistuu:Heartred

Tein testin, ja aamulla ja äsken vielä. Viivoja saan ovulaatiotesteihin, mutta raskaustestissä ei näy edes haamua. Menkat pitäisi alkaa tänään, mutta vain kerran näin veritipan (ruskeaa) pyyhkiessä useita tunteja sitten. Ärsyttää, että menkat antaa odotuttaa itseään. Eli odotus jatkuu

Onpa ärsyttävää :bag: toivottavasti nyt tulis pian se selkeä plussa :Heartred tikutitko oviksen ? Kuinka pitkä luteaali sulla on? Mulla aiempien kiertojen perusteella aika lailla tasan 14 pv ja aion kyl aika nopeesti dpo15 jälkeen varmaan kyl testata, olisin kyllä varmaan ihan ymmälläni jos oliskin puhdas nega ja menkat myöhässä :scratch
 
Yllättäen taas luteaalivaiheen loppua kohden seurailen oireitani vaikka ei pitänyt :bag:

- ihan järkyttävät ilmavaivat, pelkään välillä että tulee housuun
- dpo8 tuli ihan kummallisen tuntuinen lievä tuntemus/kipu alavatsaan, kesti ehkä 2 sekuntia kerrallaan joka aaltomaisesti voimistui ja sitten laski, toistui varmaan 5 kertaa parin sekunnin tauoilla ja sitten meni pois.
- nyt muutamana yönä herännyt näihin aikoihin, hirvee vessahätä ja jano, suu ihan kuiva, sitten en saa enää nukuttua
- alapään/nivusen ihoa kutittaa, ei hiivamaisesti vaan tuntuu että iho on superkuiva
- aamuisin nälkä tuntuu epämiellyttävältä
- itken koska meidän koira on niin söpö :hilarious:
 
@Maakku Alkoiko menkat? @mössö teitkö yöllä testiä? Minä en sitten malttanut keskiviikkoon vain tein testin ja pieni orastava haamu sieltä vilkuttaa. Laitoin kuvan tuonne plussaa vai ei ketjuun. (miksihän niitäkin ketjuja on kaksi täällä samassa osassa foorumia?)

Ei ole alkanut, nyt siis kp 27/25. Ravaan vessassa tarkistelemassa että alkaako vaiko eikö o_O
Kuten niinkuin Nila tuumi, ymmälleen saa kun mullakin tasan puhdas nega lauantaina ja nyt kun menkat pikkuisen antaa odotella - hajottaa :banghead:


Jane Doe ihania uutisia, plussan vahvistumista :love7:gen014
 
Tsemppiä uuteen kiertoon Mössö :)

Ei näy menkkoja, mutta valkovuotoa on niin että housut kastuu.. arvatkaapa googletinko mitä vois meinata :smiley-angelic002
Tarkotus ois pissiä tikkuun torstaina jos ei ne menkat ala sitä ennen.
 
Internet on kyllä yksi pahan alku ja juuri :D on siitä apuakin, mutta jokaisen oudon oireen kohdalla pitää googlata mitä se voi tarkoittaa.

Tein testin uusiksi tänään eikä tullut mitään siihen. Kun se kuivasi tuli pieni haamu, haaleampi mitä eilen. Pidättelin jonkun 3 tuntia ja olin juonut kyllä jonkun vajaan litran nestettä siinä samalla.
Ahdistuin ja panikoin ja googlailin. Dpo on vielä niin vähän että ei välttämättä näy ja hormonitasot heittelee päivän aikana varsinkin näin alussa. Panikoin lisää silti ja tein testin uusiksi, tunti pidätelty, ei juotu mitään väliin. Nyt tuli haamu nopeammin mitä eilen ja se on lähes vastaava mitä eilen, inasen haaleampi.

Katselin vau.fi sivuilta vielä kuvia muiden tikuista eri dpo tasoilla ja kieltämättä nämä dpo 8-13 tikut voi olla tosi pieniä haamuja.

Voinen kaiketi taas hengittää (?), mutta voi juku kun tämä on raskasta. Miksen pysynyt alkuperäisessä suunnitelmassa ja testannut vasta keskiviikkona tai torstaina?
 
Mulla oli se lauantain testaus kaiketi dpo 13 ja ihan puhdas nega, heitin kirveen kaivoon tästä kierrosta mutta huomenna testaan kyllä uudestaan kun ei niitä puolukkapäiviä ole kuulunut.. eli peukut pystyyn myös sulle Jane Doe Beating Heart
 
Mietin, että olisiko mulla voinut olla biokemiallinen raskaus... Menkat myöhässä ja erittäin runsaat (sekä selvästi normaalia kivuliaammat), alkoivat eilen klo 13 kun eilen klo 7 aamulla olin kuitenkin tehnyt positiivisen raskaustestin. Taidan ainakin itselleni näin uskotella, ja kertoa miehelleni myös, sillä tämä luo uskoa, että raskaus olisi meillä kuitenkin mahdollinen. Vaikka yk oli vasta 2 niin kyllä mieskin alkoi kysymään, että jos haluan mennä lääkäriin selvittelemään tilannetta niin voidaan varata aika. Kemiallinen raskaus kuitenkin rauhoitti omaa mieltä siitä, että kyllä me vielä tämä yk3 yritetään ilman lääkärikäyntien varausta :)
 
Oi että, ihania haamuja täällä!

Mössö, kyllä tuo vois hyvinkin kuulostaa siltä! Tietysti tosi harmi, mutta ihanaa että näet tonkin puolen että se tosiaan tarkoittaa, että raskautuminen onnistuu! Tsemppiä Beating Heart

Täällä kp 16, vähän ovisfiiliksiä alkais olla. Paikaltaan oleva SI-nivel vähän vähentää seksihaluja, mutta pikkuvikoja Beaming Face With Smiling Eyes Taysin päähän oli nyt lähtenyt lähete, saa nähdä koska aika tulee. Hormonitestit olisi ainakin ihan mahtavaa saada, ja ne terot!
 
Eipä tarvinnu tänään testailla, kp1 ja kohti uutta yritystä (yk 9) Confused Face
Voi ei ompa kurjaa :sad001! Tsemppiä Beating Heart

Huomasin myös samassa että ennen tuo sydänreaktio on ollut yhtä suuri kuin ’sympatia’ nyt tuossa lukee ’ihana’ Astonished Face-
 
Takaisin
Top