Ensimmäisten yrittäjät

Sisukas juuri näin! Ihan hirmuisesti lykkyä teille, mutta jos ei nyt tärppää niin hyvä että on suunitelmat selvillä. Kyllä se onnistuminen vielä tulee Beating Heart

Ja aivan totta, oispa ihanaa saada kertoa läheisille jouluna uutisia!! Beating Heart

Pakko myöntää, että minäkin menin eilisen haamun jälkeen päästäni pyörälle ja aloin googlailemaan mummi ja ukki mukeja ja tpaitoja. Vanhemmat olisivat ikionnellisia uutisista, että varmaan pyörtyisivät. Tää koko projekti on vaan niin arka ettei olla edes kerrottu, että yritys on päällä.

ja täällä kp1 Broken HeartConfounded Face
Kyllä se vaa surulliselle tuntuu.
Nyt pohdin että luotanko vielä edellee noiden sovellusten laskemaan ovis ajankohtaa vai pitäskö kokeilla tikuttaa tässä kierrossa.
Kauheen sekavat fiilikset vieläAnxious Face With Sweat-
Jospa se vielä joskus tärppäis..

Liitynpä minäkin seuraan. Yrityskuukausi 10 jo edessä, yk 9 yritetty suorittaa taas reilu viikko sitten. Nyt dpo 8 tai 9. Odotukset eivät ole korkealla kun tähänkään asti ei ole aiempina kuukausina edes yrittänyt tapahtua mitään eikä nytkään ole edes mitään kuviteltujakaan oireita... Tässä kk myös ovis taisi olla liian aikaisin hyvän munasolun kypsymisen kannalta (?), kp 11 tms. En viitsi testailla kun siitä tulee vaan paha mieli ja rahaa ns hukkaan, ja nyt tosin olisi ehkä vähän aikaistakin. Olen päättänyt jatkossa testata vain jos menkat olisivat myöhässä, mitä nyt siis ei ole tapahtunut. Voi kun tämä on joillekin niin helppoa ja joillekin meille taas ei ollenkaan. Pitänee vaan yrittää jaksaa odotella ja tsempata. Vuodenvaihteen jälkeen suosituksena iän ja lääkärin toteaman hiipuvan munasolureservin yms vuoksi IVF-hoidot jos ei mitään muuten kuulu.

Tsemppiä kaikille, jaettu odottamaan pääsemisen odottelun tuska on jotenkin vähän siedettävämpi kuin yksin Beaming Face With Smiling Eyes

Tervetuloa Bluebelle, tsemppiä yrittämiseen. Voimia Gem uuteen kiertoon

Ei ovisplussaa tänäänkään. Harmittaa, oletin, että se olisi ollut tänään. Nyt alkaa epäilyttämään, että tuleeko sitä ollenkaan. Testien viivat jo taseisen värisiä 4 päivää , ei mitään muutosta havaittavissa.

Ei plussaa tänäänkään. Aloin jo miettimään, että olisiko plussa voinut olla esim. eilen illalla (tai joku muu ilta) kun testaan vain aamuisin? Joissain ohjeissa luki että pitää kahdesti päivässä testeta ettei plussa mene ohi. Kokemuksia, onko tullut ovisplussaa illalla?

Kerran päivässä miekii oon testannu, mut eipä tässä tärppiäkään ole tullut Beaming Face With Smiling Eyes

Mössö yms. Ovisplussista omia kokemuksia. Mulla se testiplussa yleensä ”säilynyt” ainakin yhden koko vrk, usein vajaa kaksi vrk. Eli jos on ollut ekaa kertaa testiplussa esim jonain aamuna niin on ollut vielä samana iltanakin. Itse olen kyllä testannut malttamattomana usein pari-kolmekin kertaa päivässä, mutta vähempikin olisi ehkä riittänyt. Mulla tosin se ongelma ei varmaan olekaan ollut ovulaatio-ongelmat tai yhdynnän ajoitus, ne on ymmärtääkseni ja lääkärinkin mukaan molemmat olleen kunnossa, ei vaan muuten ole onnistunut (ehkä munisten huonosta laadusta, tai sitten vaan tuurista tms. johtuen). Voi olla tietysti että ihmisten ovulaatioajassa on eroja ja jollain se tapahtuu nopeammin sen ekan positiivisen testin jälkeen kuin toisilla…

Kiitos kokemuksista. Musta tuntuu, että ovulaatio meni tällä kertaa jo ohi. En tiedä, aloitettiinko talletukset ajoissa, eli saattoi mennä tämä kierto mönkään. Ajoitus oli vaikeaa, kun rokote vaikuttikin niin paljon. Oireet tosiaan jääneet pois: kohdun suu on taas ylhäällä, ovislimaa ei ole tullut enää ja naama on vähän rauhoittunut, halutkin on lieventyneet. Taidan nyt tässä kierrossa vain hyväksyä tappioniConfused Face

Saanko mä laittaa tähän ketjuun kuvan tän aamusesta testistä? siinä kovin näyttäs meinaan kaks viivaa olevan Anguished Face- mulla oli onestepin 10 liuskoja, ja niihin eilen tuli ensimmäinen semmonen "onko tossa jotaki, äh kai toi harmaa viiva on vain paikka". En miehellekään vielä sanonu mitään. Just äsken kastoin ekaksi samanmoisen 10 tikun, ja vain aavistuksen vahvempi kuin eilen. No niitten ovistestien mukana oli tullu kans onestep liuska, erivärinen pussi ja liuskan sinisessä osassa lukee hcg, ni siihen sainki kirkkaamman, toki edelleen haalean viivan ku noihin minkä piti olla herkempiä Beaming Face With Smiling Eyes sen sain jopa tällä mun kännykän surkealla kameralla kuvattua. Jos tänne ei saa laittaa ni tungen sen sitte jonneki muualle, tää tän ketjun porukka vain tunnutte jo riittävän tutuilta että haluisin teiltä sitä ensisijasesti kysyä vaikka toki kaikkihan näitä ketjuja lukemaan pääsee Blue Heart peeäs onko väärin herättää mies kello kuuskolmekymmentä kattoo pissasta muovitikkua Cat With Tears Of Joy

Saanko mä laittaa tähän ketjuun kuvan tän aamusesta testistä? siinä kovin näyttäs meinaan kaks viivaa olevan Anguished Face- mulla oli onestepin 10 liuskoja, ja niihin eilen tuli ensimmäinen semmonen "onko tossa jotaki, äh kai toi harmaa viiva on vain paikka". En miehellekään vielä sanonu mitään. Just äsken kastoin ekaksi samanmoisen 10 tikun, ja vain aavistuksen vahvempi kuin eilen. No niitten ovistestien mukana oli tullu kans onestep liuska, erivärinen pussi ja liuskan sinisessä osassa lukee hcg, ni siihen sainki kirkkaamman, toki edelleen haalean viivan ku noihin minkä piti olla herkempiä Beaming Face With Smiling Eyes sen sain jopa tällä mun kännykän surkealla kameralla kuvattua. Jos tänne ei saa laittaa ni tungen sen sitte jonneki muualle, tää tän ketjun porukka vain tunnutte jo riittävän tutuilta että haluisin teiltä sitä ensisijasesti kysyä vaikka toki kaikkihan näitä ketjuja lukemaan pääsee Blue Heart peeäs onko väärin herättää mies kello kuuskolmekymmentä kattoo pissasta muovitikkua Cat With Tears Of Joy

Ehdottomasti kuvaa Beating Heart! Voi onnea, niin toivon että viivat vahvistuvat, ihana saada iloisia uutisia tänne ! Ps. Kuvittele tähän erilaisia onnen hymiöitä, lista kun on tällä hetkellä niin rajallinen Cat With Tears Of JoyBlue Heart

Tottakai kuvaa! Ja vau, ihanaa jos kaks viivaa alkaa vahvistua Beating Heart Mikä dpo?

Piti ukolle piirtää ohjeistusviivat mistä kattoa kun en raaskinu sitä herättää aamulla, eikä se osannu kattoa oikeen tikusta Beaming Face With Smiling Eyes dpo 12 ois jos oon oikein tulkinnu

Liitteet

• 20211017_081134.jpg
    20211017_081134.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 156
No nyt hämmennyn yhä lisää Anguished Face
Noi menkat jotka torstaina alkoi, kesti 3päivää normaali 5sijasta. Vuoto oli myös paljon niukempaa ja kipuja ei juurikaan ollut kun yleensä oon tosi kipeä.
Mitenhä tämmönen vaikuttaa mahdollisesti seuraavaan ovikseen? Confused Face
Onko kellää kokemuksia et tulis tämmöset normaalista poikeavat kuukautiset ja sit pitäs koittaa se ovis bongata.. En jotenki haluais alkaa tikuttaan sitä ku tiedän että se nostaa stressin pintaan ja ku oon todella stressiherkkä ja nyt ei kyllä kaivattas ylimäärästä stressiä tähän yritykseen.
Nyt siis kp4 menossa.

No nyt hämmennyn yhä lisää Anguished Face
Noi menkat jotka torstaina alkoi, kesti 3päivää normaali 5sijasta. Vuoto oli myös paljon niukempaa ja kipuja ei juurikaan ollut kun yleensä oon tosi kipeä.
Mitenhä tämmönen vaikuttaa mahdollisesti seuraavaan ovikseen? Confused Face
Onko kellää kokemuksia et tulis tämmöset normaalista poikeavat kuukautiset ja sit pitäs koittaa se ovis bongata.. En jotenki haluais alkaa tikuttaan sitä ku tiedän että se nostaa stressin pintaan ja ku oon todella stressiherkkä ja nyt ei kyllä kaivattas ylimäärästä stressiä tähän yritykseen.
Nyt siis kp4 menossa.

Moi, mulla oli viime menkat muutaman päivän myöhässä ja sitten lopulta kestivät 3 päivää. Seuraava ovis tuli normaalia aikaisemmin. Mulla tosin voi vielä vaikuttaa se, että olen pillerit lopettanut muutama kuukausi sitten ja sen jälkeen ei vielä ole ollut ihan tasaista. Kuitenkin ovikset olleet kahdessa aiemmassa kierrossa aika tarkasti samaan aikaan, nyt selvästi aiemmin. Oviksessakin oli se outo, että normaaleja oireita (jäätävä turvotus) ei juurikaan ollut, mutta tikkujen mukaan kyllä ihan selvä homma. Tämä nyt oli vaan yksi kokemus, mutta itse olisin kyllä ollut pahasti myöhässä, jos olisin alkanut tikuttaa vasta lähellä oletettua ovispäivää ja kun oireetkin oli niin vähäiset, niin olisi mennyt mitä todennäköisimmin ohi.

Omaa tylsää avautumista taas tänne: Menkat alkoi jälleen kerran, eli kp1. Surullinen, pettynyt ja huolestunut fiilis. Tiedätte varmaan hyvin kaikki pidempään yrittäneet tämän omasta kokemuksesta Erityisesti vielä se huolestuttaa kun oli toista kertaa jo niin lyhyt kierto. Verikokeiden (kromosomiviat ja vasta-aineet) tuloksia saa yhä jännityksessä odotella, parin viikon kuluttua toivottavasti tulevat viimeistään. Mutta eipä voi taas muuta kun vaan jatkaa yrittämistä, vielä pari kk ja sitten kai ne IVF-hoidot. Nyt kai yk 10 tai jotain. Toivotaan että ne hoidot sitten auttaisi. Siihen haluan niin uskoa…

Voimia Bluebelle <3

Ajattelin, että reissussa piinapäivät menisi helpommin/nopeammin ohi, mutta niin vain ajatukset ovat tiukasti kiinni yrittämisessä ja vasta viikon parin päästä saa tietää miten kävi. Dpo1-8...

Hei vaan kaikille Beating Heart
Kokemuksia ja mielipiteitä kaivataan Anxious Face With Sweat
Täällä eletään sellaisia päiviä että pää on kyllä aivan sekaisin enkä tiedä mitä pitäisi ajatella Confounded Face
Tikuttelin viime viikolla ja sainkin heti ekana tikutus päivänä jo tosi tummia viivoja kontrolli viivan kanssa (alkaen 13.10 - 14.10 välisenä yönä).
Alavatsa kipuja oli niinä päivinä kun testi oli mielestäni positiivinen.

- No sitten 19.10 toisella puolella alavatsaa tuntui pari kertaa suht kovia vihlaisuja / viiltävää kipua ( noin 2-3 kertaa päivän aikana ). Illan / yön aikana oli pari tuntia sellainen olo että olisi tulossa kipeäksi, oli kylmä ja iski hirveä väsy, vähän niin kuin silloin jos olen tulossa kuumeeseen. Olo oli jotenkin outo? Cat With Tears Of Joy

- Eilen 20.10 olin aivan itku kurkussa kun ajattelin että menkat alkaa vaikka ne voisivat alkaa vasta 28.10 - 29.10 tai myöhemmin.
Huomasin aina joillakin vessa reissuilla pyyhkiessäni että paperiin jää rusehtavan/punertavan sekoitusta limamaista vuotoa, välillä vaaleanpunaisen/punertavan sävyistä?
Välillä tuntui samanlaista jomotusta / kipua kuin menkoissa, ja samanlaisia vihlaisuja sekä viiltävää kipua kuin tuolloin 19.10.

- Tänään 21.10 ei ole kipua vielä tuntunut lainkaan eikä yön aikana ollut vuotoa tullut housuihin, herättyäni vasta vessassa pyyhkiessä oli ihan vähän rusehtavaa paperissa.

Nyt olen vain kovasti koittanut miettiä mistä voisi olla kyse. Onko kyseessä voinut olla kiinnittyminen vai myöhäinen ovulaatio, voisiko se edes tällaista aiheuttaa? Mulla ei ikinä ole menkat alkaneet näin aikaisin kierroissa.
Halusin herättyäni tehdä clearblue digi ovulaatiotestin, kun ajattelin jos tämä liittyykin ovikseen.
Testi näytti tyhjää ympyrää, mutta laitteeseen laitettavassa tikussa näkyi kuitenkin kaksi viivaa, toinen tumma ja toinen vaaleampi, eli nega tulos?

Mistä tässä mahtaa oikein olla kyse, kertokaa teidän mielipiteitä ja jos löytyy samanlaisia kokemuksia Beating Heart

Vois hyvinkin kuulostaa kiinnittymiseltä, mie varmaan kaivelisin raskaustestejä valmiiksi Beaming Face With Smiling Eyes

Takaisin