Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saanko mä laittaa tähän ketjuun kuvan tän aamusesta testistä? siinä kovin näyttäs meinaan kaks viivaa olevan Anguished Face- mulla oli onestepin 10 liuskoja, ja niihin eilen tuli ensimmäinen semmonen "onko tossa jotaki, äh kai toi harmaa viiva on vain paikka". En miehellekään vielä sanonu mitään. Just äsken kastoin ekaksi samanmoisen 10 tikun, ja vain aavistuksen vahvempi kuin eilen. No niitten ovistestien mukana oli tullu kans onestep liuska, erivärinen pussi ja liuskan sinisessä osassa lukee hcg, ni siihen sainki kirkkaamman, toki edelleen haalean viivan ku noihin minkä piti olla herkempiä Beaming Face With Smiling Eyes sen sain jopa tällä mun kännykän surkealla kameralla kuvattua. Jos tänne ei saa laittaa ni tungen sen sitte jonneki muualle, tää tän ketjun porukka vain tunnutte jo riittävän tutuilta että haluisin teiltä sitä ensisijasesti kysyä vaikka toki kaikkihan näitä ketjuja lukemaan pääsee Blue Heart peeäs onko väärin herättää mies kello kuuskolmekymmentä kattoo pissasta muovitikkua Cat With Tears Of Joy
Piti ukolle piirtää ohjeistusviivat mistä kattoa kun en raaskinu sitä herättää aamulla, eikä se osannu kattoa oikeen tikusta Beaming Face With Smiling Eyes dpo 12 ois jos oon oikein tulkinnu
No nyt hämmennyn yhä lisää Anguished Face
Noi menkat jotka torstaina alkoi, kesti 3päivää normaali 5sijasta. Vuoto oli myös paljon niukempaa ja kipuja ei juurikaan ollut kun yleensä oon tosi kipeä.
Mitenhä tämmönen vaikuttaa mahdollisesti seuraavaan ovikseen? Confused Face
Onko kellää kokemuksia et tulis tämmöset normaalista poikeavat kuukautiset ja sit pitäs koittaa se ovis bongata.. En jotenki haluais alkaa tikuttaan sitä ku tiedän että se nostaa stressin pintaan ja ku oon todella stressiherkkä ja nyt ei kyllä kaivattas ylimäärästä stressiä tähän yritykseen.
Nyt siis kp4 menossa.