Oon viettänyt tovin hiljaiseloa, ku puoliso kiels koko foorumin etten ressais ja murehtis niin paljon.. Tiedä sit oliko apua, mut 24.3. ilmesty testiin kaks viivaa.. Siitä asti oonki sit murehtinut et onko se oikeassa paikassa ja pysyykö se siellä, eli eipä tää murehtiminen lopu.. :banghead: Kärsin välillä pahoista kivuista, jotka tietenkin lisää pelkoja, mut yritän jaksaa pysyä ajatuksessa et se johtuu ärtyneen suolen oireyhtymä, raskauden ja ehkä myös fibromyalgia yhteisvaikutuksesta...
Meillä ois tosiaan tullu 6 kk Cerazetten lopetuksesta täyteen viime viikolla, josta oon monien kokemuksista lukenu et sen ajan on ottanu lopetuksen jälkeen..
Perjantaina meen yksityiselle varhaisultraan, että saisin mielenrauhan ees ettei oo kohdun ulkonen..
Onnea plussasta! Nyt vauvaliimaa
onnea plussasta ja tarrasukkia :) ja tsempit varhaisultraan!
on: tänään olisi dpo8 ja pikkareihin on tullut vähän verta. Mietin että voisiko olla kiinnittymisvuotoa kun kuukatisten alkuun vielä viikko muutenkin tänään on ollut vähän kuvottava olo, mutta epäilen että se voi myös johtua pääsiäissuklaan mättämisestä
testata ajattelin ke-to akselilla, jos maltan odotella sinne asti
Mulla jos on samanmittainen kierto kuin viime kierto (normaalisti tosi epäsäännölliset kierrot pco:n takia) niin nyt olisi dpo7. Yritän malttaa perjantaihin testauksen. :angelic: Silloin olisi kp29/32 eli jotain saattaisi näkyäkin. Varmaa tietoa oviksesta ei ole kun en tikuttele. Vähän kyllä alkaa jo pms tyylisiä ärsytyksiä olla ja pitkästä aikaa on tehnyt mieli suklaatakin...