Ensimmäisten yrittäjät

Oon viettänyt tovin hiljaiseloa, ku puoliso kiels koko foorumin etten ressais ja murehtis niin paljon.. o_O Tiedä sit oliko apua, mut 24.3. ilmesty testiin kaks viivaa.. :happy: Siitä asti oonki sit murehtinut et onko se oikeassa paikassa ja pysyykö se siellä, eli eipä tää murehtiminen lopu.. :banghead: Kärsin välillä pahoista kivuista, jotka tietenkin lisää pelkoja, mut yritän jaksaa pysyä ajatuksessa et se johtuu ärtyneen suolen oireyhtymä, raskauden ja ehkä myös fibromyalgia yhteisvaikutuksesta... :smiley-angelic001
Meillä ois tosiaan tullu 6 kk Cerazetten lopetuksesta täyteen viime viikolla, josta oon monien kokemuksista lukenu et sen ajan on ottanu lopetuksen jälkeen..
Perjantaina meen yksityiselle varhaisultraan, että saisin mielenrauhan ees ettei oo kohdun ulkonen.. :smiley-angelic008

Onnea plussasta! Nyt vauvaliimaa :happy:


onnea plussasta ja tarrasukkia :) ja tsempit varhaisultraan!

on: tänään olisi dpo8 ja pikkareihin on tullut vähän verta. Mietin että voisiko olla kiinnittymisvuotoa kun kuukatisten alkuun vielä viikko :bored: muutenkin tänään on ollut vähän kuvottava olo, mutta epäilen että se voi myös johtua pääsiäissuklaan mättämisestä :laughing002

testata ajattelin ke-to akselilla, jos maltan odotella sinne asti

Mulla jos on samanmittainen kierto kuin viime kierto (normaalisti tosi epäsäännölliset kierrot pco:n takia) niin nyt olisi dpo7. Yritän malttaa perjantaihin testauksen. :angelic: Silloin olisi kp29/32 eli jotain saattaisi näkyäkin. Varmaa tietoa oviksesta ei ole kun en tikuttele. Vähän kyllä alkaa jo pms tyylisiä ärsytyksiä olla ja pitkästä aikaa on tehnyt mieli suklaatakin... :hilarious:
 
Onnea plussasta! Nyt vauvaliimaa :happy:




Mulla jos on samanmittainen kierto kuin viime kierto (normaalisti tosi epäsäännölliset kierrot pco:n takia) niin nyt olisi dpo7. Yritän malttaa perjantaihin testauksen. :angelic: Silloin olisi kp29/32 eli jotain saattaisi näkyäkin. Varmaa tietoa oviksesta ei ole kun en tikuttele. Vähän kyllä alkaa jo pms tyylisiä ärsytyksiä olla ja pitkästä aikaa on tehnyt mieli suklaatakin... :hilarious:

voi vitsi, olisipa hauskaa saada kunnon plussa-aalto tänne :gen014 mä en kyllä usko että jaksan odottaa perjantaihin vaikka se olisi kyllä fiksua, ettei nyt ainakaan mieltään pahoita liian aikaisella testaamisella :rolleyes: pidetään peukkuja että plussat ilmestyisi!
 
Taidanpa minäkin nyt liittyä mukaan keskusteluun, kun muutaman kuukauden olen teidän juttuja seurannut :greet025
Olen 30v, puoliso 32v ja meillä on ollut toiveissa kolmas perheenjäsen viime syksystä asti. Juuri lähti yk7 käyntiin.. Pillerit jätin pois jo vuosi sitten, jotta näin miten oma hormonitoiminta lähtee toimimaan ja opin omaa kuukautiskiertoani. Tällä hetkellä kierto on 30-35 päivää. Kävin syksyllä yksityisellä hedelmällisyyskartotuksessa, jossa minulle tehtiin munanjohtimien aukiolotutkimus. Siinä selvisi, että oikea munanjohdin on tukossa:sorry:

Meillä on lähipiiristä kuulunut useita vauvauutisia, mikä on tietenkin ihanaa, mutta pakko myöntää että olo on näinä hetkinä haikea ja vähän surullinenkin.. Olen kertonut raskautumistoiveista muutamille ystävilleni ja onneksi olen saanut heistä hyvin tukea :Heartpink myös teidän kokemuksien lukeminen on auttanut, vertaistuki tässäkin asiassa on tärkeää :) Ihanaa että osalla on jo tärpännyt, onnea kovasti ja tarrasukkia! :love017
Tänään on tosiaan vasta kp4, joten hetken saan odottaa että pääsen ovista tikuttelemaan..
 
Paljon onnea plussanneille! :Heartpink Ryövärintytär86, tsemppiä ja mielenrauhaa! Onneksi pääset ultraan tarkistamaan tilanteen. Tule sitten heti kertomaan, mitä näkyi! :love022

Täällä oli vain toiveajattelua ja kauhea niskajumi. Kp 1 :arghh: Jostakin syystä nyt tuli kauhea toivottomuus. Ihan hölmöä, tiesinhän että heti keskenmenon jälkeen raskautuminen olisi tosi epätodennäköistä - silti nyt jostakin syystä tuli se tunne, että ei tämä kuitenkaan onnistu, enää ei tärppää ja jos tärppääkin, kesken se taas menee. Samalla tällainen itsesäälissä rypeminen tuntuu hölmöltä, kun yritys on ollut niin vähän aikaa ja kuitenkin tärppejä sentään on tullut. Oivoi.

//Ja Suvinen, tervetuloa mukaan! Tunnistan kyllä ihan täysin tuon haikeuden ja surun, joka nousee muiden iloisista uutisista. Siihenkin on kuitenkin ihan täysi oikeus, älä syyttele itseäsi!
 
Onnea plussanneille ja paljon tarrasukkia! :love017

Täällä eilen illalla tai oikeastaan alkuyön puolella ovisplussa jeeee ja talleteltu eilen illalla, toissapäivänä ja sitä ennen joka toinen päivä, tänään vielä niin sitten ei auta kuin toivoa enää :love022
Terolutit aloittelen sitten huomenissa ehkä illalla tukemaan loppukiertoa, kunpa olisi apua niistä :dance008
 
voi vitsi, olisipa hauskaa saada kunnon plussa-aalto tänne :gen014 mä en kyllä usko että jaksan odottaa perjantaihin vaikka se olisi kyllä fiksua, ettei nyt ainakaan mieltään pahoita liian aikaisella testaamisella :rolleyes: pidetään peukkuja että plussat ilmestyisi!

Testasitko jo? En itse malttanut oottaa huomiselle ja testasin. Toiveet oli aika korkealla mutta negahan se oli. Tein treenin niin sai ärsytyksen pois. Nyt kp28/?? Ja oviksesta ei hajuakaan. Jos testaisi taas maanantaina :hilarious::rolleyes:
 
Testasitko jo? En itse malttanut oottaa huomiselle ja testasin. Toiveet oli aika korkealla mutta negahan se oli. Tein treenin niin sai ärsytyksen pois. Nyt kp28/?? Ja oviksesta ei hajuakaan. Jos testaisi taas maanantaina :hilarious::rolleyes:

Pahoittelut negasta! Ne on aina niin pettymys :shifty: Joo menin testaamaan eilen ja negahan sieltäkin tuli. Ajattelin viikonloppuna testata vielä uudestaan jos menkat ei ole alkanut. Mulla on tosiaan tuo niukka vuotaminen jatkunut edelleenkin. En tiedä voiko kiinnittymisvuoto kestää näin pitkään vai onko menkat alkamassa ihan näinä päivinä, jolloin kierto tulisi kyllä jäämään lyhyemmälle.

Varovaisesti jo varaudun uuteen kiertoon. Ajattelin kokeilla greippimehua. Mulla on menkkojen aikaan vuoto vähentynyt. Joskus teininä vuosin monta päivää kuin vesiputous mutta nyt on vaan pari päivää voimakasta vuotoa ja päättyy siihen. Voisikohan tuo greippimehu siihen auttaa :confused005

muoks, typo.
 
Noora992 ja Ariina, onpa harmi että tuli negat! Toivotaan, että uudet testit antaisivat toivotun tuloksen :thumleft

Olin yrityksen aloittamisvaiheessa sitä mieltä, että oviksen testailu ei tuo meille oikein mitään vaikutusta elämään eikä sille ole tarvetta, ja aika pitkään jaksoinkin. Tänään postilaatikkoon tipahtu 60 tikun paketti... Tästä se lähtee :laughing002 Kyllä se oviksen kiinni saaminen varmasti kuitenkin tuo lisätietoa ja ymmärrystä oman kierron toimintaa kohtaan, vaikkei se muuten vaikutakaan.

Paikallisella FB-roskalavalla tuli vastaan ilmaiseksi annettava siisti sitteri, joten pitihän se sitten ottaa... Vähän ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta tällainen valmistautuminen tuo iloa ja toivoa, toisaalta taas tuntuu pahalta ettei tiedä koska sinne on laittaa ketään. Meillä on siis jo tosi paljon vauvatavaraa ja pikkuvaatteita valmiina, kun olen aivan liian kauan vauvakuumeilleena hiukan käynyt kirppiksiä ja annetaan-ryhmiä läpi hyvien löytöjen varalta. Toisaalta paranoidisti pelottaa tämän aiheuttavan huonoa onnea, mutta tämäkin on kivaa ja toki myös iso säästö sitten kun joskus paketti saadaan :rolleyes:
 
Taidanpa minäkin nyt liittyä mukaan keskusteluun, kun muutaman kuukauden olen teidän juttuja seurannut :greet025
Olen 30v, puoliso 32v ja meillä on ollut toiveissa kolmas perheenjäsen viime syksystä asti. Juuri lähti yk7 käyntiin.. Pillerit jätin pois jo vuosi sitten, jotta näin miten oma hormonitoiminta lähtee toimimaan ja opin omaa kuukautiskiertoani. Tällä hetkellä kierto on 30-35 päivää. Kävin syksyllä yksityisellä hedelmällisyyskartotuksessa, jossa minulle tehtiin munanjohtimien aukiolotutkimus. Siinä selvisi, että oikea munanjohdin on tukossa:sorry:

Meillä on lähipiiristä kuulunut useita vauvauutisia, mikä on tietenkin ihanaa, mutta pakko myöntää että olo on näinä hetkinä haikea ja vähän surullinenkin.. Olen kertonut raskautumistoiveista muutamille ystävilleni ja onneksi olen saanut heistä hyvin tukea :Heartpink myös teidän kokemuksien lukeminen on auttanut, vertaistuki tässäkin asiassa on tärkeää :) Ihanaa että osalla on jo tärpännyt, onnea kovasti ja tarrasukkia! :love017
Tänään on tosiaan vasta kp4, joten hetken saan odottaa että pääsen ovista tikuttelemaan..

tervetuloa mukaan jutusteluun, onneksi sullakin on ystäviä kenelle puhua! Ittsestä se on tuntunut ihan hirmu tärkeältä avautua, kun toiset oikeasti kuuntelee ja tukee, etenkin kun tämä aihe on niin tunteita herättävä :happy:

Mulla nyt kp10 ja rehellisesti tuntuu että vasta nyt alkaa taas mieli menemään positiivisemmaksi menkkojen alun jälkeen. Jotenkin otti koville, kun tottakai toiveet korkealla koko ajan.. Onneks tää kevät kummasti piristää ja se että saan fiilistellä ystävien raskauksia :) vaikka toki se myös välillä vähän vaikealtakin on tuntunut :sorry:.
 
Tunnistan tuon fiiliksen kun hiljalleen toiveikkuus taas nousee kun kp:t etenee :)

Täällä kp 21 eikä vieläkäään ovista tikutettuna (yleensä noin kp 20 tienoilla), onkohan tämä nyt sit se ovuloimaton kierto :whacky011 No, tääällä joka tapauksessa joka toinen päivä tallettelut + oviksen metsästykset muuten niin ainakin on kaikki yritetty tähänkin kiertoon :-D
 
Jaaha, sieltä se täti änkes taas kutsumatta kylään :shifty: Eilen kun tunsin tutut menkkaoireet niin alkoi harmittamaan. Mutta onneksi tänään jo paremmilla fiiliksillä yk4 kohti. Toivottavasti meille tulee 2022 vauva!

tsemppiä teille muille tähän kiertoon ja toivottavasti saataisiin plussia tähänkin ryhmään :smiley-bounce013
 
Heips!
Oon 34v ja ensimmäistä yrittämässä! Ollaan oltu ilman mitään ehkäisyä jo pidempään, mutta nyt tänä keväänä päätettiin ryhtyä yrittämään "oikeasti". Mulla on käytössä Multitabs raskaus - vitamiini sekä gelee royale. Lisäksi sovelluksen avulla seurattu ovulaatioaika.
Mulla on joskus aikaisemmin tullut raskausoireita silkasta mielikuvituksesta ja olen tottunut negatiivisiin testituloksiin, bläääh. Saa nähdä kuinka tämä yrittäminen lähtee tästä liikkeelle! Jännittävää!
Tällä hetkellä menossa yk1, kp19/27. Mulla on tullut nyt menkkamaisia jomotuksia ja vilun väreitä varsinkin iltaisin. Tältä ei oo tuntunut koskaan ennen, apua :whacky011 Yritän kuitenkin rentoutua ja olla liikaa ajattelematta. Mies on ihan pirun innoissaan, en oo nähnyt sitä ihan hetkeen tuollaisena :joyful:
Kiva kun pääsee täällä seuraamaan muidenkin matkaa ja keskusteluja löytyy vaikka mistä aiheesta, niin ei tarvi ihan itsekseen ihmetellä.
 
Moi,

Voisin tännekin hypätä keskustelemaan! Ensimmäinen lapsi on kovasti haaveena. Yritystä takana nyt vuosi, eikä minkäänlaista tärppiä. Matkan varrella jos jonkinlaista viivaa ja viivan paikkaa tullut, mutta mikään ei oikeasti ole enteillyt alkaneesta raskaudesta. Mieli tehnyt tepposia oireiden suhteen. Välillä ei mitään ja välillä niin paljon "raskausoireita", että on satavarma plussasta. Kunnes tekee testin..
Jännittää oikein se hetki, kun ekan kerran oikeasti plussaa, että miltä se sitten tuntuu ja meinaako sitä uskoa todeksi..
Jatkuvasti kun kuukaudesta toiseen menkat alkaa niin se suru on suuri.
Mutta nyt ollaan taas uudessa kierrossa ja toiveet korkealla.
Kp7 tänään ja ovista odotellaan. :angelic:

Kiva, että löytyi tälläinen ryhmä! :love7
 
Kiva että meitä on täällä useampi ihmettelemässä yhdessä! :)

Täällä päässä ovulaatioplus oli eilen, taas toiveikkuus noussut pilviin tätä myöten :angelic: Taas on aaika monta päivää edessä vaan :hilarious: Onneksi kevät ja ihanat kelit saa ajatuksia vähän muihinkin juttuihin tässä.
 
Paljon onnea plussanneille! :Heartpink Ryövärintytär86, tsemppiä ja mielenrauhaa! Onneksi pääset ultraan tarkistamaan tilanteen. Tule sitten heti kertomaan, mitä näkyi!

En ollenkaan tajunnut käydä kertomassa kuulumisia.. :facepalm: Perjantain ultrassa oli kaikki hyvin ja sykekin jo näkyi. :love7 La on 2.12. eli joululahja ois tilauksessa.. :happy093

Oli jotenkin vaikea alkaa tänne kirjottamaan, ku tietää miten pahalta nuo menkkojen alut ja negat tuntuu.. :sorry: Paljon tsemppiä uuden kierron alottaneille tähän kiertoon. :Heartred Jään odottelemaan lisää plussauutisia..
 
En ollenkaan tajunnut käydä kertomassa kuulumisia.. :facepalm: Perjantain ultrassa oli kaikki hyvin ja sykekin jo näkyi. :love7 La on 2.12. eli joululahja ois tilauksessa.. :happy093

Oli jotenkin vaikea alkaa tänne kirjottamaan, ku tietää miten pahalta nuo menkkojen alut ja negat tuntuu.. :sorry: Paljon tsemppiä uuden kierron alottaneille tähän kiertoon. :Heartred Jään odottelemaan lisää plussauutisia..

Ihania uutisia, onnea! Ja ainakin mun mielestä on oikein mukavaa kun tänne päivitellään myös näitä positiivisempia asioita. Kivaa nähdä onnistumisia, luo uskoa siihen että se omakin onnistuminen vielä joskus tulee :rolleyes:
 
En ollenkaan tajunnut käydä kertomassa kuulumisia.. :facepalm: Perjantain ultrassa oli kaikki hyvin ja sykekin jo näkyi. :love7 La on 2.12. eli joululahja ois tilauksessa.. :happy093

Oli jotenkin vaikea alkaa tänne kirjottamaan, ku tietää miten pahalta nuo menkkojen alut ja negat tuntuu.. :sorry: Paljon tsemppiä uuden kierron alottaneille tähän kiertoon. :Heartred Jään odottelemaan lisää plussauutisia..

Ariinan kanssa samaa mieltä! Saa minusta käydä kyllä kuulumiset päivittämässä :happy:. Ootko käynyt kirjottelemassa vielä lasketun ajan ryhmässä? Ehkä vielä itse pääsee sinne asti :rolleyes:

täällä tänään kp1 ja yk11 (ajallisesti jo yli vuosi) alkaa. Tarkoitus ottaa yhteyttä klinikalle jos saataisiin jotain apuja. Gynen kanssa oli aiemmin letroista puhe joten niillä varmaan alotetaan.
 
Tänään kp9 ja clearblue kaksoishormonitestiin vilkkuva hymy! :)
Jännittävää! Hirveen montaa testipuikkoo ei ole, joten toivotaan, että ehdin saamaan ovulaation kiinni. :angelic::angelic:
 
Mä näen TätiSofia tuossa haaleen viivan valoisammassa kuvassa, jännittävää! Toivottavasti lähtee vahvistumaan :)

Ihana kuulla Ryövärintytär, onnea! :king Olen samaa mieltä, muiden plussatuulet täällä tuo optimistisuutta meidän muidenkin tilanteisiin :)

Pupuli, ovis on ainakin siellä lähellä! Mä en onnistunut saamaan ekalla kerralla sitä pysyvää vilkkuvaa kun jo ne mun 10 ovistestiä loppuivat :D Mutta antoi kyllä hyvää suuntaa ovulaatiolle, vilkkuvienkin aikaan hyvä jo olla aktiivinen :wink
 
Takaisin
Top