Palis, kuinka pitkä kierto sulla on yleensä? Mulla esim ovis venyy aina sinne 19-21 kp paikkeille, jospa sullakin vähän myöhäisempi? :)
Mun kierrot vaihtelee toooosi paljon!
Tän epäsäännöllisyyden vuoksi jotenkin pelottaa/arvelluttaa, et onko kaikki itellä ok ja voiko ees tulla raskaaksi. Mutta en oo varmasti ainoa, jolla tällainen tilanne
Katotaan mitä tikut sanoo tulevalla viikolla
asiaa ei ole tutkittu sen enempää... Pillereiden lopetuksen jälkeen meni tuo pisin 127 päivää siinä välissä ehdin parin kk jälkeen olla ehkäiysyneuvolaan yhteydessä ja neuvoi vaan että puolivuotta odotellaan jos ei ala ennen nii sitten tutkitaan... Pari viikkoa meni siitä niin alkoi.. Sen jälkeen oli seuraavat kierrot 69 56 37 36 29 tässä vaiheessa ajattelin että jes nyt kierto tasoittunut kunnes seuraava kierto taas jotain 120... Tästä kierrosta siis tärppäsi mutta raskaus meni kesken rv 6+3.. Nyt tuosta keskenmenosta on mennyt 34 päivää.. Meillä siis yritystä takana kuukausina pian 17 mutta yrityskierosta 7 tärppi ja nyt keskenmenon jälkeen alkoi yk8... Ovulaatioita ollut tosiaan mahdoton bongailla ja sen takia ei varmaan olla niihin osuttu aikaisemmin... Nyt kuitenkin saa riittää jos kierrot taas venyy nii sitten meen kyllä lääkäriin selvittää mistä vois johtua... Mutta hei ainakin voin tulla kuitenkin raskaaksi koska sitäkin olen pelännyt ja olimmekin jo hakeutuneet kunnalliselle lapsettomuus tutkimuksiin mutta sitten olinkin raskautunut.
sentään kierrot säännöllistynyt: 42, 34, 31 ja 33.
kuulostaa todella turhauttavalta!! Mutta onneksi teillä kerran jo tärpännyt
epäsäännöllisyys vie kyllä energiaa ja lisää ahdistusta!
ja tajusin käyttäneeni "ei niin herkkiä" ovistestejä, eli sekin voi selittää, miksi vkl tuli vaan hailakkaa viivaa ja tänään ei sitten enää mitään. Noh, nyt sitten piinapenkissä istuskelen seuraavat pari viikkoa 

Eli Vautsivau oli oikeessa, ovis tapahtukin odotettua myöhemmin! Laitettiin siis peitto heilumaan jälleen kerran 

muutenkin tänään on ollut vähän kuvottava olo, mutta epäilen että se voi myös johtua pääsiäissuklaan mättämisestä