NooraE
Jostain jotain jo tietävä
MIrkkuli: mä kanssa olen ollut ripeä liikkeissäni vaan en enää. Hoksasin sen tällä viikkoa töissä kun viimeisenä raahustin kahville, ku en työkaverin tahdissa pysyny
Kiitokset iskias vaivalle, joka tuntuu vaan pahenevan!
Muuten olo ihan ok, kuten koko raskauden ajan ollut...
Tänään oli eka perhevalmennus neuvolassa. Kutsu oli käynyt kaikille joilla on laskettuaika loka-, marras- tai joulukuussa, vaan ei mitenkään suurta suosiota ei saanut valmennus; paikalla oli mun lisäksi yksi pariskunta!
Tiedä sit onko suurin osa valmennukseen kutsutuista jo ennestään synnyttäneitä vai eikö vaan kiinnosta. Ei tuolla kyllä tällä kertaa hirveesti tullut uutta asiaa, mut kyllä mä meinaan käydä kaikissa. Kaksi neuvolassa vielä ja sit sairaalan puolella yksi.
Pikkasen vaan rupes "hirvittään" kun hoitaja havainnoillisti nukella kuinka vauva syntyessään kiemurtelee läpi lantion! AUUU!!!
Ens viikolla olisi sokerirasitus edessä. Täällä kuulemma suositellaan kaikille raskausviikoilla 26-27 käymään. Tästä suosituksesta kun hoitaja oli kertonut, oli mulla jo lähete labraan kourassa! Hirveesti en sitä odota, mut käydään ny sen "suosituksen" mukaan...
Kahdeksan viikkoa ja yksi päivä töitä ja sit alkaa äitiysloma. Äitiyspakkauksenki pitäis ihan näillä näppäimillä saapua. Vaaviki ilmoittelee itsestään säännöllisesti muksauttelemalla ja potkimalla. On tää niin huisia! :)
Kiitokset iskias vaivalle, joka tuntuu vaan pahenevan! Muuten olo ihan ok, kuten koko raskauden ajan ollut...
Tänään oli eka perhevalmennus neuvolassa. Kutsu oli käynyt kaikille joilla on laskettuaika loka-, marras- tai joulukuussa, vaan ei mitenkään suurta suosiota ei saanut valmennus; paikalla oli mun lisäksi yksi pariskunta!
Tiedä sit onko suurin osa valmennukseen kutsutuista jo ennestään synnyttäneitä vai eikö vaan kiinnosta. Ei tuolla kyllä tällä kertaa hirveesti tullut uutta asiaa, mut kyllä mä meinaan käydä kaikissa. Kaksi neuvolassa vielä ja sit sairaalan puolella yksi.Pikkasen vaan rupes "hirvittään" kun hoitaja havainnoillisti nukella kuinka vauva syntyessään kiemurtelee läpi lantion! AUUU!!!
Ens viikolla olisi sokerirasitus edessä. Täällä kuulemma suositellaan kaikille raskausviikoilla 26-27 käymään. Tästä suosituksesta kun hoitaja oli kertonut, oli mulla jo lähete labraan kourassa! Hirveesti en sitä odota, mut käydään ny sen "suosituksen" mukaan...
Kahdeksan viikkoa ja yksi päivä töitä ja sit alkaa äitiysloma. Äitiyspakkauksenki pitäis ihan näillä näppäimillä saapua. Vaaviki ilmoittelee itsestään säännöllisesti muksauttelemalla ja potkimalla. On tää niin huisia! :)
Täälläpä on aika hiljaista. Ei taida olla kovin tapahtumarikasta aikaa raskaudessa nämä viikot. Mä yritän täällä kiukulla toipua flunssasta. Pahin alkaa olla jo takana, mutta sellanen ärsyttävä pieni yskä vaan jatkuu ja jatkuu. Lisäksi supistelut ovat alkaneet vaivailla. Eilen meinasin ihan huolestua, kun niitä tuli koko illan. Eivät kylläkään olleet kipeitä, mutta niitä tuli ihan muutaman minuutin välein pitkään. Nyt aamulla ei ole onneksi ollut mitään merkkejä. Raskausviikkoja tulee tänään täyteen 26+0, joten ei huvittaisi mitään vuodelepoa aloittaa. Ensi viikolla olis neuvolääkäri, että täytyypä siellä vähän kysellä asiasta. En kyllä ensimmäisellä käynnillä vakuuttunut ko. tädin asiantuntijuudesta, joten sieltä ei välttämättä mitään kovin kummoisia vastauksia ole tulossa. Ainakin varmaan osaa sentään sanoa, onko kohdunsuun tilanne ihan ok.
Yhdyn Minisen tuntemuksiin. Plus muisti lähtee pätkittäin veke tästä päästä - näköjään, mitä enemmän viikkoja kertyy..
Tämän viimeisen kolmanneksen alettua mielialat ovat kyllä melkoista showta..
ja terkkarin helläkätisemmän tunnustelun jälkeen kuulemma peppu "pystyssä" tuossa oikealla puolella eli niinkun arvelin, potkii äippää aina oikealle puolelle, senkin voimailija :))
Mietin aivan samaa, viimeks eilen. Biksurajojen siistiminen on hiukka hankalaa. Varsinkaan sitä yläosaa ei enää näe
Herranjestas mitkä voimat?! ja viikkoja on vielä..huhhuh.