Akseli on musta kaunis nimi eikä mulle ainakaan mitkään vetoakselit tuu mieleen :D. Noista pidän eniten tosta Akseli Martti Eliaksesta, joka on musta kaunis kokonaisuus.
Ninnulle onnittelut viimeisen kolmanneksen alkamisesta. Täälläkin mahan huomaa olevan tiellä esim. kun yritän kurkottaa kaapista jotain tai kun pitäis kumartua poimimaan maasta jotain. Maha on kyllä omaan silmään jo iso, mutta ei ilmeisesti muiden, koska kukaan ei ole kysynyt multa, että oonko raskaana

.
Täällä on nimet valmiina kummallekin, mutta kyllä mä silti niitä mielessä pyörittelen. Musta ois hyvä, että ois toinenkin vaihtoehto, jos nimi sitten ei tunnukaan vauvan näköseltä.
Mulla on paino noussu alusta +10 kg, tosin se nousi siinä alkuraskaudessa. Nyt on viisi viikkoa paino pysynyt samana vaikka keskiraskaudessahan sen painon vasta kuuluisi kai nousta. Katotaan mitä sanovat neuvolassa seuraavalla kerralla (eli vasta lokakuussa

!). Mä alan kyllä olla entistä vakuuttuneempi siitä, että sitä painoa vaan toisille tulee ja toisille ei - tekis sitä mitä vaan... Mulla ei viimeks ees laskettu tota viikko nousua - mitenköhän se lasketaan? Kokonaisnousu jaettuna raskausviikoilla?
www. Mä ainakin aion laittaa suojan sänkyyn kunhan vähän pidemmälle päästään. Joko laitan "kroonikkoalustan" (sairaalassa olevia alustoja) tai sitten sellasen suojan, mitä lapsenkin sänkyyn laitetaan suojaksi. Saman suojan (jos siis ei lillu jo märkänä) otan myös autoon mukaan (taksilla ilmeisesti tarkotus lähteä, koska sairaalassa ei ole kertaakaan ollu yhtään parkkipaikkaa!) Toinen mitä oon ajatellu pitää loppuaikoina mukana on side - jos sitä lapsivettä sitten alkaa tihkua (tai lorista) niin saavat sitten ihmetellä sairaalassa sitä siitä siteestä (väri, haju ym).
Täällä puuttuu enää pinnasängyn patja, syöttötuoli (ostetaan myöhemmin) ja rintapumppu. Ja sit sellasta pikkusälää (pikkupyyhkeitä, pyllyn puhdistus rättejä ym jotka varmaan nykäsen Prismasta joskus mukaan). Vaatteetki on jo lähes kaikki pestyinä hyllyssä

...