Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Matkalla juotu sokerilimu aiheutti kyllä sen, että masussa oli sokerihumalassa oleva ikiliikkuja, joten hyvää kuvaa oli vaikea saada...
kätilö sai kyllä onneksi mittaista kaiken minkä halusikin ja ehdimme me sinne jalkoväliinkin kurkata: vahva tyttöveikkaus, vaikkei sitä toki aivan varmaksi voi sanoa. Prinsessa 
), kun tämä aika näyttää sittenkin rientävän ja lapsella tuntuu alkavan olevan jo voimaa potkuissaan. Eilen töissä ihan hätkähdin potkun voimakkuutta
Tulikohan mulle eilen 1. "harjoitussuppari", kun tuntui illalla, että koko vatsa jännittyi hetkeksi tahtomattani.. jännittävä tunne
Toisaalta, pari ystävää (kahden lasten äitejä) on sanonut, että ne tuntuisi lieviltä menkka-kivuilta
- niitä muutaman minuutin jomotuksia mulla on usein öisin..
Varsinkin kun näytti sillä 4D:llä niin kuva sattui tulemaan juuri jalkojen välistä..
Mutta eihän sitä varmaksi tosiaan voi tietää..

.
. Sen jälkeen mies on hirveesti jutellu mun mahalle ja silitelly sitä, ja nyt sit saanu jo pari potkuaki
. ´Tosin mulla näkyy ja tuntuu aika herkästi noi potkut kun on istukka takaseinällä ja vauva "hyvässä asennossa".