Mulla on toi laskettu niin myöhään joulukuussa, että mahakaan ei vielä ole mikään jätti. Selkeesti huomaa, että viimeisen viikon aikana on maha oiken pompsahtanut esille. Vielä viime viikolla hävisi hyvin paitoihin jne., mutta nyt on jo selkeästi raskausmaha :)
Äitiyshousuja olen kyllä käyttänyt jo jonkun aikaa. Ovat paljon mukavammat päällä, varsinkin jos istuu pidempään. En ole tottunut käyttämään mitään hirveän kalliita vaatteita ja nyt kun olen noita äitiysvaatteita etsiskellyt netistä (muualtakin kuin H&M jne.) niin tuntuu että ne on järkyttävän kalliita. Ei oikein kiinnostaisi ostaa mitään 100€ housuja, kun tietää, että niitä käyttää kuitenkin vain n. 4-5 kk... Ja kirpparille minusta ei ole. Olenkin siis tyytynyt tällä hetkellä ihan noihin H&M:n äitiysvaatteisiin.
Liikkeitäkään en ole vielä tuntenut. Meinasivat nt-ultrassa ettei välttämättä tunnukaan mitään ennen kuin rv 20 jälkeen. On tuo istukka meinaan ihan tässä mahan edessä. Eiköhän niitä ehdi sitten vielä tunnustelemaan niitä potkuja :)
Mites te muut, oletteko halunneet tietää onko lapsi tyttö vai poika? Oletteko kertoneet muille?
Meillä siis tuo rakenneultra ensi viikolla ja meinattiin kyllä kysyä kumpi mahtaa olla tulossa. Muille ei meinattu kertoa vaan pidetään se meidän vanhempien salaisuutena. Oletan, että koko raskaudesta tulee vielä todentuntuisempi kun tietää sukupuolen.
Painoa itselleni ei nyt ole vielä ehtinyt kertymään kuin 3kg, vaikka liikkumaan en ole alkukuukausina pystynyt. On ollut se hirveä pahoinvointi joka pakottanut makaamaan sohvalla.